Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради Адміністрація Шевченківського району
Дніпровської міської ради
  • вул. М. Грушевського, 70
  • Ми у Facebook
  •   adm.shev@dniprorada.gov.ua
ГоловнаАдміністративні послугиРеєстрація та розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу голови районної у місті ради та його заступників

Реєстрація та розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу голови районної у місті ради та його заступників

Сектор по роботі зі зверненнями громадян загального відділу та по роботі зі зверненнями громадян

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТА ПОСЛУГИ

Реєстрація та розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу голови районної у місті ради та його заступників

1. Назва адміністративної послуги Реєстрація та розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу голови районної у місті ради та його заступників
2.Підстава для надання послуги (нормативно-правові акти) Конституція України, Закони України «Про місцеве самоврядування в України», «Про звернення громадян», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації»
3. Категорія споживачів (замовників) послуги Громадяни, фізичні особи
4. Перелік документів, необхідних для надання послуги 1. Копія паспорта чи інший документ, який підтверджує особу заявника

2. При необхідності до заяви надаються довіреність та інші документи.

5. Опис результату, який повинен отримати одержувач Реєстрація звернень громадян згідно з чинно діючим законодавством.
6. Термін надання послуги

Згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», не більше одного місяця від дня надходження заяви чи звернення.

Заяви, що не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

7. Інформація про платність послуги Згідно ст. 21 Закону України «Про звернення громадян», послуга надається безоплатно
8. Місце надання послуги Сектор по роботі зі зверненнями громадян загального відділу та по роботі зі зверненнями громадян Шевченківської районної у місті Дніпрі ради; вул. М.Грушевського, 70, 1 поверх, кімн. 101
9. Режим роботи, порядок прийому одержувачів Понеділок – четвер

9.00 – 18.00

П’ятниця 9.00 – 16-45

Обідня перерва – 13:00 – 13:45

Вихідний – субота, неділя

10. Черговість надання послуги у разі перевищення попиту Послуга надається громадянам у порядку черговості звернень
11. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні Інформацію про послугу можна отримати на офіційному сайті Шевченківської районної у місті ради та на стенді сектора по роботі зі зверненнями громадян загального відділу та по роботі зі зверненнями громадян Шевченківської районної у місті Дніпрі ради за адресою: вул. М.Грушевського, 70, 1 поверх, кімн. 101
12. Підстави для відмови у наданні послуги

Згідно ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Згідно ст. 15 Закону України «Про звернення громадян», рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення

13. Порядок подачі, реєстрації розгляду скарг щодо надання послуги Скарги приймаються та реєструються у секторі по роботі зі зверненнями громадян загального відділу та по роботі зі зверненнями громадян. Скарга подається голові районної у місті ради, термін розгляду скарги – 30 днів.
  • Головна
  • Шевченківський район
    • Історична довідка
    • Установи та організації
    • Підприємства району
    • Заклади освіти
    • Заклади культури
    • Лікувальні заклади
  • Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
    • Голова адміністрації Шевченківського району
    • Заступники
    • Відділи апарату
  • Документи
    • Рішення районної ради (архів)
    • Рішення виконкому (архів)
    • Розпорядження голови (архів)
  • Адміністративні послуги
  • Державні закупівлі, паспорти бюджетних програм
  • Електронний зв’язок
  • Відкрита влада
  • Очищення влади
  • Фотогалерея
  • Оприлюднення обгрунтування до інших закупівель в PDF форматі
  • Контакти

2011-2025 © Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
тел.: 0567209380
вул. М. Грушевського, 70
e-mail: adm.shev@dniprorada.gov.ua

Підтримка сайту
Артекс Медіа