Новини ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Протягом десяти місяців сервіс ДФСУ «Пульс»
отримав 505 запитів від платників Дніпропетровщини
У переважній більшості громадяни Дніпропетровської області використовують сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» для з’ясування питань щодо подання звітності та реєстрації накладних. Цієї тематики стосувалось 268 звернень.
Питання щодо роботи органів ДФС порушив 151 заявник. Робота системи електронного адміністрування ПДВ цікавила 32-х запитувачів, з приводу роботи ЦОП та перевірок суб’єктів господарювання звернулися 17 та 12 платників відповідно, з антикорупційної тематики – 11 громадян тощо.
Всі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії 0-800-501-007 (напрямок «4»).
Про отримання електронних довірчих послуг
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з метою створення сприятливих умов для клієнтів Акредитований центр сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (далі – АЦСК ІДД ДФС) скасовує обмеження щодо отримання електронних довірчих послуг у межах територіальної одиниці (області) державної реєстрації юридичної особи.
Від 19.11.2018 усі категорії клієнтів мають змогу отримати електронні довірчі послуги у будь-якому представництві АЦСК ІДД ДФС.
Звертаємо увагу, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
Вищевказану інформацію розміщено на сторінці АЦСК ІДД ДФС за посиланням https://acskidd.gov.ua/news
Також повідомляємо, що з інформацією щодо режиму роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС, порядку отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) та скасування кваліфікованих сертифікатів можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС:
■ режим роботи – https://acskidd.gov.ua/contacts.
■ отримання ЕДП – https://acskidd.gov.ua/r_kor.
■ скасування кваліфікованих сертифікатів – https://acskidd.gov.ua/blokuvannya.
Оприлюднено довідник умовних кодів
причин коригування податкової накладної
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить, що наказом Міністерства фінансів України від 17.09.2018 № 763 внесено зміни до форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної, які затверджені наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307.
Відповідно до внесених змін ДФС України визначено умовні коди причин коригування податкової накладної, які платники ПДВ зазначають у графі 2.1 розрахунку коригування до податкової накладної (далі – РК). Так, 19.11.2018 ДФС України оприлюднено довідник умовних кодів причин коригування (далі – Довідник), які платникам ПДВ необхідно буде зазначати у РК, починаючи з 1 грудня 2018 року.
Довідник розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України у розділі «Довідники» за посиланням
http://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/dovidniki-/357729.html
Готівкові розрахунки з особою,
яка здійснює незалежну професійну діяльність
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 6 розділу ІІ Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 29 грудня 2017 року № 148 із змінами та доповненнями (далі – Положення № 148), суб’єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами:
1) між собою – у розмірі до 10000 (десяти тисяч) грн уключно;
2) з фізичними особами – у розмірі до 50000 (п’ятдесяти тисяч) грн уключно.
Платежі понад установлені граничні суми проводяться через банки або небанківські фінансові установи, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунку, шляхом переказу коштів з поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку чи небанківської фінансової установи для подальшого їх переказу на поточні рахунки в банку. Кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, з якими здійснюються готівкові розрахунки, протягом дня не обмежується.
Обмеження, установлене в п. 6 розділу II Положення № 148, стосується також розрахунків під час оплати за товари, придбані на виробничі (господарські) потреби за рахунок готівки, одержаної за допомогою електронного платіжного засобу.
Згідно з п. 7 розділу ІІ Положення № 148 фізичні особи мають право здійснювати розрахунки готівкою:
1) із суб’єктами господарювання протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами – у розмірі до 50000 (п’ятдесяти тисяч) грн уключно.
Платежі на суму, що перевищує 50000 грн, проводяться через банки або небанківські фінансові установи, які в установленому законодавством України порядку отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунку, шляхом переказу коштів із поточного рахунку на поточний рахунок або внесення коштів до банку чи небанківської фінансової установи для подальшого їх переказу на поточні рахунки в банку;
2) між собою за договорами купівлі-продажу, які підлягають нотаріальному посвідченню, у розмірі до 50000 (п’ятдесяти тисяч) грн уключно.
Платежі на суму, яка перевищує 50000 грн, здійснюються шляхом переказу коштів з поточного рахунку на поточний рахунок або внесення та/або переказу коштів на поточні рахунки (у тому числі на депозит нотаріуса на окремий поточний рахунок у національній валюті).
Якщо особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність, не зареєстрована як фізична особа – підприємець, то на готівкові розрахунки з такою особою не поширюється обмеження в розмірі 10000 (десяти тисяч) гривень.
При цьому, на розрахунки з такою особою поширюється обмеження у розмірі 50000 (п’ятдесяти тисяч) гривень.