Питання розвитку сфери послуг на ринку нерухомості у Дніпропетровському регіоні обговорювалися під час засідання «круглого столу»
11 жовтня 2017 року у приміщені Дніпропетровської обласної державної адміністрації, за ініціативи Всеукраїнської асоціації «Спілка фахівців з нерухомого майна України», відбулося засідання «круглого столу» на тему: «Розвиток ріелтерського руху, як фахового осередку суспільства».
Метою проведення цього заходу є обговорення спільних дій щодо розвитку сфери послуг на ринку нерухомості у Дніпропетровському регіоні.
У засіданні, крім керівників професійних Асоціацій, представників обласної державної адміністрації, підприємств ринку нерухомості тощо, також прийняла участь начальник управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова.
Вона зазначила, що сучасна податкова політика передбачає підтримку та удосконалення партнерських відносин між платниками податків і податківцями, в основі якої лежить, зокрема, добровільна сплата податків. Ведення діалогу з суспільством, прозорість діяльності та відкритість до діалогу органів, виконуючих функції держави, є вимогою часу, необхідною складовою перетворень.
Під час заходу обговорювалися питання спільних дій серед громадських організацій, напрямки розвитку ріелтерського руху, як фахового осередку суспільства.
Наприкінці засідання, з нагоди професійного свята Дня ріелтора, кращі фахівці були відзначені грамотами та подарунками.
Манушак Осипова також приєдналась до поздоровлень та побажала: «Легко знаходити потрібний варіант, вірити завжди в себе, отримувати бажаний результат в будь-якій справі, наповнювати своє життя благом і достатком та здійснювати свій конституційний обов’язок щодо своєчасної сплати податків».
Екологічний податок: нова форма декларації з 01.10.2017
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п.250.1 ст.250 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.
Згідно з п.46.6 ст.46 ПКУ, якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.
До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
У разі, якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст.102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених ст.50 ПКУ), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку (п.50.1 ст.50 ПКУ).
З 30.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.05.2017 №495 «Про внесення змін до форми Податкової декларації екологічного податку» (далі – Наказ №495), яким внесені зміни до форми Податкової декларації екологічного податку, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №715 (далі – Наказ №715).
З огляду на те, що базовим податковим (звітним) періодом для екологічного податку є календарний квартал, то форма Податкової декларації екологічного податку, затверджена Наказом №715 із змінами, внесеними Наказом №495, буде використовуватися для складання звітності починаючи з 01.10.2017, у тому числі і для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди.
Відповідне роз’яснення розміщене у категорії 120.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
З початку року сервісом «Пульс» скористались
102 мешканця Дніпропетровщини
Впродовж січня – вересня 2017 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 102 заявника Дніпропетровської області. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зменшилась на 88 одиниць.
«Більше половини дзвінків стосувались питань, які виникають при поданні податкової звітності та реєстрації накладних (56 звернень). Крім того, платники порушували питання щодо системи електронного адміністрування ПДВ (18 звернень). З роботою органів ДФС пов’язані 9 звернень тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 1 звернення», – повідомила начальник управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олена Ярова.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером 0800-501-007 та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача (4 – для залишення інформації на сервіс «Пульс»).
Порядок виправлення помилки в
індивідуальному податковому номері платника ПДВ
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Відповідно до п.192.1 ст.192 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування (далі – РК) до податкової накладної (далі – ПН), складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).
РК до ПН складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні ПН, у тому числі не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.
Виправлення помилки, допущеної в індивідуальному податковому номері (далі – ІПН) покупця ПН, зареєстрованої в ЄРПН, здійснюється наступним чином:
1) продавець повинен скласти РК до такої ПН з урахуванням таких особливостей:
- у заголовній частині зазначаються дані із заголовної частини ПН з помилкою (тобто з «невірним» ІПН), а в табличній частині зазначається зі знаком «-» обсяг операцій з постачання товарів/послуг та інші показники, що були зазначені в податковій накладній;
- у полі «Дата складання» зазначається «поточна» дата, тобто дата, на яку було виявлено помилку у ІПН покупця;
2) такий РК підлягає реєстрації в ЄРПН платником податку, чий помилковий ІПН був зазначений у графі «ІПН покупця» ППН, до якої складається такий РК;
3) продавець повинен скласти та зареєструвати в ЄРПН другу ПН із урахуванням таких особливостей:
- реквізити заголовної частини зазначаються без помилок, тобто у полі «ІПН покупця» зазначається правильний ІПН покупця;
- у полі «Дата складання» зазначається дата виникнення податкових зобов’язань продавця, тобто дата складання ПН із «невірним» ІПН;
- такій ПН присвоюється новий порядковий номер, відмінний від порядкового номера ПН із «невірним» ІПН покупця;
- в табличній частині такої ПН зазначаються обсяг операцій з постачання товарів/послуг та інші показники, то були зазначені в ПН із «невірним» ІПН.
Звертаємо увагу, що порушення платниками ПДВ граничного строку, для реєстрації ПН та/або РК до такої ПН в ЄРПН тягне за собою накладення на платника ПДВ, на якого відповідно до вимог ст.192 та ст.201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації, штрафу у відповідних розмірах. Порядок притягнення платників податку до відповідальності за порушення строків реєстрації ПН та/або РК в ЄРПН встановлено ст.120¹ ПКУ.