ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ М. ДНІПРА ІНФОРМУЄ!!!
Про внесення ОСББ до Реєстру неприбуткових установ та організацій ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що Державна фіскальна служба стосовно внесення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (далі – ОСББ) до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) повідомила наступне. До неприбуткових підприємств, установ та організацій (далі – неприбуткова організація), що відповідають вимогам п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України 02.12.2010 №2577-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) і не є платниками податку на прибуток, можуть бути віднесені, зокрема, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (п.п.133.4.6 п.133.4 ст.133 ПКУ). Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 (далі – Порядок №440). Включення неприбуткової організації до Реєстру здійснюється контролюючим органом за основним місцем обліку неприбуткової організації з присвоєнням їй ознаки неприбутковості згідно з п.4 Порядку №440 (підпункти 4 та 5 Порядку №440). Правові та організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації ОСББ власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захист їхніх прав та виконання обов’язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку регулює Закон України від 29.11.2001 №2866-ІП «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» зі змінами (далі – Закон №2866). Основна діяльність ОСББ полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав співвласників на володіння та користування спільним майном співвласників, належне утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов’язань, пов’язаних з діяльністю об’єднання (абзац четвертий ст.4 Закону №2866). Згідно з частиною першою статті 7 Закону №2866 статут ОСББ складається відповідно до типового статуту, який затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної житлової політики і політики у сфері житлово-комунального господарства. Типовий статут ОСББ затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 27.08.2003 №141 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.09.2015 №238), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08.10.2015 за №1220/27665 (далі – Типовий статут). Розділом І Типового статуту передбачено, що: – ОСББ створено власниками квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку (будинків) відповідно до Закону №2866 (п.1 розділу І Типового статуту); – ОСББ діє відповідно до Закону №2866, чинного законодавства України та статуту (п.2 розділу І Типового статуту); – ОСББ набуває статусу юридичної особи з моменту його державної реєстрації у порядку, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» (п.4 розділу І Типового статуту). Пунктом 6 розділу IV Типового статуту передбачено заборону розподілу отриманих ОСББ доходів або їх частини серед співвласників, працівників об’єднання, членів органів управління та інших осіб. Таким чином, Типовий статут містить положення щодо: – утворення в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність неприбуткової організації, а саме Законом №2866 (пункти 1, 2, 4 розділу І Типового статуту); – заборони розподілу отриманих ОСББ доходів або їх частини серед співвласників, працівників, працівників об’єднання, членів органів управління та інших осіб (п.6 розділу IV Типового статуту). Враховуючи зазначене, у разі утворення ОСББ у порядку, визначеному Законом №2866, складання статуту ОСББ відповідно до Типового статуту, а також відповідності ОСББ вимогам, встановленим п.133.4 ст.133 ПКУ, таке ОСББ може бути включено до Реєстру. Які суб’єкти господарювання належать до сільськогосподарських товаровиробників з метою визначення об’єкта оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки? ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє. Відповідно до п.п.«ж» п.п.266.2.2 п.266.2 ст. 266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності. Згідно з п.п.14.1.235 п.14.1 ст.14 ПКУ сільськогосподарський товаровиробник – це юридична особа незалежно від організаційно-правової форми, яка займається виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сировини на давальницьких умовах, та здійснює операції з її постачання. У Дніпрі відбувся Національний податковий форум 15 червня поточного року у місті Дніпро за організацією офіційного видання ДФС України «Вісник. Офіційно про податки» та підтримки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області відбувся Національний податковий форум на тему: «Трансфертне ціноутворення. Прибуток. ПДВ» за участі спеціалістів Державної фіскальної служби України і представників провідних консалтингових та юридичних компаній. Обговорювалися новації у трансфертному ціноутворенні, питання звітності, актуальні проблеми при трансфертному ціноутворенні, податкового контролю та механізми захисту інтересів бізнесу. Проведено аналіз змін нормативної бази з податку на прибуток та ПДВ. Начальник управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова під час свого виступу наголосила на важливості проведення таких заходів задля досягнення спільного погляду між представниками бізнесу та контролюючими органами у вирішені проблемних питань податкового законодавства та подякувала платників за розуміння важливості та вагомості сплати податків. «Адже ми всі з вами чудово розуміємо, що наповнення бюджету – це, перш за все, соціальна стабільність і підтримка рівня життя в області і державі в цілому», – зазначила вона. Під час форуму між учасниками відбулося жваве спілкування та обговорення актуальних питань з трансфертного ціноутворення, оподаткування податком на прибуток та податком на додану вартість, а також обмін досвідом. В ході дискусії платники податків отримали відповіді на питання, які виникають при практичному застосуванні податкового законодавства та надали свої пропозиції щодо удосконалення діючого законодавства. Внесено зміни до форми звіту про контрольовані операції ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що 16.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №468 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 22.05.2017 за №652/30520) (далі – Наказ №468), яким внесено зміни до форми звіту про контрольовані операції (далі – Звіт) та до Порядку складання Звіту про контрольовані операції (далі – Порядок), затверджених наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 №8, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.02.2016 за №187/28317. Так, зокрема: ► у додатку до Звіту у таблиці «Відомості про контрольовані операції»: – у графі 20 «Загальна вартість операції (без вирахування непрямих податків) (грн)» слова «без вирахування» замінено словами «за вирахуванням»; – доповнено графу 23 «Цифрове значення показника рентабельності» словами «контрольованих операцій»; – з’явилася нова графа 25 «Сторона, що досліджується»; ► у новій редакції викладено додаток до Звіту «Інформація про пов’язаність осіб». Також у новій редакції, зокрема, викладено пункти 1 – 3 розділу І «Загальні положення» Порядку внаслідок змін терміну подання Звіту (з 1 травня на 1 жовтня), збільшення вартісних критеріїв для визнання операції контрольованими. Крім того, у Порядку детальніше викладено інформацію та уточнено графи у додатку 1 до Порядку «Код підстави віднесення господарських операцій до контрольованих». Наказ №468 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 16.06.2017 №47. Чи повинна фізична особа при поданні декларації надавати довідку про отримані у звітному році доходи з метою використання права на податкову знижку? ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує. Відповідно до п.п.«в» п.176.1 ст.176 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники податків зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) за встановленою формою. На вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку на доходи фізичних осіб, та підтверджувати необхідними документами достовірність відомостей, зазначених у декларації з цього податку. Враховуючи вищевикладене, фізична особа, яка зобов’язана подавати декларацію, відповідно до вимог ПКУ, або має право скористатися податковою знижкою, повинна на вимогу контролюючого органу надати разом із такою декларацією довідку про отримані у звітному році доходи. При цьому, п.п.«в» п.176.2 ст.176 ПКУ передбачено, що особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати на вимогу платника податку відомості про суму виплаченого на його користь доходу, суму застосованих соціальних податкових пільг та суму утриманого податку. Надання узагальнюючих податкових консультацій з 01.04.2017 ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1797) внесено зміни, зокрема, до статей 52 та 53 глави 3 «Податкові консультації» Податкового кодексу України (далі – ПКУ), які набрали чинності з 01.04.2017. Пунктом 52.6 статті 52 ПКУ з урахуванням змін, внесених Законом №1797, визначено, що центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, проводить періодичне узагальнення індивідуальних податкових консультацій, а також аналізує обставини, що свідчать про неоднозначність окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, шляхом надання узагальнюючих податкових консультацій, які затверджуються наказом цього органу. Узагальнюючі податкові консультації підлягають оприлюдненню на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, протягом п’яти календарних днів з дня їх надання. Бюджети місцевих громад Дніпропетровщини отримали більше 1 млрд. 540 млн. грн. плати за землю Власники та орендарі земельних ділянок Дніпропетровської області за п’ять місяців 2017 року поповнили місцеві бюджети на 1 млрд. 540,9 млн. грн., зокрема, 1 млрд. 460,4 млн. грн. сплачено юридичними особами та 80,5 млн. грн. – фізичними особами. Фактичні показники аналогічного періоду минулого року перевищено на 231,0 млн. грн., або на 17,6 відсотків. Орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць області і становить 19 відсотків до їх загальних надходжень. Як зазначає в.о. начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Ольга Маласай: «Плата за землю – це бюджетоформуючий платіж наших територій, тому його адміністрування під особливим контролем. Акцент у цьому напрямку роботи ставимо на те, аби жоден гектар ріллі, пасовищ, земельних ділянок, які виділені під ведення бізнесу, не пройшов повз оподаткування. Сільські і селищні ради на місцях володіють ситуацією із землевідведенням і землекористувачами, тому тісна співпраця із органами Державної фіскальної служби дає позитивні результати». Дніпропетровською митницею ДФС через «єдине вікно» оформлено понад 10 тис. декларацій Дніпропетровська митниця ДФС повідомляє, що з 1 серпня 2016 року на митній території України працює електронна система обміну даними між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами «єдине вікно», яка спрощує процедури митного та інших видів контролю, а також сприяє усуненню можливостей для корупції. У січні – травні 2017 року з використанням порядку інформаційного обміну за принципом «єдиного вікна» на Дніпропетровській митниці ДФС оформлено понад 10 тис. митних декларацій, на підставі електронних заявок, поданих підприємствами для проведення видів державного контролю, а це приблизно 22% від загальної кількості митних декларацій, оформлених за 5 місяців поточного року. За період з 01.01.2017 по 24.05.2017 Дніпропетровська митниця ДФС посідає вагоме місце за кількістю митних оформлень товарів за принципом «єдиного вікна», а саме: збільшення обсягів загальної кількості оформлених митних декларацій від 0,4% до 22%. На теперішній час на адміністративній території Дніпропетровської області (у зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС), функціонують 16 місць митного оформлення. Із них 13 місць митного оформлення визначені та, відповідно, обладнані для роботи із застосуванням принципу «єдиного вікна». З метою оптимізації та прискорення експортно-імпортних операцій, створення сприятливих умов для розвитку зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровська митниця ДФС запрошує всіх суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності здійснювати митне оформлення товарів за принципом «єдиного вікна». До уваги фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку першої та другої груп ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що відповідно до пункту 295.1 статті 295 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники єдиного податку першої та другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця. Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року. Пунктом 295.2 статті 295 ПКУ визначено, що нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності. З урахуванням вищевикладеного, граничний термін сплати авансового внеску з єдиного податку на червень 2017 року для платників єдиного податку першої та другої груп – 20 червня 2017 року. Несплата (неперерахування) фізичною особою – платником єдиного податку, визначеною підпунктами 1 і 2 пункту 291.4 статті 291 ПКУ (платники єдиного податку першої та другої груп), авансових внесків єдиного податку у порядку та у строки, визначені ПКУ, тягне за собою накладення штрафу у розмірі 50% ставки єдиного податку, обраної платником єдиного податку відповідно до ПКУ (п.122.1 ст.122 ПКУ). Чи мають право релігійні організації при продажу релігійно-обрядової атрибутики та наданні обрядових послуг проводити розрахункові операції без застосування РРО? ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує. Відповідно до ст.10 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами доповненнями, перелік окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, а також граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг), при перевищенні якого застосування РРО є обов’язковим, встановлюються Кабінетом Міністрів України за поданням центральних органів виконавчої влади, що забезпечують формування державної економічної, фінансової політики. Згідно із п.14 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2000 №1336 (далі – Постанова №1336), без застосування РРО з використанням розрахункових книжок і книг обліку розрахункових операцій дозволено здійснювати продажу предметів релігійно-обрядової атрибутики та наданні обрядових послуг релігійними організаціями. Граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг) на один суб’єкт господарської діяльності встановлено у сумі 200 тис. грн. У разі перевищення зазначеного граничного розміру застосування РРО є обов’язковим (п.2 Постанови №1336). Відповідно до п.2 Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2001 №121 «Про терміни переведення суб’єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій» зі змінами та доповненнями, у разі перевищення граничного розміру розрахункових операцій, суб’єкт підприємницької діяльності зобов’язаний у місячний термін з дати перевищення річного обсягу розрахункових операцій зареєструвати РРО та проводити розрахунки з застосовуванням РРО. Контроль за обігом і оподаткуванням підакцизних товарів у Дніпропетровській області 16 червня в прес-центрі Інформаційного агентства «МОСТ-ДНЕПР» відбулася прес-конференція на тему: «Контроль за оборотом і оподаткуванням підакцизних товарів у Дніпропетровській області» за участі представника управління контролю за обігом і оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Андрія Первого. Андрій Первой повідомив, що з початку року в області проведено 50 фактичних перевірок у сфері обігу підакцизних товарів, в ході яких виявлено 60 порушень законодавства. «Виявлені наступні порушення: 26 фактів торгівлі алкогольними напоями без наявності ліцензій; 5 фактів торгівлі тютюновими виробами без ліцензії; 5 фактів торгівлі алкогольними напоями за цінами, нижче мінімальної роздрібної ціни; 6 фактів торгівлі алкогольними напоями на розлив; 4 факти торгівлі тютюновими виробами за цінами, вище максимальних роздрібних; 1 факт торгівлі алкогольними напоями без наявності марки акцизного податку; 1 факт торгівлі тютюновими виробами без наявності марок акцизного податку; 1 факт порушення місця зберігання тютюнових виробів та 1 факт ввезення сировини для виробництва тютюнових виробів без наявності відповідної ліцензії. За наслідками проведених фактичних перевірок застосовано 6,4 млн. грн. штрафних санкцій. Так, зокрема, в ході фактичної перевірки одного з підприємств Дніпропетровської області з питань дотримання законодавства у сфері виробництва підакцизних товарів встановлений факт ввезення сировини для виробництва тютюнових виробів без наявності ліцензії на право виробництва тютюнових виробів. До нього застосовані фінансові санкції у розмірі 5,7 млн. грн. Також, працівниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області встановлено факт виробництва фальсифікованих алкогольних напоїв, а саме – напою міцного алкогольного тростинкового (рому). За результатами перевірки підприємством донараховано 7,8 млн. грн. Дніпропетровська митниця ДФС з початку року забезпечила понад 179,8 млн. грн. на ремонт доріг За результатами січня-травня 2017 року в рамках експерименту з фінансового забезпечення здійснення заходів на реконструкцію та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення, а також поліпшення дорожньої інфраструктури, Дніпропетровською митницею ДФС до бюджету Дніпропетровської області направлено 179,8 млн. грн. Нагадуємо, минулого року Кабінетом Міністрів України започатковано митний експеримент, спрямований на розвиток інфраструктурних об’єктів, в тому числі з фінансового забезпечення реконструкції та поточного ремонту автомобільних доріг. В рамках експерименту здійснюється перерахування 50% від перевиконання щомісячних планових митних платежів у спеціальні фонди відповідних регіональних бюджетів. Завдяки плідній співпраці Дніпропетровської митниці ДФС та Дніпропетровської обласної державної адміністрації у 2017 році вдалося виконати ремонтні роботи доріг, які понад 15 років не ремонтувалися: Кіровоград – Кривий Ріг – Запоріжжя та Дніпропетровськ – Царичанка – Кобеляки – Решетіловка. Дніпропетровська митниця ДФС у своїй роботі і надалі докладатиме максимальні зусилля для покращення благоустрою області. ДФС запроваджує новий електронний сервіс ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) на головній сторінці офіційного веб- порталу (http://sfs.gov.ua) у розділі електронного сервісу «Електронна звітність» повідомила наступне. З метою надання допомоги платникам податків при виконанні ними вимог п.16 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (із змінами і доповненнями) ДФС запроваджує новий електронний сервіс «Обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами». Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів: 1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міністерства доходів і зборів від 29.11.2013 №729). 2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС. 3. Електронний документ надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку SOAP. 4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ. Інструкція з використання програмного забезпечення розміщена на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html ДФС звернула увагу платників податків, що з 16.06.2017: – підписання електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису: Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html); – зашифрування електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування: Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html). Про зміни, внесені до декларації акцизного податку, та терміни звітування за новою формою ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що 06.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 24.04.2017 №451 «Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку», який зареєстровано у Міністерстві юстиції України 17.05.2017 за №630/30498 (далі – Наказ №451). Наказом №451 внесено зміни до форми декларації акцизного податку (далі – Декларація) і Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 №14 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за №105/26550) зі змінами. Державна фіскальна служба України з метою забезпечення належного декларування податкових зобов’язань з акцизного податку та у зв’язку з набранням чинності Наказу №451 повідомила наступне. Зазначеним Наказом, зокрема, внесено зміни до таких розділів Декларації: – розділу А «Податкові зобов’язання із спирту етилового та інших спиртових дистилятів, алкогольний напоїв, пива та продуктів із вмістом спирту етилового 8,5 відсотка об’ємних одиниць та більше» – технічна правка у частині визначення показника графи А10; – розділу Б «Податкові зобов’язання з тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну (в тому числі тютюнової сировини, тютюнових відходів)» – код операції Б7 доповнено новою операцією, яка звільняється від оподаткування згідно з п.п.213.3.13 п.213.3 ст.213 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) (операції з неферментованою (непереробленою) тютюновою сировиною); – розділу В «Податкові зобов’язання з реалізації пального» – розділ доповнено рядком за кодом В17 щодо декларування суми пільг з операцій, визначених пунктами 213.2, 213.3 статті 213 та статтею 229 розділу VI Кодексу, застосування яких зупинено для платників податків, місцезнаходженням (місцем проживання) та/або місцем здійснення діяльності яких є територія населених пунктів на тимчасово окупованій території та/або території населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення (підпункт 38.5 пункту 38 підрозділу 10 розділу XX Кодексу); – розділу Д «Податкові зобов’язання з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» – у колонці «Код показника додатка» змінено назву показника Д.6 з «Усього за розділами І, II» на «Усього». У зв’язку зі скасуванням акцизного податку з роздрібного продажу пального з 01.01.2017 суб’єкти господарювання, які здійснюють реалізацію пального, не заповнюють розділ II додатка 6 «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» (далі – додаток 6) до Декларації. Розділ II додатка 6 до Декларації заповнюється лише у разі подання суб’єктами господарювання, які здійснюють роздрібний продаж пального, уточнюючої Декларації за відповідними операціями, що були здійснені до 01.01.2017 та задекларовані у звітності, поданій до 21.01.2017, тобто наданій за грудень 2016 року. Також уточнено визначення осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, та враховано, що номер паспорта громадянина України, який : виготовлено у формі картки, містить дев’ять цифр та не містить серію. З урахуванням вказаних змін до розділів Декларації внесено аналогічні зміни до додатків до Декларації та відповідних розділів Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку. Згідно з частиною другою п.46.6 ст.46 Кодексу до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення. Враховуючи норми п.46.6 ст.46 Кодексу, особи, визначені ст.212 Кодексу платниками акцизного податку, вперше подають декларацію акцизного податку з урахуванням змін, внесених Наказом №451, не пізніше 20 серпня 2017 року за липень 2017 року. Згідно з п.120.1 ст.120 Кодексу неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори, податкових декларацій (розрахунків) тягнуть за собою накладення штрафу у розмірах, передбачених цією статтею, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Внутрішня безпека ГУ ДФС у Дніпропетровській області провела 71 перевірку Протягом січня – травня поточного року управлінням внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено 71 перевірку в територіальних підрозділах ГУ. За результатами перевірок управлінням внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Дніпропетровській області винесено 15 подань керівникам ДПІ (ОДПІ) для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 20 працівників ГУ ДФС області та Дніпропетровської митниці ДФС; оголошено 9 підозр працівникам фіскальної служби; до суду скеровано 6 обвинувальних актів. З метою недопущення на вакантні та керівні посади в органах ДФС осіб, що своїми діями або вчинками можуть дискредитувати імідж служби, у поточному року проведено перевірки 348 кандидатів на працевлаштування. За підсумками перевірок 9 претендентам відмовлено у прийомі на службу. Основні показники діяльності Дніпропетровської митниці ДФС у травні 2017 року У травні 2017 року у зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС здійснено митне оформлення зовнішньоторгівельних операцій суб’єктів господарської діяльності на суму близько 15,3 млрд. грн. З цієї кількості імпортовано товарів на суму близько 7,4 млрд. грн., експортовано на суму близько 7,9 млрд. грн., що складає, відповідно, 48% (імпорт) та 52% (експорт) загального обсягу зовнішнього товарообміну. У порівнянні з квітнем 2017 року цей обсяг зменшився на 15%, при цьому, об’єми імпорту зменшились на 0,33%, а експорту – на 25,5%. Протягом травня 2017 року Дніпропетровською митницею ДФС оформлено 14 196 МД, з яких 42,4% – в митному режимі «імпорт» та 47,9% – в митному режимі «експорт». Фіскальною службою значна увага приділяється спрощенню митних процедур та скороченню часу, який суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності витрачають на оформлення товарів. Результатом роботи митниці, спрямованої на покращення сервісу, є стабільні показники середнього часу митного оформлення імпортних та експортних операцій, які складають 1 ч. 13 хв. та 31 хв. відповідно. На Дніпропетровщині майже 100% платників ПДВ користуються електронною звітністю Майже 100 відсотків платників ПДВ та 88,7 відсотків платників єдиного соціального внеску Дніпропетровської області прозвітували у травні 2017 року в органи ДФС, скориставшись мережею Інтернет. Із загальної кількості 18 тисяч 131 платника податку на додану вартість області, у травні поточного року 18 тисяч 020 платників скористалися електронним сервісом ДФС, направивши звітність по e-mail. Також, у травні 2017 року з 52 тисяч 255 платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Дніпропетровщини 46 тисяч 352 платника прозвітували у фіскальні органи області засобами електронного зв’язку. «Електронна звітність переконливо витісняє паперову, економлячи не лише час платників податків, а й фінансові витрати. Більшість платників не тільки звикли до зручного електронного формату, але й упевнені в його майбутньому, – переконана начальник управління обслуговування платників Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Олена Ярова. Затверджено критерії для зупинення реєстрації податкової накладної та вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що 20.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621) (далі – Наказ №567). Зазначеним Наказом затверджені: – Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії оцінки) (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621); – Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622). Пунктом 4 Наказу 567 визначено, що Державній фіскальній службі України (далі – ДФС) необхідно: – до 25.06.2017 здійснити аналіз ефективності застосування Критеріїв оцінки та у п’ятиденний строк надати пропозиції Міністерству фінансів України стосовно їх удосконалення; – щокварталу до п’ятого числа першого місяця наступного кварталу надавати пропозиції Міністерству фінансів України для удосконалення Критеріїв оцінки. Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування цим Критеріям (далі – Моніторинг) (п.1 Критеріїв оцінки). Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями (пункт 6 Критеріїв оцінки): 1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 у Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); 2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб’єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі. У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1) та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1), більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ. У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпункті 2), – реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ. Наказ опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 20.06.2017 №48. До уваги платників податків! ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) в електронному сервісі «Загальнодоступний інформаційно довідковий ресурс» (розділ «Необхідно знати») повідомила наступне. З метою забезпечення належного рівня інформованості громадян України та іноземців, які планують подорожі за кордон або в Україну відповідно, у розділі «Інформація з питань митної справи» електронного сервісу «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» розміщено інтерактивне посилання «Актуальні запитання щодо митного контролю та оформлення товарів громадян», що надає можливість ознайомитися з актуальними запитаннями, з якими громадяни найчастіше звертаються до Контакт-центру ДФС, та відповіді на них. Про законність діяльності МАФів у м. Дніпро в програмі «Грані» Питання законності діяльності МАФів у м. Дніпро обговорювалися під час прямого ефіру в телевізійній програмі «Грані» 34 каналу телебачення м. Дніпра. В програмі, крім представників департаменту торгівлі міської Ради, комунального підприємства «Благоустрій» і патрульної поліції м. Дніпра взяла участь заступник начальника відділу управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Лариса Воробйова. Під час передачі розглянуто актуальні питання щодо діяльності МАФів у м. Дніпро, шляхи приведення роботи МАФів до законодавчо встановлених норм, контролю за виконанням роботодавцями законів про працю, підсумки роботи, яку проводять органи виконавчої влади в напрямку легалізації заробітної плати. У новій редакції затверджено звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що 20.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №469 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 22.05.2017 за №653/30521) (далі – Наказ №469), яким у новій редакції викладено форму звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 №553, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.07.2016 за №932/29062. Змінами, внесеними Наказом №469, зокрема, визначено річний звітний період для неплатників податку на прибуток. Тепер у заголовній частині Звіту передбачені лише два варіанти звітних періодів його подання – місяць і рік (раніше – місяць, 1 квартал, півріччя, три квартали і рік). У полі «Місяць» зазначається номер календарного місяця, в якому порушено вимоги пункту 133.4 статті 133 розділу ІІІ «Податок на прибуток підприємств» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2577-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) і нараховане податкове зобов’язання з податку на прибуток підприємств. Звіт складається за період з початку року (або з початку визнання організації неприбутковою в установленому порядку, якщо таке визнання відбулося пізніше) по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення. Також уточнено перелік доходів і видатків неприбуткових організацій; додано графа для проставлення відмітки про подання разом зі Звітом фінансової звітності (ФЗ), як додаток; додано поле для розрахунку суми штрафу (3 %) у разі подання уточнюючого Звіту. Нагадуємо, що відповідно до пункту 46.2 статті 46 розділу І ПКУ фінансова звітність, що складається та подається відповідно до цього пункту неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до Звіту та її невід’ємною частиною. Наказ опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 20.06.2017 №48. Деякі особливості складання та реєстрації податкових накладних і розрахунків коригування до податкових накладних ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що Державна фіскальна служба України у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 №276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за №269/30137) (далі – наказ №276), яким, зокрема, внесено зміни до форми податкової накладної та порядку її заповнення, у листі від 16.06.2017 №15731/7/99-99- 15-03-02-17 (далі – лист ДФС №15731) повідомила про окремі особливості складання та реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних. Реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) за формою, затвердженою наказом №276, розпочалася з 16.03.2017, незалежно від дати складання таких податкових накладних. Як встановлено пунктом 201.10 статті 201 розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2577-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних (далі – податкові накладні) у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: – для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; – для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з ПКУ. Розміри та порядок застосування штрафних санкцій за порушення терміну реєстрації податкових накладних встановлено статтею 1201 розділу ІІ ПКУ. Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в ЄРПН, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 2001 .3 статті 2001 ПКУ протягом 365 календарних днів, що наступають за датою виникнення податкових зобов’язань, відображених у відповідній податковій накладній та/або розрахунку коригування. Вказаний термін застосовується до податкових накладних та/або розрахунків коригування, дата складання яких припадає на періоди після набрання чинності змінами до відповідної норми ПКУ, тобто після 01.01.2017. У листі ДФС №15731 викладені особливості заповнення окремих розділів податкової накладної (розділи «Код» (графи 3.1, 3.2, 3.3) табличної частини податкової накладної; «Одиниця виміру товару/послуги» (графи 4 та 5) табличної частини податкової накладної; «Код виду діяльності сільськогосподарського товаровиробника» (графа 11) табличної частини податкової накладної); інші особливості складання та реєстрації податкових накладних; а також зазначено, що не розглядається як помилка у податкових накладних, складених та зареєстрованих в ЄРПН по 15.03.2017 включно. З листом №15731 можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkovezakonodavstvo/listi-dps/72204.html Про терміни звітування та сплати податку платниками єдиного податку третьої групи ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що відповідно до пункту 294.1 статті 294 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал. Податковий (звітний) період починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду (п.294.2 ст.294 ПКУ). Згідно з підпунктом 49.18.2 пункту 49.18 статті 49 ПКУ податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі у разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя). Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (п.49.20 ст.49 ПКУ). Таким чином, граничні терміни звітування платниками єдиного податку третьої групи за звітні періоди поточного року є: – 10.05.2017 – за перший квартал 2017 року; – 09.08.2017 – за півріччя 2017 року; – 09.11.2017 – за три квартали 2017 року; – 09.02.2018 – за 2017 рік. Відповідно до пункту 295.3 статті 295 ПКУ платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал. Сплата єдиного податку платниками третьої груп здійснюється за місцем податкової адреси (п.295.4 ст.295 ПКУ). Враховуючи вищезазначене граничний термін сплати єдиного податку платниками третьої групи, які застосовують спрощену систему оподаткування, за звітні періоди 2017 року наступні: – 19.05.2017 – за перший квартал 2017 року; – 18.08.2017 – за другий квартал 2017 року; – 17.11.2017 – за третій квартал 2017 року; – 19.02.2018 – за четвертий квартал 2017 року. 26.06.2017 В Дніпропетровській області ліквідовано підпільну пивоварню За інформацією прес-служби Державної фіскальної служби України співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували підпільну пивоварню та вилучили 2,7 тис. літрів пива. В рамках проведення операції «Акциз-2017» було встановлено, що в одному із сіл області 40-річний громадянин, без будь-яких дозвільних документів, організував виготовлення і збут солодового пива під виглядом однієї з торгових марок по території області та через Інтернет. Незаконне виробництво здійснювалося з використанням обладнання, що забезпечує масове виготовлення пива. В результаті проведених заходів було вилучено 2,7 тис. літрів пива, а також обладнання, яке використовувалося в незаконній діяльності. Загальна вартість вилученого становить понад 1,1 млн. грн. Стосовно організатора складено протокол про вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164 КУпАП. Чи має право скористатися податковою знижкою за іпотечним кредитуванням один із членів подружжя за вибором, коли об’єкт іпотеки знаходиться у спільній власності? ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що згідно з п.п.166.3.1 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ, частину суми процентів, сплачених таким платником податку за користування іпотечним житловим кредитом, що визначається відповідно до ст.175 ПКУ. Пунктом 175.1 статті 175 ПКУ визначено, що платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом, наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року. Зокрема, п.175.2 ст.175 ПКУ встановлено, що у разі, якщо будинок (квартира, кімната) купується за рахунок іпотечного житлового кредиту, частина суми процентів, що включається до податкової знижки платника податку – позичальника іпотечного житлового кредиту, дорівнює добутку суми процентів, фактично сплачених платником податку протягом звітного податкового року в рахунок його погашення, і коефіцієнта, що враховує мінімальну площу житла для визначення податкової знижки, розрахованого відповідно до п.175.3 цієї статті. Отже, право включити до складу податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом має той член подружжя, який є позичальником такого кредиту. Дніпропетровські митники виявили факт заниження митної вартості на суму близько 415 тис. грн. На митну територію України з КНР на адресу українського підприємства переміщувався товар, заявлений Дніпропетровській митниці ДФС, як «дитячі атракціони та дитячі ігрові автомати». Після проведення тематичної перевірки співробітниками управління протидії митним правопорушенням Дніпропетровської митниці ДФС при порівнянні інформації, наявної на митниці та документів, що були надані до митного оформлення вищевказаного товару виявлено розбіжності в частині одержувача та вартості товару, ввезеного в Україну. Це призвело до заниження бази оподаткування на суму близько 415 тис. грн. За даним фактом Дніпропетровською митницею ДФС складено протокол про порушення митних правил за ознаками правопорушення передбаченого частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Товар тимчасово вилучено та передано на склад митниці. Внесено зміни до програмного забезпечення ДФС для формування та подання звітності в електронному вигляді ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) в електронному сервісі «Електронна звітність» у розділі «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/) розміщено перелік змін та доповнень до «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (версія 1.25.16.0) станом на 13.06.2017. Так, зазначеними змінами, зокрема, реалізовані нові форми документів: а) з метою забезпечення приймання податкової декларації екологічного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №715 «Про затвердження форми Податкової декларації екологічного податку» (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.12.2016 №1177) додано наступні форми: – F/J0302003 – «Податкова декларація екологічного податку»; – F/J0320103 – «Додаток 1 до Податкової декларації екологічного податку «Розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення»»; – F/J0320203 – «Додаток 2 до Податкової декларації екологічного податку «Розрахунок за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти»»; – F/J0320303 – «Додаток 3 до Податкової декларації екологічного податку «Розрахунок за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах»»; – F/J0320403 – «Додаток 4 до Податкової декларації екологічного податку «Розрахунок за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені)»»; – F/J0320503 – «Додаток 5 до Податкової декларації екологічного податку «Розрахунок за утворення радіоактивних відходів і сплачується за придбання джерел(а) іонізуючого випромінювання»»; – F/J0320603 – «Додаток 6 до Податкової декларації екологічного податку «Розрахунок за тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк»»; б) на виконання наказу Міністерства фінансів України від 16.06.2015 № 560 «Про затвердження форми Податкової декларації з плати за землю земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності)» (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2017 №9) додано нова версія документу: – F/J0602006 – «Податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності)». За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області