Адміністрування ПДВ: новації в податковому законодавстві щодо оподаткування юридичних осіб
Днями в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася прес-конференція на тему: «Питання адміністрування ПДВ. Новації в податковому законодавстві щодо оподаткування юридичних осіб» за участі заступника начальника управління – начальника відділу адміністрування податку на прибуток управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Віталія Мироненка та фахівця управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Світлани Плохої.
За словами Віталія Мироненка: «Кожна третя гривня або 38% надходжень до Державного бюджету від Дніпропетровщини припадає на сплату податку на додану вартість. Приріст доходів Державного бюджету у січні – липні 2017 року, у порівнянні з відповідним періодом 2016 року склав 27,3 %.
До певного збільшення надходжень призвела зміна порядку оподаткування сільськогосподарських товаровиробників, остаточне скасування у 2017 році спеціального режиму оподаткування. Так, у січні – липні 2016 року виробники сільгосппродукції сплатили до Державного бюджету 244,5 млн. грн. ПДВ, а за 7 місяців поточного року – 337,1 млн. грн.».
Світлана Плоха розповіла про основні зміни у порядку справляння ПДВ.
Зокрема, удосконалено систему електронного адміністрування ПДВ та механізм застосування штрафних санкцій у разі не реєстрації або несвоєчасної реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
Виключено норми щодо терміну 60 днів на віднесення до податкового кредиту сум ПДВ по податкових накладних для платників, які застосовують касовий метод. Також, збільшено терміни реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН (з 180 до 365 календарних днів).