ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ М. ДНІПРА ІНФОРМУЄ!
Понад 8 млн. осіб скористались відкритою частиною «Електронного кабінету платника»
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що за інформацією ДФС України (http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/297964.html) за 475 днів роботи відкритою частиною електронного сервісу «Електронний кабінет платника» скористалось понад 8 млн. платників. При цьому близько 600 тис. платників пройшли ідентифікацію з використанням електронного цифрового підпису в особистому кабінеті.
Географія користувачів Електронного кабінету платника охоплює США, Нідерланди, Мексику, Італію, Німеччину, Великобританію, Швейцарію. Загалом в Електронному кабінеті платника зареєстровано користувачів з понад 70 країн.
На сьогодні електронний сервіс «Електронний кабінет платника», що працює в дослідній експлуатації, забезпечує можливість користувачам:
– доступу в режимі он-лайн до інформації з понад 10 реєстрів ДФС;
– електронного листування з органами ДФС;
– доступу до особистої інформації (реєстраційні та облікові дані, індивідуальний календар, дані інтегрованої картки);
– підготувати та надіслати звітність до органів ДФС;
– сплати податків (для фізичних осіб);
– отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків;
– надсилання запитів на отримання інформації, заяв на реєстрацію платником окремих податків, отримання витягів з реєстрів;
– доступу до проведених операцій в системах електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації пального;
– скористатися іншими сервісами, що надаються в Електронному кабінеті платника.
Вимоги до оформлення первинних документів
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє щодо оформлення первинних документів.
Відповідно до п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку визначені Законом України від 16 липня 1999 року №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон №996).
Регулювання питань методології бухгалтерського обліку та фінансової звітності здійснюється Міністерством фінансів України, яке затверджує національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти щодо ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (п.2 ст.6 Закону №996).
Таким чином, підтверджуючі первинні документи складаються відповідно до вимог бухгалтерського обліку. З питань щодо правильного оформлення первинних документів необхідно звертатись до Міністерства фінансів України.
Водночас ст.1 Закону №996 визначено, що первинний документ – це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення, а господарська операція – це дія або подія, що викликає зміни у структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства.
Згідно зі ст.9 Закону №996 підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення цих операцій.
Первинні документи мають бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо – безпосередньо після її закінчення.
Первинні та зведені облікові документи повинні мати такі обов’язкові, реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
До уваги платників податків
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що листом від 13.05.2017 №11856/7/99-99-12-03-03-17 (далі – Лист №11856) Державна фіскальна служба України надала для використання у роботі Рекомендації щодо застосування санкцій за здійснення операцій з реалізації пального без реєстрації платником акцизного податку та за порушення порядку реєстрації акцизних накладних / розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, а також неподання податкової звітності, інших санкцій в частині акцизного податку, притягнення до адміністративної відповідальності (далі – Рекомендації).
Рекомендації запроваджуються з метою забезпечення належного застосування штрафу за здійснення операцій з реалізації пального без реєстрації платником акцизного податку (п.117.3 ст.117 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) та за порушення порядку реєстрації акцизних накладних / розрахунків коригування до таких акцизних накладних в ЄРАН (ст.1202 Кодексу), а також неподання податкової звітності, інших санкцій під час контролю за справлянням акцизного податку, притягнення до адміністративної відповідальності.
Методичні рекомендації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що листом від 13.05.2017 №11897/7/99-99-12-02-03-17 (далі – Лист №11897) Державна фіскальна служба України, керуючись підпунктами 6 – 7 пункту 5 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року №236, надала методичні рекомендації щодо заповнення Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, форму якої затверджено наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 № 408, зареєстованим у Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за №479/26924, у разі виникнення необхідності уточнення задекларованих податкових зобов’язань.
Більш детальніше ознайомитися з Листом №11856 можна на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi- dps/72137.html
За п’ять місяців 2017 року платники Дніпропетровщини
перерахували до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ понад 33,8 млрд. грн.
Органами ДФС у Дніпропетровській області у січні – травні поточного року забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів (з урахуванням ЄСВ) 33 млрд. 865,0 млн. грн. Про це повідомила виконуюча обов’язки начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.
Так, до загального фонду державного бюджету впродовж п’яти місяців 2017 року мобілізовано 21 млрд. 517,3 млн. грн., що на 6 млрд. 689,3 млн. грн. (або на 45,1%) більше минулорічних надходжень.
Надходження, що формують місцеві бюджети Дніпропетровського регіону, склали 8 млрд. 052,1 млн. грн. Це на 1 млрд. 849,8 млн. грн. (або на 29,8%) більше фактичних надходжень п’яти місяців 2016 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 4 млрд. 295,5 млн. грн., що перевищує минулорічні показники на 1 млрд. 194,1 млн. грн. (або на 38,5%).
Фіскальна служба Дніпропетровщини прийняла участь у прес-брифінгу на презентації проекту «Фінансовий менеджмент для НГО:
просто про складне»
В Дніпропетровській обласній раді пройшов прес-брифінг з презентацією проекту «Фінансовий менеджмент для НГО: просто про складне» в рамках проекту «Підтримка територіальних громад України у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб», започаткований німецькою федеральною компанією GIZ.
Презентацію представляв координатор проекту Володимир Гарасюк за підтримки громадської організації «Інститут податкових реформ» на чолі з головою ради Оленою Хотенко.
На прес-брифінгу перед журналістами та представниками неприбуткових організацій Дніпропетровської області виступила запрошена організаторами проекту, представник ГУ ДФС у Дніпропетровській області начальник управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова. Вона повідомила, що у Дніпропетровській області діє близько 14 тисяч неприбуткових організацій, це 13,5 відсотків від загальної кількості всіх юридичних осіб зареєстрованих в області. Згідно положень податкового законодавства, до 1 липня 2017 року всі неприбуткові організації повинні подати до державних податкових інспекцій необхідний пакет документів для перереєстрації в реєстрі неприбуткових організацій. «Всі неприбуткові організації повинні подавати звітність. У неприбуткових організацій залишається звітність за формою 1ДФ. Якщо організація сплачує найманим працівникам заробітню плату, то організація повинна нараховувати ПДФО, єдиний податок та військовий збір» – сказала Манушак Осипова.
В подальшому, 24-25 та 26-27 липня, в Дніпропетровській області для представників неприбуткових організацій у рамках проекту заплановано проведення тренінгів, на яких більш детально розглянуться питання бухгалтерського обліку та звітності, забезпечення фінансової спроможності та планування бюджету неприбуткових організацій.
Застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок юридичних осіб
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що листом від 05.05.2017 №11356/7/99-99-14-03-03-17 (далі – Лист №11356) Державна фіскальна служба України з метою забезпечення належної реалізації положень статті 102 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) надала роз’яснення в частині застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок, самостійному визначенні сум грошових зобов’язань платників податків.
Зокрема, ДФС України нагадує, що з 01 січня 2017 року набули чинності зміни, внесені до ст.102 Кодексу Законом України від 21 грудня 2016 року №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Так, відповідно до п.102.1 ст.102 Кодексу, контролюючий орган, крім випадків, визначених п.102.2 ст.102 Кодексу, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, визначених Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до ст.39 Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної п.133.4 ст.133 Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше – за днем її фактичного подання.
Отже, при плануванні, організації та проведенні документальних перевірок слід враховувати, що з 01.01.2017 строки давності поширюються також на період, який може бути охоплений перевіркою.
З метою дотримання вимог, визначених у ст.81 Кодексу, при зазначенні у наказі про проведення документальної перевірки, періоду діяльності, який буде перевірятися, необхідно враховувати обмеження, встановлені п.102.1 ст.102 Кодексу.
При цьому, якщо обчислення граничних строків визначення грошових зобов’язань здійснюється з урахуванням дати прийняття податкового повідомлення-рішення, прийнятого за результатами перевірки, то з метою дотримання строків давності, передбачених ст.102 Кодексу, період, який може бути охоплений перевіркою, обчислюється з урахуванням дати початку перевірки, зазначеної у наказі про проведення перевірки.
Слід також звернути увагу, що у разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.
Отже, у випадках подання у періоді, що підлягає перевірці, платником податків уточнюючих розрахунків за податкові періоди, граничні терміни визначення податкових зобов’язань за якими, станом на дату початку перевірки минули, можливість проведення перевірок таких уточнюючих розрахунків та податкових декларацій передбачено абзацом другим п.102.1 ст.102 Кодексу.
Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання (у т.ч. від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
Більш детальніше ознайомитися з Листом №11356 можна на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72138.html
Забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що листом від 26.05.2017 №11539/7/99-99-15-02-01-17 (далі – Лист №11539) Державна фіскальна служба України (далі – ДФС України) надала роз’яснення з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств та забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення.
Зокрема, ДФС України повідомила, що 31 березня 2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №191 «Про затвердження Порядку визначення середньозваженого значення показника рентабельності для зіставної юридичної особи для цілей трансфертного ціноутворення» (далі – Порядок).
Порядок забезпечить виконання підпункту 39.3.2.8 підпункту 39.3.2 пункту 39.3 статті 39 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» та визначає процедуру розрахунку середньозваженого значення показника рентабельності у разі використання фінансових показників зіставної юридичної особи за декілька податкових періодів (років) для цілей трансфертного ціноутворення.
Середньозважене значення показника рентабельності застосовується під час розрахунку діапазону рентабельності для методів, які базуються на порівнянні фінансових показників контрольованої операції з фінансовими показниками зіставних юридичних осіб. Насамперед середньозважене значення показника рентабельності буде розраховуватись при застосуванні методу чистого прибутку, та, в залежності від результатів функціонального та економічного аналізу контрольованих операцій, в окремих випадках може використовуватись й для методів ціни перепродажу, «витрати плюс», та розподілення прибутку.
Порядок перевезення товарів, продуктів харчування та валюти через митний кордон України
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра та Дніпропетровська митниця ДФС у зв’язку з введенням безвізового режиму між Європейським союзом та Україною нагадує, що порядок перевезення товарів, продуктів харчування та валюти через митний кордон встановлено Митним кодексом України та постановою правління Національного банку України від 27.05.2008 № 148 «Про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України» (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 11.06.2008 за № 520/15211) зі змінами.
ВВЕЗЕННЯ ВАЛЮТИ ГРОМАДЯНАМИ
- За умови усного декларування:
Ввезення готівки на одну особу незалежно від віку у сумі, що не перевищує еквівалент 10000 євро.
- За умови обов’язкового письмового декларування (у разі, якщо сума валюти перевищує суму, дозволену для ввезення, за умови усного декларування):
Готівка на одну особу незалежно від віку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10000 євро (за наявності документів, що підтверджують зняття готівки з рахунків банків (фінансових структур).
Примітки
- Перерахунок сум готівки в євро здійснюється за офіційним курсом гривні до євро, установленим Національним банком, або за крос – курсом, встановленим згідно з офіційним курсом гривні до відповідної іноземної валюти на день перетинання митного кордону України або на день перерахування готівки.
- Письмове декларування митному органу суми валюти в повному розмірі.
ВИВЕЗЕННЯ ВАЛЮТИ ГРОМАДЯНАМИ
1) За умови усного декларування
Готівка на одну особу незалежно від віку у сумі, що не перевищує в еквіваленті 10000 євро.
2) За умови обов’язкового письмового декларування (у разі, якщо сума валюти перевищує суму, дозволену для ввезення за умови усного декларування в повному обсязі)
Готівка на одну особу незалежно від віку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10000 євро (за наявності документів, що підтверджують зняття готівки з рахунків банків (фінансових структур).
У разі вивезення суми, в еквіваленті, що перевищує 10 000 євро, яка попередньо була ввезена на територію України, основою для вивозу валюти є митна декларація та документ, що підтверджує зняття готівки з рахунків клієнта.
Примітки:
- Перерахування сум готівки в євро відбувається за офіційним курсом гривні до євро, що встановлений Національним банком, або за крос-курсом, встановленим згідно з офіційним курсом гривні до відповідних іноземних валют на день перетинання митного кордону України або на день перерахування готівки.
- Письмове декларування митному органу суми валюти в повному розмірі.
- На вимогу посадової особи митного органу громадяни зобов’язані заповнити митну декларацію.
ВВЕЗЕННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ І ТОВАРІВ В УКРАЇНУ ГРОМАДЯНАМИ
Якщо вам більше 18 років, ви можете мати при собі:
- 1 л міцних алкогольних напоїв (вміст спирту понад 22%) + 2 л вина + 5 л пива;
- 200 сигарет, або 50 сигар, або 250 г тютюнових виробів;
ОСОБИСТІ РЕЧІ громадян не оподатковуються. Разом з тим митник має право попросити вас письмово їх задекларувати.
ПРОДУКТИ на суму загальною вартістю не більше 200 євро при собі громадянин може ввозити без оподаткування:
– В упаковках виробника для роздрібної торгівлі – по 1 упаковці до 2 кг кожного найменування.
– Без упаковки – до 2 кг кожного найменування;
– Неподільний продукт, готовий до вживання – 1 шт. кожного найменування.
ТОВАРИ загальною вартістю до 500 євро (наземним і морським транспортом) і до 1000 євро (авіатранспортом) і вагою 50 кг ввозяться без оподаткування.
Якщо ваш товар дорожче, вам слід заповнити декларацію: до 1000 євро – декларацію для громадян; понад 1000 євро – вантажну митну декларацію.
КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ ввозяться, якщо вони не оголошені в міжнародний розшук і у вас є документи, які підтверджують ваше право власності на них.
ЛІКИ в кількості, необхідній на курс лікування за наявності медичних довідок і рецептів.
Вогнепальна ЗБРОЯ переміщується тільки за дозволом МВС України.
Переміщення НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ заборонено.
Примітка: Громадяни, які виїжджають за межі митної території України, декларують предмети, які вони перевозять через митний кордон України, в усній формі, крім випадків переміщення предметів, які декларуються в обов’язковому порядку, або предметів в кількості, що підлягає оподаткуванню.
ВИВЕЗЕННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ І ТОВАРІВ З УКРАЇНИ ГРОМАДЯНАМИ
ТОВАРИ, сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 10 000 євро (за виключення товарів, на які встановлено вивізне мито, та / або на які державними органами видаються документи необхідні для здійснення митного оформлення), вивозяться вільно.
КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ вивозяться за наявності дозвільних документів
АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇВ І ТЮТЮНОВІ ВИРОБИ.
Не допускається вивезення за межі митної території України алкогольних напоїв та тютюнових виробів громадянами, які не досягли 18 – річного віку.
Громадяни, які досягли 18 – річного віку, можуть вивозити алкогольні напої та тютюнові вироби на одну людину 1 раз на 24 години:
- 200 сигарет або 50 сигар або 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грам;
- 5 л пива, 2 л вина, 1 л міцних (із вмістом спирту понад 22%) алкогольних напоїв.
До уваги платників!
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що за інформацією Державної фіскальної служби України для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням в полі «Тема»: 6011.
Застосування радіокористувачами понижувальних та підвищувальних коефіцієнтів до ставок рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що листом від 29.05.2017 №13556/7/99-99-12-03-04-17 (далі – Лист №13556) Державна фіскальна служба України надала роз’яснення з метою правильності застосування радіокористувачами понижувальних та підвищувальних коефіцієнтів до ставок рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Рентна плата)
Зокрема, Законом України від 20 грудня 2016 року №1791–VIII ,,Про внесення змін до податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році” (далі – Закон) запроваджено коригуючі коефіцієнти до ставок Рентної плати передбачені примітками 1-8 до п. 254.4 ст. 254 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), зокрема, примітка 1 (понижувальний коефіцієнт 0,75) застосовується для платників Рентної плати – користувачів радіозв’язку у системі передавання даних з використанням шумоподібних сигналів (далі – Платники Рентної плати).
Однак, в опублікованій 27 січня 2017 року (Відомості Верховної Ради, 2017, №4, стор.33, ст.42) редакції тексту Закону (адреса: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1791-19/page2) у рядку 5 таблиці ставок Рентної плати для Платників Рентної плати застосована ставка у розмірі 26,21 грн. за 1 МГц смуги радіочастот на місяць та наявна примітка у вигляді позначки ,,1” (перша).
Водночас у оприлюдненій станом на 01 березня 2017 року редакції тексту Кодексу (Відомості Верховної Ради України, 2011, №№13-17, ст.112) (зі змінами, внесеними згідно із Законом України №1791-VIII від 20.12.2016 (Відомості Верховної Ради, 2017, №4, стор.33, ст.42) (адреса: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20170301/page39) у рядку 5 таблиці ставок рентної плати, ставку для Платників Рентної плати зазначено у розмірі 26,211 грн. за 1МГц смуги радіочастот на місяць та без примітки.
З метою виправлення вказаної редакційної помилки ДФС листом від 18.05.2017 №1622/4/99-99-12-02-03-13 звернулася до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
Таким чином, до виправлення зазначеної вище редакційної помилки Платники Рентної плати мають право застосовувати примітку 1 (понижувальний коефіцієнт 0,75) до ставок Рентної плати для обчислення податкових зобов’язань з Рентної плати, керуючись нормою п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Кодексу.
При цьому, слід врахувати, що для обрахування податкових зобов’язань по радіозв’язку у системі передавання даних з використанням шумоподібних сигналів (наприклад, для ширини смуги радіочастот 60 МГц) понижувальний коефіцієнт 0,75 застосовується до 30 МГц, решта 30 МГц оподатковуються за повною ставкою.
Ознайомитися з Листом №13556 можна на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72150.html
Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області прийнято участь у конференції «Особливості експорту аграрної продукції до країн Європейського Союзу»
У Дніпропетровській обласній державній адміністрації, за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України у співпраці з німецько-українським проектом «Агроторгівля України» та Дніпропетровською торгово-промисловою палатою відбулася конференція на тему: «Особливості експорту аграрної продукції до країн Європейського союзу» за участі начальника відділу ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олександра Гребьонкіна.
Перший заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Олег Кужман, відкриваючи конференцію, зазначив, що третина всього експорту Дніпропетровського експорту направляється до країн Європейського союзу. При цьому, вісім відсотків експорту до європейських країн становить сільськогосподарська продукція. «Що стосується українського аграрного експорту, загалом, то за перший квартал 2017 року експорт зріс майже на 40 відсотків та склав 4,6 мільярди доларів США. У порівнянні з попереднім періодом, це на 1,3 мільярди гривень більше. Експорт аграріїв області збільшився у два рази, в тому числі, готових харчових продуктів більше, ніж на 30 відсотків» – повідомив Олег Кужман.
Заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева у своєму виступі підкреслила, що товарообіг сільськогосподарської продукції з Європейським союзом з початку року склав 1 мільярд 800 мільйонів гривень. За її словами: «Українські аграрії реалізували до країн Європи продукції майже на 1 мільярд 300 мільйонів гривень. Тож, Україна має позитивний баланс у торгівлі з Європейським союзом сільгосппродукцією».
На конференції розглянуто, також, і питання митного оформлення сільгосппродукції. Загалом, станом на 1 травня 2017 року Дніпропетровською митницею ДФС зареєстровано 6 тисяч 921 суб’єкт господарювання. Експортери та імпортери мають змогу використовувати для митного оформлення вантажу такі електронні сервіси, як подання митних декларацій у електронному вигляді та розмитнення вантажу в режимі єдиного вікна. Це дає можливість почати розмитнення ще під час перебування вантажу в дорозі від кордону до пункту розмитнення. Використовуючи єдине вікно, суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності мають змогу дистанційно пройти всі види митного контролюю.
Крім того, розглянуто регіональні особливості організації експортної діяльності, загальні умови торгівлі аграрної продукції з країнами ЄС в рамках зони вільної торгівлі, особливості співпраці з торгівельними мережами, сучасні тенденції експорту органічної продукції на ринки ЄС.
ДФС оновлена інформація по деяких реєстрах
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра звертає увагу, що Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) у розділі «Реєстри» у червні поточного року розміщена оновлена інформація по наступних реєстрах:
– Реєстр форм звітних документів платників податків юридичних та фізичних осіб для занесення до електронної бази звітних документів ДФС України станом на 13.06.2017 (http://sfs.gov.ua/data/material/000/103/154157/Forms_n.htm;
– Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затверджений наказом ДФС від 07.06.2017 №406 (http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/294360.html);
– Реєстр підприємств, яким надано дозвіл на провадження митної брокерської діяльності станом на 08.06.2017 (http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/94921.html);
– Інформація щодо внесених місць зберігання оптових партій алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пива до Єдиного реєстру місць зберігання станом на 08.06.2017 (http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/82860.html);
– Інформація щодо внесених місць зберігання оптових виноматеріалів до Єдиного реєстру місць зберігання станом на 18.05.2017 (http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/82860.html);
– Інформація щодо місць зберігання спирту у Донецькій області, внесених до Єдиного реєстру місць зберігання станом на 01.01.2017 (http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/82860.html);
– Реєстр підприємств, яким надано дозвіл на відкриття та експлуатацію митного складу станом на 01.06.2017 (http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/94929.html);
– Єдиний державний реєстр виробників спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів станом на 07.06.2017 (http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/151988.html);
– Єдиний реєстр торговельних організацій, яким надається право реалізації та зберігання безхазяйного та іншого майна, що перейшло у власність держави, станом на 01.06.2017 (http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/reestri/235648.html).
З січня по травень 2017 року ДФС Дніпропетровщини видано
понад 5,7 тисяч ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними
та тютюновими виробами
За п’ять місяців 2017 року ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано 5714 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами. Загалом, станом на 1 червня поточного року у Дніпропетровській області діє 12846 ліцензій по 4904 суб’єктах господарювання.
Крім того, ведеться систематичний контроль за своєчасністю щоквартальної сплати суб’єктами господарювання за ліцензії на право роздрібної торгівлі. В результаті, з початку 2017 року призупинено дію 1038 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу.
«Слід зазначити, що з початку поточного року, за порушення законодавства в частині продажу алкогольних та тютюнових виробів було анульовано 1090 ліцензій, у тому числі 34 ліцензії за порушення законодавства в частині продажу зазначених товарів особам, які не досягли 18 років», – повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.
За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області