З початку року органами ДФС у Дніпропетровській області надано майже199 тисяч адміністративних послуг
Днями в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулась прес-конференція на тему: «Організація роботи Центрів обслуговування платників податків Дніпропетровської області» за участі начальника підрозділу управління обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області Євгена Суднікова. Він зазначив, що в органах ГУ ДФС у Дніпропетровській області на кінець квітня 2017 року створено та працюють 36 Центрів обслуговування платників (далі – ЦОП). В ЦОПах платники податків мають можливість отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних. Діяльність ЦОПів у Дніпропетровській області забезпечує 216 працівників, які обслуговують понад 256 тис. платників податків Дніпропетровської області, з них: 106 тис. юридичних осіб та 150 тис. фізичних осіб. Також, у ЦОПах обслуговуються близько 3 млн. фізичних осіб – громадян України, які зареєстровані на території Дніпропетровської області. Послуги також надаються і громадянам іноземних держав. Надається 31 вид адміністративних послуг, 18 з яких безкоштовно. Загалом працівниками ЦОПів у Дніпропетровській області за січень – серпень 2017 року у сфері надання адміністративних та інших послуг прийнято майже 2,4 млн. звернень. Платникам податків було надано 198851 адміністративну послугу. «Для зручності відвідувачів, кожний з ЦОПів обладнано безкоштовним доступом до мережі Інтеренет, працює комп’ютер з якого можна надати електронну звітність або опрацювати необхідні документи», – відмітив Євген Судніков. Податковий календар на 02 жовтня 2017 року Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що останній день подання звіту про контрольовані операції за 2016 рік – 02 жовтня 2017 року. Витрати на лікування: чи можливо включити до податкової знижки? Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки визначено п.п.166.3.4 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.10.2010 № 2755-VІ (далі – ПКУ). Зокрема, до податкової знижки включається сума коштів, сплачених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, у тому числі для придбання ліків (донорських компонентів, протезно- ортопедичних пристосувань, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів), а також суму коштів, сплачених платником податку, визнаного в установленому порядку інвалідом, на користь протезно-ортопедичних 2 підприємств, реабілітаційних установ для компенсації вартості платних послуг з реабілітації, технічних та інших засобів реабілітації, наданих такому платнику податку або його дитині-інваліду у розмірах, що не перекриваються виплатами з фондів загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування. Відповідно до п.1 розд. ХІХ ПКУ п.п.166.3.4 п.166.3 ст.166 ПКУ набирає чинності з 1 січня року, наступного за роком, у якому набере чинність закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування. Станом на 01 січня 2016 року закон про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування чинності не набрав, тобто податкова знижка по витратах, понесених платником податку на користь закладів охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування такого платника податку або члена сім’ї першого ступеня споріднення (п.п.166.3.4 п.166.3 ст.166 ПКУ), за наслідками 2016 року платникам не надається. Релігійні установи та організації зобов’язані привести у відповідність установчі документи до 01 січня 2018 року Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до норм п.35 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) та Порядку ведення Реєстру неприбуткових організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок), релігійні організації до 01.01.2018 року не можуть бути виключені з Реєстру через невідповідність установчих документів вимогам п.п.133.4.1 п.133.4 ст.133 ПКУ. Критерії віднесення підприємств, установ та організацій до неприбуткових встановлено п.п.133.4.1 п.133.4 ст.133 ПКУ та п.7 Порядку. Слід зазначити, що доходи неприбуткових релігійних організацій використовуються також для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності милосердя. Контролюючий орган здійснює перевірку відомостей, які містяться у поданих неприбутковою організацією документах, щодо відповідності вимогам, встановленим ПКУ та законодавством, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації, та у встановленому порядку приймає рішення про включення, відмову щодо включення до Реєстру, виключення неприбуткової організації з Реєстру. Порядок сплати податку на доходи фізичних осіб і військового збору за працівників неуповноваженого відокремленого підрозділу Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує. Військовий збір сплачується згідно з п.16¹ підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-ІV зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ). Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст.163 ПКУ. 3 Відповідно до п.29.2 ст.29 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456-VІ зі змінами та доповненнями (далі – Бюджетний кодекс) військовий збір належить до доходів загального фонду Державного бюджету України. Нормами п.п.168.4.1 п.168.4 ст.168 ПКУ визначено, що податок на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), утриманий з доходів резидентів та нерезидентів, зараховується до бюджету згідно з Бюджетним кодексом. ПДФО податковим агентом – юридичною особою (її філією, відділенням, іншим відокремленим підрозділом) чи представництвом нерезидента – юридичної особи, зараховується до відповідного бюджету за їх місцезнаходженням (розташуванням) в обсягах податку, нарахованого на доходи, що виплачуються фізичній особі. (ст. 64 Бюджетного кодексу). ПДФО, нарахований працівникам неуповноваженого відокремленого підрозділу, юридична особа перераховує до місцевого бюджету за місцезнаходженням такого неуповноваженого відокремленого підрозділу (п.п.168.4.3 п.168.4 ст.168 ПКУ). Оскільки військовий збір в повному обсязі зараховується до державного бюджету, юридична особа перераховує його як за себе, так і за неуповноважений відокремлений підрозділ до бюджету за своїм місцезнаходженням (реєстрації).