Новини ГУ ДФС у Дніпропетровській області
За результатами виявлення порушень з оплати праці бюджети Дніпропетровської області отримали понад 25 мільйонів гривень
«Одним з пріоритетних напрямів роботи фіскальної служби області на сьогодні є легалізація заробітної плати. «Тіньова зарплата» є однією із найбільших проблем сучасної економіки, оскільки нелегальні доходи призводять до значних негативних наслідків не тільки для бюджету держави, а й для самих працівників, позбавляючи їх соціальних гарантій», – зазначила в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Перегудова.
Проведеними фахівцями фіскальної служби області перевірками з початку 2017 року виявлено 1623 найманих особи, які не оформлені у відповідності до діючого законодавства. За рахунок оформлення трудових відносин з найманими особами роботодавцями за січень-серпень 2017 року забезпечено додаткові надходження з податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску на загальну суму 2 млн. 35 тис.грн.
Також у результаті контрольно-перевірочної роботи, що здійснюються у поточному році за порушення законодавства з оплати праці роботодавцям нараховано 25,2 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб та 578 тис.грн. єдиного соціального внеску.
Тож, ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на необхідність вимагати від роботодавцiв офiційного оформлення трудових вiдносин. Громадяни повинні чітко усвідомлювати, що згода отримувати зарплату «в конвертах» може позбавити їх у майбутньому соціальних гарантій. А легалізація заробітної плати – це, насамперед, гідні умови життя для кожного з нас.
Звернення громадян на особливому контролі у
ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Впродовж січня-серпня 2017 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 389 письмових звернень громадян, що на 24 звернення більше, ніж за відповідний період 2016 року, з них: 378 заяв, 9 скарг та 2 пропозиції. Безпосередньо до ГУ ДФС у Дніпропетровській області надійшло 306 письмових звернень, з них: 300 заяв та 6 скарг.
Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи (180), інформування про ухилення від сплати податків (51), єдиного соціального внеску (16), реєстрації та обліку платників податків (10), тощо.
Для забезпечення реалізації конституційного права на звернення керівництвом ГУ ДФС та підпорядкованих ДПІ було проведено 30 особистих прийомів, з них – 5 колективних звернень від громадян.
Основні питання, що порушені громадянами під час особистого прийому стосовно: єдиного соціального внеску, ліцензування певних видів підприємницької діяльності, податкової звітності тощо.
Усім заявникам надані своєчасні та кваліфіковані відповіді.
Затверджено нове Положення про умови і порядок
проведення конкурсів з визначення уповноважених
бірж з продажу майна, що перебуває у податковій заставі
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 05.09.2017 набрало чинності нове Положення про умови і порядок проведення конкурсів з визначення уповноважених бірж з продажу майна, що перебуває у податковій заставі (далі – Положення), затверджене наказом Міністерства фінансів України від 30.06.2017 №611, який зреєстрований у Міністерстві юстиції України 26.07.2017 за №908/30776. При цьому, втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 №575 «Про затвердження Положення про умови і порядок проведення конкурсів з визначення уповноважених бірж з продажу майна, що перебуває у податковій заставі», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20 грудня 2013 року за № 2159/24691.
Положення розроблено відповідно до п.95.7 ст.95 глави 9 розділу II Податкового кодексу України з метою проведення конкурсів з визначення уповноважених бірж, які здійснюють продаж майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Це Положення визначає умови і порядок проведення конкурсів з визначення товарних бірж, створених відповідно до Закону України від 10.12.1991 №1956-XII «Про товарну біржу» зі змінами та доповненнями, уповноважених організовувати і проводити біржові торги, у тому числі електронні торги, та цільові аукціони з продажу майна, що перебуває у податковій заставі, у рахунок погашення податкового боргу.
Конкурс з визначення уповноважених бірж, які здійснюють продаж майна платника податків, що перебуває у податковій заставі (далі – конкурс), проводиться конкурсною комісією за наявності двох або більше допущених до нього претендентів, заяви від яких отримані Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) в установлений термін після опублікування (оприлюднення) повідомлення про проведення конкурсу.
Повідомлення про проведення конкурсу повинно містити такі відомості:
◄дату, час і місце проведення конкурсу;
◄кінцевий термін подання документів на конкурс;
◄обов’язкові вимоги до учасників конкурсу;
◄адресу, за якою подаються (надсилаються) документи;
◄контактні телефони для довідок з питань, що стосуються конкурсу.
Зазначене повідомлення публікується ДФС в одному із друкованих засобів масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження не пізніше ніж за місяць до дати проведення конкурсу та оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДФС.
Додаток 2 до декларації з ПДВ: порядок заповнення
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) в індивідуальній податковій консультації від 07.09.2017 №1859/6/99-99-15-03-02-15/ІПК (далі – Лист №1859) нагадала, що при заповненні додатка 2 до декларації з ПДВ у графах 2, 3 його заголовної частини вказується звітний (податковий період), у якому виникла сума від’ємного значення ПДВ у такому форматі:
– дві цифри місяця (наприклад – 01, 02, 03 тощо, або квартал – I, II, III, IV),
– чотири цифри року (наприклад – 2017).
При заповненні таблиці 1 додатка 2 слід враховувати значення рядка 21 (сума від’ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду) декларації з ПДВ.
Графи таблиці 1 додатка 2 заповнюються у хронологічному порядку виникнення сум від’ємного значення, відображеного у графі 4 (сума усього) таблиці 1 додатка 2 починаючи із звітного періоду, який є найближчим до дати подання податкової декларації з ПДВ (найновіший звітний період) та закінчуючи найбільш давнім звітним періодом.
У графі 5 зазначається з графи 4 та сума від’ємного значення (що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду), яка отримана платником як правонаступником від платника податку, що реорганізувався.
Значення графи 4 додатка 2 повинно відповідати сумарному значенню рядка 21 декларації з ПДВ та залишку суми помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань з ПДВ станом на 01 липня 2015 року, на яку було збільшено значення реєстраційної суми та суму від’ємного значення, сформовану за результатами звітного (податкового) періоду за липень 2015 року/III квартал 2015 року.
У зазначеному у зверненні випадку, у відповідному рядку графи 2 таблиці 1 додатка 2 слід вказати – 06, а у відповідному рядку графи 3 таблиці 1 додатка 2 – 2017.
Лист №1859 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням