ДПІ У БАБУШКІНСЬКОМУ РАЙОНІ М. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ІНФОРМУЄ
Про новий режим роботи Центрів обслуговування
ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська повідомляє, відповідно до наказу ДФС України від 20.05.2016 України №458 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників»:
Час прийому відвідувачів ЦОП, створеного при ГУ ДФС, ДПІ, відділенні (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг) – з понеділка по четвер з 9 год.00 хв. до 18 год. 00 хв., у п’ятницю – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., у суботу – з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хвилин.
Обідня перерва – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 00 хвилин.
В останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин.
Право на отримання податкової знижки за 2015 рік
Нагадуємо громадянам, що вони можуть використати своє право на податкову знижку до кінця року.
Для цього необхідно подати до контролюючого органу за місцем Вашого проживання податкову декларацію про майновий стан і доходи та відповідні документи, які підтверджують понесені Вами витрати.
Звертаємо Вашу увагу, що таку декларацію про отримані у 2015 році доходи необхідно подавати за новою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 №859. Форма декларації з додатками до неї розміщена на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України (www.sfs.gov.ua) у розділі «Електронні форми документів» (підрозділ «Податок на доходи фізичних осіб»).
Використати право на отримання податкової знижки за 2015 рік Ви можете тільки протягом 2016 року, тобто з 1 січня по 31 грудня включно.
Якщо Ви до кінця 2016 року не скористаєтесь правом на нарахування податкової знижки за 2015 рік, таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Щодо нових форм звітності
ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська інформує, що Державною фіскальною службою України надано роз’яснення від 30.05.16 № 18633/7/99-99-13-02-01-17 для платників єдиного внеску щодо нових форм звітності.
У зв’язку із публікацією в Офіційному віснику України від 27.05.2016 № 39 Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 (далі – наказ Мінфіну № 435), у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11 .04.2016 року № 441, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 06 05.2016 № 682/28812 (далі – наказ Мінфіну №435 у редакції наказу № 441), який набуває чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування, Державна фіскальна служба України повідомляє.
Частиною четвертою статті 8 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначено, що порядок нарахування. обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування – Податковим кодексом України, та прийнятими відповідне до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику.
Відповідно до пункту 46.6 статті 46 Податкового кодексу України у разі якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.
До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
З огляду на зазначене звітність за травень 2016 року подається у червні 2016 року за формами звітності, затвердженими наказом Мінфіну № 435.
Звітність за новими формами, затвердженими наказом № 435 у редакції наказу № 441, подаватиметься платниками єдиного внеску починаючи з 01.07.2016.
Відповіді на актуальні запитання платників податків
Який порядок реєстрації фізичних осіб – іноземців або осіб без громадянства в Державному реєстрі фізичних осіб?
Перелік документів, які необхідні при реєстрації в ДРФО:
Відповідно пункту 6 розділу І Положення 779, для подання Облікової картки, заяви про зміну даних, що вносяться до Облікової картки, або видачі документа, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, використовуються дані документа, що посвідчує особу, а саме:
для іноземців та осіб без громадянства:
– паспортний документ іноземця – документ, виданий уповноваженим органом іноземної держави або статутною організацією ООН, що підтверджує громадянство іноземця, посвідчує особу іноземця або особу без громадянства;
– посвідка на постійне проживання – документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує право на постійне проживання в Україні;
– посвідка на тимчасове проживання – документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує законні підстави для тимчасового проживання в Україні;
– посвідчення біженця – паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його біженцем в Україні;
– посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, – паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його особою, яка потребує додаткового захисту.
Згідно розділу VII Положення 779, іноземці та особи без громадянства для ре єстрації в ДРФО додають до Облікової картки:
– документ, що посвідчує особу,
– засвідчений в установленому законодавством порядку його переклад українською мовою (після пред’явлення повертається);
– копію такого перекладу (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні).
У разі якщо, Облікова картка фізичної особи подається через законного представника чи уповноважену особу:
– документ, що посвідчує особу такого представника;
– документ, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням);
– довіреність, засвідчена у нотаріальному порядку, на проведення реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі (після пред’явлення повертається);
– копія довіреності.
Якщо довірена особа є іноземцем або особою без громадянства:
– документ, що посвідчує її особу;
– додатково додається засвідчений в установленому законодавством порядку його переклад українською мовою (після пред’явлення повертається);
– копія такого перекладу (крім осіб, які мають посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання в Україні).
Фізичні особи – іноземці та особи без громадянства подають Облікову картку:
– до територіальних органів ДФС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі;
– іноземці та особи без громадянства, які мають посвідку на постійне проживання або посвідку на тимчасове проживання в Україні, можуть реєструватись як платники податків у державних податкових інспекціях у районах, містах, районах у містах, об’єднаних державних податкових інспекціях, що відповідають місцю проживання в Україні, зазначеному в посвідці.
Тел. для довідок (056) 374-31-20.
Що є підставою для видачі довідки про внесення місць зберігання алкогольних напоїв або тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру та які документи необхідно надати для отримання зазначеної довідки?
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової та роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами регламентує Закон України від 19.12.1995 №481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” ( із змінами та доповненнями).
Відповідно до статті 15 Закону України №481 зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється в місцях зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, внесених до Єдиного реєстру, незалежно від того, кому належить таке місце зберігання, або того, за заявою якого суб’єкта господарювання таке місце зберігання було внесено до Єдиного реєстру.
Внесення даних до Єдиного реєстру проводиться на підставі заяви суб’єкта господарювання з обов’язковим зазначенням місцезнаходження місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
До заяви додаються нотаріально засвідчена копія ліцензії на відповідний вид діяльності, виданої заявнику, та документ, що підтверджує право користування цим приміщенням.
Таким чином, підставою для видачі довідки про внесення місць зберігання до Єдиного реєстру є наявність у суб’єкта господарювання ліцензії на торгівлю алкогольними напоями або тютюновими виробами.