ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ М. ДНІПРА ІНФОРМУЄ! Зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість.
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що 12.05.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.03.2017 №368, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.04.2017 за №465/30333 (далі – Наказ №368), який вніс зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130, зареєстрованого у Мінюсті України 17.11.2014 за №1456/26233.
Зміни, передбачені Наказом №368, привели у відповідність норми Положення та п.п.4 п.2 розділу XIX «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), згідно з яким з 01.01.2017 втратила чинність стаття 209 ПКУ, що визначала спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства.
Зокрема, Наказом №368 встановлено, що сільськогосподарські підприємства, які станом на 01.01.2017 зареєстровані як суб’єкти спеціального режиму оподаткування ПДВ, вважаються платниками цього податку на загальних підставах, починаючи з 01.01.2017, і стосовно таких сільськогосподарських підприємств:
– з 1 січня 2017 року втрачають чинність витяги з реєстру ПДВ, що були видані контролюючими органами до 01.01.2017;
– контролюючі органи, в яких такі сільськогосподарські підприємства перебувають на обліку, приймають рішення та вносять до реєстру платників ПДВ записи про зняття підприємств з реєстрації як суб’єктів спеціального режиму оподаткування з одночасною реєстрацією платниками ПДВ на загальних підставах.
Дніпропетровські місцеві бюджети отримали
від ліцензування 25,7 млн. грн.
Станом на перше травня 2017 року на території області діє 12589 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з них: 6960 ліцензій на алкоголь та 5629 – на тютюн, отриманих 4829 суб’єктами господарювання. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.
За чотири місяці поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 25 мільйонів 703 тисячі гривень від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 20 мільйонів 663 тисячі гривень – від ліцензування роздрібної торгівлі.
В той же час, впродовж січня – квітня 2017 року призупинено дію 868 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 944 ліцензії, з яких 19 – за порушення законодавства в частині продажу неповнолітнім особам алкогольних напоїв (9 ліцензій) та тютюнових виробів (10 ліцензій).
До уваги ФОП – пенсіонерів за віком або інвалідів!
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що Законом України від 06.12.2016 №1774-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (далі – Закон №1774) внесено низку змін до Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464), які набули чинності з 01.01.2017, зокрема, щодо нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП), у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування.
Звертаємо увагу, що відносини у сфері державної політики з адміністрування єдиного внеску регулюються виключно Законом №2464.
Відповідно до частини 4 статті 4 Закону №2464 ФОП, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу (далі – пенсіонери за віком або інваліди). Зазначена норма не застосовується до осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.
Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) ФОП, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, та є пенсіонерами за віком або інвалідами не подається.
Частиною 4 статті 4 Закону №2464 також визначено, що ФОП, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами, можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
У разі самостійного визначення бази нарахування єдиного внеску зазначені особи формують та подають до органів доходів і зборів Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік.
Пунктом 1 частини другої статті 6 Закону №2464 визначено, що платник єдиного внеску зобов’язаний своєчасно та у повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.
Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені Законом №2464, є недоїмкою та стягується з нарахуванням пені та застосуванням штрафів відповідно до статті 25 Закону №2464.
Враховуючи зазначене, у разі самостійного визначення бази нарахування єдиного внеску ФОП, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами, такі ФОП на загальних підставах сплачують єдиний внесок та подають Звіт за формою згідно:
– з таблицею 1 додатка 5 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за №460/26905 (далі – Порядок №435), – ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування;
– з таблицею 2 додатка 5 до Порядку №435 – ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування.
Для отримання податкової знижки необхідно подати
декларацію про майновий стан і доходи
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що для отримання податкової знижки фізичній особі – резиденту необхідно заповнити і подати до державної податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі) податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація).
Розрахунок суми податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) у зв’язку з використанням права на податкову знижку, відображається платником податків у розділі V Декларації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479.
У рядку 13 Декларації зазначаються позначкою «Х» документально підтверджені категорії витрат, що включаються до податкової знижки відповідно до статті 166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
У рядку 14 Декларації зазначається загальна сума фактично здійснених протягом звітного податкового року витрат, понесених платником податку за наслідками звітного року, у граничних розмірах, дозволених до включення до податкової знижки відповідно до статті 166 ПКУ.
Сума нарахованої заробітної плати, зменшена на суму обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності, зазначається у рядку 15 Декларації.
У рядку 16 Декларації зазначається сума (вартість) витрат платника податку – резидента, які дозволено включити до складу податкової знижки з урахуванням обмеження, встановленого п.п.166.4.2 п.166.4 ст.166 ПКУ.
Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата. Тобто, значення рядка 16 Декларації має бути менше або дорівнювати значенню рядка 14, але не більше значення рядка 15 Декларації.
Сума ПДФО, на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з використанням права на податкову знижку, зазначається у рядку 17 Декларації та розраховується таким чином:
сума ПДФО з графи 4 рядка 10.1 – (рядок 15 – рядок 16) х 18% (ставка ПДФО, визначена п.167.1 ст.167 ПКУ).
Нагадуємо що для отримання податкової знижки за підсумками 2016 року фізичній особі – платнику ПДФО необхідно заповнити і подати Декларацію по 31 грудня включно 2017 року, тобто протягом поточного року.
Звертаємо увагу, якщо платник податку до кінця 2017 року не скористається правом на нарахування податкової знижки за наслідками 2016 року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п.166.4.3 п.166.4 ст.166 ПКУ).
У квітні 2017 року від Дніпропетровської митниці ДФС
до бюджету надійшло митних платежів майже на чверть більше,
ніж у квітні минулого року
У квітні 2017 року Дніпропетровською митницею ДФС до Державного бюджету забезпечено надходжень 1630 млн. грн., що на 23%, або на 305 млн. грн. більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
Загальне перевиконання індикативного показника, доведеного Державною фіскальною службою України, в квітні складає 105,8%, або 89,4 млн. грн.
Це дозволило перерахувати до бюджету Дніпропетровської області на реконструкцію та поточний ремонт автомобільних доріг державного значення в квітні майже 45 млн. грн.
Оподаткування податком на прибуток підприємств операцій з надання/отримання поворотної фінансової допомоги
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 07.04.2017 №7307/6/99-99-15-02-02-15 (далі – лист ДФС №7307) надала роз’яснення щодо оподаткування податком на прибуток підприємств операцій з надання/отримання поворотної фінансової допомоги.
Відповідно до п.п.14.1.257 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) поворотна фінансова допомога – сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення.
Згідно з п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 Кодексу об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Кодексу.
Кодексом не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці на суми поворотної фінансової допомоги, наданої/отриманої платником податку на прибуток у 2016-2017 роках.
Отже, такі операції відображаються згідно з правилами бухгалтерського обліку при формуванні фінансового результату.
Кодексом не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці, що виникають за операціями зі списання кредиторської заборгованості. Такі операції відображаються при формуванні фінансового результату до оподаткування згідно з правилами бухгалтерського обліку.
При списанні дебіторської заборгованості слід врахувати, що згідно з вимогами п.п.139.2.1 п.139.2 ст.139 Кодексу фінансовий результат до оподаткування збільшується:
– на суму витрат на формування резерву сумнівних боргів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності;
– на суму витрат від списання дебіторської заборгованості понад суму резерву сумнівних боргів.
Фінансовий результат до оподаткування зменшується:
– на суму коригування (зменшення) резерву сумнівних боргів, на яку збільшився фінансовий результат до оподаткування відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності;
– на суму списаної дебіторської заборгованості (у тому числі за рахунок створеного резерву сумнівних боргів), яка відповідає ознакам, визначеним п.п.14.1.11 п.14.1 ст.14 Кодексу. (п.п.139.2.2 п.139.2 ст.139 Кодексу).
Оподаткування ПДФО вартості паливно – мастильних матеріалів, які придбані юридичною особою за власні кошти та використовуються для заправки автомобілів працівників
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 20.04.2017 № 8402/6/99-99-13-02-03-15 (далі – лист ДФС №8402) надала роз’яснення щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб вартості паливно – мастильних матеріалів, які придбані юридичною особою за власні кошти та використовуються для заправки автомобілів працівників
Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом ІV Податкового кодексу України (далі – Кодекс), згідно з п.п.163.1.1 п.163.1 ст.163 якого об’єктом оподаткування фізичної особи – резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.
Статтею 165 Кодексу встановлено виключний перелік доходів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку.
Водночас перелік доходів, які включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку визначено п.164.2 ст.164 Кодексу.
До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий таким платником як додаткове благо (крім випадків, передбачених ст. 165 Кодексу).
Статтею 168 Кодексу встановлено порядок нарахування, утримання та сплати (перерахування) податку на доходи фізичних осіб до бюджету, згідно з п.п.168.1.1 п.168.1 якої податковий агент під час нарахування (виплати, надання) оподатковуваного доходу на користь платника податку зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку 18 відс., визначену в ст.167 Кодексу.
Також, доходи, визначені ст.163 Кодексу, є об’єктом оподаткування військовим збором (п.п.1.2 п.16№ підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Кодексу).
Ставка військового збору – 1,5 відс. об’єкта оподаткування, визначеного п.п.1.2 п.16№ підрозділу 10 розділу XX Кодексу (п.п.1.3 п.16№ підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Кодексу).
Нарахування, утримання та сплата (перерахування) військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст.168 Кодексу (п.п.1.4 п.16№ підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Кодексу).
Відповідно до п.п.1.7 п.16№ підрозділу 10 розділу XX Кодексу звільняються від оподаткування військовим збором, зокрема доходи, що згідно з розділом IV Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб, крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 п.165.1 ст.165 Кодексу.
Враховуючи фактичні обставини, вартість паливно-мастильних матеріалів, які придбані юридичною особою за власні кошти та використовуються для заправки автомобілів працівників, оподатковується податком на доходи фізичних осіб та військовим збором на загальних підставах.
Реєстри, загальнодоступні для платників у відкритій частині
«Електронного кабінету платника»
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра нагадує, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua) розміщено модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника», який включає дві функціональні частини:
– відкриту (загальнодоступну);
– приватну (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису.
Через відкриту частину на сьогоднішній день платник має можливість скористатись інформацією з наступних реєстрів, що є загальнодоступними:
– «Дані про взяття на облік платників податків»;
– «Дані реєстру платників ПДВ»;
– «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального»;
– «Дані Реєстру отримувачів бюджетної дотації»;
– «Реєстр платників єдиного податку»;
– «Реєстр страхувальників»;
– «Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами»;
– «Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій»;
– «Реєстр неприбуткових установ та організацій»;
– «Довідка про відсутність заборгованості»;
– «Інформація про РРО»;
– «Інформація про книги ОРО»;
– «Система обліку публічної інформації».
У режимі тестування знаходиться «Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування».
Протягом чотирьох місяців поточного року центри обслуговування платників Дніпропетровщини надали майже 100 тисяч адмінпослуг
На сьогодні 36 Центрів обслуговування платників Головного управління ДФС у Дніпропетровській області надають 24 види адміністративних послуг. Впродовж січня – квітня 2017 року ЦОПами області надано 99,7 тисяч таких послуг. Про це повідомила перший заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.
Найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. У звітній період надано майже 41 тисяча цих послуг.
Також користуються попитом суб`єктів господарювання послуги: з надання витягу з реєстру платників єдиного податку; реєстрації платника єдиного податку; реєстрація книг обліку розрахункових операцій. Так, за чотири місяці 2017 року Центрами обслуговування платників Дніпропетровського регіону надано майже 9,6 тисяч, понад 8,7 тисяч та майже 7,6 тисяч таких послуг відповідно.
Спрямування прибутку на виплату дивідендів
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 12.04.2017 №7736/6/99-99-15-02-02-15 (далі – лист ДФС №7736) надала роз’яснення щодо спрямування прибутку на виплату дивідендів.
Так, відповідно до п.«б» ст.10 Закону України від 19 вересня 1991 року №1576-XII «Про господарські товариства» учасники товариства мають право брати участь у розподілі прибутку товариства та одержувати його частку (дивіденди). Право на отримання частки прибутку (дивідендів) пропорційно частці кожного з учасників мають особи, які є учасниками товариства на початок строку виплати дивідендів.
Згідно з п.п.14.1.49 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) дивіденди – платіж, що здійснюється юридичною особою, у тому числі емітентом корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів чи інших цінних паперів на користь власника таких корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів та інших цінних паперів, що засвідчують право власності інвестора на частку (пай) у майні (активах) емітента, у зв’язку з розподілом частини його прибутку, розрахованого за правилами бухгалтерського обліку.
Для цілей оподаткування до дивідендів прирівнюється також платіж у грошовій формі, що здійснюється юридичною особою на користь її засновника та/або учасника (учасників) у зв’язку з розподілом чистого прибутку (його частини).
Підпунктом 57.11.1 п.57.1 ст.57 Кодексу встановлено, що у разі прийняття рішення щодо виплати дивідендів платник податку на прибуток – емітент корпоративних прав, на які нараховуються дивіденди, проводить зазначені виплати власнику таких корпоративних прав незалежно від того, чи є оподатковуваний прибуток, розрахований за правилами, визначеними ст. 137 Кодексу.
Пунктом 4 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 №290, встановлено, що дивіденди – частина чистого прибутку, розподілена між учасниками (власниками) відповідно до частки їх участі у власному капіталі підприємства.
Враховуючи зазначене, дивіденди розраховуються виходячи з прибутку, визначеного за правилами бухгалтерського обліку.
Віднесення заборгованості з метою оподаткування до категорії «безнадійна»
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра повідомляє, що Державна фіскальна служба України у листі від 12.04.2017 №7737/6/99-99-15-02-02-15 (далі – лист ДФС №7737) надала роз’яснення щодо віднесення заборгованості з метою оподаткування до категорії «безнадійна»
Так, згідно з п.п.134.1.1 п.134.1 ст.134 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Кодексу.
Ознаки безнадійної заборгованості для цілей застосування положень Кодексу визначено п.п.14.1.11 п.14.1 ст.14 Кодексу.
Відповідно до п.п.«є» п.п.14.1.11 п.14.1 ст.14 Кодексу безнадійною заборгованістю вважається прострочена заборгованість фізичної або юридичної особи, не погашена внаслідок недостатності майна зазначеної особи, за умови, що дії щодо примусового стягнення майна боржника не призвели до повного погашення заборгованості.
Виконавче провадження як завершальну стадію судового провадження і примусового виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) регулює Закон України від 02 червня 2016 року №1404-VIII «Про виконавче провадження» (далі – Закон №1404).
Підпунктами 2 та 6 п.1 ст.3 Закону №1404 встановлено, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню рішення на підставі таких виконавчих документів, зокрема:
– ухвал, постанов судів у цивільних, господарських, адміністративних справах, справах про адміністративні правопорушення, кримінальних провадженнях у випадках, передбачених законом;
– постанов органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.
Згідно з пп.2 та 7 ст.37 Закону №1404 виконавчий документ повертається стягувачу, якщо:
– у боржника відсутнє майно, на яке може бути звернено стягнення, а здійснені виконавцем відповідно до цього Закону заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними;
– стягувач відмовився залишити за собою майно боржника, нереалізоване під час виконання рішення, за відсутності іншого майна, на яке можливо звернути стягнення;
– у боржника відсутнє визначене виконавчим документом майно, яке він за виконавчим документом повинен передати стягувачу в натурі;
– боржник – фізична особа (крім випадків, коли виконанню підлягають виконавчі документи про стягнення аліментів, відшкодування шкоди, завданої каліцтвом чи іншим ушкодженням здоров’я, у зв’язку із втратою годувальника, а також виконавчі документи про відібрання дитини) чи транспортні засоби боржника, розшук яких здійснювався поліцією, не виявлені протягом року з дня оголошення розшуку.
Про повернення стягувачу виконавчого документа та авансового внеску виконавець виносить постанову (п.4 ст.37 Закону №1404).
Таким чином, у разі відсутності майна у боржника – фізичної або юридичної особи для повного погашення заборгованості визнання такої заборгованості безнадійною згідно з п.п. «є» п.п.14.1.11 п.14.1 ст 14 Кодексу можливе за умови, що здійснені виконавцем відповідно до Закону №1404 заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними, а інше майно у боржника – відсутнє, що підтверджується постановою державного виконавця про повернення виконавчого документа у порядку і на умовах, визначених Законом № 1404.
Крім того, заборгованість визнаватиметься безнадійною за умови відповідності такої заборгованості одній з ознак, наведених у п.п.14.1.11 п.14.1 ст.14 Кодексу.
Слідчі ГУ ДФС у Дніпропетровській області забезпечили відшкодування понад 1 млн. грн. збитків, завданих державі
Протягом січня – квітня 2017 року слідчими ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідувалось 251 кримінальне провадження, з яких 110 – прийнято до провадження у поточному році.
Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались працівниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС області, закінчено 53 кримінальних проваджень, з яких: скеровано до суду з обвинувальним актом – 12; направлено до суду для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності – 4; закрито у зв’язку із відсутністю в діянні складу кримінального правопорушення – 37.
Крім того, з січня по квітень поточного року за підслідністю направлено 30 кримінальних проваджень, приєднано до інших проваджень – 15.
Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж поточного року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 1 мільйон 76 тисяч гривень.
Запроваджено удосконалений сервіс «Відкриті дані» (тестова версія)
ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра інформує, що ДФС України з 10.05.2017, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», запроваджено у тестовому режимі удосконалений сервіс «Відкриті дані», за допомогою якого користувачі мають можливість здійснювати:
– перегляд і завантаження наборів даних;
– систематизацію (сортування) наборів даних за визначеними ознаками;
пошук окремого набору даних серед загального переліку даних.
Сервіс «Відкриті дані» (тестова версія) розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/.
Водночас зазначаємо, що ДФС України оприлюднюються (оновлюються) набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних за адресою: data.gov.ua
У кампанії декларування доходів взяли участь більше 39 тисяч мешканців Дніпропетровщини
З початку року мешканці Дніпропетровського регіону надали до органів ДФС 39471 декларацію про майновий стан та доходи, отримані у 2016 році. Загальна сума задекларованих доходів за минулий рік складає 2 млрд. 247,1 млн. грн. Про це повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Інна Андрущак.
За результатами кампанії «Декларування – 2017» на Дніпропетровщині податок на доходи фізичних осіб до сплати складає 93,7 млн. грн., що на 21,0 млн. грн. більше, ніж у 2016 році. Сума військового збору до сплати складає 13,7 млн. грн., що на 1,6 млн. грн. більше минулорічного. Повернення з казни у вигляді податкової знижки отримають 3913 громадян на загальну суму 6,2 млн. грн.
Про одержані минулого року понад мільйонні статки повідомив 181 мешканець Дніпропетровської області. Загальна сума їх минулорічного задекларованого доходу складає понад 1 млрд. грн.
За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області