Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
У січні до ДПС надійшов 181 запит на отримання публічної інформації
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
У січні 2021 року до Державної податкової служби України надійшов 181 запит на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості 18 запитів надійшло поштою, 161 – електронною поштою, 2 – від запитувача особисто.
Найбільше запитів на отримання публічної інформації надійшло від фізичних осіб – 106 запитів. Від юридичних осіб у січні надійшло 53 запити на отримання публічної інформації, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 5, від представників засобів масової інформації – 17.
За результатами розгляду запитів: задоволено, з наданням інформації – 138, відмовлено з причин невідповідності запитів вимогам Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-IV «Про доступ до публічної інформації» – 29, надіслано за належністю – 14.
Нагадуємо, що запити на отримання публічної інформації надсилаються на електронну скриньку publicinfo_dps@tax.gov.ua.
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/452447.html
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Детінізація ринку праці: результати заходів ДПС за 2020 рік
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/452490.html повідомила, що органами ДПС для контролю за повнотою надходжень до бюджетів податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування вживаються заходи щодо боротьби з «тіньовою» зайнятістю та виплатою зарплати без оподаткування.
Так, у 2020 році у рамках проведення кампанії з легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення на систематичній основі податківцями проводилась роз’яснювальна робота серед роботодавців щодо неприпустимості допуску до роботи найманих осіб без оформлення трудових відносин, виплати заробітної плати без сплати податків та єдиного внеску.
Зокрема, у 2020 році роботодавцями подано 2 131,2 тис. повідомлень про прийняття на роботу 4 101,5 тис. найманих осіб.
Найбільшу кількість повідомлень про прийняття на роботу найманих осіб подано роботодавцями у сфері:
– роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами – щодо 252,1 тис. працівників;
– вирощування зернових культур (крiм рису), бобових культур i насiння олiйних культур – щодо 214,4 тис. працівників.
Водночас у 2020 році завдяки заходам податкового контролю органами ДПС виявлено 3,4 тис. найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцями без оформлення трудових відносин.
Крім цього, як результат діяльності робочих груп з питань легалізації зарплати та зайнятості населення, роз’яснювальної роботи, роботодавцями додатково укладено 121,8 тис. трудових угод з найманими працівниками. До бюджетів додатково надійшло 124,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб та військового збору, а також 140,4 млн грн єдиного внеску.
До територіальних органів Держпраці передано інформацію про виявлені в ході вжитих заходів податкового контролю порушення законодавства про працю щодо 582 роботодавців.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Мобільний центр обслуговування платників –
на допомогу мешканцям села Березове
Мобільний центр обслуговування платників (далі – ЦОП) Покровської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) продовжує надавати послуги громадянам віддалених куточків району в рамках ефективної співпраці з громадянами по актуальним питанням щодо залучення до оподаткування земельним податком фізичних осіб, які використовують землю, та подання ними декларацій.
На сьогоднішній день пріоритетним питанням є налагодження системної партнерської роботи по всій області щодо надання інформаційно-роз’яснювальної підтримки у форматі виїзних семінарів-нарад, «круглих столів» з головами територіальних громад, сільських, селищних рад.
Громадянам віддалених куточків Покровщини продовжує надавати послуги мобільний ЦОП ГУ ДПС.
Так, 10 лютого поточного року послугами мобільного ЦОПу скористалися мешканці Березівського старостинського округу Великомихайлівської об`єднаної територіальної громади.
Роботу мобільного ЦОПу забезпечено за участі начальниці Покровської ДПІ ГУ ДПС Світлани Шевцової, фахівців Покровської ДПІ ГУ ДПС та працівника Павлоградського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС за підтримки голови Великомихайлівської об`єднаної територіальної громади Євгенія Фесака.
Під час зустрічі, яка проведена у форматі «круглогу столу» Світлана Шевцова повідомила про графік роботи ЦОП, у тому числі у період карантину; за якими номерами телефонів можна отримати будь-яку податкову консультацію спеціаліста; які саме адміністративні послуги можна отримати у мобільному ЦОПі; які документи потрібно мати при собі для отримання тієї чи іншої послуги.
Особливу увагу очільниця Покровської ДПІ звернула на кампанію декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2020 року і повідомила: «Щорічне подання декларацій про майновий стан і доходи за минулий рік, сплата податків і зборів у порядку і розмірах, встановлених законом – це конституційний обов`язок громадян відповідно до ст. 67 Конституції України».
Фахівцями, задіяними в роботі мобільного ЦОПу, 10.02.2021 у Березівському старостинському округу Великомихайлівської об`єднаної територіальної громади були прийняті податкові декларації про майновий стан і доходи громадян, які одноосібно обробляють земельні ділянки, при цьому надана допомога в отриманні електронних ключів, консультації щодо заповнення декларації. Також податківці надали роз’яснення щодо переваг користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України, зокрема, Електронним кабінетом, який забезпечує безконтактну взаємодію платників податків та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
У Березівському старостинському окрузі мобільним ЦОП прийняті документи для надання адміністративних послуг: заяви за формою №1-ДР, заяви за формою № 5-ДР. Присутнім роздані примірники брошури «Електронний кабінет» – зручний електронний сервіс Державної податкової служби», «Стартувала деклараційна компанія 2021».
За результатами виїзду мобільного ЦОПу співробітниками отримано від громадян податкові декларації про майновий стан і доходи за 2020 рік – 45 шт. (у т.ч. 3 – в електронному вигляді). Загальна сума задекларованого доходу склала 259,8 тис. грн, до бюджету буде спрямовано податків на суму 50,7 тис. гривень.
Голова Великомихайлівської ОТГ Євгеній Фесак подякував за порозуміння з податківцями та надання допомоги літнім людям щодо подачі декларацій, які не володіють навиками комп’ютерних технологій, та висловив бажання співпрацювати у питаннях отримання адміністративних послуг і у подальшому.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
на тему «Переваги надання звітності в електронному вигляді»
У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальником відділу електронних сервісів та електронного документообороту управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Любов’ю Косенко на тему «Переваги надання звітності в електронному вигляді»/
1. Які переваги подання податкової звітності в електронному вигляді?
Переваги подання податкової звітності в електронному вигляді беззаперечні:
– економія часу для платників, адже не потрібно відвідувати податкові органи;
– вибір часу надання звітності. Якщо звіти в паперовому виді подаються тільки протягом робочих годин, то в електронному вигляді їх можна надсилати в зручний для вас час, навіть вночі;
– оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі;
– звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання. Отже економляться кошти платника на придбання бланків звітних документів;
– програмне забезпечення постійно оновлює свій функціонал, в т.ч. оновлюючи формати подання документів. У разі зміни форм або введенні нових форм податкових декларацій та інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, платник автоматично отримує можливість оновлення версій форматів;
– автоматична перевірка звітності , яка не дозволить допустити зайвих помилок чи описок;
– оперативний контроль стану та якості здачі звітності. Платник оперативно отримує інформацію про те, прийнятий чи не прийнятий звіт і з якої причини. Це дозволяє виправити помилки та вчасно подати звітність;
– автоматичне формування електронного архіву. Кожне програмне зебезпечення формує архів електронних копій звітів, квітанцій та інших електронних документів;
– суттєве скорочення термінів проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку.
2. Які дії необхідно здійснити платнику, щоб звітувати в електронному вигляді?
Для здійснення електронного документообігу з податковими органами платнику необхідно:
– отримати кваліфікований електронний підпис у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, банку та інших установах;
– створити електронний документ у форматі (стандарті), затвердженому в установленому законодавством порядку, з використанням будь-якого програмного забезпечення, яке платник обирає на власний розсуд, у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності);
– надіслати електронний документ з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня за електронною адресою zvit@sta.gov.ua.
3. Де можна отримати кваліфікований електронний підпис?
Для отримання КЕП громадянину або суб’єкту господарювання необхідно звернутись до будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів. Наприклад, КЕП можна отримати:
– у пункті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС України,
– у банківських установах: наприклад, в АЦСК АТ КБ «Приватбанк»; АЦСК ПАТ «УкрСиббанк»; АЦСК АТ «Ощадбанк»; АЦСК Національного банку України;
– в організаціях: наприклад, в КН ЕДП ДП «ДІЯ»; АЦСК «МASTERKEY» ТОВ «АРТ-МАСТЕР»; КН ЕДП ДП «УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ»; АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна».
Отримати безкоштовні кваліфіковані електронні підписи в Дніпропетровській області можливо у наступних пунктах кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС:
• м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. 95а, (Лівобережна ДПІ);
• м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 25, (Шевченківська ДПІ);
• м. Кривий Ріг, просп. Героїв – підпільників, буд 42, (Криворізька північна ДПІ).
4. За допомогою яких програм платники можуть надати звітність через мережу Інтернет безкоштовно?
На вебпорталі ДПС України розміщено наступні безкоштовні сервіси, за допомогою яких платники мають змогу надавати звітність:
– Автоматизована система «Єдине вікно подання електронної звітності». За допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до “Єдиного вікна подання електронної звітності”» платники мають можливість формувати звітність до ДПС України, Пенсійного Фонду України та Державної служби статистики України. Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» розміщено за посиланням
https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/;
– Електронний кабінет – інформаційно-телекомунікаційна система, яка створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, в електронному вигляді. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС (http://tax.gov.ua/).
5. Чи потрібно надсилати заяву про приєднання до договору, щоб надавати звітність в електронному вигляді?
Ні. З 1 вересня 2020 року у зв’язку з набранням чинності наказу Міністерства фінансів України від 06.01.2020 № 261 «Про внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.07.2020 за № 723/35006, спрощено механізм електронного документообігу між платниками податків та контролюючими органами. Платнику не потрібно надсилати заяву про приєднання до договору. Платник податків набуває статусу суб’єкта електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу будь-якого електронного документу у встановленому форматі з дотриманням вимог законодавства.
6. Які переваги має сервіс «Електронний кабінет» для платників податків
За допомогою Електронного кабінету фізичні особи, фізичні особи – підприємці, юридичні особи можуть отримувати всі послуги в режимі онлайн. Безкоштовним сервісом «Електронний кабінет» можна скористатись цілодобово як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв. Робота в Електронному кабінеті здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
За допомогою цього сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Постійне розширення функціоналу Електронного кабінету зводить особисте спілкування з контролюючими органами до мінімуму, що, у свою чергу, убезпечує платника, особливо в умовах дії карантину, від близьких контактів, які можуть мати негативні наслідки для здоров’я.
7. Чи може бути корисним Електронний кабінет для громадян
Так, звичайно. Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян.
Можливості Е-кабінету для громадян включають:
– доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
– доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
– подання податкової декларації про майновий стан і доходи;
– отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
– подання облікової картки фізичної особи – платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
– подання заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
– надання копій документів, необхідних для реєстрації/внесення змін до Державного реєстру;
– обрання контролюючого органу, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
– через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.
8. Які ще електронні сервіси ДПС можуть бути корисними для платників?
Для платників на веб-порталі ДПС України запроваджено низку електронних сервісів, які забезпечують спілкування з податковими органами дистанційно.
Наприклад:
«Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», за допомогою якого можна перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету;
«Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР)», в якому представлена офіційна позиція Державної податкової служби України по всіх напрямах чинного податкового законодавства. За допомогою цього сервісу платники мають змогу слідкувати за наданням роз’яснень та змінами у податковому законодавстві;
Сервіс «Пульс» для надання інформації про неправомірні дії чи бездіяльність (можливі корупційні ризики) посадових осіб ДПС та її територіальних органів;
«Декларування громадян», де розміщені матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів;
«Дані Реєстрів волонтерів АТО», які містять інформацію про фізичних осіб – благодійників;
Чат-бот для опрацювання звернень платників через канали комунікації у популярних месенджерах Viber, Telegram, Web-чат;
«Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг ІДД ДПС» для отримання безкоштовного кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Отже сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до служби.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
З початку року Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області надано понад 15 тис. адміністративних послуг
В Головному управлінні у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) працюють 35 Центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) при державних податкових інспекціях (далі – ДПІ) та мобільний ЦОП.
Адміністративні послуги надаються у 36 ДПІ, мобільному ЦОП та у ГУ ДПС у Дніпропетровській області.
Платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
Центрами забезпечується надання 40 адміністративних послуг, 30 з яких надаються безкоштовно.
Працівниками ЦОП протягом січня 2021 року опрацьовано 16 038 звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг; з яких надано 15 764 адміністративні послуги.
З переліком адміністративних послуг, що надаються ГУ ДПС можна ознайомитись на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги» за посиланням: https://dp.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih poslu/administrativni-poslugi-golov-upr-dfs/ та у Центрах обслуговування платників.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Закон України № 1072: порядок списання податкового боргу, який обліковувався станом на 01.11.2020
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Законом України від 04 грудня 2020 року № 1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – Закон № 1072) підрозділ 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (ПКУ) доповнено, зокрема, п. 2 4.
Відповідно до вищезазначеного пункту контролюючий орган здійснює списання без подання заяви платником податків податкового боргу (у тому числі штрафних санкцій і пені) платника податків, сукупний розмір якого за усіма податками і зборами не перевищує 3060 грн (включно), що за даними інформаційно-телекомунікаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, обліковувався станом на 01 листопада 2020 року та залишився несплаченим/непогашеним станом на дату списання такого боргу.
Таке списання здійснюється без застосування положень ст. 101 «Списання безнадійного податкового боргу» ПКУ та виключно за даними, що містяться в інформаційно-телекомунікаційних системах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Списані суми підлягають відновленню у разі виявлення обставин, що свідчать про відсутність підстав для списання.
Положення п. 24 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ не застосовується щодо податкового боргу з податків та зборів, які відповідно до податкового, митного та іншого законодавства справляються у зв’язку із ввезенням (пересиланням) товарів на митну територію України або територію вільної митної зони або вивезенням (пересиланням) товарів з митної території України або території вільної митної зони, а також щодо осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Кодексом України з процедур банкрутства від 18 жовтня 2018 року № 2597-VIII зі змінами та доповненнями.
Нараховані та сплачені або стягнуті за період з дати набрання чинності Законом № 1072 до дати списання податкового боргу відповідно до п. 24 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ суми податкового боргу, штрафних санкцій та пені не підлягають поверненню на поточний рахунок платника податку, не спрямовуються на погашення грошового зобов’язання (податкового боргу) з інших податків, зборів, не повертаються у готівковій формі за чеком у разі відсутності у платника податків рахунків у банках.
На списані відповідно до п. 24 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ суми не застосовуються штрафні санкції, не нараховується пеня, передбачені ПКУ, за період з дати набрання чинності Законом № 1072 і до дати списання включно.
Списання податкового боргу згідно з цим пунктом є підставою для звільнення майна платника податків з-під податкової застави та її виключення з відповідних державних реєстрів.
На підставі наданої контролюючим органом інформації про списані суми податкового боргу підлягають закінченню відкриті державною виконавчою службою виконавчі провадження та припиняються заходи примусового виконання рішень щодо стягнення податкового боргу з платників податків, яким здійснюється списання сум податкового боргу відповідно до п. 24 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ, у порядку, визначеному Законом України від 02 червня 2016 року № 1404-VIII «Про виконавче провадження» зі змінами та доповненнями.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Використання ПРРО мають переваги перед класичними
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) мають переваги перед класичними, а саме:
► за допомогою різних гаджетів програмне забезпечення можна завантажити на смартфон, планшет, комп’ютер тощо;
► швидка та зручна реєстрація ПРРО через Електронний кабінет;
► можливість використання режиму «офлайн»;
► відсутність необхідності ведення книг обліку розрахункових операцій;
► електронні чеки замість паперових.
Крім того, до переваг використання ПРРО відноситься:
► вільний вибір для суб’єктів господарювання (РРО або ПРРО);
► відсутність посередників (еквайєра, ЦСО);
► відсутність експертизи для комерційних ПРРО;
► пристосованість для будь якого пристрою, що підтримує операційну систему WINDOWS.ANDROID;
► онлайн реєстрація в контролюючому органі;
► безкоштовність (програмне рішення ДПС).
Програмне забезпечення, яке фактично є ПРРО, можна безкоштовно завантажити з сайту ДПС (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/) і встановити на свій пристрій. Нагадуємо, що безкоштовною є не тільки сама програма, але і її підтримка.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Комісіонер через власні пункти продажу реалізує підакцизні товари, які належать комітенту, за договором комісії: що з акцизним податком?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що платником акцизного податку є суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів.
Норми встановлені п.п. 212.1.11 п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Відповідно до ст. 1011 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами та доповненнями за договором комісії одна сторона (комісіонер) зобов’язується за дорученням другої сторони (комітента) за плату вчинити один або кілька правочинів від свого імені, але за рахунок комітента.
Таким чином, платником акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів є комісіонер, як особа, яка здійснює реалізацію товарів (в тому числі через власні пункти продажу).
Виникнення обов’язку із нарахування та/або сплати акцизного податку у інших осіб (у тому числі власника товару) ПКУ не передбачено.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Трудові відносини: способи, якими роботодавець
подає повідомлення про прийняття працівника на роботу
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 413), повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) до територіальних органів Державної податкової служби (далі – ДПС) за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до Порядку № 413 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
● засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг;
● на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
● на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями.
Повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами ДПС з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»