Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує!
Надходження акцизного податку
за січень-квітень 2021 року склали майже 22,4 млрд гривень
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
За січень – квітень 2021 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України товарів на суму майже 22,4 млрд гривень. Це забезпечило виконання індикативного показника на 101,6 відс., додатково надійшло 354,1 млн гривень.
Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшилися на 10,9 відс, або на 2,2 млрд гривень.
На виконання індикативного показника суттєво вплинули надходження акцизного податку з ввезених на митну територію України тютюнових виробів, зокрема, тютюновмісних виробів для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням.
Так, незважаючи на те, що з 1 січня поточного року ставку акцизного податку на ТВЕНи збільшено у 4,2 раза до 1 456,33 грн за 1000 штук (до рівня ставок на сигарети з фільтром та без фільтру), у січні-квітні 2021 року обсяги реалізації марок акцизного податку для ввезених на митну територію України ТВЕНів склали 121,5 млн штук.
Це на 34,2 млн штук, або 39,1 відс. більше ніж за відповідний період минулого року. Відповідно надходження акцизного податку з ввезених на митну територію України тютюнових виробів у січні-квітні 2021 року склали 3,5 млрд грн, що в 4 рази більше ніж у січні-квітні 2020 року.
За квітень 2021 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України товарів у сумі майже 7,2 млрд грн. Виконання індикативного показника склало 111,9 відс., додатково надійшло 763,7 млн гривень. Порівняно з квітнем минулого року надходження збільшилися на 14,2 відс., або на 894,6 млн гривень.
До спеціального фонду Державного бюджету України у січні-квітні 2021 року зібрано майже 3,9 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції), що становить 130,2 відс. від доведеного індикативного показника, до бюджету додатково надійшло 900,6 млн гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 19,7 відс., або на 640,6 млн гривень.
У квітні 2021 року до спеціального фонду державного бюджету зібрано 987,0 млн грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції), що становить 124,1 відс. від доведеного індикативного показника, до бюджету додатково надійшло 191,8 млн гривень. Порівняно з квітнем минулого року надходження зросли на 2,9 відс., або на 27,9 млн гривень.
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/467515.html
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
У ДПС обговорили плани подальшої співпраці
з Податковою агенцією Швеції у рамках проєкту METS
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/467516.html повідомила, що у рамках проєкту «Шведсько-українського партнерства для сучасної та ефективної податкової служби – МЕТS» відбулася робоча зустріч директора Департаменту кадрового забезпечення та розвитку персоналу ДПС Лариси Ящук та працівників підрозділу з експертами Податкової агенції Швеції – довгостроковим експертом проєкту Арне Якобссоном, експертами з розвитку, лідерства та менеджменту Анікою Вінглер, Улою Бріт Йохансон, Хеленою до Фар.
Учасники зустрічі обговорили плани співпраці на 2021 рік, які, зокрема, включатимуть спільні заходи з розвитку лідерства, заохочення лідерів та агентів змін, формування системи цінностей, що націлена на досягнення місії ДПС та її стратегічних цілей.
Зокрема, наголошувалося на важливості проведення семінарів з питань лідерства, підготовці майбутніх тренерів зі складу Департаменту кадрового забезпечення та розвитку персоналу.
У ДПС подякували експертам проєкту МЕТS, рекомендації та методики яких допомагають професійному розвитку працівників служби.
У свою чергу експерти Податкової агенції Швеції заявили про готовність до подальшого співробітництва.
Свідченням цього є звернення Генерального директора Податкової агенції Швеції Катрін Вестлінг Палм до Голови ДПС Олексія Любченка, в якому, зокрема, зазначалося про налагоджену співпрацю за проєктом з розвитку потенціалу METS.
«Я розумію, що Україна має широкомасштабну Стратегію реформування системи управління державними фінансами, і я надзвичайно задоволена, що Ви вибрали спільну роботу з Податковою агенцією Швеції у рамках реалізації цієї реформи. З нетерпінням чекаю майбутніх можливостей співпраці для взаємної вигоди наших країн», – йдеться у зверненні.
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Фахівці Головного управління ДПС у Дніпропетровській області прийняли участь у робочій групі по боротьбі з нелегальним обігом пального
Днями, у приміщенні Дніпропетровської обласної державної адміністрації відбулося засідання міжвідомчої регіональної робочої групи щодо боротьби із нелегальним обігом і роздрібною торгівлею пальним на території Дніпропетровської області.
У засіданні робочої групи прийняли участь керівники різних державних органів Дніпропетровської області, від Головного управління ДПС (далі – ГУ ДПС) – в. о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Мазур Ольга, заступник начальника управління контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС Первой Андрій.
На засіданні розглядались питання, пов’язані із дотриманням суб’єктами господарювання законодавства України під час реалізації пального.
Діяльність робочих груп активізовано з метою забезпечення споживачів якісним та доступним пальним.
Проведення спільних заходів для боротьби з нелегальним обігом пального направлене на виявлення та припинення фактів незаконної реалізації паливно-мастильних матеріалів.
Мазур Ольга зауважила, що спільна робота представників податкової служби та інших державних органів, вжиття дієвих заходів щодо виявлення фактів порушення чинного законодавства України при реалізації пального дасть результат, направлений на ліквідацію незаконної торгівлі нафтопродуктами.
«Нелегальний обіг пального, як такий, становить основний збиток державі, шкодить чесній конкуренції та має ризики для споживачів. Йдеться про пальне, за яке не сплачуються податки і яке часто не відповідає стандартам якості, а це – ще й шкідливі викиди в атмосферу. Зараз дуже важливо системно і постійно продовжувати заходи, спрямовані на боротьбу з нелегальним обігом пального», – акцентувала увагу в. о. заступника начальника ГУ ДПС.
Підсумовуючи, учасники заходу зазначили, що сьогодні існують всі необхідні законні підстави для ліквідації нелегального ринку пального в країні. І спільна діяльність всіх державних органів, направлена на легалізацію цього ринку, має бути результативною.
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Підсумки кампанії декларування 2021 –
на Дніпропетровщині бюджет отримає 149 млн гривень
«За результатами цьогорічної деклараційної кампанії громадянами та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність Дніпропетровщини подано 40 056 декларацій про майновий стан та доходи, що на 2 469 декларацій більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Загальна сума задекларованого ними доходу становить 5 млрд 933,9 млн гривень. До сплати нараховано 131,6 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 17,4 млн грн військового збору.
Серед декларантів є й мільйонери. Доходи в розмірі понад 1 мільйон гривень задекларували 354 громадянина з загальною сумою задекларованих доходів 4 млрд 274,5 млн гривень. Суми задекларованих ними зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору складають відповідно 57,3 млн грн та 6,5 млн гривень», – повідомив в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Валерій Леонов.
Також нагадуємо платникам податків, що суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій річній декларації, необхідно сплатити до 1 серпня 2021 року.
Попри завершення деклараційної кампанії, ще до кінця року громадяни можуть скористатися правом на отримання податкової знижки за наслідками 2020 року. На сьогодні вже 4 027 мешканців Дніпропетровщини скористалися такою можливістю. Задекларована сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню на розрахункові рахунки платників, склала 11,5 млн гривень.
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Зберігання, оптова та роздрібна торгівля пальним
здійснюється за наявності ліцензії
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» із змінами (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджено ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) (далі – СГ), які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 ліцензії на право оптової торгівлі пальним видаються терміном на п’ять років органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України.
Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.
Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним справляється щорічно.
Ліцензія видається за заявою СГ (у тому числі іноземного СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
Плата за ліцензії справляється органом, що видає ліцензії, у розмірах, встановлених Законом № 481, і зараховується до місцевих бюджетів.
Статтею 16 Закону № 481 передбачено, що контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України видавати ліцензії, зокрема, на виробництво пального, оптову торгівлю та роздрібну торгівлю пальним, на зберігання пального. Для здійснення контролю, СГ (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.
СГ здійснюють внесення річної плати за ліцензії на зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним до дати подання заяви на їх отримання за реквізитами рахунків, які вони можуть отримати в територіальних органах Державної казначейської служби України або Державної податкової служби України за місцем здійснення діяльності.
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
За порушення законодавства про працю застосовуються штрафні санкції
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома, що на збільшення розміру штрафних санкцій за порушення трудового законодавства вплинуло збільшення розміру мінімальної заробітної плати.
Так, з 01.01.2021 мінімальна зарплата в Україні становить 6 000 грн, а з 01.12.2021 становитиме 6 500 гривень.
Отже, за фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків, сума штрафної санкції становить 10 мінімальних заробітних плат (60 000 грн, з 01.12.2021 – 65 000 грн) щодо кожного працівника.
За вчинення повторного порушення протягом двох років штраф становитиме 30 мінімальних заробітних плат за кожного працівника, стосовно якого воно скоєно.
За порушення встановлених строків виплати зарплати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі штраф становить 3 мінімальних заробітних плати.
Звертаємо увагу, що законодавством встановлено відповідальність у вигляді штрафу за недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні. Розмір штрафу – 3 мінімальних заробітних плати
А от за недопущення до проведення перевірки, створенні перешкод при її проведенні з питань виявлення неоформлених трудових відносин та виплати зарплати застосовується штрафна санкція у розмірі 16 мінімальних заробітних плат.
Закликаємо роботодавців дотримуватися норм чинного законодавства!
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Інформація для платників екологічного податку
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що справляння екологічного податку регламентується розділом VIII Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Для екологічного податку визначено базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу (ст. 250 ПКУ).
Платники екологічного податку складають податкові декларації за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715 (далі – Декларація), та подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів. Податок сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації (п. 250.2 ст. 250 ПКУ):
► за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах – за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об’єктів;
► за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів понад установлений особливими умовами ліцензії строк –за місцем перебування платника на податковому обліку у контролюючих органах.
Звертаємо увагу, що граничний термін сплати екологічного податку за І квартал 2021 року 20.05.2021 (нагадуємо, що Декларацію необхідно було подати не пізніше 11.05.2021).
Платники екологічного податку перераховують суми екологічного податку, що справляється за викиди, крім викидів двоокису вуглецю, скиди забруднюючих речовин та розміщення відходів, одним платіжним дорученням на рахунки, відкриті в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, які забезпечують розподіл цих коштів у співвідношенні, визначеному Бюджетним кодексом України:
▼ 45 % екологічного податку – до загального фонду держбюджету (крім екологічного податку, що справляється за викидів двоокису вуглецю, який зараховується до загального фонду держбюджету у повному обсязі); екологічного податку, що справляється за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) та/або тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад встановлений особливими умовами ліцензії строк, який зараховується до спеціального фонду державного бюджету у повному обсязі);
▼ 55 % – до спеціального фонду місцевих бюджетів (крім екологічного податку, що справляється за викидів двоокису вуглецю та за утворення радіоактивних відходів), у т. ч.:
– до сільських, селищних, міських бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад – 25 %;
– обласних бюджетів та бюджету Автономної Республіки Крим – 30 %;
– бюджетів міст Києва та Севастополя – 55 %.
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Як у Розрахунку з типом форми «Звітний новий» провести коригування реквізитів, що не стосуються застрахованої особи,
у зв’язку з виправленням помилок?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.
Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Порядок) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.12.2020 № 773).
Проведення коригувань реквізитів податкового розрахунку проводиться у відповідності з розділу V Порядку.
Згідно з п. 3 розділу V Порядку у разі необхідності проведення коригувань показників та реквізитів, поданих у Розрахунку з типом «Звітний», до закінчення граничного строку його подання подається Розрахунок з типом «Звітний новий».
У разі проведення коригувань Розрахунку з типом «Звітний новий» до закінчення граничного строку його подання подається Розрахунок з типом «Звітний новий» (п. 4 розділу V Порядку).
Пунктом 6 Порядку передбачено, що заповнення Розрахунків «Звітного нового» та «Уточнюючого», у разі коригування виключно реквізитів, для платників єдиного внеску є однаковим.
Розрахунок «Звітний новий» для платників єдиного внеску подається на підставі інформації з раніше поданих Розрахунків і містить інформацію лише за рядками з реквізитами та сумами нарахованого єдиного внеску, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до платника податків. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до платника податків.
Разом з тим, для проведення коригувань платнику податків необхідно сформувати та подати Розрахунок з типом «Звітний новий», який має містити обов’язкові реквізити, визначені в рядках 01 – 05 та у рядку 031 для платників єдиного внеску, а також інформацію про додатки, у яких буде проводитись коригування, та їх кількість, що визначені в рядку 06 Розрахунку. При цьому додатки, інформація щодо яких не коригується, у рядку 06 не вказуються та відповідно не подаються (п. 8 розділу V Порядку).
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Порядок формування податкового кредиту туроператором
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що суми ПДВ, сплачені (нараховані) при придбанні товарів/послуг, які включаються у вартість туристичного продукту (туристичної послуги), не відносяться до податкового кредиту та не включаються до бази оподаткування туристичного оператора.
Норми встановлені п. 207.6 ст. 207 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Водночас загальні правила формування податкового кредиту, які визначені ст. 198 ПКУ, у зв’язку із запровадженням системи електронного адміністрування ПДВ, починаючи з 01.07.2015 було змінено.
Так, згідно з п. 198.3 ст. 198 ПКУ податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником ПДВ протягом такого звітного періоду у зв’язку з:
► придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг;
► придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи);
► ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.
При цьому нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник ПДВ оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Разом з тим відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ платник ПДВ зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ст. 189 ПКУ, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в терміни, встановлені ПКУ для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання в неоподаткованих операціях.
Таким чином, загальне правило формування податкового кредиту передбачає включення до складу податкового кредиту усіх сум ПДВ, сплачених (нарахованих) при придбанні товарів/послуг, незалежно від того, для використання в яких операціях придбані такі товари/послуги, та подальше нарахування податкових зобов’язань відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ у разі придбання товарів/послуг для використання в операціях, які не підлягають оподаткуванню (звільнені від оподаткування, не є об’єктом оподаткування).
Такий порядок формування податкового кредиту запроваджено з метою правильного обрахунку суми податку, на яку платник ПДВ має право зареєструвати податкові накладні в ЄРПН (далі – реєстраційна сума), оскільки система електронного адміністрування ПДВ не передбачає автоматичного виключення із реєстраційної суми окремих сум ПДВ.
Враховуючи зазначене, при здійсненні платником ПДВ туроператорської та турагентської діяльності формування податкового кредиту здійснюється у загальновстановленому порядку, визначеному ст. 198 ПКУ, який передбачає включення усіх сум ПДВ, сплачених (нарахованих) при придбанні товарів/послуг, які використовуються для надання туристичних послуг (туристичного продукту), до складу податкового кредиту та подальше нарахування податкових зобов’язань відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ.
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Податкова соціальна пільга при нарахуванні ПДФО
застосовується до всієї заробітної плати за місяць
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн (у 2021 році – 3 180 гривень).
У разі перевищення місячної заробітної плати понад встановлений розмір, питання надання податкової соціальної пільги не розглядається, незалежно від категорії платника ПДФО, що її одержує.
Норм встановлені п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу
Звертаємо увагу, що податкова соціальна пільга застосовується до всієї заробітної плати за місяць, а не до її частини – авансу.
До уваги суб’єктів господарювання, які застосовують ПРРО!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до п. 3 розділу II Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Порядок № 317) для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО) (J/F 1316602) (додаток 1 до Порядку № 317).
Форма реєстраційної заяви № 1-ПРРО передбачає проставлення в рядку 1 розділу 1 «Дія» позначок, зокрема, «Перереєстрація», «Зміни (крім перереєстрації)».
Пунктом 8 розділу II Порядку № 317 встановлено, що перереєстрація ПРРО здійснюється у разі зміни найменування (прізвища, імені, по батькові (за наявності)) або податкового номера суб’єкта господарювання (без державної реєстрації припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця), найменування або адреси господарської одиниці, де використовується ПРРО. Для перереєстрації подається реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО з позначкою «Перереєстрація».
При цьому, у разі змін даних, що вказуються у такій заяві, що не потребують перереєстрації (зміни назви ПРРО тощо) подається реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО про внесення змін у дані про ПРРО з позначкою «Зміни (крім перереєстрації)» (п. 9 розділу II Порядку № 317).
Враховуючи викладене, якщо суб’єкт господарювання подав повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП із позначкою «Зміна відомостей про об’єкт оподаткування» та реєстраційну заяву за ф. № 1-ПРРО з позначкою «Перереєстрація», але у фіскальному чеку та в Електронному кабінеті відображається інформація без врахування змін, то такому суб’єкту господарювання, необхідно подати реєстраційну заяву за ф. № 1-ПРРО з позначкою «Зміни (крім перереєстрації)».
- Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»