Управління соціального захисту населення Шевченківської районної у місті Дніпрі ради повідомляє!
Рішенням Дніпровської міської ради від 18.12.2018 № 1256 внесені зміни до рішення міської ради від 23.06.2016 № 234 «Про затвердження порядку надання адресної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг родинам осіб з інвалідністю у м. Дніпрі» виклавши шостий та сьомий абзац Порядку надання адресної допомоги у новій редакції:
«Адресна допомога не призначається у разі, коли сім’я отримує субсидію або заявник має пільги на оплату житлово-комунальних послуг згідно з чинним законодавством. Отримувачі Адресної допомоги несуть персональну відповідальність за надання недостовірних даних.
Управління перевіряє достовірність даних, зазначених у заяві заявника про надання Адресної допомоги, звіряючи з оригіналами відповідних документів (особа, уповноважена на збір документів, несе персональну відповідальність за подану до Департаменту інформацію). Управління створює комісію, яка розглядає заяву про призначення Адресної допомоги у 10-денний термін з дня надходження та про результати інформує заявника. Департамент укладає договори з постачальниками житлово-комунальних послуг у межах кошторисних призначень на відповідний рік. Управління надає списки та проводить звірку отримувачів Адресної допомоги з постачальниками житлово-комунальних послуг. У разі надання постачальниками житлово-комунальних послуг зазначених послуг на суму, меншу розміру отриманої Адресної допомоги (в тому числі, у разі зміни місця реєстрації або смерті отримувача тощо), невикористані кошти підлягають поверненню постачальником житлово-комунальних послуг до Департаменту на підставі актів звіряння станом на 01 липня з розмежуванням по роках»;
За повною інформацією звертатись до управління соціального захисту населення за адресою: пр.-т Богдана Хмельницького буд. 116А, каб.21,тел.732-40-53.