Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради Адміністрація Шевченківського району
Дніпровської міської ради
  • вул. М. Грушевського, 70
  • Ми у Facebook
  •   adm.shev@dniprorada.gov.ua
ГоловнаНовиниБабушкінська районна у місті рада надає роз'яснення щодо механізму перерахунку тарифу за теплопостачання у випадку неякісного його надання

Бабушкінська районна у місті рада надає роз’яснення щодо механізму перерахунку тарифу за теплопостачання у випадку неякісного його надання

Опубліковано Вт, 12/01/2016

Щодо ненадання чи неналежного надання послуг з централізованого опалення

Згідно зі ст. 19 і ст. 20 Закону «Про житлово-комунальні послуги» надання житлово-комунальних послуг здійснюється на підставі договору, укладеного між споживачем і виконавцем (постачальником послуг). Споживач зобов’язаний укласти договір про надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору, затвердженого Постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 року. При цьому порядок надання житлово-комунальних послуг за договором, їх якість і кількість повинні відповідати вимогам, встановленим законодавством і ст. 16 Закону «Про житлово-комунальні послуги».

Питання пов’язані з централізованим опаленням регулюється наступними нормативно правовими актами:

  • Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. N 630 (далі – Правила).
  • Правилами підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затвердженими наказом Мінпаливенерго та МінЖКГ від 10.12.2008 № 620.
  • Правилами користування тепловою енергією затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2007 р. N 1198.
  • ГОСТ 30494-96 Будівлі житлові і суспільні. Параметри мікроклімату в приміщеннях. Міждержавний стандарт.

Відповідальність виконавців послуг

У разі надання послуг не в повному обсязі або зниження якості послуг, виробник (виконавець) зобов’язаний здійснити перерахунок їх вартості в сторону зменшення (ст. 22 Закону «Про житлово-комунальні послуги»).

При цьому факт ненадання послуги або зниження якості наданої послуги (що є порушенням умов договору в розумінні ст. 526, ст. 530 ЦК України) повинен бути зафіксований належним чином.
Відповідно до п. 36 «Правил користування тепловою енергією» теплопостачальна організація зобов’язується забезпечувати протягом обумовленого в договорі часу безперервне постачання теплової енергії (за винятком нормативно встановлених перерв), підтримувати параметри теплоносія, що подається з колекторів джерела теплової енергії, на вході в теплову мережу споживача теплової енергії відповідно до температурного графіка теплової мережі, не допускаючи відхилення параметрів, визначених договором.

При цьому згідно п. 22 Типового договору точкою розподілу передачі послуг з централізованого опалення у багатоквартирному будинку є відгалуження від стояків у межах квартири.

Порядок перерахунку

Згідно зі ст. 18 Закону «Про житлово-комунальні послуги» у разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника з тим, щоб зафіксувати порушення договірних зобов’язань і скласти акт-претензію.

Згідно п. 33 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення споживач може викликати представника виконавця двома способами:

1) усно (за допомогою телефонного зв’язку);

2) письмово (зареєструвавши відповідну заяву в приймальні виконавця або надіславши відповідну заяву листом (краще всього з повідомленням про вручення, за адресою, вказаною в договорі)).

У заяві (повідомленні) повинні бути вказані:

  • ПІБ, адресу проживання / перебування споживача;
  • найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги (п. 33 зазначених Правил).

Незалежно від форми заяви (повідомлення), виконавець зобов’язаний зареєструвати його в Журналі реєстрації заявок споживачів, повідомивши при цьому споживачеві вхідний номер заяви, ПІБ особи, що зареєстрував (прийняв) його, і час реєстрації заяви (п. 34 зазначених Правил).

Після того як заяву буде зареєстровано, представник виконавця, в термін, зазначений у договорі про надання послуг, зобов’язаний прийти для перевірки та фіксації безпосередньо самого факту неналежного надання або ненадання послуги.

Форма акту-претензії затверджена постановою КМУ «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.

В цьому акті зазначаються: види, показники і терміни порушення, ПІБ представників виконавця і їх посади. А також ставляться підписи сторін та дата складання акта-претензії.

У разі, якщо представник не з’явиться в зазначений термін для складання акту-претензії або відмовиться його підписувати, його можна оформити і самостійно. Для цього необхідні підписи як мінімум двох споживачів послуги (п. 3 ст. 18 Закону «Про житлово-комунальні послуги» та п. 38 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»). Акт-претензія має бути складений у двох примірниках, один з яких залишається у споживача послуг.

Далі акт-претензія (екземпляр виконавця послуги) реєструється в Журналі реєстрації актів-претензій виконавця.

Згідно з п. 4 ст. 18 Закону «Про житлово-комунальні послуги» та п. 39 Правил акт-претензія споживача розглядається виконавцем протягом трьох днів з дня її реєстрації у Журналі.

Через три дні виконавець повинен або розпорядитися про перерахунок платежів, або надати мотивовану відмову в перерахунку. При цьому, у разі, якщо по закінченню 3-х днів не буде дана відповідь на акт-претензію, то вважається, що виконавець визнав факти, викладені в акті-претензії (п. 39 Правил), і відповідно зобов’язаний здійснити перерахунок за ненадані послуги.

За кожен градус нижчої температури рахунок за житлово-комунальну послугу повинен бути зменшений на 5%: «Якщо в квартирі температура не 18 градусів, а 16 градусів, то це означає, що рахунок за житлово-комунальні послуги за цей період повинен бути зменшений на 10%».

У тому випадку, якщо температура в оселі 12 градусів, громадяни взагалі не повинні сплачувати за рахунком.

У разі, якщо від виконавця надійде відмова в задоволенні акта-претензії, споживач має право зобов’язати виконавця здійснити перерахунок в судовому порядку (п. 5 ст. 18 Закону «Про житлово-комунальні послуги» та п. 39 Правил).

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ

про неналежне надання або ненадання послуг 

___м. Дніпропетровськ___ _______________ 201 __ р.
 (назва населеного пункту)        (дата складення) 

	Згідно з договором N
________________________________________
споживач
_________________________________________________________
		(прізвище, ім'я та по батькові)
висловлює претензії   виконавцю   щодо  якості надання  послуг
__________________________________________________________________
				 (види послуг)
за відхилення
____________________________________________________
   (види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг
__________________________________________________________________
			 згідно з умовами договору)
__________________________________________________________________
період порушень
__________________________________________________
з _____________________ 201 __ р.  до _________________ 201 __ р.
період порушень
__________________________________________________
з
_____________________ 201 __ р.  до  __________________ 201__ р.
	 У зв'язку  з  викладеним виконавець  повинен  забезпечити
відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру
плати  за неналежно надані або ненадані послуги та      сплатити
неустойку  споживачам згідно з умовами договору про надання послуг
з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і
водовідведення.
 Інші умови:
_________________________________________________
   Цей акт склали
виконавець ___________________  
споживач _______________________
                
(посада,                          (підпис,прізвище, ім'я та по батькові)
прізвище, ім'я та по батькові)
 адреса _______________________   адреса_________________________
 телефон ______________________   телефон________________________
 ________________				 _____________
    (підпис)					(підпис)
М.П.
	 У разі  неприбуття представника виконавця в установлений
договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних
показників   або  необґрунтованої відмови від  підписання
акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш
як два споживачі:
споживач, що проживає у
будинку   споживач, що проживає у будинку
 N __________ кв. ______________   N__________ кв. ______________
 _______________________________  _______________________________
 (прізвище, ім'я та по батькові) (прізвище, ім'я та по батькові)
 ___________________			 ___________________
	 (підпис)			   (підпис)

 

  • Головна
  • Шевченківський район
    • Історична довідка
    • Установи та організації
    • Підприємства району
    • Заклади освіти
    • Заклади культури
    • Лікувальні заклади
  • Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
    • Голова адміністрації Шевченківського району
    • Заступники
    • Відділи апарату
  • Документи
    • Рішення районної ради (архів)
    • Рішення виконкому (архів)
    • Розпорядження голови (архів)
  • Адміністративні послуги
  • Державні закупівлі, паспорти бюджетних програм
  • Електронний зв’язок
  • Відкрита влада
  • Очищення влади
  • Фотогалерея
  • Оприлюднення обгрунтування до інших закупівель в PDF форматі
  • Контакти

2011-2025 © Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
тел.: 0567209380
вул. М. Грушевського, 70
e-mail: adm.shev@dniprorada.gov.ua

Підтримка сайту
Артекс Медіа