Податковий календар на 25 липня 2017 року
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що
25 липня, вівторок, останній день подання
• декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію.
Питання заборгованості з заробітної плати розглядалися на комісії у Дніпровській міській раді
Вирішення питань заборгованості виплати заробітної плати і, відповідно, надходження до бюджетів податку на доходи з фізичних осіб та військового збору розглядалися на комісії у Дніпровській міській раді. На комісію запрошені представники ГУ ДФС у Дніпропетровській області та підприємств, які на сьогодні мають найбільшу заборгованість з зазначених податків.
Присутня на комісії в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Перегудова зазначила, що несплата заробітної плати найманим працівникам погіршує їх соціальне становище та зменшує надходження податку на доходи фізичних осіб, ЄСВ і військового збору до міського бюджету. Адже, сплата заробітної плати – першочерговий обов’язок керівництва підприємств – боржників.
На комісії розглянуто економічний стан на трубному заводі міста Дніпро і Південному машинобудівному заводі, де заборгованість перед робітниками перевищує 75 мільйонів гривень. Так, на трубному заводі на сьогодні працює більше 1 тисячі 200 найманих працівників, в той же час підприємство, незважаючи на важкий економічний стан, поступово погашає заборгованість з заробітної плати і намагається вирішити складні економічні і технічні проблеми, що виникли на підприємстві.
На комісії вирішено найближчим часом більш детально розглянути можливість сплати підприємствами заборгованості та постійно відстежувати динаміку виконання соціальних зобов’язань керівництва заводів. Представник Південмашу, погодившись з наявністю заборгованості, доповів про можливості виходу підприємства з кризи та виконання соціальних зобов’язань.
До уваги неприбуткових організацій!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 20.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №469, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.05.2017 за №653/30521 (далі – Наказ №469), яким у новій редакції викладено форму звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організацій (далі – Звіт).
У зв’язку з цим Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) надані роз’яснення щодо звітування неприбуткових підприємств, установ та організацій (далі – неприбуткові організації).
Так, зокрема, стосовно заповнення окремих рядків Звіту ДФС повідомила наступне.
Основна частина форми Звіту викладена у новій редакції та складається з двох частин.
Частину І Звіту заповнюють всі неприбуткові організації незалежно від того, дотримались вони вимог, визначених п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), чи ні.
Кількість рядків, що відображають доходи неприбуткової організації, скорочено з 16 до 11.
У рядках 1.1 – 1.11 Звіту відображаються доходи, одержані неприбутковими організаціями, а у рядках 2.1 – 2.6 Звіту – суми видатків (витрат). При цьому у зазначених рядках показники заповнюються з урахуванням особливості діяльності неприбуткової організації відповідно до закону, що регулює діяльність такої неприбуткової організації.
Форму Звіту доповнено новими за змістом рядками, а саме:
► рядок 1.5 «вартість активів (коштів або майна), вартість товарів (робіт, і послуг), отриманих для реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами, та/або для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій»;
► рядок 1.7 «разові, періодичні, цільові внески та відрахування засновників і членів» (у попередній формі Звіту такі доходи відображались у рядках 1.8 та 1.9);
► рядок 2.3 «вартість активів (коштів або майна), вартість товарів (робіт, послуг), використаних (переданих) для фінансування видатків на утримання неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами, та/або для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій»;
► рядок 2.6 «інші видатки (витрати)».
При цьому формування доходів та видатків, що відображаються у Звіті, здійснюється за правилами бухгалтерського обліку, тобто в момент їх виникнення незалежно від дати надходження або сплати коштів.
Частина II Звіту передбачена для розрахунку податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств та заповнюється лише неприбутковими організаціями, які не дотримались вимог, визначених п.133.4 ст.133 ПКУ.
У зв’язку із редакційними змінами положень п.133.4 ст.133 ПКУ змінився розрахунок об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств, який відображається у рядку 5 Звіту та дорівнює сумі рядків 3 та 4.
Об’єкт оподаткування розраховується із суми операції (операцій) нецільового використання активів (рядок 3) та/або суми доходу (прибутку) або її частини, що була розподілена серед засновників (учасників), членів неприбуткової організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб (рядок 4).
Водночас сума операції (операцій) нецільового використання активів складається із суми рядка 3.1 ГД «гуманітарна допомога» (дорівнює рядку «Усього9» графи 7 розділу 4 додатка ГД) та рядка 3.2 «вартість активів (коштів або майна), вартість товарів (робіт, послуг), які використані на цілі інші, ніж фінансування видатків на утримання неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами, та/або для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій».
Оскільки відповідно до положень п.п.133.4.3 п.133.4 ст.133 ПКУ у разі недотримання неприбутковою організацією вимог, визначених цим пунктом, така неприбуткова організація зобов’язана подати у строк, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, Звіт за період з початку року (або з початку визнання організації неприбутковою в установленому порядку, якщо таке визнання відбулося пізніше) по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, ДФС рекомендує подавати Звіт за оновленою формою починаючи зі звітного (податкового) періоду – липень 2017 року у строк, визначений для місячного податкового (звітного) періоду.
Алгоритм дій від ДФС у разі зупинки реєстрації
податкової накладної/розрахунку коригування
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) на офіційному веб-порталі у банері «До уваги платників ПДВ! Припинення реєстрації ПН» за посиланням http://sfs.gov.ua/data/files/207776.pdf розміщено «Алгоритм дій при зупинці реєстрації податкової накладної (ПН) та розрахунку коригування (РК)» (далі – Алгоритм).
Зазначений Алгоритм складається із наступних кроків:
1. Етапи проходження податкової накладної.
2. Таблиця даних платника податку (ТПП).
3. Взаємодія територіальних органів та комісії ДФС для прийняття рішень.
4. Етапи прийняття рішення про врахування (неврахування) інформації в Таблиці даних платника податку.
5. Перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.
6. Процедура розгляду скарг на рішення комісії ДФС.
Інформація про укладені договори з оренди нерухомості
подаватиметься рієлтерами за новою формою
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 21.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.05.2017 №497, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08.06.2017 за №700/30568 (далі – Наказ №497).
Підпунктом 170.1.6 п.170.1 ст.170 розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що суб’єкти господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості (рієлтери), зобов’язані надіслати інформацію про укладені за їх посередництвом цивільно-правові договори (угоди) про оренду нерухомості до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації в строки, передбачені для подання податкового розрахунку, за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
За порушення порядку та/або строків подання зазначеної інформації рієлтер несе відповідальність, передбачену законом за порушення порядку та/або строків подання податкової звітності.
Наказом №497 відповідно до п.п.170.1.6 п.170.1 ст.170 ПКУ затверджено форму Інформації суб’єктів господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості (рієлтерів), про укладені за їх посередництвом цивільно-правові договори (угоди).
Наказом №497 визнано таким, що втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 №846 «Про затвердження форми Інформації суб’єктів господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості (рієлтерів), про укладені за їх посередництвом цивільно-правові договори (угоди)», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.01.2014 за №105/24882.
Цей Наказ опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 21.07.2017 №57.