Податковий календар на 11 лютого 2019 року
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що
понеділок, 11 лютого 2019 року, останній день подання:
звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за січень 2019 року за формою № 1-РС;
– звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за січень 2019 року за формою № 2-РС;
– звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за січень 2019 року за формою № 3-РС;
– звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за січень 2019 року за формою № 1-ОА;
– звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за січень 2019 року за формою № 1-ОТ;
– звіту про суми податкових пільг за IV квартал 2018 року;
– декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за 2018 рік;
– податкової декларації з податку на додану вартість за IV квартал 2018 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу;
– заяви про вибір квартального звітного (податкового) періоду з податку на додану вартість у 2019 році;
– податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за IV квартал 2018 року за формою № 1ДФ;
– податкової декларації про майновий стан і доходи, отримані фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, за 2018 рік;
– податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за 2018 рік платниками, віднесеними до 3 групи;
– податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за 2018 рік платниками, віднесеними до 3 групи;
– податкової декларації екологічного податку за ІV квартал 2018 року;
– податкової декларації з рентної плати за ІV квартал 2018 року з розрахунком:
- рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводної сировини;
- рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин;
- рентної плати за спеціальне використання води;
- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів;
– податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за ІV квартал 2018 року;
– податкової декларації з туристичного збору за ІV квартал 2018 року;
– звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (форма № Д5) фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, за себе, за 2018 рік;
– декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію.
Запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами можна подати в електронному вигляді
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
ДФС України повідомила, що для платників податку запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість платникам податків подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС в електронному вигляді.
Подати запит на отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
Для цього у приватній частині Електронного кабінету платнику податків необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі – Запит), підписати та надіслати.
Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.
Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДФС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.
Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.
Інформація розміщена на офіційнму веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/366765.html
Великий платник податків звітує за об’єкти нерухомого майна
за місцезнаходженням такого майна
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що після включення платника податків до Реєстру великих платників податків (далі – Реєстр) та отримання повідомлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, про таке включення платник податків зобов’язаний стати на облік за основним місцем обліку у контролюючому органі, що здійснює супроводження великих платників податків, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано Реєстр, та за неосновним місцем обліку у такому контролюючому органі або його територіальних підрозділах щодо наявних у межах населеного пункту за місцезнаходженням контролюючого органу, що здійснює супроводження великих платників податків, або його територіальних підрозділів об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність такого великого платника податків (п. 64.7 ст. 64 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).
З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку) (п. 63.3 ст. 63 ПКУ).
Взяття на облік у контролюючих органах, у тому числі й у частині місця розташування (населеного пункту) нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, регулюється Порядком обліку платників податків і зборів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 1588).
Пунктом 1.4 розділу І Порядку № 1588 визначено, що об’єкти, які розташовані у різних населених пунктах, підлягають взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб або рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
Отже, після включення платника податків до Реєстру об’єкти нерухомості, які розташовані поза межами населених пунктів територіальних управлінь Офісу великих платників податків ДФС (далі – Офіс ВПП), обліковуються відповідно до вимог п.п. 266.7.5 п. 266.7 ст. 266 ПКУ за їх місцезнаходженням, і таке місцезнаходження згідно з Порядком № 1588 вважається неосновним. Податкова звітність за об’єкти нерухомості, що розташовані у межах населеного пункту місцезнаходження територіальних управлінь Офісу ВПП, подається до територіального управління Офісу ВПП такого міста.
За використання РРО, який вичерпав термін дії експлуатації,
передбачена відповідальність
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що строк служби реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) – це строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність РРО, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів (п. 2 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстратора розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601 із змінами та доповненнями).
Фактично після закінчення строку служби РРО виробник не гарантує подальшу працездатність такого РРО в цілому, його комплектувальних вузлів та складових частин, а також не гарантує збереження інформації у фіскальній пам’яті такого апарата, тобто реалізації фіскальних функцій, які є обов’язковими для РРО відповідно до вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265).
Отже, у разі використання суб’єктом господарювання РРО, який вичерпав свій строк експлуатації, такий технологічний пристрій не може вважатися РРО відповідно до вимог Закону № 265 і подальше використання такого пристрою суб’єктом господарювання є порушенням вимог Закону № 265 та тягне накладення фінансових санкцій згідно з п. 1 ст. 17 Закону № 265 у таких розмірах:
► вчинене вперше – 1 гривня;
► за кожне наступне вчинене порушення – 100 відс. вартості проданих з порушеннями, встановленими п. 1 ст. 17 Закону № 265, товарів (послуг).
Крім того, за порушення порядку проведення розрахунків, на осіб, які здійснюють розрахункові операції та на посадових осіб платника податків накладається штраф згідно з нормами Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами і доповненнями.