Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради Адміністрація Шевченківського району
Дніпровської міської ради
  • вул. М. Грушевського, 70
  • Ми у Facebook
  •   adm.shev@dniprorada.gov.ua
ГоловнаАдміністративні послугиПогодження цілодобового режиму роботи об’єкта

Погодження цілодобового режиму роботи об’єкта

Відділ соціально-економічного розвитку

1. Назва адміністративної послуги Погодження цілодобового режиму роботи об’єкта
2.Підстава для надання послуги (нормативно-правові акти) Положення про відділ соціально-економічного розвитку
3. Категорія споживачів (замовників) послуги Юридичні та фізичні особи
4. Перелік документів, необхідних для надання послуги 1. Письмове звернення на ім’я голови районної у місті ради.

2. Копії договорів оренди, право власності приміщення або оренди земельної ділянки.

3. Виписка (витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

4. Копія картки обліку стаціонарного об’єкту торгівлі.

5. Опис результату, який повинен отримати одержувач Погодження, або обгунтована відмова у письмовому вигляді
6. Термін надання послуги Впродовж місяця з моменту реєстрації
7. Інформація про платність послуги Послуга надається безоплатно
8. Місце надання послуги Відділ соціально-економічного розвитку Шевченківської районної у місті Дніпрі ради; вул. М. Грушевського, 70, 4 поверх, кімн. 460
9. Режим роботи, порядок прийому одержувачів Понеділок – четвер 9:00 – 18:00

П’ятниця – 9:00 – 16:45

Перерва – 13:00 – 13:45

Вихідний – субота, неділя

10. Черговість надання послуги у разі перевищення попиту Послуга надається громадянам у порядку черговості звернень
11. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні Інформацію про послугу можна отримати на офіційному сайті Шевченківської районної у місті ради та у відділі соціально-економічного розвитку Шевченківської районної у місті Дніпрі ради за адресою: вул. М. Грушевського, 70, 4 поверх, кімн. 460
12. Підстави для відмови у наданні послуги Відсутність законних підстав або необхідних правовстановлюючих документів
13. Порядок подачі, реєстрації розгляду скарг щодо надання послуги Скарги приймаються та реєструються у загальному відділі.

Скарга подається голові районної у місті ради, термін розгляду скарги – 30 днів.

 

  • Головна
  • Шевченківський район
    • Історична довідка
    • Установи та організації
    • Підприємства району
    • Заклади освіти
    • Заклади культури
    • Лікувальні заклади
  • Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
    • Голова адміністрації Шевченківського району
    • Заступники
    • Відділи апарату
  • Документи
    • Рішення районної ради (архів)
    • Рішення виконкому (архів)
    • Розпорядження голови (архів)
  • Адміністративні послуги
  • Державні закупівлі, паспорти бюджетних програм
  • Електронний зв’язок
  • Відкрита влада
  • Очищення влади
  • Фотогалерея
  • Оприлюднення обгрунтування до інших закупівель в PDF форматі
  • Контакти

2011-2025 © Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
тел.: 0567209380
вул. М. Грушевського, 70
e-mail: adm.shev@dniprorada.gov.ua

Підтримка сайту
Артекс Медіа