Проведено сеанс телефонного зв’язку.
Днями у Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» старших оперуповноважених з ОВС Сергія Граба та Віталія Денисова на тему: «Профілактичні заходи щодо недопущення корупційних дій працівниками органів ДФС у Дніпропетровській області».
Під час спілкування з ініціаторами дзвінків проведено обговорення окремих ситуацій, які виникають у суб’єктів підприємницької діяльності при спілкуванні з представниками фіскальної служби, пов’язаному з отриманням консультативних послуг.
Крім того, розглянуто питання щодо повноважень інспекторського складу при проведенні документальних перевірок фінансово-господарської діяльності підприємств, а також повноважень працівників митниці при здійсненні митних формальностей при оформленні митних декларацій.
Зауважень на адресу працівників фіскальної служби області від ініціаторів дзвінків не надходило.
З 22 січня 2018 року діють нові бюджетні рахунки
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456-VI, Закону України від 07.12.2017 №2246-VIII «Про Державний бюджет України на 2018 рік» та наказу Державної казначейської служби України від 12.01.2018 №10 «Про затвердження Змін до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету» змінено реквізити окремих рахунків.
Нові рахунки вводяться в дію з 22.01.2018.
Інформацію про оновлені рахунки можливо отримати на офіційному субсайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» за допомогою електронного банера «Бюджетні рахунки» та/або за посиланням
http://dp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/
Податковий календар на 25 січня 2018 року
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що
25 січня 2018 року, четвер, останній день подання декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію.
До уваги членів фермерських господарств – платників ЄСВ!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що ДФС України повідомила наступну інформацію.
Для взяття на облік платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) членам фермерських господарств, на яких не поширюється дія Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», необхідно подати до контролюючого органу за місцем проживання заяву про взяття на облік платника ЄСВ за формою №1-ЄСВ (далі – Заява) згідно з додатком 1 до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників, які затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 №1162.
У Заяві члену фермерського господарства необхідно обов’язково зазначити додаткову інформацію: податковий номер та найменування фермерського господарства, членом якого він є. Така Заява повинна бути додаткового підписана Головою фермерського господарства.
Оновлена форма податкової декларації
з плати за землю застосовується з 01.01.2018
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що зміни до форми декларації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2015 №560 «Про затвердження форми Податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності)», внесені наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2017 №9 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності)» набрали чинності 01.01.2018.
Змінами, зокрема, передбачено:
зміну формату відображення в декларації дати державної реєстрації прав на земельну ділянку, а також дати документа, що засвідчує/підтверджує право оренди землі: відтепер зазначається не тільки місяць та рік, а і день;
можливість відображення площі земельної ділянки не лише в га, а і в м2;
уточнено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки зазначається за одиницю площі.
Резидентам, які планують виїхати
за кордон на постійне місце проживання
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до п.179.3 ст.179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.
Контролюючий орган протягом 30 календарних днів після надходження Декларації зобов’язаний перевірити:
1) достовірність визначених у Декларації доходів;
2) обґрунтованість застосування ставок ПДФО, військового збору;
3) правильність визначення податкових зобов’язань та повноту їх сплати.
Якщо порушень не виявлено, контролюючий орган видає довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) (далі – Довідка), що подається до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних процедур.
Форма такої Довідки та Порядок оформлення і видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) (далі – Порядок) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №568, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.07.2017 за №839/30707.
Так, відповідно до Порядку Довідка видається безоплатно на підставі:
заяви платника податків про видачу Довідки за встановленою формою, наведеною у додатку до цього Порядку (далі – Заява);
податкової Декларації.
Заява та Декларація подаються платником ПДФО (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.
Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний пункт ПКУ, яким передбачено видачу контролюючим органом Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків.
Заяву про видачу Довідки за вибором платника ПДФО може бути подано засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Довідка видається контролюючим органом за місцем податкового обліку:
● платникам ПДФО, які звернулися відповідно до п.179.12 ст.179 розділу IV ПКУ, – протягом десяти календарних днів з дати отримання Заяви;
● платникам ПДФО – резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та які звернулися відповідно до п.179.3 ст.179 розділу IV ПКУ, – протягом тридцяти календарних днів після надходження податкової Декларації та сплати належної суми податку.
У разі неподання платником ПДФО Декларації та/або за наявності невиконаних зобов’язань зі сплати ПДФО, військового збору (для платників ПДФО – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання) контролюючий орган надає заявнику протягом десяти календарних днів вмотивовану відповідь щодо відмови в наданні Довідки.
Довідка видається у паперовій та/або електронній формах. Довідку у паперовій формі отримує безпосередньо платник податків (уповноважений представник) за місцем податкового обліку.
Довідка в електронній формі видається з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Для фізичних осіб – платників ПДФО – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, Довідка дійсна протягом 60 календарних днів з дати її видачі за наявності документа, що посвідчує особу.