ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ М. ДНІПРА ГУ ДФС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ!!!
Про порядок заповнення податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що невід’ємною частиною Податкової декларації з рентної плати (далі – Декларація) є 11 додатків. Відповідний тип додатка забезпечує обчислення податкового зобов’язання за відповідним видом об’єкта оподаткування. За відсутності у платника відповідного виду об’єкта оподаткування тип додатка, у якому обчислюється податкове зобов’язання, для такого об’єкта оподаткування до Декларації не додається.
Платники рентної плати за спеціальне використання води надають до контролюючого органу за місцем податкової реєстрації Декларацію та відповідний тип додатка, а саме:
- додаток 5 «Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води» (далі – додаток 5);
- додаток 6 «Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту»;
- додаток 7 «Розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики» (далі – додаток 7).
Як повідомила Державна фіскальна служба України, під час аналізу даних податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води (далі – Плата) за І квартал 2016 року встановлено найбільш поширені помилки, яких припускаються платники під час декларування податкових зобов’язань з Плати, а саме:
- неправильне застосування платниками ставок Плати, встановлених статтею 255 Податкового Кодексу України від 02.10.2010 № 2755-VI з внесеними змінами та доповненнями, що призводить до невірного обчислення податкових зобов’язань (додатки 5 та 7);
- неправильне визначення коду водного об’єкта (додаток 5);
- помилково у додатку 5 за І квартал 2016 заповнюється рядок 12 «податкове зобов’язання з початку року за попередній звітний період» при тому, що за звітний І квартал 2016 року попереднього звітного періоду не може бути;
- неправильне заповнення додатку 5: за умови заповнення рядка 11 «податкове зобов’язання з початку року» не заповнено рядок 13 «податкове зобов’язання за податковий (звітний) квартал».
Таким чином, з метою правильності обчислення, своєчасності і повноти справляння Плати платникам необхідно дотримуватись порядку заповнення податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води.
«Пульс» – антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що інтерактивний сервіс «Пульс» − інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної фіскальної служби України.
За номером телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про можливі корупційні та кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, утворення черг на митних постах, в пунктах пропуску та у Центрах обслуговування платників, виникнення ситуацій, які можуть бути вирішені оперативно (перевищення терміну надання адміністративної послуги, відмова в записі на особистий прийом, відмова в прийнятті вхідної кореспонденції).
Сервіс «Пульс» працює цілодобово в режимі Call-back. Заявники протягом 1-3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено.
Зміни в оподаткуванні доходів нерезидентів – інвесторів у цінні папери
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що 10.09.2017 набрав чинності Закон України від 07.09.2017 №2146-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування доходів нерезидентів – інвесторів у цінні папери» (далі – Закон №2146).
Законом №2146, зокрема, у новій редакції викладено п.п.141.4.10 п.141.4 ст.14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755 зі змінами та доповненнями, а саме:
«Не підлягають оподаткуванню доходи, отримані нерезидентами у вигляді процентів або доходу (дисконту) на державні цінні папери або облігації місцевих позик, або боргові цінні папери, виконання зобов’язань за якими забезпечено державними або місцевими гарантіями, або у вигляді інших доходів за державними цінними паперами, що виплачуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, або у вигляді процентів, сплачених нерезидентам за отримані державою або до бюджету Автономної Республіки Крим чи міського бюджету позики (кредити або зовнішні запозичення), які відображаються в Державному бюджеті України або місцевих бюджетах чи кошторисі Національного банку України, або за кредити (позики), які отримані суб’єктами господарювання та виконання яких забезпечено державними або місцевими гарантіями».
Закон №2146 опубліковано у «Голосі України» від 09.09.2017 №166.
Внесено зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків – юридичними особами та їх відокремленими підрозділами
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що 09.09.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №657, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.08.2017 за №1022/30890 (далі – Наказ №657), яким внесено зміни до Порядку оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків – юридичними особами та їх відокремленими підрозділами (далі – Порядок оформлення), затвердженого наказом Мінфіну України від 20.08.2015 №727 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 26.10.2015 за №1300/27745).
Зміни обумовлені Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Так, Наказом №567, зокрема:
◄ виключено норму щодо складання акта (довідки) перевірки виключно на паперовому носії (з метою надання можливості в подальшому надсилати акти через електронний кабінет платника податків (п.42.4 ст.42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ));
◄ передбачено порядок оформлення фактів відмови посадових (уповноважених) осіб платника податків розписатися у направленні (при проведенні перевірок дотримання законодавства з питань державної митної справи – у посвідченні) на проведення перевірки, фактів відмови у допуску до проведення перевірки (у зв’язку із змінами до п.81.1 ст.81 ПКУ);
◄ внесено зміни щодо порядку і термінів подання платниками податків заперечень до актів (довідок) перевірок та додаткових документів (5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки)) та їх розгляду органами Державної фіскальної служби України (терміни їх розгляду збільшено на 2 робочі дні) (у зв’язку із змінами до п.86.7 ст.86 ПКУ);
◄ внесено зміни щодо порядку винесення питань на розгляд комісії по спірних питаннях – доповнено можливістю їх винесення не лише під час перевірки або розгляду заперечень, а і в інших випадках (у разі необхідності).
Також до Порядку оформлення внесено інші зміни щодо удосконалення структури акта (довідки) перевірки та інформації, що підлягає відображенню у матеріалах перевірки.
Прийняття зазначеного Наказу дозволить удосконалити порядок оформлення органами ДФС матеріалів документальних перевірок платників податків – юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів.
Наказ №657 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 08.09.2017 №70.
Чи має право платник податку на податкову знижку у разі навчання в інтернатурі вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладів?
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що згідно з п.п.166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст.164 ПКУ фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
Статтею 28 Закону України від 01.07.2014 №1556-VII «Про вищу освіту» (далі – Закон №1556) визначено типи вищих навчальних закладів. Інтерн – особа, яка має ступінь магістра медичного або фармацевтичного спрямування і навчається з метою отримання кваліфікації лікаря або провізора певної спеціальності відповідно до переліку лікарських або провізорських спеціальностей інтернатури (ст.61 Закону №1556).
Згідно із Положенням про спеціалізацію (інтернатуру) випускників вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти III – IV рівнів акредитації, медичних факультетів університетів, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.09.1996 №291, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.12.96 за №696/1721, спеціалізація (інтернатура) є обов’язковою формою післядипломної підготовки випускників всіх факультетів медичних і фармацевтичних вищих закладів освіти III – IV рівнів акредитації, медичних факультетів університетів незалежно від підпорядкування та форм власності, після закінчення якої їм присвоюється кваліфікація лікаря (провізора) – спеціаліста певного фаху.
Таким чином, інтернатура (спеціалізація) є невід’ємною ланкою безперервного процесу підготовки у вищому медичному і фармацевтичному закладах освіти фахівців за напрямом професійного спрямування.
Враховуючи наведене, суми коштів, сплачені платником податку на користь вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти для компенсації вартості навчання такого платника податку, іншого члена його сім’ї першого ступеня споріднення, у інтернатурі, при додержанні всіх норм ст.166 ПКУ, можуть прийматися у розрахунок податкової знижки такого платника податку за звітний рік.
Платники Дніпропетровщини задекларували за 2016 рік доходів на суму понад два з половиною мільярда гривень
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють.
В рамках кампанії декларування доходів, отриманих у 2016 році, є три важливі дати:
– перша – з 1 січня 2017 року платники податків подають декларації про доходи;
– друга – 1 травня платники закінчують подавати декларації про доходи;
– третя – до 1 серпня платники самостійно сплачують податок із задекларованих доходів.
Нагадуємо, що в межах кампанії декларування доходів впродовж року, громадяни можуть подавати декларації задля отримання податкової знижки.
Як зазначила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Інна Андрущак: «До територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області громадяни та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність подали 43080 декларацій про майновий стан і доходи за 2016 рік, з яких 5992 декларації подано з метою отримання податкової знижки.
Загальна сума задекларованого ними оподатковуваного доходу за 2016 рік становить 2535,94 млн. грн. Слід відмітити, що цьогоріч свої доходи задекларували 189 мільйонерів.
Згідно з поданими деклараціями самостійно визначена до сплати сума податку на доходи фізичних осіб склала 96,99 млн. грн, що на 15,23 млн. грн. більше, ніж минулого року, а військового збору – 14,96 млн. грн., що на 1,9 млн. грн. більше, ніж минулого року Наразі до бюджету вже перераховано 93,553 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та військового збору 14,49 млн. грн.».
Відповідно до норм Податкового кодексу України, відповідальність за порушення порядку заповнення документів податкової звітності, несуть, зокрема, фізичні особи – платники податків та їх законні чи уповноваженні представники у випадках, передбачених законом.
Платники податків Дніпропетровщини звітують он-лайн
За підсумками серпня поточного року до органів ДФС у Дніпропетровській області надали звіти з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 52020 суб’єктів господарювання та з податку на додану вартість – 18610 суб’єктів господарювання.
Основні переваги звітування он-лайн – це зручність взаємодії із органами ДФС, відсутність черг та економія часу. Таким сервісом ДФС України скористалися 45752 платника Дніпропетровської області, направивши звітність по e-male.
Разом з тим, платники, які подають звітність засобами телекомунікаційного зв’язку, можуть скористатися наступними електронними сервісами ДФС України, зокрема:
– електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», що дає змогу оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу;
– сервіс «Реєстр платників ПДВ» – інформує про зареєстрованих платників ПДВ;
– сервіс «Анульована реєстрація платників ПДВ» допоможе дізнатися про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду;
– сервіс «Електронний кабінет платника податків» – персональне, автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна, зокрема підготувати, заповнити та подати звітність та ін.
Доступ до вказаних сервісів можливий як із веб-порталу ДФС України (http://sfs.gov.ua), так і із субсайту “Територіальні органи ГУ ДФС у Дніпропетровській області” (http://dp.sfs.gov.ua).
Зміни до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних
осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для
призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що 05.09.2017 набрали чинності зміни до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату (далі – Порядок), затверджені Наказом Міністерства соціальної політики України і Міністерства фінансів України від 22.05.2017 №842/516 «Про затвердження Змін до Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату» та постановою правління Пенсійного фонду України від 22.05.2017 №10-2 «Про внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 28.03.2016 №6-1» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за №953/30821) (далі – Наказ №842/516)
Порядком визначається механізм обміну інформацією на центральному рівні між Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) та Пенсійним фондом України (далі – ПФУ), а також порядок складання та подання ПФУ запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) щодо надання даних про заробітну плату (дохід) за період з 01 січня 1998 року до 01 липня 2000 року (за наявності) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.
Суб’єктами інформаційного обміну відповідно до цього Порядку є ДФС та ПФУ.
Структура, формат відомостей, що наведені у розділі III цього Порядку, форма журналу обліку запитів і відповідей, вимоги до захисту інформації та механізм взаємодії інформаційних систем визначаються спільно ПФУ і ДФС та оформляються протоколами обміну інформацією, підготовленими відповідно до цього Порядку.
Звертаємо увагу, що зокрема, у розділі ІV Порядку пункти 5, 6 викладено у новій редакції:
«Пункт 5: відповідь, що надійшла від ДФС до ПФУ, перевіряється на відповідність встановленому формату на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML). Якщо відповідь, що надійшла від ДФС до ПФУ, не пройшла перевірку цілісності та відповідності структурі, затвердженій протоколом, ПФУ в електронній формі інформує про це ДФС. ДФС протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання відповідного повідомлення від ПФУ, зобов’язана надати коректно сформовану відповідь замість раніше наданої.
Пункт 6: «Запит вважається неприйнятим та не обробляється, якщо такий запит не пройшов перевірку на відповідність встановленому формату на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) або якщо запит надіслано повторно. Про це ДФС протягом одного робочого дня в електронній формі інформує ПФУ. ПФУ протягом одного робочого дня, що настає після дня отримання відповідного повідомлення від ДФС, надає коректно сформований файл замість раніше наданого.».
Крім того, Наказом №842/516 визначено, що інформація, яка передається, обробляється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» і використовується ПФУ виключно з метою призначення пенсії у разі втрати документів про нарахування та виплату заробітної плати (доходу), не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.
Наказ №842/516 опубліковано в офіційному виданні «Офіційний вісник України» від 05.09.2017 №69.
Про надання Повідомлення щодо подачі документів про
підтвердження реальності здійснення операцій по
відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що при отриманні квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) платник податку має право подати на розгляд Комісії Державної фіскальної служби (далі – ДФС), яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації письмові пояснення та/або, копії документів, зазначені у п.п.«в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Таке право зберігається за платником протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у ПН, реєстрацію якої зупинено.
Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 зі змінами затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (далі – документи).
Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312602 (далі – Повідомлення).
Всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення.
Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини ПН/РК (з відповідними знаками).
Надсилається Повідомлення виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. При цьому повідомлення формується по кожній окремо ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН.
До Повідомлення по кожній ПН в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360102 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄРПН за конкретним критерієм
Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна:
– через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника»;
– через офіційний веб-портал ДФС за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд.
Перша квитанція, яку отримає платник після відправлення Повідомлення та додатку, підтверджує передачу платником документа в електронному вигляді; у другій квитанції визначається статус документу (Прийнято/Не прийнято).
У разі зупинення РК на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником податків – продавцем, що зазначений в РК та ПН, яка коригується.
За результатами виявлення порушень з оплати праці бюджети Дніпропетровської області отримали понад 25 мільйонів гривень
«Одним з пріоритетних напрямів роботи фіскальної служби області на сьогодні є легалізація заробітної плати. «Тіньова зарплата» є однією із найбільших проблем сучасної економіки, оскільки нелегальні доходи призводять до значних негативних наслідків не тільки для бюджету держави, а й для самих працівників, позбавляючи їх соціальних гарантій», – зазначила в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Перегудова.
Проведеними фахівцями фіскальної служби області перевірками з початку 2017 року виявлено 1623 найманих особи, які не оформлені у відповідності до діючого законодавства. За рахунок оформлення трудових відносин з найманими особами роботодавцями за січень-серпень 2017 року забезпечено додаткові надходження з податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску на загальну суму 2 млн. 35 тис.грн.
Також у результаті контрольно-перевірочної роботи, що здійснюються у поточному році за порушення законодавства з оплати праці роботодавцям нараховано 25,2 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб та 578 тис.грн. єдиного соціального внеску.
Тож, ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на необхідність вимагати від роботодавцiв офiційного оформлення трудових вiдносин. Громадяни повинні чітко усвідомлювати, що згода отримувати зарплату «в конвертах» може позбавити їх у майбутньому соціальних гарантій. А легалізація заробітної плати – це, насамперед, гідні умови життя для кожного з нас.
Звернення громадян на особливому контролі у ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Впродовж січня-серпня 2017 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 389 письмових звернень громадян, що на 24 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року, з них: 378 заяв, 9 скарг та 2 пропозиції. Безпосередньо до ГУ ДФС у Дніпропетровській області надійшло 306 письмових звернень, з них: 300 заяв та 6 скарг.
Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи (180), інформування про ухилення від сплати податків (51), єдиного соціального внеску (16), реєстрації та обліку платників податків (10), тощо.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 30 особистих прийомів, з них – 5 колективних звернень від громадян.
Основні питання, що порушені громадянами під час особистого прийому стосовно: єдиного соціального внеску, ліцензування певних видів підприємницької діяльності, податкової звітності тощо.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.
Затверджено нове Положення про умови і порядок проведення конкурсів з визначення уповноважених бірж з продажу майна, що перебуває у податковій заставі
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що 05.09.2017 набрало чинності нове Положення про умови і порядок проведення конкурсів з визначення уповноважених бірж з продажу майна, що перебуває у податковій заставі (далі – Положення), затверджене наказом Міністерства фінансів України від 30.06.2017 №611, який зреєстрований у Міністерстві юстиції України 26.07.2017 за №908/30776. При цьому, втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №575 «Про затвердження Положення про умови і порядок проведення конкурсів з визначення уповноважених бірж з продажу майна, що перебуває у податковій заставі», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20 грудня 2013 року за № 2159/24691.
Положення розроблено відповідно до п.95.7 ст.95 глави 9 розділу II Податкового кодексу України з метою проведення конкурсів з визначення уповноважених бірж, які здійснюють продаж майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Це Положення визначає умови і порядок проведення конкурсів з визначення товарних бірж, створених відповідно до Закону України від 10.12.1991 №1956-XII «Про товарну біржу» зі змінами та доповненнями, уповноважених організовувати і проводити біржові торги, у тому числі електронні торги, та цільові аукціони з продажу майна, що перебуває у податковій заставі, у рахунок погашення податкового боргу.
Конкурс з визначення уповноважених бірж, які здійснюють продаж майна платника податків, що перебуває у податковій заставі (далі – конкурс), проводиться конкурсною комісією за наявності двох або більше допущених до нього претендентів, заяви від яких отримані Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) в установлений термін після опублікування (оприлюднення) повідомлення про проведення конкурсу.
Повідомлення про проведення конкурсу повинно містити такі відомості:
◄дату, час і місце проведення конкурсу;
◄кінцевий термін подання документів на конкурс;
◄обов’язкові вимоги до учасників конкурсу;
◄адресу, за якою подаються (надсилаються) документи;
◄контактні телефони для довідок з питань, що стосуються конкурсу.
Зазначене повідомлення публікується ДФС в одному із друкованих засобів масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження не пізніше ніж за місяць до дати проведення конкурсу та оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДФС.
Додаток 2 до декларації з ПДВ: порядок заповнення
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють.
Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) в індивідуальній податковій консультації від 07.09.2017 №1859/6/99-99-15-03-02-15/ІПК (далі – Лист №1859) нагадала, що при заповненні додатка 2 до декларації з ПДВ у графах 2, 3 його заголовної частини вказується звітний (податковий період), у якому виникла сума від’ємного значення ПДВ у такому форматі:
– дві цифри місяця (наприклад – 01, 02, 03 тощо, або квартал – I, II, III, IV),
– чотири цифри року (наприклад – 2017).
При заповненні таблиці 1 додатка 2 слід враховувати значення рядка 21 (сума від’ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду) декларації з ПДВ.
Графи таблиці 1 додатка 2 заповнюються у хронологічному порядку виникнення сум від’ємного значення, відображеного у графі 4 (сума усього) таблиці 1 додатка 2 починаючи із звітного періоду, який є найближчим до дати подання податкової декларації з ПДВ (найновіший звітний період) та закінчуючи найбільш давнім звітним періодом.
У графі 5 зазначається з графи 4 та сума від’ємного значення (що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду), яка отримана платником як правонаступником від платника податку, що реорганізувався.
Значення графи 4 додатка 2 повинно відповідати сумарному значенню рядка 21 декларації з ПДВ та залишку суми помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань з ПДВ станом на 01 липня 2015 року, на яку було збільшено значення реєстраційної суми та суму від’ємного значення, сформовану за результатами звітного (податкового) періоду за липень 2015 року/III квартал 2015 року.
У зазначеному у зверненні випадку, у відповідному рядку графи 2 таблиці 1 додатка 2 слід вказати – 06, а у відповідному рядку графи 3 таблиці 1 додатка 2 – 2017.
Протягом 2017 року до органів ДФС у Дніпропетровській області надійшов 101 запит на інформацію
Протягом січня – серпня 2017 року до органів ДФС у Дніпропетровській області надійшов 101 письмовий запит на інформацію, що у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року меньше на 158.
Із загальної кількості письмових запитів, від юридичних осіб надійшло 36 запитів, від громадян – 65.За наслідками розгляду запитів: задоволено – 69, направлено за належністю – 8, надано роз’яснення – 24.
Тематика письмових запитів протягом поточного року, в більшості, стосувалася інформації стосовно організації роботи територіальних органів ДФС, Центрів обслуговування платників, документальних перевірок суб’єктів господарювання тощо.
У Дніпропетровській області викрито незаконне виробництво розчинника
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області викрили хімічне підприємство, яке ухилилося від сплати 4,9 млн. грн. акцизного податку при реалізації незаконно виготовленої підакцизної продукції.
В рамках проведення операції «Акциз-2017» та розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.212 КК України встановлено, що службові особи одного із хімічних підприємств Дніпропетровської області у період з 01.01.2015 по травень 2017 року здійснювали незаконне виробництво та реалізацію дистиляту, який відноситься до категорії підакцизних товарів. У подальшому товар реалізовували різним СПД без складання та подання до ДФС необхідної звітності з акцизного податку та його сплати.
За результатами проведених обшуків вилучено та передано на відповідальне зберігання понад 28,8 тис. літрів дистиляту, вартістю більше 1 млн. грн. та сировину для його виробництва, лінію по розливу хімічної продукції, первинні документи щодо купівлі сировини для виготовлення розчинника та реалізації готової продукції; а також документи, які регламентують виробництво хімічної продукції.
Також проведено огляд двох інших дистилятів загальною кількістю 3835 літрів, з яких відібрані зразки для проведення експертизи.
Тривають слідчі дії.
Контрольовані операції: новації в оформленні перевірок
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що 08.09.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.07.2017 №629 «Про затвердження форми акта (довідки) про результати перевірки з питань дотримання платником податків принципу «витягнутої руки» та Вимог до його (її) складення» (зареєстровано у Мінюсті 28.07.2017 за №931/30799) (далі – Наказ №629), яким затверджено:
– форму акта (довідки) про результати перевірки з питань дотримання платником податків принципу «витягнутої руки»;
– вимоги до складення акта (довідки) про результати перевірки з питань дотримання платником податків принципу «витягнутої руки» (далі –Вимоги).
Вимоги розроблено відповідно до положень п.п.39.5.2.17 п.39.5.2 п.39.5 ст.39 розділу I Податкового кодексу України (для застосування посадовими особами контролюючих органів при оформленні результатів документальних перевірок платників податків з питань дотримання принципу «витягнутої руки» (далі – перевірка).
Якщо за результатами перевірки виявлено, що умови контрольованої операції відрізняються від умов, що відповідають принципу «витягнутої руки» (виявлено відхилення ціни, застосованої в контрольованій операції, від звичайної ціни – для контрольованих операцій, здійснених у 2013–2014 роках), що призвело до неправильного розрахунку обсягу оподатковуваного прибутку платника податку та/або заниження суми податку, складається акт перевірки, у разі відсутності таких порушень складається довідка.
Акт (довідка) про результати перевірки складається на паперовому носії державною мовою і має наскрізну нумерацію сторінок.
В акті (довідці) про результати перевірки не допускаються виправлення цифрових показників, дат та інших даних.
Звертаємо увагу, що втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 21.10.2015 №912 «Про затвердження форми акта (довідки) про результати перевірки платника податків з питань повноти нарахування і сплати податків під час здійснення контрольованої(их) операції(й) та Вимог до його (її) складення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.11.2015 за №1396/27841.
Щодо оподаткування операцій з передачі будинків з балансу комунального підприємства на баланс ОСББ
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють. Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) у листі від 15.08.2017 №17901/6/99-99-15-02-02-15 (далі – Лист№17901) повідомила, що згідно з п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Кодексу.
Таким чином, об’єктом оподаткування податком на прибуток є фінансовий результат до оподаткування, визначений за правилами бухгалтерського обліку, відкоригований на різниці відповідно до Кодексу.
Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі – ОСББ) – це юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна (ст.1 Закону України від 29.11.2001 №2866-III «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» (далі – Закон № 2866).
Керівництво багатоквартирним будинком здійснює об’єднання через свої органи управління (ст.12 Закону №2866).
Згідно з п.5 ст.13 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» від 14.05.2015 №417-VIII, у разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на території якої розташований багатоквартирний будинок.
Відповідно до п.1 ст.1 Закону України від 24.06.2004 №1875-IV «Про житлово-комунальні послуги» балансоутримувач будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд – власник або юридична особа, яка за договором з власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки коштів, необхідних для своєчасного проведення капітального і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію згідно з законом.
Управитель – особа, яка за договором з власником чи балансоутримувачем здійснює управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд і забезпечує його належну експлуатацію відповідно до закону та умов договору.
Таким чином, при передачі житлових будинків з балансу комунального підприємства, яке не є власником таких будинків, в оперативне управління ОСББ для їх утримання та експлуатації без переходу права власності на такі будинки до ОСББ, різниці для коригування фінансового результату до оподаткування податком на прибуток у комунального підприємства не виникають.
Які документи необхідно подавати суб’єкту господарювання до контролюючого органу для реєстрації ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами ?
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що ст.15 Закону України від 19.12.1995 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) встановлено, що ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади в містах, районах, районах у містах Києві та Севастополі за місцем торгівлі суб’єкта господарювання терміном на один рік і підлягають обов’язковій реєстрації в контролюючому органі, а у сільській місцевості – і в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі суб’єкта господарювання.
Вимог щодо подання суб’єктом господарювання до контролюючого органу (органу місцевого самоврядування) за місцем торгівлі окремого пакету документів для реєстрації ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами Законом та іншими нормативно-правовими актами не встановлено.
З початку поточного року анульовано 62 ліцензії за продаж неповнолітнім алкоголю та тютюну
У Дніпропетровській області станом на 01.09.2017 року діє 13137 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 4890 суб’єктам господарської діяльності, у тому числі ліцензії на алкогольні напої – 7300, на тютюнові вироби – 5837.
З початку року суб’єкти господарювання Дніпропетровщини отримали 9753 ліцензій, з них 5462 – на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 4291 – на тютюнові вироби.
Разом з тим, протягом січня – серпня 2017 року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 1628 ліцензії; анульовано – 1663, з яких – 62 за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.
Податковий календар на 20 вересня 2017 року
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що
20 вересня, середа, останній день подання:
– декларації акцизного податку за серпень 2017 року; *
– заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з ІV кварталу 2017 року;
– податкової декларації з ПДВ за серпень 2017 року платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
– податкової декларації з рентної плати за серпень 2017 року з розрахунком:
▪ рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
▪ рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
▪ рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;
▪ рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;
– податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за серпень 2017 року у разі неподання податкової декларації на 2017 рік;
– звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма №Д4 (місячна)) за серпень 2017 року
__________________
* Суми податку з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання зі сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, діючих відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – ПКУ), виробниками тютюнових виробів сплачуються до бюджету протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації (п.п.222.1.2 п.222.1 ст.222 Кодексу).
останній день сплати:
– авансового внеску з єдиного податку на вересень 2017 року платниками першої та другої груп;
– єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування роботодавцями за серпень 2017 року (крім гірничих підприємств).
Екологічний податок: характерні помилки при заповненні податкової звітності за другий квартал 2017 року
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадують, що Державною фіскальною службою України за результатами попереднього аналізу податкової звітності з екологічного податку за другий квартал 2017 року встановлено непоодинокі методологічні помилки заповнення податкової звітності, а саме:
◄ під час заповнення додатків до Податкової декларації екологічного податку (далі – Декларація) платниками не враховано, що з 1 січня 2017 року збільшено на 12% ставки екологічного податку, що діяли у 2016 році;
◄ у колонці 3 додатків 1 – 3 до Декларації фактичний обсяг викидів або об’єкт оподаткування платниками зазначається у «кілограмах», а не у «тоннах», як передбачено додатками;
◄ у випадках коли коефіцієнт дорівнює «1», у колонці 5 додатка 2, колонках 5 та 6 додатка 3 до Декларації платниками замість «1» зазначається «0»;
◄ у колонці 5 додатка 2, колонках 5 та 6 додатка 3 до Декларації платниками зазначається коефіцієнт інший, ніж передбачено Податковим кодексом України зі змінами та доповненнями, або замість коефіцієнта вказується ставка податку;
◄ у додатках 1 – 3 до Декларації платниками зазначається не безпосередній код забруднюючої речовини (відходів), а загальний – код групи забруднюючої речовини (відходів) або код зовсім не зазначається;
◄ у додатках 1 – 3 до Декларації платниками зазначається код однієї забруднюючої речовини (відходів), а ставка іншої;
◄ платниками заповнюється замість одного додатка до Декларації інший додаток.
З урахуванням зазначеного, звертаємо увагу платників екологічного податку на забезпечення правильного заповнення усіх реквізитів звітності, застосування ставок та коефіцієнтів.
ДФС: Запроваджено новий сервіс для платників податку на додану вартість
Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) доопрацьовано «Електронний кабінет платника» в частині надання доступу платникам податків на додану вартість до даних Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН) в режимі реального часу щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування (далі –ПН/РК).
Платникам податку на додану вартість після ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів в особистому кабінеті надано можливість перегляду відомостей щодо ПН/РК, зареєстрованих, реєстрацію яких зупинено відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, а також щодо яких комісією ДФС прийнято рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Пошук інформації в ЄРПН здійснюється за основними реквізитами ПН/РК, а також за індивідуальним податковим номером продавця та покупця товарів/послуг. Також платники мають можливість завантажити ПН/РК в електронному вигляді (у форматі xml з ЕЦП).
Крім того, повідомляємо, що в Електронному кабінеті для платників ПДВ функціонують наступні сервіси:
– перегляд даних Реєстру платників ПДВ в режимі он-лайн;
– формування та надсилання Реєстраційної заяви платника податку на додану вартість, сервісних запитів та отримання витягів на них;
– подання Податкової декларації з податку на додану вартість;
– доступ до проведених операцій та руху коштів на електронному рахунку в Системі електронного адміністрування ПДВ;
– реєстрація ПН/РК в ЄРПН.
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс для комфорту платників податків
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (далі – ЗІР) створено у рамках Електронного Уряду з урахуванням тенденцій розвитку інформаційних технологій у сфері побудови веб-ресурсу і є інтегрованим ресурсом в інформаційне середовище органів Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), у якому уся направленість діяльності ДФС, як внутрішня так і зовнішня, а також усі відповідні процеси інформаційно-довідкових ресурсів підтримуються та забезпечуються відповідними інформаційно-комп’ютерними технологіями.
Робота ЗІР направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією.
Інформаційне наповнення ЗІР здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру (щорічно понад 1 млн. звернень) та з метою мінімізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.
ЗІР наповнюється інформацією, яка містить загальну позицію ДФС із застосуванням норм податкового, митного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, без врахування особливостей конкретного платника податків та специфіки конкретних ситуацій та не є податковою консультацією в розумінні глави 3 «Податкова консультація» Податкового кодексу України (далі – Кодекс) і не спричиняє правових наслідків, передбачених ст.53 Кодексу.
У розділах ЗІР: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Єдиний реєстр ІПК та письмові звернення» інформація систематизована по тематиках:
- оподаткування;
- державна митна справа;
- єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- електронний цифровий підпис.
У розділі «Запитання – відповіді з Бази знань» реалізована можливість самостійного пошуку інформації, шляхом ознайомлення з редакціями відповідей на запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру по телефону, електронній пошті та письмово.
Розділ «Нормативні та інформаційні документи» містить нормативні та інформаційні документи з питань оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та електронного цифрового підпису, інших питань законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС, а також іншу інформацію стосовно роботи органів ДФС.
Звертаємо увагу, що нещодавно у ЗІР з’явився розділ «Єдиний реєстр ІПК та письмові звернення», який має безпосередній перехід до Єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій ДФС та наповнюється витягами з відповідей, підготовлених Інформаційно-довідковим департаментом ДФС на типові письмові звернення суб’єктів господарювання та громадян.
Розділ «Інформація з питань митної справи» містить інформаційні матеріали з питань митної справи (в тому числі актуальні запитання щодо митного контролю і оформлення товарів громадян, які переміщуються через митний кордон України) та спрямований на покращення орієнтації користувачів ресурсу в інформації за напрямком «Митна справа».
Розділ «Актуальні запитання» надає можливість користувачам ресурсу переглядати 10 найактуальніших запитань, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день та відповіді на них.
Розділ «Останні зміни в законодавстві» повідомляє користувачів про зміни в законодавстві з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.
Розділ «Необхідно знати» містить найактуальнішу інформацію, яку важливо знати платникам податків. Крім того, для своєчасного подання звітності до органів ДФС та сплати податків і зборів щомісяця оновлюється Податковий календар.
Розділ «Ставки податків та зборів» надає можливість користувачам ресурсу ознайомитись зі ставками загальнодержавних і місцевих податків та зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та довідковою інформацією щодо розмірів податкової соціальної пільги, прожиткового мінімуму тощо.
Розділ «Контакт-центр ДФС» містить інформацію щодо отримання суб’єктами господарювання та громадянами інформаційних послуг.
Розділ «Сервіс «Пульс»» містить інформацію для суб’єктів господарювання та громадян щодо порядку роботи сервісу «Пульс» та пам’ятку користувача.
Розділ «Інтерактивна мапа» створено для більш зручної орієнтації та можливості детального ознайомлення користувачів ресурсу з інформацією за напрямками «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО» (податок на доходи фізичних осіб).
Розділ «Електронний цифровий підпис» надає можливість користувачам ресурсу ознайомитись із 5 найактуальнішими запитаннями щодо отримання послуг електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідковим департаментом ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС), з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день, та відповідями на них. Крім того, розділ містить безпосереднє посилання на офіційний сайт АЦСК ІДД ДФС, що надає можливість більш детально ознайомитись з порядком отримання послуг електронного цифрового підпису, переліком документів для отримання таких послуг, завантажити форми реєстраційних документів разом зі зразками заповнення, ознайомитись з інформацію про місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС тощо.
Функціонал ресурсу забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використання Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів, а в перспективі запровадження інтерактивних посилань на взаємопов’язані документи.
ІДД ДФС продовжує роботу щодо розширення можливостей та підтримки ресурсу в актуальному стані. Для надання пропозицій та зауважень з питань технічної роботи ресурсу пропонується використати «Форму зворотного зв’язку».
З початку року Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області надано майже 200 тис. адміністративних послуг
В органах ГУ ДФС у Дніпропетровській області створено та працюють 36 Центрів обслуговування платників (далі – ЦОП), де платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
ЦОПами забезпечується надання 31 виду адміністративних послуг.
Загалом працівниками ЦОП за січень – серпень 2017 року прийнято майже 2,4 млн. звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг, надано близько 198,9 тис. адміністративних послуг.
Час прийому відвідувачів ЦОП (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг):
– з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.,
– п’ятниця – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.,
– субота – з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв;
– обідня перерва – з 13 год 00 хв. до 13 год. 45 хвилин;
– неділя – вихідний.
З початку року роботодавці Дніпропетровщини спрямували на соціальні потреби 7,2 мільярда гривень ЄСВ
За вісім місяців 2017 року роботодавці Дніпропетровської області сплатили до державних цільових фондів 7 мільярдів 164,9 мільйонів гривень єдиного соціального внеску (далі – ЄСВ). Додатково на соціальні потреби надійшло 1 мільярд 232,4 мільйони гривень ЄСВ.
Якщо порівнювати з відповідним періодом 2016 року, то надходження на «соціалку» зросли на 2 мільярда 90,1 мільйонів гривень.
Cвоєчасна сплата ЄСВ гарантує громадянам право на соціальний захист на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати. ЄСВ для всіх платників єдиного внеску (крім пільгових категорій) встановленого у розмірі 22 відсотки, і він підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
Електронна звітність: оновлено телефонний номер для отримання консультацій
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС у розділі «Новини» за посиланням https://acskidd.gov.ua/news повідомив наступне.
Консультації з питань отримання послуг електронного цифрового підпису та використання особистих ключів електронного цифрового підпису можна отримати за номером телефона 0 800 501 007 (напрямок 2).
Блокування та скасування посилених сертифікатів відкритих ключів у телефонному режимі здійснюється за номером телефона (044) 284-00-10.
Публічна інформація: зміни до Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів ДФС
Фахівці ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляють, що 08.09.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №652 «Про внесення зміни до Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при розгляді запитів на отримання публічної інформації» (зареєстровано у Мінюсті 17.08.2017 за №1019/30887). При цьому, втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2012 №511 «Про затвердження Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів державної податкової служби при підготовці відповідей на запити про отримання публічної інформації» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 17.05.2012 за №786/21099).
Типовий порядок організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при розгляді запитів на отримання публічної інформації (далі – Типовий порядок) розроблено з урахуванням положень Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.2011 №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації».
Норми цього Типового порядку поширюються на організацію роботи органів Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) при підготовці відповідей на запити на інформацію.
Типовий порядок визначає механізм взаємодії між структурними підрозділами ДФС, Інформаційно-довідковим департаментом ДФС, Департаментом спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС, Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень ДФС (далі – структурні підрозділи ДФС), а також між структурними підрозділами головних управлінь ДФС в областях, місті Києві, Міжрегіональним головним управлінням ДФС – Центральним офісом з обслуговування великих платників, митницями ДФС, спеціалізованими державними податковими інспекціями, державними податковими інспекціями в районах, містах, районах у містах (крім міста Києва), об’єднаними державними податковими інспекціями (далі – територіальні органи ДФС) щодо забезпечення доступу до публічної інформації.
Типовий порядок регламентує процедуру приймання, опрацювання, реєстрації, розгляду та контролю за виконанням запитів на отримання публічної інформації фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи, а також надання інформації, яка отримується або створюється ДФС, територіальними органами ДФС у процесі здійснення ними своїх повноважень або перебуває у їх володінні.
Дія Типового порядку не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.