Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Дніпропетровську інформує Первинні вкладки
Впровадження централізованої системи призначення та виплати пенсій
З 1 січня 2016 року система централізованого призначення та виплати пенсій запроваджена в кількох областях України. Планується, що з 1 липня до системи приєднається Дніпропетровська область, а з 1 серпня — решта областей.
Завдяки новітнім технологіям майбутній пенсіонер незалежно від місця реєстрації та проживання може звернутися в будь-яке територіальне управління Пенсійного фонду для призначення пенсії.
Безперечними перевагами централізованої системи є:
• надання послуг громадянам незалежно від місця їх реєстрації;
• можливість дистанційного обслуговування;
• автоматичні розрахунки оптимального виду і розміру пенсії;
• зменшення часу обслуговування;
• відмова від величезного паперового документообігу за рахунок впровадження електронного документообігу;
• забезпечення надійного захисту даних.
Незабаром у зв’язку з переходом на електронний формат документообігу для призначення пенсії не треба буде нести в Пенсійний фонд багато паперів: людина приходить у відділення Фонду з трудовою книжкою і паспортом, щоб відсканувати документи. У свою чергу, фахівець Пенсійного фонду оцифровує їх, заповнює в електронній формі заяву про призначення пенсії та роздруковує його, а людина, якій призначається пенсія, лише запевняє це заяву своїм підписом.
Електронні пенсійні справи, які будуть містити скановані пенсійні документи, а також усі розрахунки під час призначення та перерахунку пенсії і будуть становити основний пенсійний архів.
Передбачається також, що пенсіонери зможуть у будь-який час через мережу Інтернет ознайомитися з даними свого пенсійного справи за допомогою електронного цифрового підпису.