Адміністрація Шевченківського району
Дніпровської міської ради
  • вул. М. Грушевського, 70
  • Ми у Facebook
  •   adm.shev@dniprorada.gov.ua
ГоловнаАдміністративні послугиНадання висновку про взяття громадян на облік кандидатів в усиновлювачі для влаштування в сім’ю дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування

Надання висновку про взяття громадян на облік кандидатів в усиновлювачі для влаштування в сім’ю дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування

Управління-служба у справах дітей

1. Назва адміністративної послуги Надання висновку про взяття громадян на облік кандидатів в усиновлювачі для влаштування в сім’ю дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування
2. Підстава для надання послуги (нормативно-правові акти) Сімейний кодекс України, постанова Кабінету Міністрів України від

8 жовтня 2008р. №905 “Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей”

3. Категорія споживачів (замовників) послуги Громадяни, які звернулися до управління
4. Перелік документів, необхідних для надання послуги
  1. Заява про взяття кандидатів в усиновлювачі на облік.
  2. Копія паспортних даних.
  3. Довідка про заробітну плату за останні шість місяців або копія декларації про доходи за попередній календарний рік, засвідчена органами податкової інспекції.
  4. Копія свідоцтва про шлюб, якщо заявники перебувають у шлюбі.
  5. Висновок про стан здоров”я, за встановленою формою.
  6. Засвідчена нотаріально письмова згода другого з подружжя на усиновлення дитини (у разі усиновлення дитини одним з подружжя).
  7. Довідка про наявність чи відсутність судимості.
  8. Копія документу, що підтверджує право власності або право користування житловим приміщенням.

Всі документи подаються в оргиналі та копії

5. Опис результату, який повинен оотримати одержувач Отримання висновку про можливість бути усиновлювачами
6. Термін надання послуги Протягом 10 робочих днів після отримання заяви
7. Інформація про платність послуги Послуга надається безоплатно
8. Місце надання послуги Управління-служба у справах дітей Шевченківської районної у місті Дніпрі ради: вул. М. Грушевського, буд. 70, кім. 102-103
9. Режим роботи, порядок прийому одержувачів Понеділок-четвер 9.00-18.00.

П”ятниця 9.00-16.45

Перерва 13.00-13.45

Вихідний – субота, неділя

Дні прийому громадян – понеділок, четвер

10. Черговість надання послуги у разі перевищення попиту Послуга надається громадянам у порядку черговості звернень
11. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні Інформацію про послугу можна отримати в управлінні-службі у справах дітей

Шевченківської районної у м. Дніпрі ради: вул. М. Грушевського, буд. 70, кім. 102-103 або на офіційному сайті Шевченківської районної у місті ради

12. Пістави для відмови у наданні послуги Відсутність законних підстав та необхідних документів для прийняття рішення
13. Порядок подачі, реєстрації розгляду скарг щодо надання послуги Скарги приймаються та реєструються
Зразки документів
  • Головна
  • Шевченківський район
    • Історична довідка
    • Установи та організації
    • Підприємства району
    • Заклади освіти
    • Заклади культури
    • Лікувальні заклади
  • Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
    • Голова адміністрації Шевченківського району
    • Заступники
    • Відділи апарату
  • Документи
    • Рішення районної ради (архів)
    • Рішення виконкому (архів)
    • Розпорядження голови (архів)
  • Адміністративні послуги
  • Державні закупівлі, паспорти бюджетних програм
  • Електронний зв’язок
  • Відкрита влада
  • Фотогалерея
  • Очищення влади
  • Оприлюднення обгрунтування до інших закупівель в PDF форматі
  • Контакти

2011-2020 © Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
тел.:
вул. М. Грушевського, 70
e-mail: adm.shev@dniprorada.gov.ua

Підтримка сайту
Артекс Медіа