Внесено зміни до податкової декларації про майновий стан і доходи та інструкції щодо її заповнення
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Міністерство фінансів України наказом від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» (далі – Наказ №821) внесені зміни до форми податкової декларації про майновий стан і доходи та у новій редакції викладена Інструкція щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.
Відповідно до пункту 3 Наказу №821, він набирає чинності з 31.12.2016.
Так, зокрема, оновлена податкова декларація про майновий стан і доходи (далі – Декларація) складається із семи розділів та містить два додатки, а саме:
– Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих від операцій з інвестиційними активами (додаток Ф1);
– Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою (додаток Ф2).
Нагадаємо, що до внесення змін Декларація складалася з восьми розділів та чотирьох додатків, а саме:
– Розрахунок податку на доходи фізичних осіб при отриманні доходів у формі заробітної плати від двох і більше податкових агентів згідно з підпунктом «є» пункту 176.1 статті 176 розділу IV Податкового кодексу України (додаток Ф1);
– Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих від операцій з інвестиційними активами (додаток Ф2);
– Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору, з доходів, отриманих з джерел за межами України (додаток Ф3);
– Розрахунок податкових зобо’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою (додаток Ф4).
Умови застосування РРО ФОП – платниками єдиного податку
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП) – платниками єдиного податку визначені у пункті 296.10 ст.296 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями, відповідно до якого РРО не застосовуються ФОП – платниками єдиного податку:
– першої групи;
– другої і третьої груп незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 мільйон гривень.
У разі перевищення у календарному році обсягу доходу понад 1 мільйон гривень застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.
Затверджено перелік товарів, робіт і послуг, на вартість яких
на період проведення АТО не проводиться коригування фінрезультату
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Кабінет Міністрів України постановою від 26.10.2016 №758 (далі – Постанова №758) затвердив перелік товарів, виконаних робіт, наданих послуг, вартість яких на період проведення антитерористичної операції (АТО) включається до інших витрат звичайної діяльності або на вартість яких не проводиться коригування фінансового результату оподаткування.
До зазначеного переліку входять:
– спеціальні засоби індивідуального захисту;
– технічні засоби спостереження;
– лікарські засоби;
– засоби особистої гігієни;
– продукти харчування;
– предмети речового забезпечення,
які добровільно передані Збройним Силам, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, що утримуються за рахунок коштів держбюджету.
Зазначена Постанова дозволить тимчасово, на період проведення АТО, суб’єктам господарювання, які надають благодійну допомогу учасникам АТО, отримати податкову пільгу зі сплати податку на прибуток підприємств.
Зазначений перелік затверджено відповідно до пункту 33 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України.
Постанова №758 набрала чинності 02.11.2016.
Типова інструкція про порядок роботи зі службовою інформацією
в органах влади діє
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 04.11.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №736 (далі – Постанова №736), якою затверджена нова Типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію (далі – Типова інструкція).
Нагадуємо, що Типова інструкція визначає єдині вимоги до ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, зібрану під час провадження оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, діяльності у сфері оборони держави, та іншу службову інформацію, в органах державної влади, інших державних органах.
Постанова №736 опублікована в Офіційному віснику України від 04.11.2016 №85.
Яким чином у звіті про суми податкових пільг виправляються помилки та
чи передбачена відповідальність у разі їх виправлення?
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 №1233 (далі – Порядок №1233).
Зазначений Порядок є обов’язковим для виконання суб’єктами господарювання (далі – СГ), які відповідно до Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) не сплачують податки та збори до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг (п.1 Порядку №1233).
Пунктом 3 Порядку №1233 визначено, що звіт про суми податкових пільг (далі – Звіт) подається СГ за три, шість, дев’ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли СГ пільгами не користується, Звіт не подається.
Форма Звіту визначена додатком до Порядку №1233.
Порядок визначення сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг за операціями, які здійснюються на митній території України, затверджений наказом ДПА України від 29.03.2011 №167 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.04.2011 за №483/19221) (далі – Порядок №167).
Враховуючи те, що формою Звіту, а також Порядком №167 не передбачено механізм подання уточненого Звіту, а також враховуючи те, що зазначений Звіт складається наростаючим підсумком з початку року, то допущені помилки слід виправляти у черговому Звіті у межах року
При цьому, виправлення помилок у Звіті не призводить до нарахування штрафних санкцій.
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 135.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».