На Дніпропетровщині ліквідовано конвертцентр, який завдав збитків бюджету на 18,1 млн. гривень
Працівниками податкової міліції Дніпропетровської області в рамках розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.212 КК України викрито та припинено діяльність міжрегіонального конвертаційного центру, що надавав послуги суб’єктам господарювання Київської, Кіровоградської, Запорізької та Дніпропетровської областей.
За час діяльності центру протягом 2015-2016 років через його розрахункові рахунки було проконвертовано понад 109 млн. грн.. від злочинної діяльності бюджет зазнав збитків на суму близько 18,1 млн. гривень.
На розрахункові рахунки фіктивних підприємств, що відкриті в філії банку, із залишком коштів у сумі 1,8 млн. гривень накладено арешт.
На підставі ухвал суду проведено обшуки в офісах та за місцями проживання фігурантів центру, де виявлено та вилучено 336 тис. гривень готівкою, 37 комп’ютерних системних блоків, 4 ноутбуки, 1 сервер і фінансово-господарську документацію, що свідчить про протиправну діяльність.
Державною фіскальною службою Дніпропетровщини забезпечено більше 15 мільярдів гривень надходжень до бюджетів усіх рівнів
Державною фіскальною службою області за січень – березень 2016 року до бюджетів усіх рівнів (з урахуванням єдиного соціального внеску) забезпечено надходження 15 мільярдів 259,1 мільйонів гривень. До державного бюджету протягом січня – березня поточного року спрямовано 8 мільярдів 637,5 мільйонів гривень. Про це проінформував виконуючий обов’язки начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Геннадій Ткачук.
До місцевих бюджетів надійшло 3 мільярда 461,5 мільйонів гривень, що на 675,9 мільйонів гривень або на 24,3 відсотки більше аналогічного періоду 2015 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за протягом звітного періоду надійшло 3 мільярди 159,9 мільйонів гривень.
Порядок складання звіту про контрольовані операції
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 04.03.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.01.2016 №8 «Про затвердження форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.02.2016 за №187/28317 (далі – Наказ № 8), яким затверджені нова форма Звіту про контрольовані операції та Порядок складання Звіту про контрольовані операції.
З метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств та забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення Державною фіскальною службою України у листі від 15.03.2016 №8890/7/99-99-19-02-02-17 «Про затвердження форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» (далі – лист ДФС №8890) надані роз’яснення стосовно порядку звітування платників про контрольовані операції за новою формою.
Лист №8890 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/67313….
Актуально для учасників ринку РРО!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 №149 «Про вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для окремих сфер застосування» (далі – Постанова №149) затверджено:
– Вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
– Вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій, що застосовуються під час здійснення операцій з приймання та переказу готівкових коштів через програмно-технічні комплекси самообслуговування (ПТКС).
Реалізація Постанови №149 сприятиме підвищенню ефективності контролю за операціями з купівлі-продажу іноземної валюти та готівковими розрахунками через платіжні термінали, забезпечить нормативно-правове регулювання застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) у вказаних сферах, створить єдині підстави для розробки і впровадження нових сучасних моделей РРО, включення їх до Державного реєстру електронних контрольно-касових апаратів та комп’ютерних систем, а також для доопрацювання існуючих моделей РРО.
Постанова прийнята для реалізації норм Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», який передбачає обов’язкове застосування РРО під час здійснення операцій, зокрема:
– з купівлі-продажу іноземної валюти, якщо такі операції виконуються не у касах уповноважених банків;
– комерційних агентів банків та небанківських фінансових установ з приймання готівки для подальшого її переказу з використанням ПТКС, крім тих, що дають змогу здійснювати виключно операції з отримання коштів
Зважаючи на вищевикладене, ДФС України звернулася на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki–novini-/241803.html) до усіх учасників ринку РРО з проханням для здійснення валютно-обмінних операцій та операцій з приймання та переказу готівкових коштів через ПТКС вжити заходів щодо неухильного виконання вимог законодавства:
– виробників касової техніки прискорити розробку, впровадження та надання заявок на включення у Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій реєстраторів, призначених для застосування при здійсненні операцій з приймання та переказу готівкових коштів через ПТКС та операцій з купівлі-продажу іноземної валюти. Для цього провести необхідні випробовування таких реєстраторів та подати заявки на включення до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій.
– звернула увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з приймання готівкових коштів для подальшого їх переказу через ПТКС та суб’єктів господарювання, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти на необхідність налагодження роботи з виробниками касової техніки по впровадженню РРО, які відповідають вимогам щодо реалізації фіскальних функцій, затвердженим Постановою №149.