Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради Адміністрація Шевченківського району
Дніпровської міської ради
  • вул. М. Грушевського, 70
  • Ми у Facebook
  •   adm.shev@dniprorada.gov.ua
ГоловнаАдміністративні послугиПереоформлення особових рахунків на неприватизовані квартири

Переоформлення особових рахунків на неприватизовані квартири

Юридичний відділ

1. Назва адміністративної послуги Переоформлення особових рахунків на неприватизовані квартири
2.Підстава для надання послуги (нормативно-правові акти) Конституція України, житловий кодекс.
3. Категорія споживачів (замовників) послуги Громадяни України, які проживають в неприватизованих квартирах.
4. Перелік документів, необхідних для надання послуги 1.Заяви від всіх членів сім’ї (повнолітніх)

2.Копія ордеру або рішення про попереднє переоформлення особового рахунку

3.Довідка-виписка з домової книги про склад сім’ї та прописку

4.Копія особового рахунку

5.Документи, які підтверджують родинні відносини

5. Опис результату, який повинен отримати одержувач Рішення виконкому Шевченківської районної у місті Дніпропетровську ради.
6. Термін надання послуги Після прийняття рішення виконкому Шевченківської районної у місті Дніпропетровську ради
7. Інформація про платність послуги Послуга надається безоплатно
8. Місце надання послуги Юридичний відділ Шевченківської районної у місті Дніпропетровську ради; вул. М. Грушевського, 70, 3 поверх, кімн. 334,335
9. Режим роботи, порядок прийому одержувачів Понеділок – четвер 9:00 – 18:00,

П’ятниця – 9:00 – 16:45

Перерва – 13:00 – 13:45

Вихідний – субота, неділя

Дні прийому громадян – понеділок, четвер.

10. Черговість надання послуги у разі перевищення попиту Послуга надається громадянам у порядку черговості звернень
11. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні Інформацію про послугу можна отримати на офіційному сайті Шевченківської районної у місті ради та у юридичному відділі Шевченківської районної у місті Дніпропетровську ради за адресою: вул. М. Грушевського, 70, 3 поверх, к.334,335
12. Підстави для відмови у наданні послуги Відсутність законних підстав та необхідних документів для прийняття рішення.
13. Порядок подачі, реєстрації розгляду скарг щодо надання послуги Заяви приймаються та реєструються у секторі по роботі зі зверненнями громадян.

Заява подається голові районної у місті ради, термін розгляду заяви – 30 днів.

  • Головна
  • Шевченківський район
    • Історична довідка
    • Установи та організації
    • Підприємства району
    • Заклади освіти
    • Заклади культури
    • Лікувальні заклади
  • Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
    • Голова адміністрації Шевченківського району
    • Заступники
    • Відділи апарату
  • Документи
    • Рішення районної ради (архів)
    • Рішення виконкому (архів)
    • Розпорядження голови (архів)
  • Адміністративні послуги
  • Державні закупівлі, паспорти бюджетних програм
  • Електронний зв’язок
  • Відкрита влада
  • Очищення влади
  • Фотогалерея
  • Оприлюднення обгрунтування до інших закупівель в PDF форматі
  • Контакти

2011-2025 © Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
тел.: 0567209380
вул. М. Грушевського, 70
e-mail: adm.shev@dniprorada.gov.ua

Підтримка сайту
Артекс Медіа