Податковий календар на 11 вересня 2017 року.
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що
11 вересня, понеділок, останній день подання:
– звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за серпень 2017 року (форма №1-РС);
– звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за серпень 2017 року (форма №2-РС);
– звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за серпень 2017 року (форма №3-РС);
– звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за серпень 2017 року (форма №1-ОА);
– звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за серпень 2017 року (форма №1-ОТ).
Юристи фіскальної служби Дніпропетровщини виграли у судах
майже 800 мільйонів гривень
Переважна більшість спорів, що перебувають на розгляді в адміністративних судах різних інстанцій, – податкові спори.
Станом на 1 вересня 2017 року на розгляді в судах за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 10,1 тис. справ різних категорій (з урахуванням справ, що перейшли з попередніх років) на загальну суму 11,4 млрд. грн. Судовими інстанціями протягом поточного року розглянуто 1294 справи на суму 1,04 млрд. грн.
Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень-рішень. Так, протягом січня – серпня 2017 року на розгляді у судах знаходилось 5100 таких справ на суму 8,8 млрд. грн. З них розглянуто 357 справ на 553,4 млн. грн., з яких на користь органів ДФС – 92 справи на суму 314,6 млн. грн.
Як повідомив начальник юридичного управління Олег Басан, юристи фіскальної служби області за вісім місяців виграли для казни 797,3 млн. грн. по 1072 справам, що складає 83 відсотки від кількості розглянутих справ та 77 відсотків від суми позовних вимог.
Основними факторами задоволення переважної кількості розглянутих справ у судах на користь органів ДФС області є підвищення рівня претензійно-позовної роботи та удосконалення ефективності роботи із захисту у судах позиції відомства фахівцями підрозділів правової роботи.
Щодо зведених податкових накладних на операції з постачання товарів/послуг, постачання яких має безперервний або ритмічний характер
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Державна фіскальна служба України у листі від 16.06.2017 №15731/7/99-99-15-03-02-17 «Про заповнення податкової накладної» (далі – лист ДФС №15731) повідомила наступне.
1) У разі здійснення постачання товарів/послуг (крім здійснення операцій, визначених пунктом 44 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України (далі – ПКУ), постачання яких має безперервний або ритмічний характер, постачальником (продавцем) може бути складена зведена податкова накладна:
► покупцям – платникам податку – не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця;
► покупцям – особам, не зареєстрованим платниками податку, – не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер протягом періоду, за який складається така податкова накладна, протягом такого місяця.
У графі 2 зведеної податкової накладної зазначається вся номенклатура поставлених протягом місяця товарів/послуг.
Зведені податкові накладні (крім зведених податкових накладних, складених у разі здійснення операцій, визначених пунктом 44 підрозділу 2 розділу XX ПКУ) не складаються на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі, якщо станом на дату складення зазначених податкових накладних сума коштів, що надійшла на поточний рахунок продавця як оплата (передоплата) за товари/послуги, перевищує вартість поставлених товарів/послуг протягом місяця, таке перевищення вважається попередньою оплатою (авансом), на суму якої складається податкова накладна у загальному порядку не пізніше останнього дня такого місяця. Відсутність факту оплати поставлених товарів/послуг не звільняє постачальника (продавця) від складання зведеної податкової накладної.
2) У разі, якщо операції, визначені пунктом 44 підрозділу 2 розділу XX ПКУ (формування податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом), мають безперервний або ритмічний характер постачання, платники податку:
► покупцям – платникам податку – можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця;
► покупцям – особам, не зареєстрованим платниками податку, – можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведену податкову накладну з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця.
У графі 2 зведеної податкової накладної зазначається вся номенклатура оплачених протягом місяця товарів/послуг.
При цьому відсутність факту постачання товарів/послуг, визначених пунктом 44 підрозділу 2 розділу XX ПКУ, які були оплачені протягом місяця, не звільняє постачальника (продавця) від складання зведеної податкової накладної.
Лист №15731 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72204.html.
Розгляд заяв на розблокування податкових накладних/розрахунків коригування
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області зазначає, що відповідно до п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податків має право подати документи та пояснення до Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) протягом 365 календарних днів з дати виникнення податкового зобов’язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування (далі – ПН/РК).
Всі надані платником податків пакети документів, вичерпний перелік яких затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622 зі змінами, опрацьовуються щоденно в порядку отримання документів.
Відповідно до п.21 Порядку роботи комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) або відмову в такій реєстрації, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №566, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30622, рішення Комісії про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації складається за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Це рішення підписується, реєструється та надсилається платнику податків у порядку, встановленому ст.42 розділу ІІ ПКУ, протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПКУ.