Проблемні питання застосування антикорупційного законодавства обговорювались в Дніпропетровській обласній державній адміністрації
Днями у приміщенні Дніпропетровської обласної державної адміністрації відбувся захід «Практичні питання застосування сучасного антикорупційного законодавства», організований ВП ВГО «Асоціація адміністративних суддів» за підтримки Голови Дніпропетровської облдержадміністрації Валентина Резніченка, у якому прийняли участь провідні фахівці Головного управління ДФС у Дніпропетровській області. Під час заходу особливу увагу приділено питанням застосування сучасного антикорупційного законодавства, зокрема, відповідальності за неподання, несвоєчасне подання електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування тощо. Окремо розглянуто особливості порядку повної перевірки декларації та моніторингу способу життя. З початку року Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області надано майже 200 тис. адміністративних послуг В органах ГУ ДФС у Дніпропетровській області створено та працюють 36 Центрів обслуговування платників (далі – ЦОП), де платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних. ЦОПами забезпечується надання 31 виду адміністративних послуг. Загалом працівниками ЦОП за січень – серпень 2017 року прийнято майже 2,4 млн. звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг, надано близько 198,9 тис. адміністративних послуг. Час прийому відвідувачів ЦОП (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг): – з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., – п’ятниця – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., – субота – з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв; – обідня перерва – з 13 год 00 хв. до 13 год. 45 хвилин; – неділя – вихідний. З початку року роботодавці Дніпропетровщини спрямували на соціальні потреби 7,2 мільярда гривень ЄСВ За вісім місяців 2017 року роботодавці Дніпропетровської області сплатили до державних цільових фондів 7 мільярдів 164,9 мільйонів гривень єдиного соціального внеску (далі – ЄСВ). Додатково на соціальні потреби надійшло 1 мільярд 232,4 мільйони гривень ЄСВ. Якщо порівнювати з відповідним періодом 2016 року, то надходження на «соціалку» зросли на 2 мільярда 90,1 мільйонів гривень. Cвоєчасна сплата ЄСВ гарантує громадянам право на соціальний захист на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати. ЄСВ для всіх платників єдиного внеску (крім 2 пільгових категорій) встановленого у розмірі 22 відсотки, і він підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Електронна звітність: оновлено телефонний номер для отримання консультацій Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС у розділі «Новини» за посиланням https://acskidd.gov.ua/news повідомив наступне. Консультації з питань отримання послуг електронного цифрового підпису та використання особистих ключів електронного цифрового підпису можна отримати за номером телефона 0 800 501 007 (напрямок 2). Блокування та скасування посилених сертифікатів відкритих ключів у телефонному режимі здійснюється за номером телефона (044) 284-00-10. Публічна інформація: зміни до Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів ДФС Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 08.09.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №652 «Про внесення зміни до Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при розгляді запитів на отримання публічної інформації» (зареєстровано у Мінюсті 17.08.2017 за №1019/30887). При цьому, втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2012 №511 «Про затвердження Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів державної податкової служби при підготовці відповідей на запити про отримання публічної інформації» (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 17.05.2012 за №786/21099). Типовий порядок організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при розгляді запитів на отримання публічної інформації (далі – Типовий порядок) розроблено з урахуванням положень Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.2011 №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації». Норми цього Типового порядку поширюються на організацію роботи органів Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) при підготовці відповідей на запити на інформацію. Типовий порядок визначає механізм взаємодії між структурними підрозділами ДФС, Інформаційно-довідковим департаментом ДФС, Департаментом спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС, Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень ДФС (далі – структурні підрозділи ДФС), а також між структурними підрозділами головних управлінь ДФС в областях, місті Києві, Міжрегіональним головним управлінням ДФС – Центральним офісом з обслуговування великих платників, митницями ДФС, спеціалізованими державними 3 податковими інспекціями, державними податковими інспекціями в районах, містах, районах у містах (крім міста Києва), об’єднаними державними податковими інспекціями (далі – територіальні органи ДФС) щодо забезпечення доступу до публічної інформації. Типовий порядок регламентує процедуру приймання, опрацювання, реєстрації, розгляду та контролю за виконанням запитів на отримання публічної інформації фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи, а також надання інформації, яка отримується або створюється ДФС, територіальними органами ДФС у процесі здійснення ними своїх повноважень або перебуває у їх володінні. Дія Типового порядку не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.