До більш тісної співпраці закликала на зустрічі представників бізнесу очільник фіскальної служби Дніпропетровщини Оксана Томчук
19 жовтня 2017 року відбулася зустріч очільника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксани Томчук з представниками бізнесу та громадськості області. Серед запрошених були в.о. начальника Дніпропетровської митниці ДФС Сергій Сличко та голова Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олександр Молчанов.
Також залучилися до зустрічі керівництво ГУ ДФС у Дніпропетровській області, Дніпропетровської митниці ДФС, представники Територіального Відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України», члени Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
Відкриваючи зустріч, Оксана Томчук повідомила, що у 2017 році значно зросли надходження до бюджетів всіх рівнів. «Від 38 до 43 відсотків збільшилися надходження податків у Дніпропетровській області. Сума загальних надходжень до бюджетів всіх рівнів за січень – вересень п.р. складає 53,9 мільярдів гривень» – повідомила Оксана Томчук. Це свідчить про те, що підприємства, які працювали у тіньовому секторі економіки починають в повній мірі і своєчасно сплачувати податки. Оксана Томчук висловила впевненість, що бізнес виходить з «тіні», зокрема максимальній співпраці з фіскальними органами, відкритості та прозорості.
Керівник Дніпропетровської митниці ДФС Сергій Сличко у своєму виступі зазначив, що за 9 місяців 2017 року митниками Дніпропетровщини направлено до державного бюджету України більше 14 мільярдів гривень, що свідчить про значний експортно-імпортний потенціал області і постійну активну співпрацю митної служби з суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності.
На особистій зустрічі в.о. начальника ГУ ДФС Оксана Томчук відповіла на визначальні проблемні питання, що виникають у підприємців області. Найбільш актуальним стало питання реєстрації у єдиній електронній системі податкових накладних. «Електронною системою реєстрації податкових накладних, на сьогодні, призупиняється дія всього п’яти відсотків накладних. Ми намагаємося надати представникам бізнесу максимально повну інформацію для правильного оформлення накладних. Налаштовуємо своїх співробітників на дієву співпрацю з бізнесом» – відреагувала на питання Оксана Томчук.
Частина питань стосувалася змін до чинного законодавства. Рекомендовано представникам бізнесу, зокрема більш тісно співпрацювати з Громадською радою при ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка має можливість підготовлювати проекти нормативно – правових актів з питань формування та реалізації державної політики, організувати публічні заходи стосовно обговорень актуальних питань тощо.
«Керівництво та співробітники фіскальної служби орієнтовані на вирішення проблем та питань бізнесу, зокрема шляхом особистих зустрічей, індивідуальних консультацій та фахових податкових роз’яснень» – завершила свій виступ на особистій зустрічі Оксана Томчук.
До уваги платників! Оновлення програмного забезпечення!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що 12 жовтня 2017 року вийшло оновлення «Єдиного вікна (EDZV)» версії 1.25.23.0. Дане програмне забезпечення використовується для оновлення «Єдиного вікна», починаючи з версії 1.25 та вище.
Перелік змін та доповнень (версія 1.25.23.0) (станом на 12.10.2017)
Нові версії документів:
- Згідно з наказом Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 додано нові версії документів (початок дії з 01.10.2017):
- F/J1312302 – Додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пункт 2);
- F/J1412302 – Повідомлення про скасування прийнятої комісією ДФС Таблиці даних платника податку.
- Згідно з наказом Міністерства фінансів України у від 28.04.2017 №467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» додано нові версії документів (початок дії з 01.10.2017):
– J0108104 – Податкова декларація з податку на прибуток підприємств (річна);
– J0180304 – Додаток ЦП до рядків 4.1.3 ЦП та 4.1.4 ЦП додатка РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
– J0180604 – Додаток АМ до рядка 1.2.1 додатка РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
– J0181304 – Додаток ПЗ до рядка 05ПЗ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств ;
– J0181404 – Додаток ЗП до рядка 16 ЗП Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
– J0181504 – Додаток ПН до рядка 23 ПН Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
– J0181604 – Додаток АВ до рядка 20 АВ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
– J0181704 – Додаток ВП до рядків 26-29, 31-33 Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
– J0181804 – Додаток РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств ;
– J0182804 – Додаток ТЦ до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств.
Електронні документи розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/
Таблиця даних платника ПДВ за новою формою з 23 жовтня!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 13.10.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 «Про внесення Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ №776), зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 29.09.2017 за №1204/31072.
Державною фіскальною службою України забезпечено приймання Додатку до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Таблиця) за формою (J/F1312302) без наявності факту зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Звертаємо увагу, що інформація з Таблиці враховуватиметься автоматично системою Моніторингу у разі, якщо Таблиця не міститиме коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 або коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, відмінні від груп товарів, визначених Наказом №776.
Приймання Таблиці за формою (J/F1312302), яка повинна подаватися платниками податків з дотримання вимог Наказу №776, буде здійснюватись, починаючи з 23.10.2017.
Можливості сервісу «Електронний кабінет платника»
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників податків на те, що за допомогою електронного сервісу ДФС України «Електронний кабінет платника» можливо подавати такі форми податкової звітності:
- Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств,
- Податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи),
- Податкову декларацію зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками,
- Податкову декларацію з податку на додану вартість,
- Декларацію акцизного податку,
- Декларацію про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію),
- Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності),
- Податкову декларацію з рентної плати,
- Податкову декларація збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності,
- Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів,
- Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій,
- Звіт про суму нарахованого збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,
- Звіт № 1-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту»,
- Звіт № 2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв»
- Звіт № 3-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів»,
- Звіт № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі»,
- Звіт № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі»,
- Звіт про рух валютних цінностей за рахунком,
- Звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання,
- Звіт про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок),
- Розрахунок суми, що підлягає внесенню до державного бюджету підприємством-монополістом у зв’язку з перевищенням розрахункової величини фонду оплати праці,
- Розрахунок податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України,
- Розрахунок прогнозної потреби спирту,
- Розрахунок збору на соцiально-економiчну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження,
- Податковий розрахунок з рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні,
- Довідку про суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,
- Довідку про прогнозований обсяг потреби в спирті етиловому для виготовлення окремих видів продукції,
- Довідку виробника лікарських засобів про цільове використання спирту етилового,
- Довідку про отримання спирту етилового,
- Довідку про обсяги дизельного палива, ставки та суми нарахованого акцизного збору,
- Перелік лікарських засобів, для виготовлення яких використовують спирт етиловий та їх відпускну ціну,
- Податкову накладну,
- Товарно-транспортну накладну на переміщення спирту етилового,
- Товарно-транспортну накладну на переміщення алкогольних напоїв,
- Довідку про використані розрахункові книжки за ______ місяць __ року,
- Повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Важливі новації у нарахуванні ЄСВ
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 03.10.2017 №2148-УІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі – Закон №2148) внесено зміни до Законів України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та від 23.09.1999 №1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Зокрема, внесеними змінами, запроваджено такі новації:
– максимальна база нарахування єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) з 01.01.2018 становитиме 15 розмірів мінімальної заробітної плати замість 25 розмірів прожиткового мінімуму;
– з 01.01.2018 платниками ЄСВ також будуть і члени фермерського господарства (у разі, якщо вони не належать до кола осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах);
– у разі якщо фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) і члени фермерського господарства отримують пенсію або соціальну допомогу, вони звільняються від сплати ЄСВ за себе;
– ФОП – платники єдиного податку першої групи втрачають право на сплату половинної (0,5) ставки мінімального страхового внеску ЄСВ: з 01.01.2018 вони будуть сплачувати ЄСВ у повному мінімальному розмірі, як і інші ФОП;
- фізичні особи, які виконують роботи на підставі договору цивільно-правового характеру, ФОП, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства тепер також підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
- ФОП, особи, які провадять незалежну професійну діяльність та члени фермерського господарства з 01.01.2018 сплачуватимуть ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ.
Закон №2148 набув чинності 11.10.2017 (опубліковано у офіційному виданні «Голос України» від 10.10.2017 №188).