Оголошення для суб’єктів господарювання
ГУ ДФС у Дніпропетровській області оголошує конкурс з визначення суб’єктів господарювання, які у 2017 році можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави.
Заяви для участі у конкурсі приймаються територіальними органами державної фіскальної служби (ДПІ) за місцем реєстрації платника податків (суб’єкта господарювання).
Інформацію про документи, які необхідно подати на розгляд комісії для участі у конкурсі розміщено на субсайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» за посиланням:
http://dp.sfs.gov.ua/diialnist/realizatsiya-zastavnogo-ta-bezhazyaynog/274062.html
За низку податкових порушень дніпровське підприємство сплатило до бюджету 755 тисяч грн. Фахівці Державної фіскальної служби Дніпропетровської області за результатами перевірки одного з підприємств регіону донарахували 755 тисяч грн.
Отже, підприємством «Є», яке здійснює оптову торгівлю деталями і приладдям для автотранспортних засобів та автомобільними шинами, при отриманні транспортних послуг від постачальників не надано для перевірки товарно- транспортні накладні, а в наданих до перевірки актах отриманих послуг не вказано кілометраж маршруту, не підтверджено інформація щодо виконавців вантажно-розвантажувальних робіт та на підставі яких документів проводилось формування ціни на придбані транспортні послуги.
Крім того, перевіркою встановлено отримання підприємством «Є» товарів і транспортних послуг від решти контрагентів, по яких наявна інформація правоохоронних органів щодо їх фіктивності, та порушення термінів отримання товару по імпорту від контрагентів – нерезидентів (Китай, Індія, Польща).
Відтак, «зекономлені» податки у сумі 755 тисяч грн. підприємство – порушник сплатило до казни у повному обсязі.
Внесені зміни до порядку реєстрації реєстраторів розрахункових операцій
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 04.11.2016 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.09.2016 №837 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року №547», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06.10.2016 за №1323/29453, яким передбачено:
– можливість реєстрації (перереєстрації) наявних у суб’єктів господарювання книг обліку розрахункових операцій (далі – книги ОРО) за формами, встановленими у додатках 1 та 2 до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 №417, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України
19.09.2013 за №1618/24150, та використання таких книг ОРО до скасування їх реєстрації;
– внесення змін до форм книг ОРО і до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі – продажу іноземної валюти, Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій.
У зв’язку з цим вважати таким, що втратив чинність, лист Державної фіскальної служби України від 05.08.2016 №26665/7/99-99-08-01-03-17 «Про нові форми книг ОРО на РРО та книг ОРО на ГО», який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/69301.html
Звертаємо увагу суб’єктів господарювання на дотримання встановлених порядків реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг ОРО.
Встановлено нульову ставку митного тарифу на відходи та брухт чорних металів
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 10.11.2016 набрав чинності Закон України від 04.10.2016 №1645-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про Митний тариф України» щодо зменшення дефіциту брухту чорних металів на внутрішньому ринку з метою першочергового забезпечення потреб оборонної промисловості та відбудови об’єктів інфраструктури» (далі – Закон №1645).
Законом №1645 установлено нульовий митний тариф на відходи та брухт чорних металiв; зливки чорних металів для переплавлення (шихтові зливки).
Зазначений Закон опубліковано у газеті «Голос України» від 09.11.2016 №213.
Протягом якого терміну контролюючий орган повинен підписати договір про визнання електронних документів та який термін дії такого договору?
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Інструкцією з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА України від 10.04.2008 №233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за №320/15011 (далі – Інструкція), визначено текст примірного договору про визнання електронних документів. Згідно з розділом 6 договору зазначений договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до контролюючого органу нові посилені сертифікати електронних цифрових підписів (далі – ЕЦП), цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.
Відповідно до статті 181 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV зі змінами та доповненнями (далі – ГК) господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів.
Проект договору може бути запропонований будь-якою із сторін. У разі, якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.
Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої статті 181 ГК і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.
За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.
Таким чином, контролюючий орган повинен у двадцятиденний термін з моменту отримання договору про визнання електронних документів підписати його або надати вмотивовану відмову в укладанні такого договору.
Для прискорення укладання договору про визнання електронних документів для платників податків реалізована можливість укладання електронного договору, без відвідування районних інспекцій. У такому випадку договір «Про визнання електронних документів» засобами телекомунікаційного зв’язку надсилається на електронну адресу zvit@sta.gov.ua, при цьому строк його укладення не перевищує п’яти робочих днів.
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 135.03 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».