Новини ГУ ДФС у Дніпропетровській області
За п’ять місяців 2017 року платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ понад 33,8 млрд. грн.
Органами ДФС у Дніпропетровській області у січні – травні поточного року забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів (з урахуванням ЄСВ) 33 млрд. 865,0 млн. грн. Про це повідомила виконуюча обов’язки начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.
Так, до загального фонду державного бюджету впродовж п’яти місяців 2017 року мобілізовано 21 млрд. 517,3 млн. грн., що на 6 млрд. 689,3 млн. грн. (або на 45,1%) більше минулорічних надходжень.
Надходження, що формують місцеві бюджети Дніпропетровського регіону, склали 8 млрд. 052,1 млн. грн. Це на 1 млрд. 849,8 млн. грн. (або на 29,8%) більше фактичних надходжень п’яти місяців 2016 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 4 млрд. 295,5 млн. грн., що перевищує минулорічні показники на 1 млрд. 194,1 млн. грн. (або на 38,5%).
Фіскальна служба Дніпропетровщини прийняла участь у прес-брифінгу на презентації проекту «Фінансовий менеджмент для НГО:
просто про складне»
В Дніпропетровській обласній раді пройшов прес-брифінг з презентацією проекту «Фінансовий менеджмент для НГО: просто про складне» в рамках проекту «Підтримка територіальних громад України у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб», започаткований німецькою федеральною компанією GIZ.
Презентацію представляв координатор проекту Володимир Гарасюк за підтримки громадської організації «Інститут податкових реформ» на чолі з головою ради Оленою Хотенко.
На прес-брифінгу перед журналістами та представниками неприбуткових організацій Дніпропетровської області виступила запрошена організаторами проекту, представник ГУ ДФС у Дніпропетровській області начальник управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова. Вона повідомила, що у Дніпропетровській області діє близько 14 тисяч неприбуткових організацій, це 13,5 відсотків від загальної кількості всіх юридичних осіб зареєстрованих в області. Згідно положень податкового законодавства, до 1 липня 2017 року всі неприбуткові організації повинні подати до державних податкових інспекцій необхідний пакет документів для перереєстрації в реєстрі неприбуткових організацій. «Всі неприбуткові організації повинні подавати звітність. У неприбуткових організацій залишається звітність за формою 1ДФ. Якщо організація сплачує найманим працівникам заробітню плату, то організація повинна нараховувати ПДФО, єдиний податок та військовий збір» – сказала Манушак Осипова.
В подальшому, 24-25 та 26-27 липня, в Дніпропетровській області для представників неприбуткових організацій у рамках проекту заплановано проведення тренінгів, на яких більш детально розглянуться питання бухгалтерського обліку та звітності, забезпечення фінансової спроможності та планування бюджету неприбуткових організацій.
До уваги платників податків!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що
09 червня, п’ятниця,
останній день подання звітності:
-
звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за травень 2017 року;
-
звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за травень 2017 року;
-
звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за травень 2017 року;
-
звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за травень 2017 року
-
звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за травень 2017 року;
-
декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію;
-
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за квітень 2017 року.
Застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок юридичних осіб
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що листом від 05.05.2017 №11356/7/99-99-14-03-03-17 (далі – Лист №11356) Державна фіскальна служба України з метою забезпечення належної реалізації положень статті 102 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) надала роз’яснення в частині застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок, самостійному визначенні сум грошових зобов’язань платників податків.
Зокрема, ДФС України нагадує, що з 01 січня 2017 року набули чинності зміни, внесені до ст.102 Кодексу Законом України від 21 грудня 2016 року №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Так, відповідно до п.102.1 ст.102 Кодексу, контролюючий орган, крім випадків, визначених п.102.2 ст.102 Кодексу, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, визначених Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до ст.39 Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної п.133.4 ст.133 Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше – за днем її фактичного подання.
Отже, при плануванні, організації та проведенні документальних перевірок слід враховувати, що з 01.01.2017 строки давності поширюються також на період, який може бути охоплений перевіркою.
З метою дотримання вимог, визначених у ст.81 Кодексу, при зазначенні у наказі про проведення документальної перевірки, періоду діяльності, який буде перевірятися, необхідно враховувати обмеження, встановлені п.102.1 ст.102 Кодексу.
При цьому, якщо обчислення граничних строків визначення грошових зобов’язань здійснюється з урахуванням дати прийняття податкового повідомлення-рішення, прийнятого за результатами перевірки, то з метою дотримання строків давності, передбачених ст.102 Кодексу, період, який може бути охоплений перевіркою, обчислюється з урахуванням дати початку перевірки, зазначеної у наказі про проведення перевірки.
Слід також звернути увагу, що у разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.
Отже, у випадках подання у періоді, що підлягає перевірці, платником податків уточнюючих розрахунків за податкові періоди, граничні терміни визначення податкових зобов’язань за якими, станом на дату початку перевірки минули, можливість проведення перевірок таких уточнюючих розрахунків та податкових декларацій передбачено абзацом другим п.102.1 ст.102 Кодексу.
Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання (у т.ч. від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
Більш детальніше ознайомитися з Листом №11356 можна на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72138.html
Забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що листом від 26.05.2017 №11539/7/99-99-15-02-01-17 (далі – Лист №11539) Державна фіскальна служба України (далі – ДФС України) надала роз’яснення з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств та забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення.
Зокрема, ДФС України повідомила, що 31 березня 2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №191 «Про затвердження Порядку визначення середньозваженого значення показника рентабельності для зіставної юридичної особи для цілей трансфертного ціноутворення» (далі – Порядок).
Порядок забезпечить виконання підпункту 39.3.2.8 підпункту 39.3.2 пункту 39.3 статті 39 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» та визначає процедуру розрахунку середньозваженого значення показника рентабельності у разі використання фінансових показників зіставної юридичної особи за декілька податкових періодів (років) для цілей трансфертного ціноутворення.
Середньозважене значення показника рентабельності застосовується під час розрахунку діапазону рентабельності для методів, які базуються на порівнянні фінансових показників контрольованої операції з фінансовими показниками зіставних юридичних осіб. Насамперед середньозважене значення показника рентабельності буде розраховуватись при застосуванні методу чистого прибутку, та, в залежності від результатів функціонального та економічного аналізу контрольованих операцій, в окремих випадках може використовуватись й для методів ціни перепродажу, «витрати плюс», та розподілення прибутку.
Більш детальніше ознайомитися з Листом №11539 можна на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72144.html
Порядок перевезення товарів, продуктів харчування та валюти через митний кордон України
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області та Дніпропетровська митниця ДФС у зв’язку з введенням безвізового режиму між Європейським союзом та Україною нагадує, що порядок перевезення товарів, продуктів харчування та валюти через митний кордон встановлено Митним кодексом України та постановою правління Національного банку України від 27.05.2008 № 148 «Про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України» (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 11.06.2008 за № 520/15211) зі змінами.
ВВЕЗЕННЯ ВАЛЮТИ ГРОМАДЯНАМИ
1. За умови усного декларування:
Ввезення готівки на одну особу незалежно від віку у сумі, що не перевищує еквівалент 10000 євро.
2. За умови обов’язкового письмового декларування (у разі, якщо сума валюти перевищує суму, дозволену для ввезення, за умови усного декларування):
Готівка на одну особу незалежно від віку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10000 євро (за наявності документів, що підтверджують зняття готівки з рахунків банків (фінансових структур).
Примітки
1. Перерахунок сум готівки в євро здійснюється за офіційним курсом гривні до євро, установленим Національним банком, або за крос – курсом, встановленим згідно з офіційним курсом гривні до відповідної іноземної валюти на день перетинання митного кордону України або на день перерахування готівки.
2. Письмове декларування митному органу суми валюти в повному розмірі.
ВИВЕЗЕННЯ ВАЛЮТИ ГРОМАДЯНАМИ
1) За умови усного декларування
Готівка на одну особу незалежно від віку у сумі, що не перевищує в еквіваленті 10000 євро.
2) За умови обов’язкового письмового декларування (у разі, якщо сума валюти перевищує суму, дозволену для ввезення за умови усного декларування в повному обсязі)
Готівка на одну особу незалежно від віку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10000 євро (за наявності документів, що підтверджують зняття готівки з рахунків банків (фінансових структур).
У разі вивезення суми, в еквіваленті, що перевищує 10 000 євро, яка попередньо була ввезена на територію України, основою для вивозу валюти є митна декларація та документ, що підтверджує зняття готівки з рахунків клієнта.
Примітки:
1. Перерахування сум готівки в євро відбувається за офіційним курсом гривні до євро, що встановлений Національним банком, або за крос-курсом, встановленим згідно з офіційним курсом гривні до відповідних іноземних валют на день перетинання митного кордону України або на день перерахування готівки.
2. Письмове декларування митному органу суми валюти в повному розмірі.
3. На вимогу посадової особи митного органу громадяни зобов’язані заповнити митну декларацію.
ВВЕЗЕННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ І ТОВАРІВ В УКРАЇНУ ГРОМАДЯНАМИ
Якщо вам більше 18 років, ви можете мати при собі:
• 1 л міцних алкогольних напоїв (вміст спирту понад 22%) + 2 л вина + 5 л пива;
• 200 сигарет, або 50 сигар, або 250 г тютюнових виробів;
ОСОБИСТІ РЕЧІ громадян не оподатковуються. Разом з тим митник має право попросити вас письмово їх задекларувати.
ПРОДУКТИ на суму загальною вартістю не більше 200 євро при собі громадянин може ввозити без оподаткування:
– В упаковках виробника для роздрібної торгівлі – по 1 упаковці до 2 кг кожного найменування.
– Без упаковки – до 2 кг кожного найменування;
– Неподільний продукт, готовий до вживання – 1 шт. кожного найменування.
ТОВАРИ загальною вартістю до 500 євро (наземним і морським транспортом) і до 1000 євро (авіатранспортом) і вагою 50 кг ввозяться без оподаткування.
Якщо ваш товар дорожче, вам слід заповнити декларацію: до 1000 євро – декларацію для громадян; понад 1000 євро – вантажну митну декларацію.
КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ ввозяться, якщо вони не оголошені в міжнародний розшук і у вас є документи, які підтверджують ваше право власності на них.
ЛІКИ в кількості, необхідній на курс лікування за наявності медичних довідок і рецептів.
Вогнепальна ЗБРОЯ переміщується тільки за дозволом МВС України.
Переміщення НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ заборонено.
Примітка: Громадяни, які виїжджають за межі митної території України, декларують предмети, які вони перевозять через митний кордон України, в усній формі, крім випадків переміщення предметів, які декларуються в обов’язковому порядку, або предметів в кількості, що підлягає оподаткуванню.
ВИВЕЗЕННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ І ТОВАРІВ З УКРАЇНИ ГРОМАДЯНАМИ
ТОВАРИ, сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 10 000 євро (за виключення товарів, на які встановлено вивізне мито, та / або на які державними органами видаються документи необхідні для здійснення митного оформлення), вивозяться вільно.
КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ вивозяться за наявності дозвільних документів
АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇВ І ТЮТЮНОВІ ВИРОБИ.
Не допускається вивезення за межі митної території України алкогольних напоїв та тютюнових виробів громадянами, які не досягли 18 – річного віку.
Громадяни, які досягли 18 – річного віку, можуть вивозити алкогольні напої та тютюнові вироби на одну людину 1 раз на 24 години:
1. 200 сигарет або 50 сигар або 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грам;
2. 5 л пива, 2 л вина, 1 л міцних (із вмістом спирту понад 22%) алкогольних напоїв.
За п’ять місяців 2017 року платники Дніпропетровщини
перерахували до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ понад 33,8 млрд. грн.
Органами ДФС у Дніпропетровській області у січні – травні поточного року забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів (з урахуванням ЄСВ) 33 млрд. 865,0 млн. грн. Про це повідомила виконуюча обов’язки начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.
Так, до загального фонду державного бюджету впродовж п’яти місяців 2017 року мобілізовано 21 млрд. 517,3 млн. грн., що на 6 млрд. 689,3 млн. грн. (або на 45,1%) більше минулорічних надходжень.
Надходження, що формують місцеві бюджети Дніпропетровського регіону, склали 8 млрд. 052,1 млн. грн. Це на 1 млрд. 849,8 млн. грн. (або на 29,8%) більше фактичних надходжень п’яти місяців 2016 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 4 млрд. 295,5 млн. грн., що перевищує минулорічні показники на 1 млрд. 194,1 млн. грн. (або на 38,5%).
Фіскальна служба Дніпропетровщини прийняла участь у прес-брифінгу на презентації проекту «Фінансовий менеджмент для НГО:
просто про складне»
В Дніпропетровській обласній раді пройшов прес-брифінг з презентацією проекту «Фінансовий менеджмент для НГО: просто про складне» в рамках проекту «Підтримка територіальних громад України у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб», започаткований німецькою федеральною компанією GIZ.
Презентацію представляв координатор проекту Володимир Гарасюк за підтримки громадської організації «Інститут податкових реформ» на чолі з головою ради Оленою Хотенко.
На прес-брифінгу перед журналістами та представниками неприбуткових організацій Дніпропетровської області виступила запрошена організаторами проекту, представник ГУ ДФС у Дніпропетровській області начальник управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова. Вона повідомила, що у Дніпропетровській області діє близько 14 тисяч неприбуткових організацій, це 13,5 відсотків від загальної кількості всіх юридичних осіб зареєстрованих в області. Згідно положень податкового законодавства, до 1 липня 2017 року всі неприбуткові організації повинні подати до державних податкових інспекцій необхідний пакет документів для перереєстрації в реєстрі неприбуткових організацій. «Всі неприбуткові організації повинні подавати звітність. У неприбуткових організацій залишається звітність за формою 1ДФ. Якщо організація сплачує найманим працівникам заробітню плату, то організація повинна нараховувати ПДФО, єдиний податок та військовий збір» – сказала Манушак Осипова.
В подальшому, 24-25 та 26-27 липня, в Дніпропетровській області для представників неприбуткових організацій у рамках проекту заплановано проведення тренінгів, на яких більш детально розглянуться питання бухгалтерського обліку та звітності, забезпечення фінансової спроможності та планування бюджету неприбуткових організацій.
До уваги платників податків!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що
09 червня, п’ятниця,
останній день подання звітності:
-
звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за травень 2017 року;
-
звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за травень 2017 року;
-
звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за травень 2017 року;
-
звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за травень 2017 року
-
звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за травень 2017 року;
-
декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію;
-
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за квітень 2017 року.
Застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок юридичних осіб
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що листом від 05.05.2017 №11356/7/99-99-14-03-03-17 (далі – Лист №11356) Державна фіскальна служба України з метою забезпечення належної реалізації положень статті 102 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) надала роз’яснення в частині застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок, самостійному визначенні сум грошових зобов’язань платників податків.
Зокрема, ДФС України нагадує, що з 01 січня 2017 року набули чинності зміни, внесені до ст.102 Кодексу Законом України від 21 грудня 2016 року №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Так, відповідно до п.102.1 ст.102 Кодексу, контролюючий орган, крім випадків, визначених п.102.2 ст.102 Кодексу, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, визначених Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до ст.39 Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної п.133.4 ст.133 Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше – за днем її фактичного подання.
Отже, при плануванні, організації та проведенні документальних перевірок слід враховувати, що з 01.01.2017 строки давності поширюються також на період, який може бути охоплений перевіркою.
З метою дотримання вимог, визначених у ст.81 Кодексу, при зазначенні у наказі про проведення документальної перевірки, періоду діяльності, який буде перевірятися, необхідно враховувати обмеження, встановлені п.102.1 ст.102 Кодексу.
При цьому, якщо обчислення граничних строків визначення грошових зобов’язань здійснюється з урахуванням дати прийняття податкового повідомлення-рішення, прийнятого за результатами перевірки, то з метою дотримання строків давності, передбачених ст.102 Кодексу, період, який може бути охоплений перевіркою, обчислюється з урахуванням дати початку перевірки, зазначеної у наказі про проведення перевірки.
Слід також звернути увагу, що у разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.
Отже, у випадках подання у періоді, що підлягає перевірці, платником податків уточнюючих розрахунків за податкові періоди, граничні терміни визначення податкових зобов’язань за якими, станом на дату початку перевірки минули, можливість проведення перевірок таких уточнюючих розрахунків та податкових декларацій передбачено абзацом другим п.102.1 ст.102 Кодексу.
Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання (у т.ч. від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.
Більш детальніше ознайомитися з Листом №11356 можна на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72138.html
Забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що листом від 26.05.2017 №11539/7/99-99-15-02-01-17 (далі – Лист №11539) Державна фіскальна служба України (далі – ДФС України) надала роз’яснення з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств та забезпечення податкового контролю з питання трансфертного ціноутворення.
Зокрема, ДФС України повідомила, що 31 березня 2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №191 «Про затвердження Порядку визначення середньозваженого значення показника рентабельності для зіставної юридичної особи для цілей трансфертного ціноутворення» (далі – Порядок).
Порядок забезпечить виконання підпункту 39.3.2.8 підпункту 39.3.2 пункту 39.3 статті 39 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» та визначає процедуру розрахунку середньозваженого значення показника рентабельності у разі використання фінансових показників зіставної юридичної особи за декілька податкових періодів (років) для цілей трансфертного ціноутворення.
Середньозважене значення показника рентабельності застосовується під час розрахунку діапазону рентабельності для методів, які базуються на порівнянні фінансових показників контрольованої операції з фінансовими показниками зіставних юридичних осіб. Насамперед середньозважене значення показника рентабельності буде розраховуватись при застосуванні методу чистого прибутку, та, в залежності від результатів функціонального та економічного аналізу контрольованих операцій, в окремих випадках може використовуватись й для методів ціни перепродажу, «витрати плюс», та розподілення прибутку.
Більш детальніше ознайомитися з Листом №11539 можна на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72144.html
Порядок перевезення товарів, продуктів харчування та валюти через митний кордон України
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області та Дніпропетровська митниця ДФС у зв’язку з введенням безвізового режиму між Європейським союзом та Україною нагадує, що порядок перевезення товарів, продуктів харчування та валюти через митний кордон встановлено Митним кодексом України та постановою правління Національного банку України від 27.05.2008 № 148 «Про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України» (зареєстрована в Міністерстві юстиції України 11.06.2008 за № 520/15211) зі змінами.
ВВЕЗЕННЯ ВАЛЮТИ ГРОМАДЯНАМИ
1. За умови усного декларування:
Ввезення готівки на одну особу незалежно від віку у сумі, що не перевищує еквівалент 10000 євро.
2. За умови обов’язкового письмового декларування (у разі, якщо сума валюти перевищує суму, дозволену для ввезення, за умови усного декларування):
Готівка на одну особу незалежно від віку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10000 євро (за наявності документів, що підтверджують зняття готівки з рахунків банків (фінансових структур).
Примітки
1. Перерахунок сум готівки в євро здійснюється за офіційним курсом гривні до євро, установленим Національним банком, або за крос – курсом, встановленим згідно з офіційним курсом гривні до відповідної іноземної валюти на день перетинання митного кордону України або на день перерахування готівки.
2. Письмове декларування митному органу суми валюти в повному розмірі.
ВИВЕЗЕННЯ ВАЛЮТИ ГРОМАДЯНАМИ
1) За умови усного декларування
Готівка на одну особу незалежно від віку у сумі, що не перевищує в еквіваленті 10000 євро.
2) За умови обов’язкового письмового декларування (у разі, якщо сума валюти перевищує суму, дозволену для ввезення за умови усного декларування в повному обсязі)
Готівка на одну особу незалежно від віку в сумі, що перевищує в еквіваленті 10000 євро (за наявності документів, що підтверджують зняття готівки з рахунків банків (фінансових структур).
У разі вивезення суми, в еквіваленті, що перевищує 10 000 євро, яка попередньо була ввезена на територію України, основою для вивозу валюти є митна декларація та документ, що підтверджує зняття готівки з рахунків клієнта.
Примітки:
1. Перерахування сум готівки в євро відбувається за офіційним курсом гривні до євро, що встановлений Національним банком, або за крос-курсом, встановленим згідно з офіційним курсом гривні до відповідних іноземних валют на день перетинання митного кордону України або на день перерахування готівки.
2. Письмове декларування митному органу суми валюти в повному розмірі.
3. На вимогу посадової особи митного органу громадяни зобов’язані заповнити митну декларацію.
ВВЕЗЕННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ І ТОВАРІВ В УКРАЇНУ ГРОМАДЯНАМИ
Якщо вам більше 18 років, ви можете мати при собі:
• 1 л міцних алкогольних напоїв (вміст спирту понад 22%) + 2 л вина + 5 л пива;
• 200 сигарет, або 50 сигар, або 250 г тютюнових виробів;
ОСОБИСТІ РЕЧІ громадян не оподатковуються. Разом з тим митник має право попросити вас письмово їх задекларувати.
ПРОДУКТИ на суму загальною вартістю не більше 200 євро при собі громадянин може ввозити без оподаткування:
– В упаковках виробника для роздрібної торгівлі – по 1 упаковці до 2 кг кожного найменування.
– Без упаковки – до 2 кг кожного найменування;
– Неподільний продукт, готовий до вживання – 1 шт. кожного найменування.
ТОВАРИ загальною вартістю до 500 євро (наземним і морським транспортом) і до 1000 євро (авіатранспортом) і вагою 50 кг ввозяться без оподаткування.
Якщо ваш товар дорожче, вам слід заповнити декларацію: до 1000 євро – декларацію для громадян; понад 1000 євро – вантажну митну декларацію.
КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ ввозяться, якщо вони не оголошені в міжнародний розшук і у вас є документи, які підтверджують ваше право власності на них.
ЛІКИ в кількості, необхідній на курс лікування за наявності медичних довідок і рецептів.
Вогнепальна ЗБРОЯ переміщується тільки за дозволом МВС України.
Переміщення НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ заборонено.
Примітка: Громадяни, які виїжджають за межі митної території України, декларують предмети, які вони перевозять через митний кордон України, в усній формі, крім випадків переміщення предметів, які декларуються в обов’язковому порядку, або предметів в кількості, що підлягає оподаткуванню.
ВИВЕЗЕННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ І ТОВАРІВ З УКРАЇНИ ГРОМАДЯНАМИ
ТОВАРИ, сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 10 000 євро (за виключення товарів, на які встановлено вивізне мито, та / або на які державними органами видаються документи необхідні для здійснення митного оформлення), вивозяться вільно.
КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ вивозяться за наявності дозвільних документів
АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇВ І ТЮТЮНОВІ ВИРОБИ.
Не допускається вивезення за межі митної території України алкогольних напоїв та тютюнових виробів громадянами, які не досягли 18 – річного віку.
Громадяни, які досягли 18 – річного віку, можуть вивозити алкогольні напої та тютюнові вироби на одну людину 1 раз на 24 години:
1. 200 сигарет або 50 сигар або 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грам;
2. 5 л пива, 2 л вина, 1 л міцних (із вмістом спирту понад 22%) алкогольних напоїв.