Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує!
Про звітування з ПДВ за новою формою
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2016 №276 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (далі – Наказ №276), яким внесено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість (далі – ПДВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21 (далі – Наказ №21), набрав чинності з 1 березня 2017 року.
Нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) встановлено, що до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення (пункт 46.6 статті 46 ПКУ).
З урахуванням зазначеного, подання податкової звітності з ПДВ за формою, яка враховує зміни, внесені Наказом №276, вперше здійснюється:
– для платників, в яких базовий податковий період дорівнює календарному місяцю, за звітний період березень 2017 року, граничний термін подання якої – 20 квітня 2017 року;
– для платників, в яких базовий податковий період дорівнює календарному кварталу, за звітний період 1-й квартал 2017 року, граничний термін подання якої – 10 травня 2017 року.
Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, зі змінами, внесеними Наказом №276, подається починаючи з 1 квітня 2017 року.
Питання оподаткування нерухомості обговорювались під час проведення публічного засідання «круглого столу»
Днями у приміщенні Придніпровської державної академії будівництва та архітектури за ініціативою Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області відбулося засідання публічного «круглого столу» на тему: «Оподаткування доходів фізичних осіб від операцій з продажу (обміну) об’єктів нерухомого майна».
На засіданні обговорювались питання, які виникають під час продажу фізичними особами об’єктів нерухомого майна.
У заході, крім членів Громадської ради та фахівців Головного управління ДФС у Дніпропетровській області взяли участь запрошені представники Фонду державного майна України, Дніпропетровського регіонального відділення Нотаріальної палати України, Дніпропетровського територіального відділення Українського товариства оцінювачів, Дніпропетровського територіального відділення ВГО «Асоціація платників податків України», Асоціації фахівців з нерухомості ,Дніпропетровського територіального відділення Союзу аудиторів України, а також представники інших громадських організацій і студенти Придніпровської державної академії будівництва та архітектури.
У ході засідання сторони обмінялись думками стосовно існуючих питань та надали пропозиції щодо їх вирішення.
«Паперова» звітність скорочується – платники Дніпропетровщини звітують он-лайн
За підсумками березня поточного року до органів ДФС у Дніпропетровській області надали звіти з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 50709 суб’єктів господарювання. Електронним сервісом ДФС, направивши звітність по e-mail, скористалося 44868 платників. Це складає 88% від загальної кількості платників ЄСВ Дніпропетровської області.
Триває тенденція щодо скорочення «паперової» звітності – все більше платників переконуються у зручності он-лайн взаємодії із органами ДФС. Основні переваги – відсутність черг, економія часу, менше витрат.
Платники, які подають звітність засобами телекомунікаційного зв’язку, можуть скористатися такими електронними сервісами, зокрема:
– надання виписки з Єдиного реєстру податкових накладних як покупцю, так і продавцю, за запитами платників;
– інформаційне повідомлення про наявну заборгованість;
– надання відповідей на електронні запити платників щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ стосовно наявності платників ПДВ в Реєстрі;
– інформування платників податків щодо наявних податкових і митних ризиків та заходів щодо їх усунення через автоматизований сервіс з формування електронних повідомлень «Податковий асистент»;
– «Електронний кабінет платника податків».
Внесено зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (далі – ресурс) у розділі «Новини» за посиланням http://www.acskidd.gov.ua/news повідомив наступне.
Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
Переглянути Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна за посиланням https://acskidd.gov.ua/reglament.
Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС набудуть чинності через десять календарних днів з дня їх розміщення (публікації) на ресурсі, тобто з 22.04.2017, після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.
Відповідно до внесених змін, зокрема,
– для отримання електронного цифрового підпису фізична особа може подати копію Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи;
– у разі формування нових посилених сертифікатів, заявнику (підписувачу) необхідно попередньо скасувати діючі посилені сертифікати.
Порядок проведення контролюючими органами зустрічних звірок: зміни – 2017
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що у зв’язку з набранням з 1 січня 2017 року чинності змін до пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), які внесені Законом України від 21.12.2016 №1797-VШ «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», 31.03.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №193 «Про внесення змін до Порядку проведення контролюючими органами зустрічних звірок» (далі – Постанова №193).
Зазначена Постанова опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 31.03.2017 №61.
Згідно з пунктом 73.5 статті 73 ПКУ та Постановою №193 зустрічні звірки здійснюються з метою отримання податкової інформації, необхідної у зв’язку з проведенням перевірок платників податків.
Зустрічна звірка проводиться з ціллю документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з’ясування повноти їх відображення в обліку платника податків.
Під час зустрічної звірки суб’єкта господарювання здійснюється співставлення даних, отриманих від платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин.
Така зустрічна звірка може бути проведена контролюючим органом (ініціатором) самостійно, якщо здійснення податкового контролю щодо цього суб’єкта господарювання віднесено до його компетенції. В інших випадках такий запит направляється органу ДФС, до компетенції якого віднесено реалізацію повноважень щодо здійснення податкового контролю стосовно суб’єкта господарювання (контролюючого органу в областях, місті Києві, Офісу великих платників податків ДФС).
Один примірник довідки, складеної за результатами проведеної зустрічної звірки, вручається особисто суб’єкту господарювання або його представнику під розписку або надсилається у порядку, визначеному статтею 42 ПКУ.
Пунктом 73.5 статті 73 ПКУ передбачено, що форма запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Наказом Міністерства фінансів України від 28.02.2017 №299, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.03.2017 за №370/30238 (далі – Наказ №299), затверджено форму запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки. Зазначений Наказ набрав чинності з 14.04.2017, тобто з дня його офіційного опублікування (опубліковано в «Офіційному віснику України» від 14.04.2017 №30).
Отже, з дня набрання чинності Наказом №299 платникам податків направляються запити за формою, встановленою цим Наказом.
Під час зустрічної звірки з’ясовуються лише ті питання, які зазначені у письмовому запиті контролюючого органу.