Податковий календар на 10 липня 2017 року
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що 10 липня, понеділок, останній день подання: • звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за червень 2017 року (форма №1-РС); • звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за червень 2017 року (форма №2-РС); • звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за червень 2017 року (форма №3-РС); • звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за червень 2017 року (форма №1-ОА); • звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за червень 2017 року (форма №1-ОТ); • декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію. Антикорупційний сервіс ДФС Украйни «Пульс» оперативно розглядає заяви платників Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що по телефону (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про можливі корупційні та кримінальні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, утворення черг на митних постах, в пунктах пропуску та у Центрах обслуговування платників, виникнення ситуацій, які можуть бути вирішені оперативно (перевищення терміну надання адміністративної послуги, відмова в записі на особистий прийом, відмова в прийнятті вхідної кореспонденції) (далі – Інформація). Інформація приймається цілодобово. При прийнятті Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДФС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна. У разі звернення представника заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ заявника, пов’язаних зі сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник заявника не надає такі дані, Інформація на антикорупційний сервіс «Пульс» не приймається. Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 1 – 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено. Результати розгляду анонімної Інформації не повідомляються. 2 У Дніпропетровській митниці ДФС відбулася зустріч з представниками бізнес-спільноти Днями відбулася робоча зустріч керівництва митниці, представників суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та митних брокерів в приміщенні Дніпропетровської митниці ДФС. Головною ціллю проведення заходу стало налагодження перспективи та розширення співпраці митниці з представниками бізнес-спільноти з метою створення сприятливих умов для пришвидшення товарообігу та збільшення обсягів надходжень митних платежів до Держбюджету України, а також залучення до процесу проведення експортно-імпортних операцій нових суб’єктів господарювання. Під час зустрічі, що проводилась у форматі наради, обговорювались питання, щодо правильності заповнення митних декларацій, визначення митної вартості, дотримання учасниками зовнішньоекономічної діяльності заходів тарифного та нетарифного регулювання, уточнення прогнозних показників перерахування до Держбюджету тощо. В рамках зустрічі суб’єкти ЗЕД активно підтримали митний експеримент, суть якого полягає в перерахуванні 50% від перевиконання щомісячних планових митних платежів у спеціальні фонди відповідних регіональних бюджетів. В результаті роботи митниці за І півріччя 2017 року до бюджету Дніпропетровської області перераховано близько 215 млн. грн. Зазначені кошти спрямовуються на розвиток, реконструкцію та поточний ремонт автодорожньої інфраструктури, і як результат – забезпечення нової якості доріг та безпеки автомобільного руху на Дніпропетровщині. Про нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС у розділі «Новини» за посиланням https://acskidd.gov.ua/news повідомив наступне. Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів: – Договір про надання послуг електронного цифрового підпису; – Реєстраційна картка (для юридичної особи); – Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця); – Додаток до Реєстраційної картки; – Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа; – Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа. Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року. 3 Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 07.07.2017 включно. Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням https://acskidd.gov.ua/r_kor. Платники податків самостійно обирають програмне забезпечення для формування та подання електронної звітності Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує. На головній сторінці офіційного веб-порталу Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) повідомила, що нею забезпечується функціонування «Електронного кабінету платника» (ЕКП), за допомогою якого можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи. Вхід до ЕКП здійснюється за посиланням cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК). При цьому перевірка ЕЦП здійснюється при вході в особистий кабінет ЕКП шляхом перевірки чинності посиленого сертифіката за даними відповідного он-лайн сервісу АЦСК (OCSP). У разі, якщо сервер АЦСК не доступний, ідентифікацію платника здійснити не можливо, про що платнику формується відповідне повідомлення. Крім того, у рубриці «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДФС розміщено Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist). ДФС повідомила, що прийняття та обробка «Єдиним вікном подання електронної звітності» електронних документів (податкової звітності, податкових накладних та інших документів) здійснюється з використанням ЕЦП будь-якого АЦСК відповідно до чинного законодавства. Електронний реєстр суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП, оприлюднюється на офіційному сайті Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України czo.gov.ua/ca-registry. Платники податків для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).