Внесення змін до ідентифікаційних персональних даних у Державному реєстрі виборців
1. Назва адміністративної послуги | Внесення змін до ідентифікаційних персональних даних у Державному реєстрі виборців при зверненні особи за власною ініціативою до органу ведення Державного реєстру виборців | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.Підстава для надання послуги (нормативно-правові акти) | 1. Стаття 20 Закону України “Про Державний реєстр виборців”.
2. Порядок організаційно-правової підготовки та виконання дій щодо ведення Державного реєстру виборців, затвердженого постановою ЦВК від 20.01.2011 № 13 (п.3). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Категорія споживачів (замовників) послуги | 1. Зміна персональних даних.
2. Некоректність персональних даних виборця у Реєстрі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. Перелік документів, необхідних для надання послуги | 1. Заява (рекомендовано формуляр 01).
2. Паспорт громадянина України, копії ст.2, 3, 11. 3. Тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) та його копія. 4. Документ, який уповноважує особу (у разі, якщо виборець постійно нездатний пересуватися самостійно). 5. Документ, який підтверджує факт НСП (за наявності підстав). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Опис результату, який повинен отримати одержувач | Письмове повідомлення про включення до Реєстру або відмову в наданні послуги | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Термін надання послуги | До 15 робочих днів | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Інформація про платність послуги | Послуга надається безоплатно | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Місце надання послуги | Відділ ведення Державного реєстру виборців Шевченківської районної у місті ради; вул. М.Грушевського, 70, 4 поверх, кімн. 452,453 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. Режим роботи, порядок прийому одержувачів | Понеділок – четвер 9:00 – 18:00,
П’ятниця – 9:00 – 16:45 Перерва – 13:00 – 13:45 Вихідний – субота, неділя |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10. Черговість надання послуги у разі перевищення попиту | Послуга надається громадянам у порядку черговості звернень | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні | Інформацію про послугу можна отримати у відділі ведення Державного реєстру виборців районної у місті ради; вул. М. Грушевського, 70, 4 поверх, кімн. 452,453 або на офіційному сайті Шевченківської районної у місті ради | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12. Підстави для відмови у наданні послуги | 1. Особа не включена до Реєстру.
2. Недостовірність даних, зазначених у заяві. 3. До Реєстру вже внесені відповідні зміни. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Скарги приймаються та реєструються у загальному відділі.
Скарга подається голові районної у місті ради, термін розгляду скарги – 30 днів.
Ф-01/ІК-8/02 Відділу ведення Державного реєстру виборців _______________________ З А Я В А щодо зміни ідентифікаційних персональних даних виборця До Державного реєстру виборців занесені такі персональні дані: _________________________________________________________________________________ (прізвище, власне ім’я (усі власні імена) та по батькові) _________________________________________________________________________________ (дата народження (число, місяць, рік) та місце народження) _________________________________________________________________________________ (виборча адреса) _________________________________________________________________________________ Відповідно до статті 20 Закону України “Про Державний реєстр виборців” прошу внести до ідентифікаційних персональних даних такі зміни:
_____________________________________________________________________________
_____________________ ____________________ (дата подання заяви) (підпис заявника)
лінія відриву ——————————————————————————————————————————————– Підтвердження про прийняття заяви Ф-01/ІК-8/02 ___________________ _______________ ______________________________ (дата прийняття заяви) (підпис) (прізвище та ініціали працівника) |