З початку року органами ДФС Дніпропетровщини видано понад 4900 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами
За п’ять місяців 2016 року Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області видано 4943 ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами. Загалом, станом на 1 червня поточного року у Дніпропетровській області діє 12267 ліцензій по 5725 суб’єктах господарювання.
Крім того, ведеться систематичний контроль за своєчасністю щоквартальної сплати суб’єктами господарювання за ліцензії на право роздрібної торгівлі. В результаті, з початку 2016 року призупинено дію 868 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу.
«Слід зазначити, що з початку поточного року, за порушення законодавства в частині продажу алкогольних та тютюнових виробів було анульовано 694 ліцензії, у тому числі 11 ліцензій за порушення законодавства в частині продажу зазначених товарів особам, які не досягли 18 років», – повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.
Про переваги подання податкової звітності в електронному вигляді
Днями, в Інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася прес – конференція на тему: «Надання у користування засобів електронного цифрового підпису та допомоги при генерації відкритих та особистих ключів» за участі начальника відділу реєстрації користувачів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юрія Ткача.
Cтрок чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).
Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки), – зазначив Юрій Ткач.
З метою упередження спроб отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) шахраями з використанням фіктивних реєстраційних документів та захисту інтересів заявників з 30 жовтня 2015 року представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДЦ ДФС здійснюється особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.
Подання податкової звітності в електронному вигляді, має багато переваг як для платників податків, так і для податкової служби, зокрема платники податків отримують:
-
економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів ;
-
уникнення витрачання часу у чергах до податкового інспектора або «вікна» прийому звітності при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;
-
гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
-
суттєве скорочення термінів проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку;
-
оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв’язку;
-
інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом ;
-
конфіденційність інформації;
-
оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.
Про нові форми реєстраційних документів
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням http://acskidd.gov.ua/news#161повідомив, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
– Реєстраційна картка (для юридичної особи);
– Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);
– Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
– Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;
– Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 1 липня 2016 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 30 червня 2016 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».
Оновлено електронний сервіс ДФС України «Електронний кабінет платника»
Головне управлінням ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) – це модернізований електронний сервіс Державної фіскальної служби України (далі – ДФС України), вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України (http://sfs.gov.ua/).
Зазначений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою «старого» кабінету («Електронний кабінет платника»).
Сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) складається з двох функціональних частин:
-
відкритої (загальнодоступна);
-
приватної (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини сервісу можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП).
У приватній частині сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) платник податку отримує доступ до усієї інформації після ідентифікації особи, тобто застосування ЕЦП.
Через відкриту частину сервісу платник (громадянин) має змогу:
а) ознайомитися з основними новинами (нововведеннями) сервісу;
б) скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступною, а саме:
– даними про взяття на облік платників;
– даними реєстру страхувальників;
– даними реєстру платників ПДВ;
– даними реєстру платників єдиного податку;
– інформацією про реєстраторів розрахункових операцій (РРО);
– інформацією про книги обліку розрахункових операцій (КОРО);
– даними реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
в) отримати інформацію про граничні строки сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
г) роздрукувати бланки податкової звітності;
д) заповнити податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) та додатки до неї (у разі необхідності), перерахувати суми, внесені до декларації, завантажити на персональний комп’ютер та роздрукувати;
е) отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.
Чи існує можливість тимчасово припинити підприємницьку діяльність?
Головне управлінням ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця визначено Законом України від 15.05.2003 №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями (далі – Закон №755).
Законом №755 та іншими нормативно-правовими актами не передбачено тимчасове припинення підприємницької діяльності (декретна відпустка, хвороба, виїзд за кордон та ін.).