ШЕВЧЕНКІВСЬКА ДПІ СОБОРНОГО УПРАВЛІННЯ ГУ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ!
Об’єкт оподаткування податком на доходи фізичних осіб у фізичної особи у разі придбання рухомого майна у юридичної особи
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Відповідно до п. п. «в» п.п. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) дохід з джерелом їх походження з України – будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні, зокрема доходів від продажу рухомого та нерухомого майна.
При цьому, п.п. 164.2.4 п. 164.2 ст. 164 ПКУ передбачено, що до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається частина доходів від операцій з майном, розмір якої визначається згідно з положеннями ст. 172-173 ПКУ.
Порядок оподаткування операцій з продажу або обміну об’єктів рухомого майна встановлений ст. 173 ПКУ.
Крім того, п.п. «е» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ визначено, що до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий як додаткове благо у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку.
Враховуючи вищевикладене, якщо продаж рухомого майна здійснюється юридичною особою фізичній особі за звичайними цінами, то об’єкта оподаткування податком на доходи фізичних осіб у фізичної особи не виникає, оскільки фізична особа фактично несе витрати на придбання майна.
Однак, якщо при продажу рухомого майна юридичною особою надається індивідуальна знижка фізичній особі, то у фізичної особи виникає дохід у розмірі наданої знижки.
Щодо перенесення права на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року на наступні податкові роки
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Відповідно до п.п. 166.4.3 п. 166.4 ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Обчислення та сплата транспортного податку фізичними особами
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Згідно з п.п. 267.6.1 п. 267.6 ст. 267 розд. ХІІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 – VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.
Підпунктом 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 ПКУ визначено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (роком).
Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.
Підстави для нарахування плати за землю (земельного податку та орендної плати)
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Відповідно до п. 286.1 ст. 286 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 288.1 ст. 288 ПКУ підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.
Випадки та терміни за яких особа підлягає обовязковій реєстрації як платник ПДВ
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Відповідно до п. 181.1 ст. 181 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розд. V ПКУ, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1000000 грн. (без урахування податку на додану вартість), така особа зобов’язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених ст. 183 ПКУ, крім особи, яка є платником єдиного податку першої – третьої групи.
Згідно із п. 183.2 ст. 183 ПКУ у разі обов’язкової реєстрації особи як платника податку реєстраційна заява подається до контролюючого органу не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій, визначеного у ст. 181 ПКУ.
Пунктом 183.10 ст. 183 ПКУ визначено, що будь-яка особа, яка підлягає обов’язковій реєстрації як платник податку, і у випадках та в порядку, передбачених цією статтею, не подала до контролюючого органу реєстраційну заяву, несе відповідальність за ненарахування або несплату цього податку на рівні зареєстрованого платника без права нарахування податкового кредиту та отримання бюджетного відшкодування.
Окрім того, згідно із п.п. 6 п. 180.1 ст. 180 ПКУ платником ПДВ є особа, що проводить операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави (у тому числі майна, визначеного у ст. 243 Митного кодексу України), незалежно від того, чи досягає вона загальної суми операцій із постачання товарів/послуг, визначеної п. 181.1 ст. 181 ПКУ, а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством.
Щодо надання у сфері провайдерських послуг доступу до мережі Інтернет фізичними особами – підприємцями на спрощеній системі оподаткування
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує про наступне.
Пунктом 291.5 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено перелік видів діяльності, здійснення яких не дає права на застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності.
Законом України від 20 вересня 2019 року № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг» (далі – Закон № 129) п.п. 8 п.п. 291.5.1 п. 291.5 ст. 291 ПКУ викладено у новій редакції, яка набрала чинності з 20.10.2019.
Відповідно до оновленого п.п. 8 п.п. 291.5.1 п. 291.5 ст. 291 ПКУ не можуть бути платниками єдиного податку першої – третьої груп суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи – підприємці), які здійснюють таку діяльність: діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв’язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв’язку з використанням безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв’язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв’язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку, діяльність з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж.
Частиною п’ятою п. 298.3 ст. 298 ПКУ визначено, що у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування зазначаються обрані суб’єктом господарювання види господарської діяльності згідно з Класифікатором видів економічної діяльності ДК 009:2010 (далі – КВЕД ДК 009:2010), затвердженим наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 № 457.
Наказом Держспоживстандарту від 23.12.2011 № 396 «Про затвердження Методологічних основ та пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності» визначено, які види діяльності включаються до КВЕД ДК 009:2010 61.90 «Інша діяльність у сфері електрозв’язку» розділу 61 «Телекомунікації (електрозв’язок)», зокрема надання доступу до мережі Інтернет через мережі, встановлені між клієнтами та інтернет-провайдерами, що не належать або контролюють ISP, таких як комутований доступ до мережі Інтернет, тощо.
Відповідно до понять, наведених у ст. 1 Закону України від 18 листопада 2003 року № 1280-IV «Про телекомунікації» із змінами, розділяються поняття оператора телекомунікацій та провайдера телекомунікацій.
Провайдер є суб’єктом господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без права на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку.
Тобто фізична особа – підприємець у разі надання провайдерських послуг доступу до мережі Інтернет має право здійснювати діяльність на спрощеній системі оподаткування за умови, що таким провайдером не надаються послуги, визначені п.п. 8 п.п. 291.5 п. 291.5 ст. 291 ПКУ.
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki–novini-/411588.html
Про затвердження нових форм реєстраційних документів
для отримання електронних довірчих послуг
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
З метою виконання норм Закону України від 20.09.2019 № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» (далі – Закон № 128), який набирає чинності 19.04.2020, та створення належних умов для функціонування реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) з 12 березня 2020 року будуть формуватися кваліфіковані сертифікати електронної печатки фізичної особи – підприємця для РРО, які почнуть діяти після набрання чинності Закону № 128 – з 19 квітня 2020 року.
Також наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДПС від 11.03.2020 № 58 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:
- Реєстраційна картка для фізичної особи;
- Реєстраційна картка для юридичної особи;
- Додаток до Реєстраційної картки для юридичної особи;
- Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
- Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати з 12 березня 2020 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 01 квітня 2020 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на офіційному інформаційному ресурсі Надавача https://acskidd.gov.ua
Інформацію розміщено на сторінці Надавача офіційного вебпорталу ДПС України за посиланням
https://acskidd.gov.ua/news#271
Вихідний день є граничним днем реєстрації ПН у ЄРПН:
чи може платник ПДВ зареєструвати таку ПН у цей день?
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників ПДВ, що відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну (далі – ПН) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлений ПКУ термін.
Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПКУ реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
► для ПН/розрахунків коригування до податкових накладних (далі – РК), складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
► для ПН/РК, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
► для РК, складених постачальником товарів/послуг до ПН, що складена на отримувача – платника ПДВ, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, – протягом 15 календарних днів з дня отримання такого РК отримувачем (покупцем).
Відповідно до п. 3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 зі змінами і доповненнями передбачено, що операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки ЄРПН, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.
До уваги платників акцизного податку –
імпортерів алкогольних напоїв і тютюнових виробів!
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників акцизного податку, що відповідно до п.п. «б» п. 227.1 ст. 227 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) суб’єкти господарювання – юридичні та фізичні особи, які уклали з іноземними виробниками або іншими нерезидентами контракт (договір) про постачання в Україну алкогольних напоїв і тютюнових виробів, мають право ввозити на митну територію України імпортні алкогольні напої і тютюнові вироби, якщо маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюється в установленому порядку марками акцизного податку встановленого зразка.
Згідно з п. 227.4 ст. 227 ПКУ придбані марки акцизного податку передаються покупцями марок (імпортерами) іноземним суб’єктам господарювання для маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, що підлягають подальшому ввезенню на митну територію України.
Сергій Верланов: Головний пріоритет – убезпечити працівників служби та платників податків під час пандемії коронавірусу
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Основні завдання з реалізації заходів ДПС із запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 окреслив Голова ДПС Сергій Верланов під час апаратної наради керівництва ДПС та її територіальних органів.
«Всі керівники підрозділів ДПС та співробітники повинні усвідомити складність ситуації. Кожен на своєму місці має вжити всіх заходів для того, щоб зберегти своє здоров’я, здоров’я своїх близьких та платників податків. Впевнений, що ми з вами покажемо приклад ефективної командної роботи у протидії розповсюдженню небезпечного вірусу», – зазначив Сергій Верланов.
Нині вже розроблений та надісланий до територіальних підрозділів ДПС план першочергових заходів із запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19. Зокрема, передбачена взаємодія територіальних органів ДПС з обласними державними адміністраціями та регіональними підрозділами Міністерства охорони здоров’я України (тимчасовими обласними протиепідемічними комісіями при облдержадміністраціях) щодо проведення профілактичних і протиепідемічних заходів.
Детальніше з інформацією щодо заходів ДПС із запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 можливо ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/411795.html
До уваги платників!
У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19, а також попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертається з проханням до платників податків зменшити кількість відвідувань податкових органів та активніше користуватись електронними сервісами, зокрема Електронним кабінетом – найпопулярнішим зручним сервісом ДПС.
Так, за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Нагадуємо, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платникам слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Новації застосування РРО: вимоги до скарг покупців щодо порушення порядку проведення розрахункових операцій
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що 01.10.2020 відповідно до Закону України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» набере чинності розділ IV1 «Вимоги до скарг покупців (споживачів) щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій» Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон про РРО), зокрема ст. 161.
Так відповідно до нової ст. 161 Закону про РРО, скарги покупців (споживачів) щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій, які претендують на отримання компенсації частини суми штрафних (фінансових) санкцій, передбаченої ст. 25 Закону про РРО, мають містити такі реквізити:
1) прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), номер засобу зв’язку;
2) дата придбання товарів (робіт, послуг), що є предметом скарги;
3) найменування та вартість придбаних покупцем товарів (робіт, послуг), найменування та/або податковий номер продавця товарів (робіт, послуг), адреса господарської одиниці продавця, в якій придбано товари (роботи, послуги), а якщо зазначені реквізити продавця неможливо встановити за отриманими документами, – адреса місця придбання товарів; у разі придбання товарів (робіт, послуг) за допомогою мережі Інтернет – також зазначення Інтернет-сайту (чи іншого способу представлення інформації в мережі Інтернет), на якому здійснено замовлення товару (роботи, послуги) та/або наведено інформацію про товар (роботу, послугу) чи про продавця;
4) перелік документів, отриманих покупцем (споживачем) від продавця товарів (робіт, послуг) разом з придбаним товаром (роботою, послугою);
5) інформація про отриманий у паперовій та/або електронній формі від продавця товарів (робіт, послуг) розрахунковий документ;
6) номер банківського рахунку покупця (споживача), на який може бути зарахована компенсація визначеної законодавством частини суми штрафних (фінансових) санкцій, застосованих контролюючим органом за результатами перевірки за скаргою, поданою покупцем (споживачем).
До скарги обов’язково додаються електронні копії документів або копії документів, виготовлені шляхом сканування отриманих покупцем від продавця товарів (робіт, послуг) разом з придбаним товаром (роботою, послугою), про які зазначається в скарзі.
До скарги можуть бути додані інші докази замовлення, оплати та отримання товару (роботи, послуги).
Скарги на порушення платником податків вимог законодавства щодо здійснення розрахункових операцій можуть також подаватися покупцями (споживачами) в інших передбачених законодавством формах.
Про виправлення помилки у Повідомленні про подання пояснень та
копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників ПДВ, що відповідно до п. 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику ПДВ квитанцію про зупинення реєстрації ПН/РК, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
Згідно з п. 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/34216 (далі – Порядок № 520), у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник ПДВ має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
ДПС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному вебпорталі відомості щодо засобів електронного зв’язку, за допомогою яких можуть подаватися письмові пояснення та копії документів. (п. 8 Порядку № 520).
Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (далі – Повідомлення).
Чинним законодавством не передбачено виправлення помилок у надісланому Повідомленні.
Отже, у разі отримання платником ПДВ квитанції про неприйняття Повідомлення, такий платник має право надіслати його з правильними даними.
ДПС тимчасово припиняє проведення особистого прийому громадян
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та з метою запобігання поширення вірусу COVID-19, ДПС тимчасово припиняє проведення особистого прийому громадян.
При цьому зазначаємо, що ДПС приймає звернення громадян засобами електронної пошти zvernennya_dps@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації).
Просимо з розумінням поставитися до ситуації, що склалася.
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/412046.html
З початку року анульовано 30 ліцензій
за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
У Дніпропетровській області станом на 01.03.2020 діє 15 195 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального по 5 615 суб’єктах господарської діяльності. Серед них на право роздрібної торгівлі:
– алкогольних напоїв – 7 410 ліцензій по 4 727 суб’єктах господарювання;
– тютюнових виробів – 6 271 ліцензія по 4 727 суб’єктах господарювання;
– пальним – 592 ліцензії по 91 суб’єкту господарювання та 922 ліцензії на зберігання пального по 797 суб’єктах господарської діяльності.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області ведеться систематичний контроль за своєчасністю сплати суб’єктами підприємницької діяльності за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Так, з початку 2020 року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 194 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 140 ліцензій – тютюновими виробами.
Анульовано з початку 2020 року 339 ліцензій, з яких 30 ліцензій за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.
Юрособа, у якої статутний фонд дорівнює нулю і яка має засновників – юросіб, що не є платниками єдиного податку, не може бути «єдинником»
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників наступне.
Відповідно до п. 291.3 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) юридична особа може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим главою 1 «Спрощена система оподаткування обліку та звітності» розділу ХIV ПКУ.
Підпунктом 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ встановлено, що до третьої групи платників єдиного податку належать юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5 000 000 гривень.
Згідно з п.п. 291.5.5 п. 291.5 ст. 291 ПКУ не можуть бути платниками єдиного податку суб’єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків.
Тобто, частка засновників у розмірі не менше 75 відсотків статутного капіталу юридичної особи, яка планує обрати спрощену систему оподаткування, повинна належати юридичним особам – платникам єдиного податку.
Якщо сукупність часток засновників юридичної особи у статутному капіталі дорівнює нулю, то вважається, що така сукупність часток складає 100 відсотків.
Юридична особа, у якої статутний фонд дорівнює нулю і яка має одного або декілька засновників – юридичних осіб, що не є платниками єдиного податку, не може застосовувати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
Камеральна перевірка звітності з єдиного внеску
проводиться у порядку, встановленому ПКУ
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що документальні та камеральні перевірки з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) проводяться у порядку, встановленому Податковим кодексом України (далі – ПКУ).
Норми визначені п. 2 частини 1 ст. 13 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464).
Підпунктом 191.1.1 п. 191.1 ст. 191 та ст. 193 ПКУ функцію контрольно-перевірочної роботи закріплено виключно за контролюючими органами обласного та центрального рівнів.
Порядок проведення камеральних перевірок визначено ст. 76 ПКУ.
З врахуванням вимог ст. 76 ПКУ камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся звітність по єдиному внеску суцільним порядком. Згода платника єдиного внеску на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов’язкова. Звітність, подана платниками єдиного внеску, проходить арифметичний та логічний контроль.
Камеральна перевірка даних, заявлених у звітності по єдиному внеску, проводиться протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання такої звітності, а у разі отримання такої звітності після граничного строку подання – протягом 30 календарних днів з дати фактичного подання такої звітності.
Згідно з частиною 16 ст. 25 Закону № 2464 строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується. Тобто камеральна перевірка дотримання законодавства з питань подання звітності та сплати єдиного внеску проводиться без дотримання строків давності.
Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог ст. 86 ПКУ.
У разі встановлення порушень за результатами камеральної перевірки складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику (п. 86.2 ст. 86 ПКУ).
Про терміни подання податкової декларації та строки сплати зобов’язань платниками рентної плати за спеціальне використання води
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що базовий податковий (звітний) період, зокрема для рентної плати за спеціальне використання води (далі – рентна плата) дорівнює календарному кварталу.
Норми визначені п. 257.1 ст. 257 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Згідно з п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, який дорівнює календарному кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.
Платник рентної плати до закінчення визначеного розділом II ПКУ граничного строку подання податкових декларацій за податковий (звітний) період, визначений ст. 257 ПКУ, подає до відповідного контролюючого органу за місцем податкової реєстрації за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, податкову декларацію, яка містить, зокрема додатки з рентної плати за спеціальне використання води (п.п. 257.3.4 п. 257.3 ст. 257 ПКУ).
Водночас, платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку) (п. 63.3 ст. 63 ПКУ).
З метою забезпечення єдиного підходу до здійснення обліку платників рентної плати та подання податкової звітності з рентної плати, припис п.п. 257.3.4 п. 257.3 ст. 257 ПКУ у частині подання платником рентної плати податкової звітності необхідно застосовувати з урахуванням п. 63.3 ст. 63 ПКУ, а саме: за неосновним місцем обліку – місцезнаходженням водних об’єктів або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність з використанням обсягів води, отриманих шляхом забору з таких водних об’єктів.
Підпунктом 255.11.1 п. 255.11 ст. 255 ПКУ передбачено, що водокористувачі самостійно обчислюють рентну плату щокварталу наростаючим підсумком з початку року.
Форма Податкової декларації з рентної плати та додатки (розрахунки) до неї затверджені наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719 із змінами та доповненнями.
Сума податкових зобов’язань з рентної плати, визначена у податковій декларації за податковий (звітний) квартал, сплачується платником до бюджету протягом 10 календарних днів після закінчення граничного строку подання такої податкової декларації (п. 257.5 ст. 257 ПКУ).
Слід зазначити, що платники рентної плати подають одночасно з податковими деклараціями контролюючим органам зокрема, копії дозволу на спеціальне водокористування та статистичної звітності про використання води (п.п. 255.11.19 п. 255.11 ст. 255 ПКУ).
До уваги виробників спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів!
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що відповідно до ст. 3 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) ліцензії на виробництво спирту етилового, коньячного і плодового та зернового дистиляту, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, дистиляту виноградного спиртового, спирту-сирцю плодового, біоетанолу, алкогольних напоїв та тютюнових виробів видаються, призупиняються та анулюються органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України.
Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через свої зареєстровані постійні представництва), до якої додаються:
► копії засновницьких документів;
► атестат виробництва, виданий центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства, а для малих виробництв виноробної продукції – зареєстрована декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства (крім виробництва пального);
► договір з акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії);
► документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у Законі № 481, забороняється.
Заява про видачу ліцензії та визначені Законом № 481 документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України, рекомендованим листом.
Ліцензія або рішення про відмову у її видачі видається заявнику органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України, не пізніше 30 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів.
У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови.
УВАГА! ВВЕДЕНІ ВИМУШЕНІ ТИМЧАСОВІ ЗАХОДИ
ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу СОVID-19» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу на всій території України з 12 березня до 03 квітня 2020 року установлено карантин.
ВВЕДЕНІ ВИМУШЕНІ ТИМЧАСОВІ ЗАХОДИ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ:
► з 17 березня 2020 року податкова припиняє проведення особистого прийому громадян;
► звернення громадян у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця податкова приймає засобами електронної пошти dp.zvern436@tax.gov.ua;
► запити на публічну інформацію податкова приймає засобами електронної пошти dn.publik436@tax.gov.ua або на офіційну скриньку dp.official@tax.gov.ua;
► не допускаються до приміщення ДПІ особи з ознаками інфекційних захворювань;
► обмежено кількість одночасного перебування людей в залах обслуговування до однієї людини та тільки у засобах особистого захисту;
► рекомендовано обмежити скупчення в закритих приміщеннях;
► біля місць надання консультацій відвідувачам забезпечено засоби індивідуальної гігієни (вологі серветки, звичайні серветки, антисептик для рук);
► розміщено кулери (баки з питною водою) з одноразовим посудом (стаканчики) для можливості частішого вживання питної води;
► проводиться он-лайн запис для відвідування ДПІ з метою вирішення термінових питань за допомогою електронних адрес поштових скриньок ДПІ, що додаються;
► для забезпечення мінімального контакту та отримання телефонних консультацій номери телефонів, які розміщені на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області», можливо дізнатись за посиланням dp.tax.gov.ua.
ПРОСИМО З РОЗУМІННЯМ ПОСТАВИТИСЯ ДО СИТУАЦІЇ, ЩО СКЛАЛАСЯ.
ПЕРЕЛІК ЕЛЕКТРОННИХ АДРЕС ПОШТОВИХ СКРИНЬОК ДПІ
З МЕТОЮ ЗДІЙСНЕННЯ ОН-ЛАЙН ЗАПИСУ ДЛЯ ВІДВІДУВАННЯ ПОДАТКОВИХ ІНСПЕКЦІЙ УПРАВЛІНЬ, ЯКІ УТВОРЕНІ НА ПРАВАХ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ГУ ДПС)
Назва ЦОП | Електронна адреса поштової скриньки ДПІ |
Правобережне управління ГУ ДПС | |
ЦОП Центральної ДПІ | dp.dpi5080.official@tax.gov.ua |
ЦОП Чечелівської ДПІ | dp.dpi5081.official@tax.gov.ua |
ЦОП Новокодацької ДПІ | dp.dpi5082.official@tax.gov.ua |
Соборне управління ГУ ДПС | |
ЦОП Шевченківської ДПІ | dp.dpi462.official@tax.gov.ua |
ЦОП Соборної ДПІ | dp.dpi463.official@tax.gov.ua |
Лівобережне управління ГУ ДПС | |
ЦОП Лівобережної ДПІ | dp.dpi464.official@tax.gov.ua |
ЦОП Амур-Нижньодніпровської ДПІ | dp.dpi461.official@tax.gov.ua |
Дніпровсько-Новомосковське управління ГУ ДПС | |
ЦОП Дніпровської ДПІ | dp.dpi417.official@tax.gov.ua |
ЦОП Новомосковської ДПІ | dp.dpi408.official@tax.gov.ua |
ЦОП Магдалинівської ДПІ | dp.dpi420.official@tax.gov.ua |
ЦОП Солонянської ДПІ | dp.dpi430.official@tax.gov.ua |
Західно-Донбаське управління ГУ ДПС | |
ЦОП Павлоградської ДПІ | dp.dpi410.official@tax.gov.ua |
ЦОП Тернівської ДПІ | dp.dpi413.official@tax.gov.ua |
ЦОП Юр’ївської ДПІ | dp.dpi435.official@tax.gov.ua |
ЦОП Першотравенської ДПІ | dp.dpi411.official@tax.gov.ua |
ЦОП Васильківської ДПІ | dp.dpi415.official@tax.gov.ua |
ЦОП Межівської ДПІ | dp.dpi421.official@tax.gov.ua |
ЦОП Петропавлівської ДПІ | dp.dpi425.official@tax.gov.ua |
ЦОП Покровської ДПІ | dp.dpi427.official@tax.gov.ua |
Кам’янське управління ГУ ДПС | |
ЦОП Кам’янської ДПІ | dp.dpi5500.official@tax.gov.ua |
ЦОП Вільногірської ДПІ | dp.dpi5581.official@tax.gov.ua |
ЦОП Жовтоводської ДПІ | dp.dpi5582.official@tax.gov.ua |
ЦОП Верхньодніпровської ДПІ | dp.dpi5583.official@tax.gov.ua |
ЦОП Криничанської ДПІ | dp.dpi5584.official@tax.gov.ua |
ЦОП Петриківської ДПІ | dp.dpi5585.official@tax.gov.ua |
ЦОП П’ятихатської ДПІ | dp.dpi5586.official@tax.gov.ua |
ЦОП Царичанської ДПІ | dp.dpi5587.official@tax.gov.ua |
Криворізьке південне управління ГУ ДПС | |
ЦОП Криворізької південної ДПІ | dp.dpi482.official@tax.gov.ua |
ЦОП Широківської ДПІ | dp.dpi434.official@tax.gov.ua |
ЦОП Апостолівської ДПІ | dp.dpi414.official@tax.gov.ua |
Криворізьке північне управління ГУ ДПС | |
ЦОП Криворізької північної ДПІ | dp.dpi483.official@tax.gov.ua |
ЦОП Криворізької ДПІ | dp.dpi418.official@tax.gov.ua |
ЦОП Софіївської ДПІ | dp.dpi431.official@tax.gov.ua |
Нікопольське управління ГУ ДПС | |
ЦОП Нікопольської ДПІ | dp.dpi407.official@tax.gov.ua |
ЦОП Марганецької ДПІ | dp.dpi406.official@tax.gov.ua |
ЦОП ДПІ у м. Покрові | dp.dpi409.official@tax.gov.ua |
ЦОП Томаківської ДПІ | dp.dpi432.official@tax.gov.ua |
Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення
для формування та подання звітності
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.28.8.0 станом на 12.03.2020. Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 28.12.2019 по 12.03.2020 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.28, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.
Перелік змін та доповнень (версія 1.28.8.0):
- Нові версії документів:
З метою забезпечення приймання та обробки документів за формами із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 29.01.2020 № 30 додано нові форми:
F/J 1300405 – Запит про отримання довідки з реєстру платників податку на додану вартість. Додаток 13 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (пункт 7.4). Форма № 1-ЗДР;
F/J 1301704 – Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Додаток 11 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (пункт 7.4). Форма № 1-ЗВР;
F/J 1310108 – Реєстраційна заява платника податку на додану вартість. Додаток 1 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (пункт 7.5). Форма № 1-ПДВ;
F/J 1401704 – Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Додаток 12 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (пункт 7.5). Форма № 2-ВР.
- З метою забезпечення приймання та обробки документів в системі електронного замовлення акційних марок додано нові форми:
F/J 1314301 – Попередня заявка-розрахунок про потребу в марках акцизного податку;
F/J 1314401 – Попередня заявка-розрахунок (додаткова) про потребу в марках акцизного податку.
Приклади формування електронних документів (Excel-файли):
- ПДВ_Дод1_Розрах_кориг_сум ПДВ(21)xls – Розрахунок коригування сум податку на додану вартість (Д1). Додаток 1 до податкової декларації з податку на додану вартість. (Наказ Міністерства фінансів України 28 січня 2016 року № 21 (у редакції наказів Міністерства фінансів України 23 лютого 2017 року № 276), із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 20.11.2019 року № 488).
- ПДВ_дод5_Розш-ка_под-их зоб_та_кр-ту (21)xls – Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5). Додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість. (Наказ Міністерства фінансів України 28 січня 2016 року № 21 ( у редакції наказів Міністерства фінансів України 23 лютого 2017 року № 276) із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 20.11.2019 року № 488).
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/
Внесено зміни до форми Податкової декларації збору
за місця для паркування транспортних засобів
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, які організовують та проводять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів, що 13.03.2020 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.12.2019 № 550 «Про внесення змін до форми Податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів» (далі – Наказ № 550).
Наказом № 550 внесено зміни до форми Податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів (далі – Декларація), яка складається з двох частин, а саме: самої Декларації, в якій безпосередньо зазначаються дані про суб’єкта господарювання та суму збору за місця для паркування транспортних засобів (далі – збір) до сплати і додатку до Декларації, в якому вказується розрахунок суми збору за об’єктами оподаткування.
Зазначений розрахунок містить нові показники, яких не було в попередній Декларації, а саме:
- код та найменування податкової пільги (згідно з актуальним довідником податкових пільг);
- суму пільги, розраховану пропорційно до періоду користування пільгою;
- дату початку і закінчення користування пільгою;
- суму пільги, яку використали за цільовим призначенням;
- площу, на яку поширили пільгу (кв.м).
Таким чином змінено порядок розрахунку суми нарахованого збору, а саме:
«площа об’єкта оподаткування» х «розмір мінімальної заробітної плати на 01 січня звітного року» х «кількість днів провадження діяльності із паркування транспортних засобів» х «на ставку збору» – «сума податкової пільги».
Збір необхідно буде розраховувати у розрізі видів об’єкта оподаткування:
– відведені земельні ділянки;
– комунальні гаражі;
– стоянки;
– паркінги (будівлі, споруди, їх частини).
Наказ № 550 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 13.03.2020 № 20.
Оновлено Довідник типів об’єктів оподаткування
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДПС України оприлюднила оновлений Довідник типів об’єктів оподаткування (далі – Довідник) станом на 16.03.2020.
Перелік Довідника доповнено лише одним об’єктом оподаткування – 714 «АГНКС» (автомобільна газонаповнювальна компресорна станція).
Нагадаємо, що Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подаються протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
Формою вищезазначеного повідомлення передбачено заповнення типу об’єкта оподаткування.
З Довідником платники можуть ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/dovidniki-/127294.html
Неповнолітня дитина отримала від фізособи – резидента, що не є членом сім’ї першого/другого ступеня споріднення спадщину: оподаткування
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що триває деклараційна кампанія 2020 року.
Вартість будь-якого об’єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями, які не зазначені у п.п. 174.2.1 п. 174.2 ст. 174 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), оподатковується за ставкою, визначеною п. 167.2 ст. 167 ПКУ, тобто 5 % (п.п. 174.2.2 п. 174.2 ст. 174 ПКУ).
За нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) оподатковуються об’єкти спадщини, що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення (п.п. «а» п.п. 174.2.1 п. 174.2 ст. 174 ПКУ).
Згідно з п. 174.3 ст. 174 ПКУ особами, відповідальними за сплату (перерахування) податку до бюджету, є спадкоємці, які отримали спадщину.
Дохід у вигляді вартості успадкованого майна (кошти, майно, майнові чи немайнові права) у межах, що підлягає оподаткуванню, зазначається у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), крім, зокрема, доходу спадкоємців, які отримали у спадщину об’єкти, що оподатковуються за нульовою ставкою ПДФО, а також доходу інших спадкоємців – резидентів, які сплатили ПДФО до нотаріального оформлення об’єктів спадщини або в сільських населених пунктах – до оформлення уповноваженою на це посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини.
Згідно з п. 179.6 ст. 179 ПКУ обов’язок щодо заповнення та подання Декларації від імені платника ПДФО стосовно доходів, отриманих малолітньою/неповнолітньою особою покладається на опікуна або піклувальника.
Відповідно до п. 99.2 ст. 99 ПКУ грошові зобов’язання малолітніх/неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття малолітніми/неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.
Батьки (усиновителі) малолітніх/неповнолітніх і малолітні/неповнолітні у разі невиконання грошових зобов’язань малолітніх/неповнолітніх несуть солідарну майнову відповідальність за погашення грошових зобов’язань та/або податкового боргу.
Враховуючи вищевикладене, батькам (усиновителям) та опікунам (піклувальникам) у разі отримання малолітньою/неповнолітньою дитиною спадщини, необхідно подати податкову Декларацію від імені малолітньої/неповнолітньої дитини та сплатити ПДФО, відповідно до п.п. 174.2.2 п. 174.2 ст. 174 ПКУ.
До уваги розробників програмного РРО: оприлюднено Опис АРІ!
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України ВЖЕ оприлюднила Опис АРІ для розробників програмного РРО.
Що це означає? Компанії, що мають власні ІТ-підрозділи або ІТ-компанії і пропонують свої рішення для торгівлі, зможуть розробити власні програми РРО. Ці рішення, за допомогою АРІ, зможуть надсилати електронні чеки для фіскалізації на серверах ДПС та виконувати усі інші операції, що вимагаються законом про електронні РРО.
Відкритий АРІ дозволить бізнесу самостійно впроваджувати ІТ-рішення, які відповідають його потребам, та виключити створення штучних монополій на ринку РРО.
Завантажити опис АРІ фіскального сервера можна тут:
https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410320.html
Податківці Дніпропетровщини нарахували 5,1 млн грн за результатами перевірок щодо контролю за обігом підакцизних товарів
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Протягом двох місяців 2020 року працівниками Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 37 фактичних перевірок суб’єктів господарювання щодо контролю у сфері обігу підакцизних товарів, у ході яких виявлено 31 порушення законодавства. Загальна сума нарахованих фінансових санкцій – 5 млн 121,8 тис. гривень.
Найчастіше суб’єкти господарювання торгували пальним без наявності ліцензії (18 випадків).
Крім того, виявлено: 1 факт оптової торгівлі пальним без наявності ліцензії, 3 факти роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності відповідних ліцензій, 3 факти торгівлі алкогольними напоями за цінами, нижчими від мінімальних роздрібних цін, 4 – з торгівлі алкогольними напоями на розлив, 2 – з торгівлі тютюновими виробами поштучно.
ДПС закликає максимально використовувати
дистанційний формат спілкування
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Здоров’я та безпека платників – головний пріоритет ДПС як соціально-відповідального державного органу. У зв’язку зі спалахом і розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України наполегливо рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).
Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:
► за можливості користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
► не створювати скупчення людей у ЦОП. Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метра);
► уникайте контакту з усіма, хто має жар та кашель.
ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо), нещодавно контактували з хворими на COVID-19 або перебували у країнах, у яких виявлено випадки зараження населення коронавірусом, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП.
ДПС звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Засобами Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:
- картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:
- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
- відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).
На період карантину режим роботи ЦОП змінюється з 10 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв. з обідньою перервою та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хв., для невеликих ЦОП – з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10 – 15 хвилин.
Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у черговому режимі.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності! Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточення!
Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/412361.html
Режим роботи ЦОПів у період карантину
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує.
У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу СОVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій режим роботи ЦОПів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області змінюється.
Наполегливо рекомендуємо платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби! Особливо, якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (он-лайн або поштою).
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертається з проханням до платників податків зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку та поштою.
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі рdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://саbіnеt.tах.gov.ua/, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Працівники Контакт-центру ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0800-501-007 (напрямок 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. в черговому режимі. У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800-501-007 (напрямок 0) або за посиланням https://саbіnеt.tах.gov.ua/.
Режим роботи центрів обслуговування платників Дніпропетровської області на період карантину розміщено на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Новини» від 18 березня поточного року за посиланням
https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/412423.html ,
а також на сторінці «ДПС у Дніпропетровській області» у мережі Facebook.
Дистанційні комунікації – запобігання поширенню коронавірусу!
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що з метою запобігання поширення коронавірусу COVID-19, запроваджені карантинні заходи.
Закликаємо платників: користуйтеся дистанційними формами комунікації, зайвий раз не відвідуйте податкові органи та максимально використовуйте електронні сервіси ДПС, що розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України:
– електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua/
– електронна звітність https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/.
Детально про декларування доходів – у банері «Деклараційна кампанія 2020» за посиланням
https://dp.tax.gov.ua/deklaratsiyna-kampaniya-2020/
Отримати необхідну інформацію, проконсультуватись з фахівцями податкової служби платники можуть за допомогою Інтернету, надіславши повідомлення на офіційні скриньки Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, та за номерами телефонів, а саме:
– перелік контактної інформації Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за посиланням https://dp.tax.gov.ua/kontakti/;
– контактні дані управлінь, які утворені на правах відокремлених підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (поштова адреса, контакти, електронна адреса, зокрема для подання запиту на публічну інформацію та письмових звернень громадянами) за посиланням https://dp.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/teritorialni-organi/.
Дотримуючись правил безпеки у непростій ситуації, ви максимально себе захищаєте!
ДПС розпочинає серію відеоуроків про те, як користуватися Е-сервісами
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Для допомоги платникам податків Державна податкова служба розпочинає серію відеоуроків, в яких роз’яснюватиметься як правильно користуватися електронними сервісами.
Перший відеоурок присвячено заповненню декларації про майновий стан і доходи громадян. Переглянувши його, користувачі зможуть дізнатися як правильно заповнити декларацію крок за кроком та як при цьому уникнути помилок. Звертаємо увагу, щоб подати декларацію через Електронний кабінет платникам податків необхідно мати електронний підпис.
У зв’язку з оголошеним в Україні карантином з метою запобігання поширення вірусу COVID-19 закликаємо платників користуватися електронними сервісами від Державної податкової служби.
Відеоматеріали по темі розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi/5977.html
До уваги платників: набрали чинності важливі закони,
спрямовані на протидію пандемії коронавірусу в Україні!
Шевченківська ДПІ Соборного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що в офіційному виданні «Голос України» від 17.03. 2020 № 51(7138) опубліковано закони України від 17 березня 2020 року, які спрямовані на протидію пандемії коронавірусу в Україні, а саме:
► Закон України № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 530).
Законом № 530 на час карантину, зокрема, забороняються перевірки бізнесу; дозволяється дистанційна робота; ввезення лікарських засобів, призначених для боротьби з COVID-19, здійснюється без мита та ПДВ – для зниження ціни на закупівлі; запроваджується адміністративна відповідальність за порушення правил карантину; підвищується кримінальна відповідальність за порушення санітарних правил і норм щодо запобігання інфекційним захворюванням.
Крім того, введення карантину тепер вважатиметься форс-мажором.
Закон № 530 набрав чинності 17.03.2020 (з дня опублікування).
► Закон України № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 533).
Законом № 533, зокрема, внесено такі зміни:
- не застосовуватимуться штрафні санкції за порушення податкового законодавства, вчинені з 01 березня по 31 травня 2020 року;
- встановлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок ДПС з 18 березня по 31 травня 2020 року;
- подовжено до 01 липня 2020 року термін подання річної декларації про майновий стан і доходи;
- тимчасово звільняються від нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування всі фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, та члени фермерського господарства за періоди з 01 по 31 березня та з 01 квітня по 30 квітня 2020 року за себе. При цьому цей період зараховується до страхового стажу для виплати пенсії, іншої державної допомоги, соціального страхування;
- не нараховується та не сплачується у період з 01 березня року по 30 квітня 2020 року плата за землю;
- об’єкти нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за період з 01 березня по 30 квітня 2020 року;
- строк обов’язкового запровадження реєстраторів розрахункових операцій для ФОП продовжується (з 01.10.2020 до 01.01.2021, а для окремих видів діяльності до 01.04.2021).
Закон № 533 набрав чинності 18.03.2020 (з дня, наступного за опублікуванням).
► Закон України № 531-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на підвищення доступності лікарських засобів, медичних виробів та інших товарів, які закуповуються Особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я» (далі – Закон № 531).
Законом № 531 визначено Особу, уповноважену на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я (Закупівельна організація). Крім того, продовжено до 31 березня 2022 року термін дії реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, що закуповуються спеціалізованими організаціями, які здійснюють закупівлі, виданих до 31 березня 2020 року. Якщо такі лікарські засоби були використані не за їх цільовим призначенням, то посадові особи притягуються до відповідальності, а ПДВ має бути сплачено у повному обсязі.
Закон № 531 набрав чинності 18.03.2020 (з дня, наступного за опублікуванням).
► Закон України № 532-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підвищення доступності лікарських засобів, медичних виробів та інших товарів, які закуповуються за кошти державного бюджету, та створення умов для закупівель у сфері охорони здоров’я за кошти державного бюджету» (далі – Закон № 532).
Законом № 532, зокрема розділ 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) доповнено новим п. 381, відповідно до якого тимчасово, до 31 грудня 2022 року, звільняються від оподаткування ПДВ:
1) операції з ввезення на митну територію України лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я;
2) операції з постачання на митній території України лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я. При цьому, норми п. 198.5 ст. 198 та ст. 199 ПКУ не застосовуються;
3) операції з безоплатного постачання (передачі) особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що були ввезені та/або поставлені на митній території України відповідно до підпунктів 1 та 2 п. 381 розділу 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, на користь структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;
4) операції з безоплатного постачання (передачі) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що були ввезені та/або поставлені (передані) на митній території України відповідно до підпунктів 1 – 3 п. 381 розділу 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, у разі здійснення перерозподілу таких лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них у встановленому законодавством порядку між структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та/або суб’єктами господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;
5) операції з безоплатного постачання (передачі) у системі охорони здоров’я до кінцевого споживача (пацієнта), у тому числі з метою надання необхідних медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій, лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що були ввезені та/або поставлені (передані) на митній території України відповідно до підпунктів 1 – 4 п. 381 розділу 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або суб’єктами господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Закон № 532 набере чинності з 01.04.2020 (першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування), крім підпункту 1 пункту 5 розділу І Закону № 532, яким подовжено до 31.12.2022 дію п. 38 розділу 2 підрозділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, що набрав чинності з 18.03.2020.
Упорядковано розмір ставки рентної плати за користування надрами
для видобування бурштину
Шевченківська ДПІ Соборного ГУ ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що 07.03.2020 набрав чинності Закон України від 04 лютого 2020 року № 490-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо упорядкування розміру ставки рентної плати за користування надрами для видобування бурштину» (далі – закон № 490).
Законом № 490 внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), а саме:
- У п. 252.20 ст. 252 ПКУ слово і цифри «бурштин 25,00» замінено словом і цифрами «бурштин 10,00».
- Підрозділ 91 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено п. 3, відповідно до якого тимчасово встановлено ставку рентної плати за користування надрами для видобування бурштину, визначену п. 252.20 ст. 252 ПКУ:
- до 31 грудня 2020 року включно – у розмірі 5 відсотків;
- до 31 грудня 2021 року включно – у розмірі 8 відсотків.
Закон № 490 опубліковано у офіційному виданні «Голос України» від 06.03.2020 № 44.
Працівник після виходу з відпустки відпрацював неповний місяць та отримав зарплату у розмірі менше мінімальної: нарахування єдиного внеску
Шевченківська ДПІ Соборного ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до ст. 2 Закону України від 15 листопада 1996 року № 504/96-ВР «Про відпустки» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 504) громадяни України, які перебувають у трудових відносинах з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, виду діяльності та галузевої належності, а також працюють за трудовим договором у фізичної особи, мають право на відпустки.
Статтею 4 Закону № 504 передбачено такі види відпусток: щорічні, додаткова відпустка у зв’язку з навчанням, творча відпустка, соціальні відпустки (у зв’язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, у зв’язку з усиновленням дитини, додаткова відпустка працівникам, які мають дітей або повнолітню дитину з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи), відпустки без збереження заробітної плати.
Відповідно до частини 5 ст. 8 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) для платників, зазначених у ст. 4 Закону № 2464, встановлюється у розмірі 22 % до визначеної ст. 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску. У разі, якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, та ставки єдиного внеску.
Згідно з п. 9 розділу ІІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 із змінами і доповненнями (далі – Інструкція № 449), умовою застосування зазначеної норми є перебування найманого працівника у трудових відносинах повний календарний місяць або відпрацювання всіх робочих днів звітного місяця, які передбачені правилами внутрішнього трудового розпорядку і графіками змінності згідно із законодавством.
Суми оплати відпустки відносяться до того місяця, за який вони нараховані. Якщо після виходу з відпустки загальна сума нарахованої заробітної плати та оплати частини відпустки, яка припадає на поточний місяць, не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), сума єдиного внеску за цей місяць розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, та ставки єдиного внеску.
Отже, найманим працівникам за основним місцем роботи, які після виходу з будь-якої відпустки, визначеної ст. 4 Закону № 504, крім відпустки без збереження заробітної плати відповідно до п. 18 частини першої ст. 25 Закону № 504, відпрацювали неповний місяць, в якому загальна сума нарахованого доходу за місяць не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, та ставки єдиного внеску у розмірі 22 відсотка.
За інформацією ГУ ДПС у Дніпропетровській області