Представники ДПС та Американської торговельної палати в України обговорили питання великих платників податків
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України повідомила про наступне.
Новий формат роботи з великими платниками податків став темою обговорення під час онлайн зустрічі заступників Голови ДПС з представниками Американської торговельної палати в Україні.
За словами заступника Голови ДПС Євгена Олейнікова, з початку поточного року Державна податкова служба України розпочала свою роботу як єдина юридична особа. Проведення такої інституційної реформи було визначено низкою рішень Уряду та структурним маяком Меморандуму про економічну та фінансову політику з МВФ. У рамках цієї реформи було змінено й формат роботи з великими платниками податків. Утворено п’ять міжрегіональних управлінь ДПС по роботі з великими платниками податків: центральне, східне, західне, південне, північне.
«Зміна структури та створення мережі офісів по роботі з великими платниками податків за галузевою спеціалізацією усуває дублювання функцій та сприятиме покращенню процесів адміністрування та обслуговування платників податків. Саме за галузевою спеціалізацією здійснювався і розподіл великих платників податків за офісами», – зазначив Євген Олейніков.
Так, за центральним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків закріплено 651 платника, східним – 287, західним – 150, південним – 148, північним – 135 платників.
Учасників зустрічі також цікавило питання порядку проведення перевірок щодо відшкодування ПДВ.
За словами Євгена Олейнікова, ДПС налаштована й надалі продовжити практику оперативного відшкодування ПДВ, якісного попереднього аналізу ризиків та їх упередження. У той же час значна увага при перевірці щодо відшкодування ПДВ надаватиметься перевірці фізичної наявності задекларованих товарних залишків.
Представники Американської торговельної палати в Україні у свою чергу відзначили оперативність реагування ДПС на звернення платників податків та належний рівень взаємодії при вирішенні актуальних для членів АСС питань.
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/447936.html
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
На робочій зустрічі з фахівцями підрозділів Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області Криворізького регіону
про пріоритетні напрямки роботи
Днями відбулася виїзна робоча зустріч з працівниками підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Криворізького регіону за участі в. о. заступника начальника ГУ ДПС Мазур Ольги.
На сьогодні м. Кривий Ріг є великим індустріальним центром країни. У ньому сконцентровані підприємства різних галузей економіки: добувної, металургійної, машинобудівної, хімічної та інших, серед яких і підприємства гірничо-металургійного комплексу світового значення. Криворізький регіон – один з найбагатших на корисні копалини районів не тільки Дніпропетровщини, а й усієї України.
Враховуючи важливість Криворіжжя для наповнення державного та місцевих бюджетів, а також виходячи із стратегічних цілей діяльності ДПС, як єдиної юридичної особи, під час зустрічі з податківцями регіону Мазур Ольга визначила пріоритетні напрямки роботи ГУ ДПС. Вона зазначила, що це, у першу чергу, партнерські відносини з бізнесом та громадськістю, які будуються на принципах прозорості і відкритості, підвищення якості податкового сервісу.
«Наша мета – вивести відносини з платниками на новий рівень, який ґрунтується на довірі та партнерстві. У той же час від платників очікуємо прозорого ведення бізнесу та чесної сплати податків. Податкова готова захищати інтереси чесного бізнесу та бути його помічником!», – акцентувала в. о. заступника начальника ГУ ДПС Мазур Ольга.
Учасники зустрічі також відвідали центри обслуговування платників, які надають платникам податків адміністративні послуги з урахуванням особливостей карантинного періоду.
На зустрічі обговорювались актуальні питання, які виникають у податківців під час виконання ними функцій, а також визначені першочергові завдання підрозділів ГУ ДПС, як територіального органу у складі єдиної юридичною особи.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік
Нагадуємо суб’єктам декларування – державним службовцям, що з 01.01.2021 почався новий етап подання електронних декларацій про майновий стан за 2020 рік, який триватиме до 23:59:59 години 31.03.2021.
При поданні електронних декларацій потрібно враховувати зміни до Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VІІ (далі – Закон), які внесені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції» від 02.10.2019 № 140-ІХ.
Зокрема, про визначенні кола осіб, які є членам сім’ї декларанта та відносно яких вносяться відомості до декларації, а саме згідно ст. 1 Закону «члени сім’ї:
а) особа, яка перебуває у шлюбі із суб’єктом, зазначеним у частині першій статті 3 Закону, та діти зазначеного суб’єкта до досягнення ними повноліття – незалежно від спільного проживання із суб’єктом;
б) будь-які особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом декларування (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі».
До декларації вноситься інформація про членів сім’ї, які:
– проживають спільно з декларантом на кінець звітного періоду;
– знаходяться в шлюбі на кінець звітного періоду, не залежно від спільного проживання із суб’єктом;
– є неповнолітніми дітьми на кінець звітного періоду, не залежно від спільного проживання із суб’єктом;
– спільно проживали із суб’єктом декларування сукупно протягом не менше 183 днів протягом року, що передує року подання декларації.
Також, при декларуванні майна (рухомого/нерухомого), яке не є власністю суб’єкта декларування або членів його сім’ї, слід враховувати строк користування або володіння таким майном протягом звітного періоду. Потрібно декларувати майно, яке знаходилось у користування або володінні сукупно не менше половини строку звітного періоду.
Суб’єкти декларування зобов’язані декларувати інформацію про наявність у себе або членів сім’ї відкритих рахунків та банківських сейфів/комірок в фінансових установах (розділ 12-1 декларації).
Окрім того, повідомляємо, що 30.12.2020 набув чинності Закон України № 1079-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про запобігання корупції» щодо відновлення інституційного механізму запобігання корупції», а також Закон України № 1074-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення відповідальності за декларування недостовірної інформації та неподання суб’єктом декларування декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування».
Для суб‘єктів декларування – державних службовців категорії «Б» з 30.12.2020 діє положення про необхідність подання повідомлення про суттєві зміни у майновому стані щодо видатків та доходів на суму, що перевищує 50 прожиткових мінімумів (105 100 грн. в 2020 році, 113 500 грн. в 2021 році).
Повідомлення про суттєві зміни у майновому стані потрібно подавати протягом 10 днів з дати здійснення видатку або отримання доходу.
У разі виникнення питань просимо звертатись до управління з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за телефоном (056) 374-86-40.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Декларування – 2021: громадянам, які одноосібно обробляли у минулому році земельні ділянки понад 2 га, необхідно задекларувати доходи
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що з 01.01.2021 розпочалась кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами протягом 2020 року.
Порядок декларування доходів, одержаних фізичними особами, регулюється нормами Податкового кодексу України (далі – ПКУ), відповідно до норм якого подавати податкові декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) необхідно і одноосібникам, які самостійно обробляють власні земельні ділянки (паї) загальною площею понад 2 гектари та отримують доходи від продажу сільськогосподарської продукції (п.п. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ).
Крім того, при отриманні у 2020 році доходів від надання в оренду (суборенду, емфітевзис) земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю), майнового паю іншій фізичній особі – орендарю, яка не є податковим агентом (самозайнятою особою), орендодавець (громадянин-одноосібник) визначає свої податкові зобов’язання за результатами такого року у річній Декларації та сплачує податок на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) з таких доходів за своєю податковою адресою.
Декларація за 2020 рік подається до 01 травня 2021 року.
Доходи від продажу сільськогосподарської продукції, вирощеної на власних земельних ділянках площею понад 2 гектари, та доходи від надання власних земельних ділянок в оренду іншій фізичній особі, підлягають оподаткуванню ПДФО за ставкою 18 % та військовим збором за ставкою 1,5 %.
Фізичні особи, які одноосібно обробляють земельні ділянки (паї) та отримують доходи від продажу власної сільськогосподарської продукції, мають можливість здійснювати таку діяльність з вирощування сільськогосподарських культур, зареєструвавшись суб’єктами господарювання – фізичними особами підприємцями, зі сплатою відповідних податків і зборів до бюджету та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – до відповідних цільових фондів, згідно з вимогами чинного законодавства.
Звертаємо увагу, що для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий «Е-кабінет для громадян», який надає можливість:
► доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
► доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
► подання Декларації про майновий стан і доходи;
► отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету – за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Зокрема, платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Пункти обслуговування».
З метою забезпечення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України, КН ЕДП ІДД ДПС здійснює надання електронних довірчих послуг лише за попереднім записом до відповідного відокремленого пункту реєстрації.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Закон України № 466: коригування фінансового результату при формуванні резерву сумнівних боргів або резерву очікуваних кредитних збитків
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що об’єктом оподаткування податком на прибуток підприємств є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Норми встановлені п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ.
Різниці, що виникають при формуванні резерву сумнівних боргів або резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів) встановлено пунктом 139.2 ст. 139 ПКУ.
Законом України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» (далі – Закон № 466) внесені зміни до пункту 139.2 ст. 139 ПКУ (набрали чинності з 23 травня 2020 року), який доповнено положеннями щодо порядку коригування фінансового результату до оподаткування на резерв очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів), на суму витрат від списання дебіторської заборгованості понад резерв очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів) та на суму списаної дебіторської заборгованості (у тому числі за рахунок створеного резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів), що відповідає ознакам, визначеним підпунктом 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.
Так, згідно з п.п. 139.2.1 п. 139.2 ст. 139 ПКУ в редакції Закону № 466 фінансовий результат до оподаткування збільшується:
► на суму витрат на формування резерву сумнівних боргів або резерв очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів) відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності;
► на суму витрат від списання дебіторської заборгованості понад суму резерву сумнівних боргів або понад резерв очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів).
Відповідно до п.п. 139.2.2 п. 139.2 ст. 139 ПКУ фінансовий результат до оподаткування зменшується:
► на суму коригування (зменшення) резерву сумнівних боргів або резерв очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів), на яку збільшився фінансовий результат до оподаткування відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності;
► на суму списаної дебіторської заборгованості (у тому числі за рахунок створеного резерву сумнівних боргів або резерв очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів), що відповідає ознакам, визначеним п.п.14.1.11 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.
Методологічні засади створення та використання резерву сумнівних боргів або резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів) встановлено відповідними національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку та міжнародними стандартами фінансової звітності.
Отже, при формуванні резерву сумнівних боргів або резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів) фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму витрат на формування резерву сумнівних боргів або резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів) відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, а при використанні резерву сумнівних боргів або резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів) фінансовий результат до оподаткування зменшується на суму списаної дебіторської заборгованості (у тому числі за рахунок створеного резерву сумнівних боргів або резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів), що відповідає ознакам, визначеним п.п. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.
При цьому, якщо сума витрат від списання дебіторської заборгованості перевищує суму резерву сумнівних боргів або резерв очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів), то фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму такого перевищення.
Важливо: застосування положень п. 139.2 ст. 139 ПКУ в редакції Закону № 466, що стосуються резерву очікуваних кредитних збитків (зменшення корисності активів), здійснюється, починаючи з 23 травня 2020 року.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
До уваги фізичних осіб – підприємців!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» з 01.01.2021 встановлено мінімальну заробітну плату у місячному розмірі: 6 000 гривень, з 01.12.2021 – 6 500 гривень. Прожитковий мінімум для працездатних осіб з 01 січня 2021 року – 2 270 гривень, з 01 липня – 2 379 гривень, з 01 грудня – 2 481 гривня.
Враховуючи вищезазначені показники, суми податків та внесків для фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку (далі – ФОП платники ЄП) у 2021 році складатимуть:
ФОП платники ЄП I групи*:
Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування** (далі – єдиний внесок):
– з 01 січня 2021 року складе 1 320 грн (22 % від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня 2021 року);
– з 01 грудня 2021 року – 1 430 гривень (22 % від мінімальної заробітної плати станом на 01 грудня 2021 року).
Єдиний податок – 227 грн (10 % від прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01 січня 2021року).
*Відповідно до Закону України від 04 грудня 2020 року № 1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» ФОП платники ЄП І групи звільняються від сплати єдиного податку та єдиного внеску з 01 по 31 грудня 2020 року та з січня по травень 2021 року.
ФОП платники ЄП II групи
Єдиний внесок** – з 01 січня 2021 року – 1 320 грн (22 % від мінімальної заробітної плати);
– з 01 грудня 2021 року – 1 430 гривень (22 % від мінімальної заробітної плати станом на 01 грудня 2021 року).
Єдиний податок – 1 200 гривень (20 % від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня 2021 року).
ФОП платники ЄП III група
Єдиний внесок** – з 01 січня 2021 року – 1 320 грн (22 % від мінімальної заробітної плати);
– з 01 грудня 2021 року – 1 430 гривень (22 % від мінімальної заробітної плати станом на 01 грудня 2021 року).
Єдиний податок – 5 % від доходу, або 3 % від доходу та ПДВ – для платників ПДВ.
ФОП загальної системи оподаткування
Єдиний внесок** – з 01 січня 2021 року – 22 % від доходу, але не менше 1 320 грн (22 % від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01.01.2021)
– з 01 грудня 2021 року – 22 % від доходу, але не менше 1 430 гривень (22 % мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01.12.2021).
Доходи ФОП на загальній системі оподаткування, отримані протягом календарного року від господарської діяльності, оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 % та військовим збором за ставкою 1,5 % від чистого доходу, який визначається як різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю.
Довідково:
**Єдиний внесок наведено у мінімальному розмірі страхового внеску.
Максимальна сума страхового внеску з 01.01.2021 складає 19 800 грн (6000 х 15 х 22 %).
З 01 грудня 2021 року максимальна сума страхового внеску складатиме 21 450 грн. (6500 х 15 х 22 %).
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Закон № 1072: у разі погашення повної суми відстроченого податкового боргу у визначений строк, штрафні санкції і пеня не застосовуються
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 04 грудня 2020 року № 1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» підрозділ 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) доповнено новим п. 12.
Нормами вищезазначеного пункту встановлено, що податковий борг платників податків – фізичних осіб, у тому числі самозайнятих осіб, який у загальній сумі не перевищує 6 800 гривень, може бути врегульований у такому порядку.
Сума податкового боргу (у тому числі штрафні санкції, пеня та проценти за користування розстроченням/відстроченням), що обліковувалася за такими платниками податків станом на 01 грудня 2020 року і залишилась непогашеною станом на дату надання відстрочення, може бути відстрочена до 29 грудня 2021 року. Відстрочення здійснюється контролюючим органом за місцем обліку платника податків – фізичної особи за його заявою. Відстрочення надається без нарахування процентів за користування таким відстроченням.
У разі погашення платником податків повної суми відстроченого податкового боргу не пізніше визначеного п. 12 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ строку штрафні санкції і пеня, передбачені ПКУ, на такі сплачені відстрочені суми не застосовуються та не нараховуються, а застосовані (нараховані) коригуються до нульових показників.
У разі непогашення платником податків повної суми відстроченого податкового боргу до настання визначеного цим пунктом строку, а також у разі її погашення після 29 грудня 2021 року, штрафні санкції і пеня на відстрочені суми, що залишаться непогашеними, нараховуються у загальному порядку згідно з вимогами ПКУ.
При наданні відстрочення згідно з п. 12 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ норми статті 100 ПКУ не застосовуються.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Заповнюємо реквізити «Призначення платежу» та «Отримувач»
платіжного доручення на сплату податків та зборів без помилок
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що при сплаті, зокрема, податків, зборів до бюджету платник податків заповнює поле «Призначення платежу» розрахункового документа з урахуванням вимог Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 № 666 зі змінами (далі – Порядок № 666).
Пунктом 1 Порядку № 666 передбачено, що поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:
► поле № 1 – друкується службовий код (знак) «*» (ознака платежу);
► поле № 2 – друкується розділовий знак «;» та код виду сплати (формат ссс – тризначне число);
► поле № 3 – друкується розділовий знак «;» та один з нижченаведених реквізитів:
1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);
2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);
3) реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9 цифр);
поле № 4 – друкується розділовий знак «;» та роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі.
У разі сплати платежу до бюджету в іноземній валюті обов’язково вказується код класифікації доходів бюджету.
У разі здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі – ПДВ), повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету за висновками територіальних органів ДПС, поля № 5 та № 6 заповнюються таким чином:
► поле № 5 – друкується розділовий знак «;» та дата висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (формат – ДД.ММ.РРРР). Платником податків поле № 5 не заповнюється;
► поле № 6 – друкується розділовий знак «;» та номер висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету. Платником податків поле № 6 не заповнюється;
► поле № 7 – друкується розділовий знак «;».
При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками (п. 2 Порядку № 666).
Сплата за кожним видом платежу та за кожним видом сплати має оформлятися окремим документом на переказ (п. 6 Порядку № 666).
У разі наявності у платника податків, зокрема, податкового боргу розрахунковий документ на переказ коштів приймається до виконання незалежно від напряму сплати, зазначеного у полі «Призначення платежу» розрахункового документа. При цьому зарахування коштів відбувається у порядку черговості, встановленому Податковим кодексом України, а такому виду сплати органами ДПС присвоюється код виду сплати 140 (п. 8 Порядку № 666).
Перелік кодів видів сплати (які вказуються в полі «Призначення платежу») розрахункового документа наведено в додатку до Порядку (п. 10 Порядку № 666).
Відповідно до п. 13 додатка 9 «Указівки щодо заповнення реквізитів розрахункових документів та їх реєстрів» до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22 зі змінами та доповненнями, у реквізиті «Отримувач» під час сплати платежів до бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної установи, на ім’я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації.
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Закон України № 1072:
соціальна підтримка не є об’єктом нарахування єдиного внеску
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що Законом України від 04 грудня 2020 року № 1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» розділ VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» доповнено новим п. 917, відповідно до якого не є об’єктом нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування виплати застрахованим особам у вигляді одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, а також ті, які здійснюються за рахунок одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання, що виплачуються за рахунок коштів державного бюджету відповідно до Закону України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
-
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»