Внутрішня безпека ГУ ДФС у Дніпропетровській області провела 71 перевірку
Протягом січня – травня поточного року управлінням внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено 71 перевірку в територіальних підрозділах ГУ.
За результатами перевірок управлінням внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Дніпропетровській області винесено 15 подань керівникам ДПІ (ОДПІ) для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; до дисциплінарної відповідальності притягнуто 20 працівників ГУ ДФС області та Дніпропетровської митниці ДФС; оголошено 9 підозр працівникам фіскальної служби; до суду скеровано 6 обвинувальних актів.
З метою недопущення на вакантні та керівні посади в органах ДФС осіб, що своїми діями або вчинками можуть дискредитувати імідж служби, у поточному року проведено перевірки 348 кандидатів на працевлаштування. За підсумками перевірок 9 претендентам відмовлено у прийомі на службу.
Основні показники діяльності Дніпропетровської митниці ДФС
у травні 2017 року
У травні 2017 року у зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС здійснено митне оформлення зовнішньоторгівельних операцій суб’єктів господарської діяльності на суму близько 15,3 млрд. грн. З цієї кількості імпортовано товарів на суму близько 7,4 млрд. грн., експортовано на суму близько 7,9 млрд. грн., що складає, відповідно, 48% (імпорт) та 52% (експорт) загального обсягу зовнішнього товарообміну. У порівнянні з квітнем 2017 року цей обсяг зменшився на 15%, при цьому, об’єми імпорту зменшились на 0,33%, а експорту – на 25,5%.
Протягом травня 2017 року Дніпропетровською митницею ДФС оформлено 14 196 МД, з яких 42,4% – в митному режимі «імпорт» та 47,9% – в митному режимі «експорт».
Фіскальною службою значна увага приділяється спрощенню митних процедур та скороченню часу, який суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності витрачають на оформлення товарів. Результатом роботи митниці, спрямованої на покращення сервісу, є стабільні показники середнього часу митного оформлення імпортних та експортних операцій, які складають 1 ч. 13 хв. та 31 хв. відповідно.
На Дніпропетровщині майже 100% платників ПДВ
користуються електронною звітністю
Майже 100 відсотків платників ПДВ та 88,7 відсотків платників єдиного соціального внеску Дніпропетровської області прозвітували у травні 2017 року в органи ДФС, скориставшись мережею Інтернет.
Із загальної кількості 18 тисяч 131 платника податку на додану вартість області, у травні поточного року 18 тисяч 020 платників скористалися електронним сервісом ДФС, направивши звітність по e-mail.
Також, у травні 2017 року з 52 тисяч 255 платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Дніпропетровщини 46 тисяч 352 платника прозвітували у фіскальні органи області засобами електронного зв’язку.
«Електронна звітність переконливо витісняє паперову, економлячи не лише час платників податків, а й фінансові витрати. Більшість платників не тільки звикли до зручного електронного формату, але й упевнені в його майбутньому, – переконана начальник управління обслуговування платників Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Олена Ярова.
Податковий календар на 23 червня 2017 року
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що
23 червня, п’ятниця, останній день подання
- декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію.
Затверджено критерії для зупинення реєстрації податкової накладної та вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 20.06.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621) (далі – Наказ №567).
Зазначеним Наказом затверджені:
– Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії оцінки) (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621);
– Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622).
Пунктом 4 Наказу 567 визначено, що Державній фіскальній службі України (далі – ДФС) необхідно:
– до 25.06.2017 здійснити аналіз ефективності застосування Критеріїв оцінки та у п’ятиденний строк надати пропозиції Міністерству фінансів України стосовно їх удосконалення;
– щокварталу до п’ятого числа першого місяця наступного кварталу надавати пропозиції Міністерству фінансів України для удосконалення Критеріїв оцінки.
Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр) здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування цим Критеріям (далі – Моніторинг) (п.1 Критеріїв оцінки).
Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями (пункт 6 Критеріїв оцінки):
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01.01.2017 у Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01.01.2017 в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);
2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб’єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.
У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1) та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1), більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.
У разі, якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпункті 2), – реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.
Наказ опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 20.06.2017 №48.
До уваги платників податків!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) в електронному сервісі «Загальнодоступний інформаційно довідковий ресурс» (розділ «Необхідно знати») повідомила наступне.
З метою забезпечення належного рівня інформованості громадян України та іноземців, які планують подорожі за кордон або в Україну відповідно, у розділі «Інформація з питань митної справи» електронного сервісу «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» розміщено інтерактивне посилання «Актуальні запитання щодо митного контролю та оформлення товарів громадян», що надає можливість ознайомитися з актуальними запитаннями, з якими громадяни найчастіше звертаються до Контакт-центру ДФС, та відповіді на них.