Новини ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
Дніпропетровською митницею ДФС виявлено факт ухилення від сплати ввізного мита на суму близько 9 млн. грн.
До основних функцій митниці сьогодні відноситься не тільки фіскальна, тобто, поповнення Державного бюджету за рахунок стягнення митних платежів та зборів, а й правоохоронна функція (захисна), яка передбачає підтримку національної та міжнародної безпеки, захист внутрішнього ринку, інтересів споживачів, створення умов для підтримання законності щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів та транспортних засобів та інше.
Велика частина подібних завдань реалізується у процесі проведення ефективної роботи по боротьбі з контрабандою та порушеннями митних правил.
Так, завдяки злагодженим діям співробітників Управління боротьби з митними правопорушеннями Дніпропетровської митниці ДФС при митному оформленні «транспортних засобів, тролейбусів», після проведення тематичної перевірки, було виявлено факт ухилення від сплати ввізного мита на суму близько 9 млн. грн.
По виявленим фактам Дніпропетровською митницею ДФС було складено 16 протоколів про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого ст.485 Митного Кодексу України. Відповідні матеріали направлено до правоохоронних органів. Триває провадження по справі.
До уваги платників податків!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що
29 травня, понеділок,
останній день сплати
• єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за квітень 2017 року.
30 травня, вівторок,
останній день сплати:
• податку на додану вартість за квітень 2017 року платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
• плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за квітень 2017 року;
• рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за квітень 2017 року;
• рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за квітень 2017 року;
• рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами територією України за квітень 2017 року;
• рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України за квітень 2017 року;
• податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за квітень 2017 року;
• податку на доходи фізичних осіб із загальної суми доходів у вигляді процентів, нарахованих за квітень 2017 року на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків, ощадних (депозитних) сертифікатів, вкладів (депозитів) членів кредитної спилки у кредитної спілці;
• військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за квітень 2017 року;
• акцизного податку за квітень 2017 року*
___________
*Увага! Виробники тютюнових виробів здійснюють авансову сплату акцизного податку при придбанні марок акцизного податку у сумі, розрахованій з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання зі сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, що діють відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – Кодекс) (п.п.222.1.2 п.222.1 ст.222 Кодексу)
Окремі питання застосування реєстратора розрахункових операцій
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 17.05.2017 №226/6/99-99-14-05-01-14/ІПК (далі – лист ДФС №226) надала роз’яснення щодо окремих питань при здійснені господарської діяльності з застосуванням реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО), а саме, чи зобов’язаний суб’єкт господарювання, у разі якщо протягом дня не здійснювались розрахункові операції, а проведена операція «службове внесення», «службове винесення готівки» або «нульовий чек», друкувати фіскальний звітний чек, та яка відповідальність за не роздрукування такого чеку?
Так, Законом України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265) визначаються правові засади застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Зокрема, статтею 2 Закону №265 визначено, що розрахункова операція – це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), а у разі застосування банківської платіжної картки – оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця, оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.
Пунктом 9 ст.3 Закону №265 передбачено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або у безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані щоденно друкувати на РРО (за винятком автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій.
Враховуючи зазначене, у разі якщо суб’єктом господарювання протягом дня не здійснювались розрахункові операції, то фіскальний звітний чек друкувати не потрібно.
Окремо зазначаємо, що п.9 ст.17 Закону №265 визначено відповідальність за порушення вимог цього Закону: до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), застосовуються фінансові санкції у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – у разі неподання до органів державної податкової служби звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО по дротових або бездротових каналах зв’язку, у разі обов’язковості її подання.
Лист №7307 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/72133.html
Міністерство фінансів України закликає громадськість до обговорення проекту Плану дій з реформування митниці
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує платників податків, що Міністерство фінансів України (далі – Мінфін) підготувало попередній проект Плану дій з реформування митниці (далі – проект Плану дій). Документ розроблено за результатами засідань робочих груп, до яких входили представники Мінфіну та Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), народні депутати, експерти, бізнес та широка громадськість.
Такі спільні відкриті зустрічі всіх зацікавлених сторін відбувались у Мінфіні протягом травня для обговорення заходів, які будуть вжиті для реалізації Концепції реформування ДФС в митному напрямку та підготовки детального Плану дій.
Розроблений в результаті публічних обговорень попередній проект Плану дій з реформування митниці передбачає реалізацію детального переліку заходів в рамках 19 напрямків:
– Законодавство;
– Організація та управління;
– Управління кадровими ресурсами;
– Митна етика- Навчання- Комунікація;
– Митні зобов’язання;
– Сприяння торгівлі;
– Безпека ланцюгів постачання;
– Управління ризиками;
– Контроль на кордоні та в середині країни;
– Правоохоронна діяльність;
– Митний транзит;
– Пост-митний контроль та аудит;
– Права інтелектуальної власності;
– Інформаційно-телекомунікаційні технології;
– Інфраструктура та обладнання;
– Митна лабораторія;
– Внутрішній аудит;
Мінфін на офіційному сайті (www.minfin.gov.ua) опублікував попередній проект Плану дій та закликав до публічного обговорення документу для пошуку оптимальної моделі реформи митниці та забезпечення балансу інтересів держави і бізнесу.
Дату та час дискусії буде анонсовано додатково на офіційному сайті Мінфіну (www.minfin.gov.ua).
З попереднім проектом Плану дій можна ознайомитися за посиланням: http://www.minfin.gov.ua/news/view/minfin-pidhotuvav-proekt-planu-dii-z-reformuvannia-mytnytsi-ta-zaklykaie-hromadskist-do-obhovorennia?category=derzhavna-fiskalna-sluzhba-ukraini-organi&subcategory=mitnicja
Про надання адміністративних послуг в Центрах обслуговування платників Дніпропетровщини
Начальник управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олена Ярова під час прес-конференції в ІА «МОСТ-ДНЕПР» повідомила, що в області працюють 36 Центрів обслуговування платників, з них 14 – при головних офісах ДПІ та 22 у відділеннях ДПІ області. В роботі ЦОПів на даний час задіяні 292 працівника служби.
Олена Ярова зазначила: «У центрах обслуговування платників Дніпропетровської області послугами користуються більше 240 тисяч платників, які зареєстровані на Дніпропетровщині. З них – більше 105 тисяч – юридичні особи і майже 135 тисяч – фізичні особи-підприємці. Крім того, послугами Центрів користуються громадяни, які одержують реєстраційний номер облікової картки платника податків – так звані ідентифікаційні номери. Так, з початку року ЦОПи області надали подібних послуг більше 8 тисяч».
Комплекс послуг через Центри обслуговування платників включає:
надання адміністративних послуг; послуг консультантів; інформаційних послуг; прийом звітності; прийом вхідної кореспонденції;
видача ключів електронного цифрового підпису.
«З початку року працівниками ЦОПів надано 100,3 тисячі адміністративних послуг і більше 1,3 мільйона інформаційних послуг» повідомила Олена Ярова.