Слідчі ДФС у Дніпропетровській області повернули до бюджету понад 34,5 млн. грн.
Протягом 9 місяців поточного року слідчими ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідувалось 548 кримінальних проваджень за порушення у сфері податкових відносин.
Досудове розслідування закінчено з 186 кримінальних проваджень, з яких до суду скеровано 77. З них з обвинувальним актом – 48, для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності – 29, з яких 4 провадження – у зв’язку із відшкодуванням збитків під час досудового розслідування.
Крім того, з січня по вересень 2016 року за підслідністю слідчими направлено 102 кримінальних провадження, приєднано до інших проваджень – 49.
Завдяки розслідуваним справам слідчими ГУ ДФС Дніпропетровщини з початку року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 34 мільйони 592 тисячі гривень. Також, накладено арешт на майно порушників на суму 11 мільйонів 878 тисяч гривень.
Як здійснюється реєстрація неприбуткових організацій та установ контролюючими органами?
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє.
Відповідно до п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) не є платниками податку на прибуток підприємств неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.
Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 (далі – Порядок №440).
Включення неприбуткової організації до Реєстру здійснюється контролюючим органом з присвоєнням їй ознаки неприбутковості згідно з п.4 Порядку №440 (п.5 Порядку №440).
Присвоєння неприбутковій організації ознаки неприбутковості здійснює контролюючий орган за основним місцем обліку неприбуткової організації (п.4 Порядку №440).
Пунктом 6 Порядку №440 визначено, що для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою №1-РН згідно з додатком 1 до Порядку №440 і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.
Реєстраційна заява та копії зазначених документів можуть бути подані (надіслані) неприбутковою організацією в один із таких способів:
– особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;
– поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
– засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону;
– державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію. Така заява в електронній формі в установленому порядку передається технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію утворення юридичної особи згідно із Законом.
Контролюючий орган може проводити перевірку відомостей, що містяться у поданих документах, щодо відповідності вимогам, встановленим Кодексом та законодавством, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.
Згідно з п.8 Порядку №440 за результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом 14 календарних днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення про:
– включення, повторне включення, відмову у включенні неприбуткової організації до Реєстру;
– виключення неприбуткової організації з Реєстру;
– зміну ознаки неприбутковості.
Контролюючий орган відмовляє неприбутковій організації у включенні до Реєстру у разі:
– подання неприбутковою організацією неповного пакета документів, визначених п.6 Порядку №440;
– невідповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим п.7 Порядку №440.
Відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 до Порядку №440 готується у двох примірниках, один з яких надається неприбутковій організації, а другий залишається у контролюючому органі.
Після отримання рішення про відмову у включенні до Реєстру неприбуткова організація може усунути недоліки та повторно подати документи до контролюючого органу відповідно до п.6 Порядку №440, не змінюючи при цьому положення установчих документів, до яких контролюючим органом не висловлено зауважень. Повторно надіслана реєстраційна заява розглядається у строки, зазначені в абзаці першому п.8 Порядку №440.
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 102.04 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
Про базу оподаткування ПДВ при постачанні автоперевізником квитків
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 29.09.2016 №21112/6/99-99-15-03-02-15 (далі – лист ДФС №21112) повідомила, що базою оподаткування податком на додану вартість (далі – ПДВ) в автостанції – платника ПДВ, яка здійснює продаж квитків на проїзд в автобусах та на перевезення багажу, є сума, що складається з автостанційного збору та плати за послуги з попереднього продажу квитків (за наявності такої).
При цьому у разі, якщо автостанції – платнику ПДВ, при здійсненні нею постачання (продажу) квитків на проїзд в автобусах та на перевезення багажу, сплачується лише автостанційний збір, то база оподаткування ПДВ буде визначатися виключно із суми автостанційного збору.
Лист №21112 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/69997.html
Внесені зміни до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Міністерством фінансів України наказом від 04.08.2016 №723, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.08.2016 за № 1177/29307 (далі – Наказ №723), викладено у новій редакції Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків (далі – Порядок), затверджений наказом Мінфіну від 02.06.2015 №524 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24.06.2015 за №751/27196).
Порядок розроблено з метою забезпечення єдиного підходу до формування щоквартального плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків.
Наказ №723 набрав чинності 09.09.2016 (опубліковано в «Офіційному віснику України від 09.09.2016 №69).