З початку року Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області надано майже 78 тис. адміністративних послуг
В органах ГУ ДФС у Дніпропетровській області створено та працюють 36 Центрів обслуговування платників (ЦОП), де платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
Центрами забезпечується надання 24 видів адміністративних послуг, 18 з яких надаються безкоштовно.
Загалом працівниками ЦОП за І квартал 2017 року прийнято понад 1 млн. звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг; надано майже 78 тис. адміністративних послуг.
З метою поліпшення якості та збільшення ефективності надання послуг у Центрах обслуговування платників Дніпропетровської області фахівцями обслуговування платників проводяться письмові опитування за допомогою розташованої біля модератора ЦОП скриньки пропозицій та побажань.
У поточному році отримано 548 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників.
Помилки, допущені платниками при заповненні звітності з рентної плати
за користування радіочастотним ресурсом України за лютий 2017 року
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державною фіскальною службою України проведено аналіз звітності з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Рентна плата) за лютий 2017 року та виявлено методологічні помилки у заповненні платниками податкової звітності, а саме:
– під час заповнення додатків до податкової декларації з рентної плати (далі – Декларація) не враховано, що з 1 січня 2017 року Законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» збільшено на 12% ставки рентної плати за радіочастотний ресурс, що діяли у 2016 році;
– у колонці 6 додатка 4 «Розрахунок з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України» до Декларації підвищувальні та понижувальні коефіцієнти платниками зазначаються інші, ніж передбачено Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
Відповідно до п.254.4 ст.254 ПКУ до ставок Рентної плати застосовуються підвищувальні коефіцієнти «1,2» та «1,4». При цьому, платниками Рентної плати зазначено, наприклад, неіснуючий коефіцієнт «1,6» замість коефіцієнтів «1,4» та «1,2».
З урахуванням зазначеного, звертаємо увагу платників Рентної плати на правильність застосування ставок Рентної плати, визначених статтею 254 ПКУ, та дотримання ними порядку заповнення реквізитів податкової звітності з Рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 07.11.2016 №927), що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1051/27496.
Як користуватись електронним сервісом «Отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді», розмішеним на офіційному веб-порталі ДФС?
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що у рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) в «Електронному кабінеті платника» функціонує сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді».
Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків.
Інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків можна отримати у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника, з використанням лише електронного цифрового підпису фізичної особи.
Для цього необхідно:
– увійти до Електронного кабінету платника за посиланням: http://cabinet.sfs.gov.ua або через офіційний веб-портал ДФС;
– обрати відповідний акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК);
– обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія (USB – накопичувач, СD/DVD диск) або у відповідному каталозі на персональному ПК (Key- 6.dat);
– вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти»;
– обрати розділ «Заяви, запити для отримання інформації»;
– обрати «Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням субсидій на житло».
У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити всі поля, виділені блакитним кольором. Після заповнення натиснути «Підписати та надіслати» або «Зберегти чернетку» та «Підписати та надіслати».
Якщо при заповненні запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов’язкові реквізити, система напише «Помилка» та виділить рожевим кольором відповідні поля.
Необхідно виправити помилки та знову натиснути «Підписати та надіслати». Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет. Далі система запропонує обрати спосіб отримання інформації. Наприклад: «Електронний кабінет». Відправлений запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» у приватній частині особистого кабінету. Після обробки запиту до особистого електронного кабінету платника надходить таке повідомлення. Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати. Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді можна отримати за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: «Фізичним особам» (http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).
Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у підкатегорії 140.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
Подовжено режим звільнення від оподаткування ПДВ операцій з брухтом та відходами чорних і кольорових металів
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 24.03.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 №172 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 р. №15» (далі – Постанова №172).
Зазначеною Постановою внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 №15 (далі – Постанова №15), якою затверджено переліки відходів та брухту чорних і кольорових металів, операції з постачання яких, зокрема операції з імпорту, тимчасово, до 1 січня 2019 року, звільняються від обкладення податком на додану вартість (далі – ПДВ).
Постанова №172 прийнята на виконання Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким, зокрема, передбачено внесення змін до Податкового кодексу України у частині подовження до 01.01.2019 режиму звільнення від оподаткування ПДВ вартості операцій з брухтом та відходами чорних і кольорових металів.
Таким чином, Постановою №172 приведена у відповідність до вимог чинного законодавства Постанова №15 у частині подовження з 01.01.2017 до 01.01.2019 режиму звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання відходів та брухту чорних і кольорових металів, зокрема операції з імпорту, за затвердженим переліком.
Постанова №172 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 24.03.2017 № 56.