Bеб-портал Пенсійного фонду–сучасний спосіб надання інформаційних послуг громадянам України
Впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері способом створення веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України регламентується Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.06.2012 № 401 «Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування».
Дані про застрахованих осіб, які містяться в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування є конфіденційними, і отримати їх можна лише звернувшись особисто з заявою до територіального управління Пенсійного фонду України з наданням паспорту (свідоцтва, військового квитка та інше) та ідентифікаційного номеру.
Тепер це можна робити і через мережу Інтернет. Саме з цією метою, і для того, щоб громадяни мали доступ до іншої довідкової інформації (зразки бланків документів, інструкції щодо їх застосування), було створено веб-портал Пенсійного фонду, який дистанційно надає користувачам електронні послуги на сучасному технологічному рівні.
Портал створено з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Яку саме інформацію може дістати користувач на веб-порталі?
Для застрахованої особи – це можливість отримувати виписку із системи персоніфікованого обліку, що містить: перелік страхувальників, які подавали щодо неї відомості в систему персоніфікації; суму заробітку, з якої сплачено страхові внески; кількість днів для стажу; відмітки про сплату внеску; відомості про спеціальний (пільговий) стаж. Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і в разі потреби звертатись до нього з претензіями.
Пенсіонери можуть діставати відомості щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством).
Також на порталі можна:
-
подати запит на попередню підготовку документів
-
подати звернення, скаргу, запит
-
записатися на прийом до керівника або відповідальної особи управління
-
отримати інформацію про стан розрахунків платника
Створивши веб-портал, Пенсійний фонд України зробив ще один крок до того, щоб спростити спілкування громадян із Фондом, максимально наблизити свої послуги до людей. Сьогодні не потрібно витрачати час – всю необхідну інформацію можна отримати не виходячи з дому.
Довідки за телефоном: (056) 375-44-52