Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує!
З початку року анульовано 19 ліцензій за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім
У Дніпропетровській області станом на 01.04.2017 року діє 12350 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 4763 суб’єктам господарської діяльності, у тому числі ліцензії на алкогольні напої – 6768, на тютюнові вироби – 5582.
З початку року суб’єкти господарювання Дніпропетровщини отримали 3388 ліцензій, з них 1814 – на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 1574 – на тютюнові вироби.
Разом з тим, протягом січня – березня 2017 року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 674 ліцензії; анульовано – 786, в тому числі – 19 за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.
Шановні громадяни, своєчасно задекларуйте доходи, отримані протягом 2016 року!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року, яка стартувала з початку 2017 року, триває.
Граничний термін подання громадянами річної податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) – 03.05.2017.
За вибором платника податків Декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.
Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання.
Якщо Декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає граничний строк подання Декларації.
У разі необхідності громадяни зможуть отримати консультації і допомогу у заповненні Декларації. Бланки Декларацій надаються платникам податків безкоштовно.
Звітувати про доходи, отримані громадянами протягом 2016 року, необхідно за новою формою Декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».
Нагадуємо, що обов’язок щодо подання Декларації у платників податків виникає:
– при отриманні доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування чи отримання у дарунок майна не від членів сім’ї першого ступеня споріднення тощо;
– при отриманні від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, операції з інвестиційними активами;
– при отриманні іноземних доходів;
– в інших випадках, передбачених законодавством, зокрема, при отриманні у власність майна за рішенням суду.
Звертаємо увагу, що обов’язок платника податку щодо подання Декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи виключно:
– від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
– від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених розділом ІV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ);
– від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок відповідно до розділу ІV ПКУ;
– у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 ПКУ.
Процес адміністрування та відшкодування ПДВ стає максимально прозорим
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) у розділі «Новини» повідомила наступне.
За рахунок впровадження Електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ (далі – Реєстр) процес повернення бюджетних коштів платникам стає максимально прозорим. Будь-який платник податків має змогу відслідковувати весь процес від подання заявки до отримання коштів.
Зазначений Реєстр відповідно до п.п.200.7.3 п.200.7 ст.200 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями не має обмеженого доступу. Він є публічним, відкритим та оприлюднюється на сайті Міністерства фінансів України.
Крім того, Державна фіскальна служба України та Адміністрація Президента України здійснюють інформаційну взаємодію відповідно до Положення про Державну фіскальну службу України та Положення про Адміністрацію Президента України, а також згідно з Угодою про інформаційне співробітництво між ДФС та Адміністрацією Президента України від 23.11.2015 (далі – Угода).
Отже, згідно з Угодою та протоколами до неї, уповноважені особи Ситуаційного центру Адміністрації Президента України матимуть доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем ДФС без права коригування. Це спрямовано на забезпечення прозорої системи ефективного моніторингу та аналізу функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.
Внесено зміни до програмного забезпечення ДФС
для формування та подання звітності в електронному вигляді
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) в електронному сервісі «Електронна звітність» у розділі «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» розміщено перелік змін та доповнень до «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» (далі – ПЗ) (версія 1.25.13.0) станом на 14.04.2017.
Так, зокрема, на виконання наказу Міністерства фінансів України від 21.01.2016 №21 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.02.2017 №276) у ПЗ додано нові документи (початок дії версій документів з 01.04.2016):
– F/J 0299719 – Заява про вибір квартального звітного (податкового) періоду (додаток 1 до Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість);
– J0215619 – Повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права складання податкових накладних та розрахунків коригування (додаток 2 до Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість);
– F/J 0215919 – Заява про відмову/зупинення використання пільги, передбаченої пунктом 45 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України (додаток 3 до Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість).