Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє!
Працівники ГУ ДФС у Дніпропетровській області долучились до Дня благоустрою територій
У рамках щорічної Всеукраїнської акції «За чисте довкілля» співробітники Головного управління ДФС у Дніпропетровській області прийняли участь у проведенні 8 квітня 2017 року Дня благоустрою територій населених пунктів.
У цей день працівниками обласного апарату було, зокрема, прибрано територію Севастопольського міського парку, який є одним з улюблених місць відпочинку мешканців Соборного району м. Дніпра.
Співробітники ГУ ДФС дбайливо розчистили від гілок та сміття територію парку тощо.
Працівники ГУ ДФС зробили свій внесок у чистоту нашого довкілля, щоб зробити рідне місто ще кращим та затишним.
Квітень – це весняний місяць, коли пробуджується і відроджується не лише природа, а і оновлюється все, що оточує нас навколо.
За перший квартал 2017 року до кошиків місцевих бюджетів Дніпропетровщини
зібрано понад 1 млрд. грн. більше ніж торік
Доходи місцевих бюджетів Дніпропетровської області за січень – березень 2017 року склали 4 млрд. 556,7 млн. грн., що на 1 млрд. 096,4 млн. грн. більше аналогічного періоду 2016 року. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.
Майже половину надходжень в місцеві скарбниці Дніпропетровського регіону забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума склала 2 млрд. 401,4 млн. грн., що перевищує минулорічні показники на 642,0 млн. грн.
Наступною за рівнем надходжень є плата за землю. Її власники та землекористувачі сплатили протягом трьох місяців 2017 року 879,9 млн. грн., що на 141,4 млн. грн. більше надходжень січня – березня 2016 року.
Замикає трійку лідерів єдиний податок. Впродовж трьох місяців 2017 року спрощенці області сплатили 439,9 млн. грн., що на 128,8 млн. грн. більше рівня минулого року.
Затверджено порядок інформаційної взаємодії державних органів у процесі формування Реєстру заяв про повернення бюджетного відшкодування ПДВ
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 01.04.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 03.03.2017 №326 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.03.2017 за №376/30244) (далі – Наказ №326), яким затверджено Порядок інформаційної взаємодії Міністерства фінансів України з Державною фіскальною службою України та Державною казначейською службою України в процесі формування Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі – Порядок).
Порядок затверджено відповідно до статті 200 розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями і Порядку ведення Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2017 №26.
Зазначений Порядок визначає механізм надання інформації Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) та Державною казначейською службою України (далі – Казначейство) для її оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України (далі – Мінфін) та інформаційної взаємодії Мінфіну з ДФС та Казначейством у процесі формування Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість.
Наказ №326 опубліковано в інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 28.03.2017 №25.
Деякі особливості реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 01.04.2017 набрали чинності підпункти 4 та 5 пункту 94 розділу I Закону України від 20.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1797) щодо змін до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у частині зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та щодо доповнення пунктом 201.16 статті 201 ПКУ відповідно.
Пунктом 201.16 статті 201 ПКУ передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 ПКУ.
Нагадуємо, що на виконання вимог підпункту 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПКУ 31.03.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації» (далі – Постанова).
Разом з цим відповідно до пункту 57 підрозділу 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» розділу XX «Перехідні положення» ПКУ період з 1 квітня 2017 року до 1 липня 2017 року є перехідним періодом, протягом якого процедура, визначена пунктом 201.16 статті 201 ПКУ, здійснюється без фактичного зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН.
Урядом затверджено перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту або гарантійній заміні у цілях застосування РРО
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до статті 2 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями Кабінет Міністрів України постановою від 16.03.2017 №231 (далі – Постанова №231) затвердив перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – Перелік).
Нагадуємо, що нормою пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями передбачено застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) платниками єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.
Згідно з Постановою №231 до цього Переліку ввійшли наступні групи товарів:
1. Група 73 «Вироби з чорних металів».
2. Група 84 «Реактори ядерні, котли, машини, обладнання і механічні пристрої; їх частини».
3. Група 85 «Електричні машини, обладнання та їх частини; апаратура для запису або відтворення звуку, телевізійна апаратура для запису та відтворення зображення і звуку, їх частини та приладдя».
4. Група 87 «Засоби наземного транспорту, крім залізничного або трамвайного рухомого складу, їх частини та обладнання».
5. Група 90 «Прилади та апарати оптичні, фотографічні, кінематографічні, контрольні, вимірювальні, прецизійні; медичні або хірургічні; їх частини та приладдя».
6. Група 91 «Годинники всіх видів та їх частини».
7. Група 92 «Музичні інструменти; їх частини та приладдя».
8. Група 95 «Іграшки, ігри та спортивний інвентар; їх частини та приладдя».
Пунктом 3 Постанови №231 визначено, що вона набирає чинності через 30 днів з дня її опублікування.
Ця Постанова опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 07.04.2017 №66.