Адміністрація Шевченківського району
Дніпровської міської ради
  • вул. М. Грушевського, 70
  • Ми у Facebook
  •   adm.shev@dniprorada.gov.ua
ГоловнаАдміністративні послугиПитання зміни виду черги, складу сім’ї, розділу облікових справ громадян, які знаходяться на кооперативному квартирному обліку при виконкомі

Питання зміни виду черги, складу сім’ї, розділу облікових справ громадян, які знаходяться на кооперативному квартирному обліку при виконкомі

Юридичний відділ

1. Назва адміністративної послуги Питання зміни виду черги, складу сім’ї, розділу облікових справ громадян, які знаходяться на кооперативному квартирному обліку при виконкомі
2.Підстава для надання послуги (нормативно-правові акти) Конституція України, житловий кодекс, правила обліку громадян, які бажають вступити до житлово-будівельного кооперативу, затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 5 червня 1985 р. N 228
3. Категорія споживачів (замовників) послуги Громадяни України, які знаходяться на кооперативному квартирному обліку при раді
4. Перелік документів, необхідних для надання послуги 1.Заява

2.Довідка-виписка з домової книги про склад сім’і та прописку

5. Опис результату, який повинен отримати одержувач Рішення виконкому Шевченківської районної у місті Дніпропетровську ради.
6. Термін надання послуги Після прийняття рішення виконкомом Шевченківської районної у місті Дніпропетровську ради
7. Інформація про платність послуги Послуга надається безоплатно
8. Місце надання послуги Юридичний відділ Шевченківської районної у місті Дніпропетровську ради; вул. М. Грушевського, 70, 3 поверх, кімн. 334,335
9. Режим роботи, порядок прийому одержувачів Понеділок – четвер 9:00 – 18:00,

П’ятниця – 9:00 – 16:45

Перерва – 13:00 – 13:45

Вихідний – субота, неділя

Дні прийому громадян – понеділок, четвер.

10. Черговість надання послуги у разі перевищення попиту Послуга надається громадянам у порядку черговості звернень
11. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні Інформацію про послугу можна отримати на офіційному сайті Шевченківської районної у місті ради та у юридичному відділі Шевченківської районної у місті Дніпропетровську ради за адресою: вул. М. Грушевського, 70, 3 поверх, к.334,335
12. Підстави для відмови у наданні послуги Відсутність законних підстав та необхідних документів для прийняття рішення.
13. Порядок подачі, реєстрації розгляду скарг щодо надання послуги Заяви приймаються та реєструються у секторі по роботі зі зверненнями громадян.

Заява подається голові районної у місті ради, термін розгляду заяви – 30 днів.

  • Головна
  • Шевченківський район
    • Історична довідка
    • Установи та організації
    • Підприємства району
    • Заклади освіти
    • Заклади культури
    • Лікувальні заклади
  • Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
    • Голова адміністрації Шевченківського району
    • Заступники
    • Відділи апарату
  • Документи
    • Рішення районної ради (архів)
    • Рішення виконкому (архів)
    • Розпорядження голови (архів)
  • Адміністративні послуги
  • Державні закупівлі, паспорти бюджетних програм
  • Електронний зв’язок
  • Відкрита влада
  • Фотогалерея
  • Очищення влади
  • Оприлюднення обгрунтування до інших закупівель в PDF форматі
  • Контакти

2011-2020 © Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
тел.:
вул. М. Грушевського, 70
e-mail: adm.shev@dniprorada.gov.ua

Підтримка сайту
Артекс Медіа