Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради Адміністрація Шевченківського району
Дніпровської міської ради
  • вул. М. Грушевського, 70
  • Ми у Facebook
  •   adm.shev@dniprorada.gov.ua
ГоловнаНовиниПрес-служба Державної фіскальної служби України

Прес-служба Державної фіскальної служби України

Опубліковано Пт, 21/07/2017

На сьогодні система моніторингу оцінки ризиків зупиняє схеми ухилення від оподаткування, на руйнування яких вона була націлена. Про це розповів директор Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Микола Чмерук.

«Щоденний аналіз, який ми проводимо показує, що ті ризикові підприємства, які використовували відповідні «пересортні» схеми для створення фіктивного податкового кредиту, на сьогодні не мають змоги зареєструвати податкові накладні. Відповідно ми розуміємо, що за результатами роботи цієї системи отримаємо додаткові надходження до державного бюджету», – зазначив Микола Чмерук.

Він також розповів, що зупиняються всі операції, які підпадають під критерії ризиків, затверджені наказом Міністерства фінансів України. Основними критеріями, зокрема, є наявність «пересорту» при реєстрації податкових накладних або відсутність ліцензії.

При зупинці податкової накладної платник податку має право надати таблицю платника податків, що дозволяє суттєво в подальшому зменшити кількість тих податкових накладних, які будуть зупинятися. Таблиця має містити тільки ті коди УКТЗЕД і ті коди КВЕД, які дійсно відповідають діяльності платника, по якому зупинена податкова накладна.

«Якщо ви подали таблицю платника податків і не отримали відповіді, необхідно не надсилати іншого, а зачекати на рішення комісії. Комісія працює у посиленому режимі. Ми намагаємося розглядати таблиці платника податків у найкоротший термін – до 5 днів. Як показує практика застосування, якщо платник подав таблицю платника податків, вона прийнята комісією, в подальшому такі операції платника не зупиняються», – підкреслив Микола Чмерук.

Якщо все ж таки податкова накладна зупинена, платник податків протягом одного року має право подати повідомлення, в якому пояснити суть господарської операції, яка зазначена в зупиненій податковій накладній, та надати документи, які підтверджують її реальність. Вичерпний перелік документів, затверджений відповідним наказом Міністерства фінансів України.

Надавати потрібно лише ті документи, які підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена в податковій накладній, що зупинена.

«Нам не потрібні всі договори, всі розрахункові документи, які вказують на діяльність платника за великий період. Лише той мінімально необхідний перелік документів, що дозволить нам прийняти рішення у випадку реальності даної господарської операції – розблокувати дану податкову накладну», – наголосив посадовець.

Якщо все ж таки платник не згоден з прийнятим рішенням щодо відмови у реєстрації, він має право протягом 10 робочих днів надати скаргу з додатковими документами. Окрема комісія ДФС, не та яка розглядає зупинені податкові накладні, їх розгляне і прийме відповідне рішення – або про реєстрацію, або про підтвердження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

  • Головна
  • Шевченківський район
    • Історична довідка
    • Установи та організації
    • Підприємства району
    • Заклади освіти
    • Заклади культури
    • Лікувальні заклади
  • Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
    • Голова адміністрації Шевченківського району
    • Заступники
    • Відділи апарату
  • Документи
    • Рішення районної ради (архів)
    • Рішення виконкому (архів)
    • Розпорядження голови (архів)
  • Адміністративні послуги
  • Державні закупівлі, паспорти бюджетних програм
  • Електронний зв’язок
  • Відкрита влада
  • Очищення влади
  • Фотогалерея
  • Оприлюднення обгрунтування до інших закупівель в PDF форматі
  • Контакти

2011-2025 © Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
тел.: 0567209380
вул. М. Грушевського, 70
e-mail: adm.shev@dniprorada.gov.ua

Підтримка сайту
Артекс Медіа