Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує !
Увійти до Електронного кабінету можна з допомогою QR-коду
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Скористатися податковими електронними сервісами стало ще простіше. Мінцифри та Державна податкова служба України спростили вхід до Електронного кабінету. Для швидкого входу користувач може скористатися QR-кодом:
обрати спосіб входу Дія та «Отримати код»;
відсканувати QR-код;
підтвердити особу через мобільний додаток «ДІЯ» та підписати Запит.
Тримайте дистанцію та користуйтеся електронними сервісами податкової служби.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/475394.html
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Підсумки декларування доходів нерезидентів
із джерелом їх походження з України за І квартал 2021 року
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/475144.htm повідомила наступне.
За підсумками декларування І кварталу 2021 року обсяги доходів нерезидентів із джерелом їх походження з України склали 50,0 млрд грн, з яких нараховано до сплати 1,6 млрд грн податку.
Значні виплати здійснюються на користь компаній, що зареєстровані в Республіці Кіпр, Королівстві Нідерланди, Великій Британії та Німеччині.
При здійсненні аналізу діяльності суб’єктів господарювання 20 відс. виплат є ризиковими. Основними ризиками є здійснення виплат на користь нерезидентів, які не є бенефіціарними (фактичними) власниками отриманих доходів та на користь незареєстрованих постійних представництв нерезидентів на території України. Також вбачається зловживання положеннями конвенцій для отримання переваг в оподаткуванні.
Одним із інструментів для збору доказів вчинення порушень при здійснені виплат на користь нерезидентів є обмін податковою інформацію з компетентними органами іноземних країн. На сьогодні налагоджена ефективна комунікація з іноземними країнами, тому терміни отримання відповідей значно скоротилися, що дозволяє в подальшому оперативно здійснювати відпрацювання ризиків ухилення від оподаткування.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Представники ДПС та судової гілки влади
обговорили питання вирішення податкових спорів
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників.
Судді та податківці обговорили актуальні питання правозастосування при розгляді податкових спорів. Зустріч представників Державної податкової служби України та Восьмого апеляційного адміністративного суду за участі Верховного суду України відбулась у Львові в рамках «круглого столу».
У зустрічі взяли участь керівники ДПС та головних управлінь ДПС західного регіону, голова та судді Касаційного адміністративного суду у складі Верховного суду, судді Восьмого апеляційного адміністративного суду та Львівського окружного адміністративного суду, а також науковці юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка.
«Захід, в якому беруть участь представники виконавчої та судової гілок влади – податкової служби та адміністративних судів, проводиться чи не вперше. У деяких питаннях ми дійшли згоди, в інших – залишилися на своїх позиціях. І це зрозуміло, адже питання не з простих», – підкреслив заступник Голови ДПС Михайло Тітарчук.
Зокрема, під час заходу відбулася цікава дискусія з практики розгляду судових справ щодо реєстрації податкових накладних та скасування рішень про віднесення платника податків до категорії ризикових, строків звернення до суду після застосування процедури адміністративного оскарження та питання поновлення строків на апеляційне, а також касаційне оскарження рішень після повернення апеляційних/касаційних скарг з причин несплати судового збору при відсутності бюджетних асигнувань.
«Така дискусія необхідна і для нас, і для платників податків. Вважаю, що такі заходи в найближчому майбутньому ми проведемо і в інших регіонах країни», – зауважив Михайло Тітарчук.
Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/475284.html
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Проведено черговий виїзд робочої групи за участі фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Нікопольського регіону Дніпропетровщини
Економічну основу Нікопольського регіону Дніпропетровщини становлять підприємства, які здійснюють обробку металів, металургійні (зокрема, ЗАТ «Нікопольський завод феросплавів», ЗАТ «Нікопольський Південнотрубний завод», «Нікопольський завод нержавіючих труб», «Нікотьюб», «Труболіт», ВАТ «Нікра») та сільськогосподарські підприємства.
Вони є основними наповнювачами місцевих бюджетів і відіграють важливу роль в економічному розвитку Дніпропетровської області.
До Нікопольського району Дніпропетровської області 15 червня 2021 року здійснено виїзд робочої групи у складі провідних фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
Робочу групу очолив в. о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Леонов Валерій.
З метою проведення зустрічей з представниками бізнесу та надання практичної допомоги працівникам структурних підрозділів ГУ ДПС Нікопольського району Дніпропетровщини у складі робочої групи задіяні керівники підрозділів ГУ ДПС: начальник управління податкового адміністрування юридичних осіб Копильченко Тетяна; начальник управління з питань запобігання та виявлення корупції Орлов Ігор; начальник управління інформаційної взаємодії Осипова Манушак; начальник управління податкового адміністрування фізичних осіб Самсоненко Євгенія; начальник управління електронних сервісів Свірська Алла; начальник управління по роботі з податковим боргом Цегельська Світлана; в. о. начальника управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Бохан Вікторія; заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податку на майно та місцевих зборів з фізичних осіб управління податкового адміністрування фізичних осіб Іщенко Світлана; заступник начальника управління – начальник відділу моніторингу операцій та ризиків, роботи з ризиками управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Сіданченко Вікторія.
Члени робочої групи спілкувалися з керівниками Нікопольської, Марганецької, Покровської міських рад та територіальних громад Нікопольського регіону Дніпропетровської області; представниками бізнесу; фахівцями структурних підрозділів ГУ ДПС Нікопольського району.
Нікопольський міський голова Саюк Олександр подякував за важливу інформацію від представників податкової служби області та висловив сподівання на продовження діалогу та співпрацю.
На зустрічах обговорювались питання стосовно залучення до оподаткування екологічним податком підприємств, які здійснюють забруднення довкілля; підвищення рівня нарахувань з рентної плати за спеціальне використання води.
Увагу приділено проблемним питанням стосовно адміністрування плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зокрема з юридичних осіб.
Крім того, розглядались питання забезпечення надходжень до бюджету податків і зборів з фізичних осіб; виявлення та упередження ризиків суб’єктів господарювання.
Моделювання платоспроможності громад та спільна робота податківців з громадами є запорукою наповнення бюджету, та передбачає наявність реальної комплексної інформації з різних аспектів про стан та можливості кожної території – учасників зустрічі ознайомлено з інтегрованою платформою «Паспорт ТГ», яка реалізована на інформаційному ресурсі «Геопортал Державної податкової служби» (http://dps_system.local.softpro.ua).
Також увагу сконцентровано на актуальних питаннях погашення підприємствами заборгованості. Податківці ознайомили з особливостями процедури врегулювання податкового боргу, яка запроваджена Законом України від 04 грудня 2020 року № 1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co V-2».
Члени робочої групи відвідали центри обслуговування платників (далі – ЦОП) Нікопольської, у м. Покрові, Марганецької та Томаківської державних податкових інспекцій ГУ ДПС.
Фахівці ГУ ДПС ознайомили платників з електронними сервісами ДПС та перевагами Електронного кабінету, з роботою мобільного ЦОПу ГУ ДПС.
Відвідувачам ЦОПів повідомили про можливості вебпорталу ДПС України, субсайту «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області», сторінками «Державна податкова служба України» та «ДПС у Дніпропетровській області» соціальної мережі Фейсбук, які є офіційними джерелами інформації податкових органів.
Комунікації представників податкової служби з бізнес-спільнотою проходили результативно – суб’єкти господарювання отримали відповіді на питання, які виникають під час ведення їх діяльності і пов’язані з оподаткуванням.
Також керівництвом підрозділів ГУ ДПС проведено робочі зустрічі з фахівцями структурних підрозділів Нікопольського району з метою надання їм практичної допомоги за напрямками роботи, пов’язаними з виконанням функціональних обов’язків.
Зокрема увага приділялась:
► заходам щодо подолання корупції;
► питанням виконання індикативних показників надходжень платежів до бюджетів, ризикам щодо їх виконання та шляхам надолуження надходжень;
► застосуванню штрафних санкцій та рівню узгодженості донарахованих сум;
► підвищенню рівня нарахувань з рентної плати, екологічного податку та місцевих податків;
► організації ефективної системи управління адмініструванням платежів по платниках Нікопольського регіону;
► відпрацюванню фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку третьої групи, у яких згідно з наданою звітністю за 2020 рік витрати на оплату праці найманим особам перевищують суму задекларованого доходу від здійснення підприємницької діяльності;
► відпрацюванню фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування, у яких податкова ефективність зі сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору нижче середнього показника по області;
► організаційним заходам з питань забезпечення проведення на території Нікопольського регіону операції «Урожай» (залучення до оподаткування осіб, які мають у власності (оренді) земельні ділянки площею понад 50 га);
► питанням позитивної динаміки фонду оплати праці.
Важливо, що під час виїзних робочих зустрічей представники податкової служби отримують зворотній зв’язок: обговорення і вирішення нагальних питань, які виникають у податківців під час виконання ними функцій, а також визначення завдань і напрямків діяльності підрозділів ГУ ДПС – це робота у команді, яка направлена на своєчасне забезпечення надходжень до бюджетів.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Дивіденди: оподаткування ПДФО
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що порядок оподаткування податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) дивідендів визначений п. 170.5 ст. 170 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Податковим агентом платника ПДФО під час нарахування на його користь дивідендів, крім випадків, зазначених у п. п. 165.1.18 п. 165.1 ст. 165 ПКУ, є емітент корпоративних прав або за його дорученням інша особа, яка здійснює таке нарахування.
Дивіденди остаточно оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування платнику податків за такими ставками:
► 5 % – для дивідендів по акціях та корпоративних правах, нарахованих резидентами – платниками податку на прибуток підприємств (крім доходів у вигляді дивідендів по акціях, інвестиційних сертифікатах, які виплачуються інститутами спільного інвестування) (п. 167.5.2 ст. 167 ПКУ);
► 9 % (половинний розмір ставки встановленої п. 167.1 ст. 167 ПКУ) – для дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах, корпоративних правах, нарахованих нерезидентами, інститутами спільного інвестування та суб’єктами господарювання, які не є платниками податку на прибуток (п. 167.5.4 ст. 167 ПКУ);
► 18 % – для дивідендів, нарахованих платнику податку за акціями або іншими корпоративними правами, що мають статус привілейованих, або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, що перевищує суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, які для цілей оподаткування прирівнюються до виплати заробітної плати (пп. 57.11.4 п. 57.1 ст. 57, п. п. 170.5.3 п. 170.5 ст. 170 ПКУ).
Отже, ПДФО з дивідендів сплачується до бюджету податковим агентом під час їх нарахування.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Виправлення помилки у разі невірно вказаних реквізитів акцизного складу в акцизній накладній
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що порядок заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, заявки на поповнення (коригування) залишку спирту етилового затверджений наказом Міністерства фінансів України від 27.11.2020 № 729 (далі – Порядок № 729).
Заповнення розрахунків коригування акцизних накладних форм «П» та «С» здійснюється відповідно до розділу ІV та V та Порядку № 729 відповідно, якими передбачено, якщо після реалізації пального/спирту етилового виникає потреба у виправленні помилок, допущених під час складання акцизної накладної форми «П»/«С», показники такої акцизної накладної підлягають коригуванню шляхом складання розрахунку коригування акцизної накладної форми «П»/«С» (далі – розрахунок коригування), та реєстрації його в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН).
Такий розрахунок коригування має бути зареєстрованим в ЄРАН після реєстрації акцизної накладної, показники якої коригуються, та у межах 1095 днів з дати здійснення операції з реалізації пального/спирту етилового, яка відбулась починаючи з 01 липня 2019 року.
Коригуються лише показники складених акцизних накладних, зареєстрованих в ЄРАН відповідно до ст. 231 Податкового кодексу України.
У разі допущення помилки в акцизній накладній, зокрема, у реквізитах акцизного складу/акцизного складу пересувного, на який отримано пальне/спирт етиловий, та реєстрації в ЄРАН такої акцизної накладної (першого примірника такої акцизної накладної), платником податку складається розрахунок коригування до такої акцизної накладної:
▼ в одному примірнику – для коригування складеної в одному примірнику акцизної накладної;
▼ в одному примірнику – для коригування складеної в двох примірниках акцизної накладної, другий примірник якої не зареєстрований отримувачем в ЄРАН;
▼ в двох примірниках – для коригування складеної в двох примірниках акцизної накладної, другий примірник якої зареєстрований отримувачем в ЄРАН.
У вступній частині розрахунку коригування акцизної накладної робиться відповідна відмітка «Х» в одному з передбачених формою такого розрахунку полів залежно від того, який показник акцизної накладної коригується, зокрема, для виправлення невірно вказаних реквізитів акцизного складу/акцизного складу пересувного, на який отримане пальне/спирт етиловий зазначається код виду коригування «2» (відміна показників акцизної накладної у зв’язку з помилковим зазначенням уніфікованого номера акцизного складу/акцизного складу пересувного, на який отримане пальне/спирт етиловий).
Для здійснення відміни показників акцизної накладної, що коригується в табличній частині такого розрахунку платник:
▼ у графі 1 зазначає порядковий номер рядка – цифру «1»;
▼ з акцизної накладної переносить до граф 2, 3 таблиці дані щодо коду товару згідно з УКТ ЗЕД, його опису;
▼ до граф 4, 5 вносить показник коригування (зменшення) обсягу реалізованого спирту етилового з відповідним знаком (–), при цьому зменшення обсягів має збігатися з обсягом реалізованого спирту етилового, зазначеного в акцизній накладній (з урахуванням показників акцизної накладної та розрахунків коригування до такої накладної, зареєстрованих в ЄРАН).
Такий розрахунок коригування в повному обсязі сторнує обсяг пального/спирту етилового, зазначений в акцизній накладній та розрахунках коригування до такої накладної, зареєстрованих в ЄРАН.
Після реєстрації в ЄРАН розрахунків коригування, складених для відміни показників акцизної накладної, платником складаються акцизні накладні на операції з реалізації пального/спирту етилового, які фактично відбулись, з правильними реквізитами та показниками, в яких зазначається:
▼ порядковий номер документа, який має відповідати поточній нумерації;
▼ дата складення нової акцизної накладної, яка має відповідати даті складення помилкової накладної, що була зареєстрована в ЄРАН;
▼ реєстраційний номер зареєстрованого в ЄРАН першого примірника акцизної накладної, показники якої було скориговано таким розрахунком коригування.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Розрахунок кредитними коштами: чи застосовувати РРО/ПРРО?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що розрахункова операція – це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки – оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або у разі повернення товару (відмови від послуги) – оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.
Норми визначені ст. 2 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265).
Пунктами 1, 2 ст. 3 Закону № 265 встановлено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані:
► проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні РРО (далі – ПРРО) із створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом № 265, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;
► надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї РРО чи дисплеї пристрою, на якому встановлений ПРРО QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти).
Отже, враховуючи вимоги Закону № 265, який визначає загальні положення застосування РРО та/або ПРРО при проведенні оплат за товари (послуги), суб’єкт господарювання, що здійснює діяльність у сфері торгівлі та зобов’язаний застосовувати РРО та/або ПРРО при проведенні розрахункових операцій за товари, не звільняється від обов’язку застосування РРО в залежності від походження коштів, якими споживач оплатив такі товари (інвестованими, власними чи запозиченим (кредитними)). Також, обов’язок такого застосування РРО не залежить від часового проміжку між отриманням кредиту споживачем та оплатою за його рахунок товарів продавцю.
Обов’язок застосовувати РРО та/або ПРРО у такого платника податків залежить виключно від способу отримання коштів продавцем, як оплати за товар, та не передбачає звільнення від обов’язку застосування реєстраторів в залежності від походження коштів, якими проведена розрахункова операція (інвестованими, власними чи запозиченим (кредитними)).
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Переобладнали транспортний засіб, скористайтесь податковою знижкою!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що платник податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника ПДФО за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником ПДФО у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові ПДФО, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива.
Норми встановлені п. п. 166.3.7 п. 166.3 ст. 166 ПКУ
Відповідно до п. п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником ПДФО витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності, в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги).
При цьому процедура переобладнання транспортних засобів, зокрема, для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива, встановлена Порядком переобладнання транспортних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 року № 607 із змінами та доповненнями, відповідно до п. 13 якого після переобладнання транспортного засобу власник або його представник обирає організацію з оцінки відповідності та подає заяву про проведення оцінювання відповідності транспортного засобу, що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження (далі – заява про проведення оцінювання). За результатами такого оцінювання видається:
► сертифікат відповідності – для переобладнаних автобусів та транспортних засобів, які переобладнані (за винятком транспортних засобів, переобладнаних для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива) суб’єктом господарювання, що має нормативно-технічну документацію на відповідний вид переобладнання, узгоджену з Міністерством внутрішніх справ України та Міністерством інфраструктури України, і свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху;
► акт технічної експертизи або сертифікат відповідності – для транспортних засобів, що переобладнані в індивідуальному порядку, а також для роботи на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і газового палива.
На вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень, визначених законодавством, платники ПДФО зобов’язані пред’являти документи і відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової знижки, обчисленням і сплатою податку на доходи фізичних осіб, та підтверджувати необхідними документами, достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації про майновий стан і доходи з цього податку.
Отже, фізична особа, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки повинна подати документи, які підтверджують витрати, здійснені для переобладнання транспортного засобу, сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).
Довідково: скористатись правом на податкову знижку за 2020 рік можливо по 31.12.2021 включно.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA