Відбулося чергове засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області
В приміщенні ГУ ДФС у Дніпропетровській області 05 липня 2017 року відбулося шосте засідання Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області. На засіданні обговорювалися проблемні питання щодо помилок в кодах послуг в податкових накладних та штрафів за нереєстрацію податкових накладних, щодо створення, діяльності та оподаткування ОСББ, проблемні аспекти оформлення лісоматеріалів (пиломатеріалів) для проходження експортних операцій. У засіданні Громадської ради прийняла участь начальник управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова, яка ознайомила присутніх з запровадженням системи автоматизованого моніторингу відповідностей податкових накладних/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних. В ході засідання розглянуті інші питання, які стосуються діяльності Громадської ради. Підсумки роботи Дніпропетровської митниці ДФС за червень 2017 року У червні 2017 року Дніпропетровська митниця ДФС забезпечила надходження до Державного бюджету України платежів у сумі 1489 млн. грн., що на 19,5%, або на 243,3 млн. грн. більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Середньоденні надходження митних платежів становлять 74,4 млн. грн., що на 13,6 %, або 8,9 млн. грн. більше від середньоденних надходжень червня 2016 року. Результати роботи митниці в червні дозволять перерахувати до бюджету Дніпропетровської області на реконструкцію та поточний ремонт автомобільних доріг державного значення близько 35,1 млн. грн. Інформація щодо діяльності ІДД ДФС «Інформаційно-довідковий департамент: – 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі); – (044) 454-16-13 з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі) для мешканців м. Києва. Електронна пошта: idd@sfs.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису). «Антикорупційний сервіс «Пульс» За телефоном (044) 284-00-07 можна повідомити щодо можливих корупційних та кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів ДФС (зокрема, 2 щодо одержання, надання, обіцянки чи пропонування неправомірної вигоди, загрози особистій безпеці та знищення матеріальних цінностей), переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, а також з незаконним звільненням від митного контролю, утворення черг на митних постах та в пунктах пропуску, Центрах обслуговування платників, перевищення терміну надання адміністративної послуги, відмови в записі на особистий прийом, відмови в прийнятті вхідної кореспонденції. Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України «Про очищення влади» про осіб, стосовно яких проводиться перевірка, можна повідомити на гарячу лінію Державної фіскальної служби України: – за номером телефону: (044) 454-16-00 – або на електронну адресу: dopomoga@sfs.gov.ua. Громадяни можуть викласти усні звернення до ДФС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС за номером (044) 284-00-07». До уваги платників ПДВ, якщо зупинена реєстрація ПН/РК! Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) на головній сторінці офіційного веб-порталу повідомила наступне. У разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у такій ПН/РК, пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПКУ. Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601 (далі – Повідомлення). Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН, та до такого Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб). Електронні формати Повідомлення та додатку до нього розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів. Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Також для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке 3 програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту). Нагадуємо, що Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621. Про подання та заповнення нової форми декларації з податку на прибуток підприємств Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у листі від 30.06.2017 №16989/7/99-99-15-02-01-17 «Про набуття чинності наказу Мінфіну від 28.04.2017 №467» (далі – лист ДФС №16989) повідомила наступне. З 09.06.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 №467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.05.2017 за №642/30510 (далі – Наказ №467), яким у новій редакції викладено форму податкової декларації з податку на прибуток підприємств (далі – Декларація) та форми додатків до неї. Наказ №467 виданий з метою реалізації положень законів України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» та №1795-VIII «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо підтримки літакобудівної галузі», а також від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні». У листі ДФС №16989 проінформовано про зміни, внесені до основної частини Декларації та додатків до неї, а також порядок їх заповнення. Враховуючи, що видання Наказу №467 обумовлено змінами у податковому законодавстві, які впливають на показники бюджету поточного року, платникам податку на прибуток підприємств, які звітують щокварталу за звітний (податковий) період – півріччя поточного року, рекомендовано подавати Декларацію за оновленою формою. Лист №16989 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributokpidpri/listi-dps/302041.html