На Дніпропетровщині до бюджету забезпечено надходження ПДФО та ЄСВ у сумі понад 760 тис. грн.
Протягом І кварталу 2016 року фахівцями органів ДФС Дніпропетровщини перевірено 96 суб’єктів господарювання з питань дотримання норм законодавства при виплаті заробітної плати. У 92 випадках встановлено порушення при нарахуванні, утриманні та своєчасності перерахування податку на доходи фізичних осіб, у 19 випадках – єдиного соціального внеску.
За підсумками проведених перевірок співробітниками ДФС Дніпропетровської області донараховано 13,3 мільйони гривень, в тому числі: 12,8 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб та 536,8 тисяч гривень єдиного соціального внеску, за результатами яких вже надійшло до бюджету 763,0 тис. грн.
Крім того, за 3 місяці поточного року підрозділами ДФС Дніпропетровської області під час перевірки діяльності 748 суб’єктів господарювання виявлено 2 тисячі 499 найманих осіб, не оформлених у відповідності до діючого законодавства. За рахунок оформлення трудових відносин з найманими особами роботодавцями забезпечено додаткові надходження з ПДФО та ЄСВ на загальну суму 1 мільйон 354 тисячі гривень.
Про порядок заповнення граф 4, 5, 6 та 7 податкової накладної з 01.04.2016
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 01.04.2016 податкова накладна складається за формою та у порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за №137/28267 (далі – Порядок №1307).
Пунктом 201.2 статті 201 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) визначено, що форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Порядком №1307 передбачено, що податкова накладна та додатки до неї складаються в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Державною фіскальною службою України на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) у розділі «Повідомлення та нагадування» надані роз’яснення щодо порядку заповнення граф 4, 5, 6 та 7 податкової накладної, починаючи з 01.04.2016
Відповідно до пункту 16 Порядку №1307 до граф 4 та 5 вносяться дані щодо одиниці виміру товарів/послуг.
Графи 4 та 5 податкової накладної заповнюються відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (КСПОВО), чинного на дату складання податкової накладної.
У графі 4 зазначається умовне позначення відповідної назви одиниці вимірювання/обліку (українське), зазначеної у КСПОВО.
У разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 Порядку №1307, у графі 4 вказується «грн».
У разі, якщо товар/послуга, що постачається, має одиницю обліку, яка відсутня у КСПОВО,
у графі 4 зазначається умовне позначення одиниці вимірювання таких товару/послуги, яке використовується для обліку та відображається у первинних документах;
у графі 5 – код відповідної одиниці вимірювання/обліку, зазначений у КСПОВО.
У разі, якщо у графі 4 зазначено умовне позначення одиниці виміру, яка відсутня в КСПОВО, графа 5 не заповнюється.
До графи 6 вносяться дані щодо кількості (об’єму, обсягу) постачання товарів/послуг.
У разі складання податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається «1».
У разі складання податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число «0,5».
У графі 7 податкової накладної зазначається ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.
До уваги платників єдиного внеску, призваних на військову службу
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Законом України від 24.12.2015 №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», внесені зміни, зокрема, до Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464).
Зазначені зміни набрали чинності 1 січня поточного року.
Так, відповідно до пункту 92 розділу VIII. «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2464 визначено, що під час особливого періоду, визначеного Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» для платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), визначених у статті 4 Закону №2464, призваних на військову службу під час мобілізації або залучених до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь строк їхньої військової служби зупиняється застосування норм статті 25 Закону №2464, якою визначена процедура стягнення єдиного внеску.
Підставою для такого зупинення є копія військового квитка або копія документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, яка подається до органів доходів і зборів цим державним органом протягом десяти днів після її мобілізації.
Фізична особа – платник податку має право на отримання довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Пунктом 179.12 статті 179 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) визначено, що за зверненням платника податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) контролюючий орган, до якого було подано податкову декларацію, видає довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація), про сплату податку та про відсутність податкових зобов’язань з такого податку (далі – Довідка).
Форма такої Довідки та Порядок її заповнення затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 №795, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.01.2014 за № 8/24785 (далі – Порядок №795).
Для отримання Довідки платник податку подає до контролюючого органу декларацію за податковою адресою (пункт 3 Порядку №795).
Довідка видається за зверненням платника податку у десятиденний строк на підставі поданої декларації, а для платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, – протягом тридцяти календарних днів після надходження декларації та сплати належної суми податку (пункт 4 Порядку №795).
У разі неподання декларації відповідно до розділу ІV Кодексу або для платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, несплати податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб заявнику у десятиденний строк надається вмотивована відповідь щодо відмови у наданні Довідки.
Відповідно до пункту 7 Порядку №795 для фізичних осіб – платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, Довідка дійсна протягом 60 календарних днів з дати її видачі за наявності документа, що посвідчує особу.