Завдяки автоматичному контролю при реєстрації акцизних накладних за три тижні вересня нові ліцензії отримали понад 750 суб’єктів господарювання
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Для здійснення автоматичного контролю за наявністю зареєстрованих в Єдиному реєстрі витратомірів та рівнемірів-лічильників та наявністю ліцензій з 8 вересня 2021 року посилено контроль при реєстрації в ЄРАН акцизної накладної. Так, встановлено перевірку на:
наявність права на здійснення діяльності з пальним на підставі відповідної ліцензії у осіб (продавців та покупців);
наявність достатнього об’єму зареєстрованих резервуарів – під час отримання пального на акцизний склад, на який відвантажується пальне;
наявність встановленого витратоміра-лічильника на акцизному складі, з якого реалізується пальне та на який відвантажується пальне;
відповідність загальної ємності акцизного складу пересувного до обсягів пального, які відвантажуються на такий пересувний акцизний склад.
За результатами аналізу впливу встановлення автоматичних запобіжників реєстрації акцизних накладних у результаті відсутності у суб’єктів господарювання відповідних видів ліцензій та недостатньої кількості об’єктів резервуарів для прийняття відповідних обсягів пального виявлено низку факторів, що можуть свідчити про їх позитивний вплив на легалізацію схем проходження пального. Так, зокрема, за період з 08.09.2021 року по 29.09.2021 року:
86 суб’єктів господарювання подали 179 довідок про розпорядника акцизного складу пального, акцизний склад, розташовані на ньому резервуари пального, витратоміри та рівнеміри, з них 56 суб’єктів господарювання, якими зареєстровано акцизні склади з 19.06.2019 по 27.08.2021;
259 суб’єктів господарювання подали 1633 коригуючих довідки;
751 суб’єкт господарювання отримав нові ліцензії (16 – на зберігання пального; 539 – на зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки); 43 – на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі; 12 – на оптову торгівлю пальним, за наявності місць оптової торгівлі та 141 – на роздрібну торгівлю пальним).
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/515778.html
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Одноразове (спеціальне) добровільне декларування – тема пресконференції, яка відбулась в ІА «МОСТ-Днепр»
В інформаційному агентстві «МОСТ-Днепр» 26.10.2021 начальником управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Самсоненко Євгенією проведено пресконференцію на тему «Одноразове (спеціальне) добровільне декларування».
Самсоненко Євгенія розповіла, що з 1 вересня поточного року розпочалась кампанія одноразового добровільного декларування, яка триватиме до 1 вересня наступного року.
«Спеціальному декларуванню підлягають будь-які активи фізичної особи, які були одержані за рахунок доходів, з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори станом на 01.01.2021.
Головною відмінністю такого декларування є принцип самовизначення. Тобто, кожна людина для себе самостійно визначає, чи приймати участь у декларуванні, одним платежем, чи безвідсотково. Декларування активів здійснюється виключно за бажанням громадянина, який має право на таке декларування», – повідомила Самсоненко Євгенія.
Спеціаліст відмітила, що скористуватися добровільним декларуванням можуть фізичні особи – резиденти, а також фізичні особи, які не є резидентами України, але які були резидентами на момент отримання (набуття) об’єктів декларування.
Начальник управління податкового адміністрування фізичних осіб зупинилась на ставках збору.
Так, ставка 2,5 % – ставка збору, яка застосовується до доходу фізичної особи у разі придбання державних облігацій з терміном обігу понад 365 днів;
5 % – ставка збору, яка застосовується до доходу у вигляді валютних цінностей, банківських металів, рухомого та нерухомого майна, розміщених на території України.
9 % – ставка збору – для валютних цінностей, розміщених за межами України.
Також Самсоненко Євгенія звернула увагу на те, що тимчасово з 1 вересня до 1 березня 2022 гору для іноземних валютних цінностей діє ставка – 7 %.
Фахівець зазначила, що одним із принципових моментів одноразового добровільного декларування доходів є те, що податкова служба не перевіряє джерело походження доходів.
«Податкова служба не має права вимагати ніяких додаткових документів. Крім камеральної перевірки декларації на наявність логічних та арифметичних помилок ніяких інших перевірок поданої звітності податкова служба не проводить. Для зручності, декларація подається до податкової служби виключно в електронному вигляді через електронний кабінет платника податків. В одноразовій декларації для різного типу активів передбачено свій окремий розділ», – резюмувала Самсоненко Євгенія.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Майже 3 млн грн надійшло до бюджету за результатами фактичних перевірок АЗС, проведених податківцями Дніпропетровщини
Одним із пріоритетних напрямків роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) є протидія нелегальному ринку обігу паливо-мастильних матеріалів (далі – ПММ).
Податкова служба Дніпропетровщини на постійній основі здійснює аналіз інформації, наявної в інформаційних базах ДПС, щодо господарської діяльності суб’єктів господарювання, пов’язаної з роздрібною торгівлею пального.
Облік залишків пального на акцизних складах та джерел походження товару, який реалізується – на особливому контролі.
Фахівцями управління податкового аудиту ГУ ДПС проведено 7 фактичних перевірок АЗС одного із суб’єктів господарювання, за результатами яких встановлені порушення.
Так, діяльність субʼєкта господарювання, який перевірявся, проводилась з несвоєчасно зареєстрованими рівномірами-лічильниками та витратомірами-лічильниками. Також, платником не передавалась щоденна звітність рівномірів-лічильників.
Крім того, за результатами співставлення зареєстрованих акцизних накладних із даними рівномірів-лічильників встановлено факт нестачі ПММ, що в свою чергу свідчить про реалізацію палива без застосування реєстраторів розрахункових операцій.
До субʼєкта господарювання застосовано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 2,9 млн грн, які сплачені до бюджету України в повному обсязі.
Звертаємо увагу, що у разі встановлення випадків реалізації пального на АЗС (АГЗС) з порушенням вимог законодавства України, просимо терміново інформувати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області для вжиття контрольно-перевірочних заходів.
Для детального та якісного розгляду наданих звернень просимо за можливості зазначати: адресу господарського об’єкту, назву суб’єкта господарювання, надавати підтверджуючі документи (за наявності) або будь-яку іншу інформацію, яка може бути використана при проведенні контрольно-перевірочних заходів.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
У Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області пройшла зустріч з представниками бізнесу з окремих питань адміністрування ПДВ
Нещодавно за організацією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) у режимі он-лайн проведена зустріч з представниками бізнесу Дніпропетровщини на тему розблокуванням податкових накладних, реєстрацію яких зупинено.
Зустріч відбулася за участі заступника начальника ГУ ДПС Леонова Валерія, начальника управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС Осипової Манушак, начальника відділу перевірок інших галузей економіки управління податкового аудиту ГУ ДПС Дядченко Юлії та платників податків.
Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та питання зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН сьогодні є одними з найактуальніших для платників, які зареєстровані платниками ПДВ. Отже, обговорення зазначених питань у пріоритеті порядку денного зустрічі.
Фахівці ГУ ДПС зупинились на питаннях стосовно вимог, передбачених Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі – Порядок), на повідомленні щодо розблокування зупинених податкових накладних, звернули увагу, зокрема на алгоритм дії платника ПДВ у разі отримання ним квитанції про блокування податкових накладних/розрахунків коригування в електронній формі в автоматичному режимі.
Окремо розглянуто деякі особливості заповнення Таблиці даних платника податку на додану вартість (Додаток 5 до Порядку) (далі – Таблиця).
Значну увагу приділено наступним питанням: особливостям оформлення і подачі Таблиці та пакетів первинних документів деякими платниками, які здійснюють будівельно-монтажну діяльність; умовам ведення господарської діяльності, за яких не відбувається блокування реєстрації ПН/РК в ЄРПН; особливостям у разі застосування оновлених кодів умовних причин коригування ПН і РК.
Учасники заходу отримали фахові відповіді на питання, пов’язані із зупиненням реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Павлоградський регіон: зустрічі керівництва Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з представниками
територіальних громад та бізнесу
Керівництвом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) на чолі із заступником начальника ГУ ДПС Леоновим Валерієм здійснено черговий виїзд до м. Павлограда з метою здійснення ефективної комунікації з територіальними громадами (далі – ТГ) та бізнесом Павлоградського регіону Дніпропетровської області.
До складу виїзної робочої групи увійшли провідні фахівці ГУ ДПС за напрямками: податкове адміністрування юридичних та фізичних осіб, виявлення та опрацювання податкових ризиків, електронні сервіси, інформаційна взаємодія, робота з податковим боргом, запобігання та виявлення корупції.
Під час виїзду робочої групи керівництвом ГУ ДПС проведені зустрічі з керівниками та представниками ТГ, бізнес-спільнотою та фахівцями підрозділів ГУ ДПС за територіями обслуговування.
Леонов Валерій на зустрічі з представниками ТГ звернув увагу на необхідність та важливість співпраці на постійній основі податкової служби області з ТГ, зокрема з питань наповнення бюджетів.
Також він нагадав, що 01 вересня поточного року стартувала кампанія одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб, яка триватиме до 01 вересня 2022 року.
«Таке декларування – це унікальна можливість українців легалізувати свої доходи. Податкова амністія – шанс зробити все законно. Процедура декларування – абсолютно добровільна. Добробут кожного залежить від власних рішень. Декларуйте!», – зазначив заступник начальника ГУ ДПС.
На зустрічі з ТГ також презентовано Інтерактивну податкову карту України, Інформаційно-аналітичну систему «LOGICA, обговорювались питання розгортання додаткових відокремлених пунктів реєстрації Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС України у центрах обслуговування платників (далі – ЦОП), забезпечення нарахування суб’єктами господарювання заробітної плати не нижче встановленого законодавством рівня та взаємодії ГУ ДПС і ТГ під час проведення заходів з погашення боргу.
Члени робочої групи також зустрілись з представниками бізнесу Павлоградського регіону. Під час таких зустрічей розглядались питання нарахування та сплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів, трудових відносин, податкової ефективності з ПДВ фізичних осіб – підприємців, щодо виявлення та упередження ризиків суб’єктів господарювання, погашення податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску. Платники отримати фахові відповіді на запитання, що виникають у ході ведення діяльності.
Під час виїзду робочої групи також приділена увага питанням організації роботи ЦОПів державних податкових інспекцій ГУ ДПС. Члени робочої групи відвідали ЦОПи Павлоградської та Васильківської державних податкових інспекцій ГУ ДПС.
Крім того, провідними фахівцями ГУ ДПС проведено наради з працівниками структурних підрозділів Павлоградського регіону з метою надання їм практичної допомоги за напрямками роботи, пов’язаними з виконанням функціональних обов’язків.
Під час загальної наради за участі керівництва ГУ ДПС з керівниками структурних підрозділів Павлоградського регіону області йшлося про основні аспекти дотримання державними службовцями норм антикорупційного законодавства та етичних норм поведінки під час виконання службових обов’язків.
Виїзні робочі зустрічі фахівців податкової служби області з представниками ТГ, бізнес-спільноти та підрозділів ГУ ДПС за територіями обслуговування – це обговорення і вирішення нагальних питань, визначення першочергових задач і напрямків діяльності з метою організації спільної роботи, направленої на своєчасне наповнення бюджетів.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Мобільний ЦОП для жителів Першотравенського старостинського округу Верхньодніпровської міської територіальної громади у Кам’янському районі
На прохання в. о. старости Першотравенського старостинського округу Верхньодніпровської міської територіальної громади у Кам’янському районі Кузнєцової Наталії та мешканців округу мобільний ЦОП Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) за участі фахівців ЦОПу Верхньодніпровської ДПІ ГУ ДПС області та у режимі онлайн в. о. заступника начальника ГУ ДПС Валерій Леонов здійснив виїзд до жителів територіальної громади, для вирішення невідкладних питань з оподаткування, забезпечення зручних та доступних умов для декларування та отримання послуг і сервісів фізичними та юридичними особами.
Валерій Леонов звернув увагу на те, що на сьогоднішній день пріоритетним питанням є налагодження системної партнерської роботи з територіальними громадами щодо надання адміністративних послуг, зокрема, у форматі виїзних семінарів-нарад, засідань «круглих столів» та акцентував увагу присутніх на набранні чинності Закону України від 15 червня 2021 року № 1539-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету».
У ході заходу проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо питань нарахування, сплати та надання пільг по земельному податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, змін порядку подання звітності по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, заповнення поля «Призначення платежу» в розрахункових документах, обов’язку платників щодо подання повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти пов’язані з оподаткуванням за формою № 20-ОПП, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, впроваджені електронні сервіси ДПС, привілеї «Електронного кабінету», безкоштовного отримання КЕП, питання врегулювання податкового боргу, ознайомлення зі сторінками ДПС України на Facebook та You Tube, Telegram-каналом, сторінкою «ДПС у Дніпропетровській області» у соціальній мережі Facebook.
Присутніх проінформовано щодо новацій податкового законодавства, а саме: запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування, яке розпочалося першого вересня цього року.
Керівниця ЦОП Верхньодніпровської ДПІ ГУ ДПС Плахотнік Оксана надала роз’яснення щодо основних аспектів Закону України від 15 червня 2021 року № 1539-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету».
Під час виїзду фахівцями мобільного ЦОПу прийнято, зокрема:
– заяв щодо проведення звірки даних з податку на майно з фізичних осіб – 25 шт.;
– заяв за формою № 5ДР – 11 шт.;
– заяв за формою № 10ДР – 11 шт.;
– заяв на отримання довідки про подану податкову декларацію про майновий стан і доходи – 7 шт.
Відвідувачам мобільного ЦОПу роздані примірники листівок та брошур «Особливості одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб, «Електронний кабінет» – зручний електронний сервіс Державної податкової служби», «Податкова знижка для фізичних осіб», «Єдиний внесок: звільнення від сплати», «Щодо заповнення реквізиту «Призначення платежу» розрахункового документа на переказ коштів на єдиний рахунок», «Види розрахунків: застосування РРО», «РРО: до уваги ФОП – «єдинників».
В. о. старости Першотравенського старостинського округу Верхньодніпровської міської територіальної громади у Кам’янському районі Кузнєцова Наталія та відвідувачі мобільного ЦОПу висловили подяку та сподівання на подальшу співпрацю.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Фахівці ГУ ДПС у Дніпропетровській області прийняли участь у конференції з питань соціально-економічного захисту найманих працівників
Нещодавно, за організацією Виконавчого комітету Криворізької міської ради проведено онлайн – засідання міської робочої групи з питань соціально-економічного захисту найманих працівників.
У заході прийняли участь представники інспекції з питань праці та зайнятості департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради, Криворізького міського районного центру зайнятості, Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області.
Від Головного управління ДПС у Дніпропетровській області прийняли участь заступник начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Валерій Леонов та заступник начальника Криворізького відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС Олена Балуєва.
Під час засідання обговорювались питання координації дій щодо організації спільної роботи стосовно визначення переліку суб’єктів господарювання, які мають високий ризик використання незадекларованої праці. Також, обговорювались заходи та методи щодо боротьби з несумлінними роботодавцями та належного оформлення трудових відносин.
Наприкінці засідання було окреслено існуючі проблеми та шляхи подолання незадекларованої праці та підвищення ефективності роботи щодо зниження її рівня.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Про отримання автором електронного документа першої та другої квитанцій у разі надсилання електронних документів в електронному вигляді
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПКУ, законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 851) та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2155) без укладення відповідного договору.
Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог законів України № 851 та № 2155.
Норми визначені абзацами першим та третім п. 42.6 ст. 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику (абзац десятий п. 42.6 ст. 42 ПКУ).
Пунктом 2 розділу ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) (далі – Порядок № 557), зокрема, визначено, що автор (платник) створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись Порядком № 557.
Створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого електронного підпису підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності).
Автор має право отримати кваліфіковану електронну довірчу послугу у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Після накладання кваліфікованого електронного підпису автор здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) з використанням телекомунікаційних мереж до адресата протягом операційного дня (п. 3 розділу ІІ Порядку № 557).
У разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка (п. 5 розділу ІІ Порядку № 557).
Автоматизована перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня (п. 6 розділу ІІ Порядку № 557).
Згідно з п. 7 розділу ІІ Порядку № 557 автоматизована перевірка електронного документа включає:
► перевірку правового статусу кваліфікованого електронного підпису чи печатки відповідно до частини другої ст. 18 Закону № 2155;
► перевірку обов’язковості та послідовності накладання на електронний документ кваліфікованого електронного підпису чи печатки підписувачів у встановленому порядку;
► перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту);
► перевірку наявності обов’язкових реквізитів;
► перевірку права підпису електронного документа підписувачем.
Пунктом 8 розділу ІІ Порядку № 557 передбачено, що перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у п. 7 розділу ІІ Порядку № 557, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі.
Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.
Відповідно до п. 9 розділу ІІ Порядку № 557 не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком № 557, формується друга квитанція.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції).
На другу квитанцію накладається печатка відповідного контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник другої квитанції зберігається в контролюючому органі (п. 10 розділу ІІ Порядку № 557).
У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції (п. 11 розділу ІІ Порядку № 557).
Якщо автором надіслано до контролюючих органів кілька примірників одного електронного документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), оригіналом вважається електронний документ, надісланий до контролюючих органів останнім до закінчення граничного строку, встановленого законодавством для подання такого документа, за умови, що його було сформовано правильно та прийнято (зареєстровано), про що автору надійшла друга квитанція про прийняття (п. 12 розділу ІІ Порядку № 557).
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Щодо способів подання заяви про повернення надміру та/або помилково сплачених сум єдиного внеску
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що відповідно до п. 5 Порядку зарахування у рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 16.01.2016 № 6 (далі – Порядок № 6), повернення надміру та/або помилково сплачених сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) здійснюється у випадках:
1) надмірної або помилкової сплати сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій на відповідний небюджетний рахунок «Рахунки для зарахування єдиного соціального внеску»;
2) помилкової сплати сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій на невідповідний небюджетний рахунок «Рахунки для зарахування єдиного соціального внеску»;
3) помилкової сплати сум єдиного внеску та/або застосованих фінансових санкцій на рахунок з обліку доходів бюджету;
4) помилкової сплати податкових зобов’язань з податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій та пені, передбачених Податковим кодексом України на небюджетний рахунок «Рахунки для зарахування єдиного соціального внеску».
Згідно з абзацом першим п. 6 Порядку № 6 повернення сум єдиного внеску здійснюється на підставі заяви платника про таке повернення (далі – Заява).
У випадках, передбачених підпунктами 1, 2 та 4 п. 5 Порядку № 6, Заява подається до контролюючого органу, на рахунок якого сплачено суми єдиного внеску, за формою, визначеною у додатку 1 до Порядку № 6 (абзац другий п. 6 Порядку № 6).
У разі невідповідності Заяви формі, визначеній у додатку 1 до Порядку № 6, Заява залишається без задоволення (абзац третій п. 7 Порядку № 6).
У випадку, передбаченому п. п. 3 п. 5 Порядку № 6, Заява подається до контролюючого органу за місцем обліку помилково сплачених сум єдиного внеску у довільній формі із зазначенням суми та напряму повернення (абзац третій п. 6 Порядку № 6).
У разі надходження Заяви від страхувальників, які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, платник додає оригінал або завірену ним копію розрахункового документа (квитанцію, платіжне доручення тощо), що підтверджує сплату таких коштів на небюджетний рахунок «Рахунки для зарахування єдиного соціального внеску» (абзац п’ятий п. 6 Порядку № 6).
Заява подається за місцем обліку надміру та/або помилково сплачених сум єдиного внеску одним із таких способів:
► особисто платником єдиного внеску чи уповноваженою на це особою;
► надсилається поштою;
► в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг.
Надсилання платником заяви в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login.
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє створити та надіслати довільну кореспонденцію (лист, заяву, запит тощо) до відповідного контролюючого органу.
Детально дізнатись про роботу меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача у меню Допомога відкритої частини Електронного кабінету.
Протягом одного робочого дня після надсилання електронної Заяви до контролюючого органу платника буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації Заяви в контролюючому органі, до якого дану Заяву направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації Заяви в контролюючому органі платник може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Чи має право платник ПДВ віднести до податкового кредиту суму ПДВ на підставі ПН, в графі 7 якої міститься більше двох знаків після коми?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв’язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Норми встановлені п. 198.6 ст. 198 ПКУ.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (п. 201.10 ст. 201 ПКУ).
Реквізит «Ціна постачання без урахування податку» є одним з обов’язкових реквізитів податкової накладної, визначених п. 201.1 ст. 201 ПКУ.
Порядок заповнення податкової накладної затверджений наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (далі – Порядок № 1307).
Відповідно до п. 16 Порядку № 1307 у графі 6 податкової накладної зазначається кількість (об’єм, обсяг) постачання товарів/послуг, у графі 7 – ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ, у графі 10 – обсяг постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ (значення графи 10 обраховується шляхом множення значення графи 6 на значення графи 7).
Пунктами 4 та 16 Порядку № 1307 передбачено, що усі графи податкової накладної, що мають вартісні показники, заповнюються в гривнях з копійками (крім показника графи 7, у разі якщо для нього інше передбачено чинним законодавством та показника графи 11, який заповнюється у гривнях з копійками, але з урахуванням особливостей здійснення окремих операцій з постачання товарів/послуг за якими допускається зазначення в графі 11 показника з урахуванням арифметичного округлення до 6 знаків включно після коми). При цьому у кількісному показнику податкової накладної необхідною кількістю знаків після коми вважається така кількість, якої достатньо для правильного розрахунку вартісного показника у графі 10 податкової накладної.
Отже, зареєстрована в ЄРПН податкова накладна, в якій вказано ціну постачання одиниці товару/послуги, яка містить після коми більше ніж два знаки, є підставою для формування податкового кредиту за умови відповідності іншим вимогам, що визначені в ПКУ.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Про відображення у податковому обліку
реалізації невиробничого основного засобу до 01.01.2017
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що п. 138.1 ст. 138 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), у редакції, що діяла до 01.01.2017 визначено: фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму залишкової вартості окремого об’єкта основних засобів або нематеріальних активів, визначеної відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, у разі ліквідації або продажу такого об’єкта, та згідно з п. 138.2 ст. 138 ПКУ зменшується на суму залишкової вартості окремого об’єкта основних засобів або нематеріальних активів, визначеної з урахуванням положень ст. 138 ПКУ, у разі ліквідації або продажу такого об’єкта.
Розрахунок амортизації основних засобів або нематеріальних активів здійснюється відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності з урахуванням обмежень, встановлених п. п. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, підпунктами 138.3.2 – 138.3.4 п. 138.3 ст. 138 ПКУ. При такому розрахунку застосовуються методи нарахування амортизації, передбачені національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, крім «виробничого» методу (п. п. 138.3.1 п. 138.3 ст. 138 ПКУ).
Поряд з цим п. п. 138.3.2 п. 138.3 ст. 138 ПКУ визначено, що не підлягають амортизації та проводяться за рахунок відповідних джерел фінансування, зокрема витрати на придбання/самостійне виготовлення та ремонт, а також реконструкцію, модернізацію або інші поліпшення невиробничих основних засобів. При цьому, термін «невиробничі основні засоби» означає основні засоби, які не використовуються в господарській діяльності платника податку.
Залишкова вартість основних засобів, інших необоротних та нематеріальних активів для цілей розділу III ПКУ – це сума залишкової вартості таких засобів та активів, яка визначається як різниця між первісною вартістю і сумою розрахованої амортизації відповідно до положень розділу III ПКУ (п. п. 14.1.9 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Враховуючи те, що у податковому обліку витрати на придбання невиробничих основних засобів не підлягають амортизації, то залишкова вартість таких основних засобів дорівнює первісній вартості за даними бухгалтерського обліку. У разі реалізації невиробничих основних засобів до 01.01.2017 фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму залишкової вартості таких основних засобів, визначеної згідно з бухгалтерським обліком, та зменшується на суму первісної вартості таких активів, визначеної згідно з бухгалтерським обліком.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Чи включає ФОП на загальній системі оподаткування до складу витрат суму сплаченого нею роялті?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що роялті – це будь-який платіж, отриманий як винагорода за використання або за надання права на використання об’єкта права інтелектуальної власності, а саме на будь-які літературні твори, твори мистецтва або науки, включаючи комп’ютерні програми, інші записи на носіях інформації, відео- або аудіокасети, кінематографічні фільми або плівки для радіо- чи телевізійного мовлення, передачі (програми) організацій мовлення, інші аудіовізуальні твори, будь-які права, які охороняються патентом, будь-які зареєстровані торговельні марки (знаки на товари і послуги), права інтелектуальної власності на дизайн, секретне креслення, модель, формулу, процес, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау).
Не вважаються роялті платежі, отримані:
► як винагорода за використання комп’ютерної програми, якщо умови використання обмежені функціональним призначенням такої програми та її відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання «кінцевим споживачем»);
► за придбання примірників (копій, екземплярів) об’єктів інтелектуальної власності, у тому числі в електронній формі, для використання за своїм функціональним призначенням для кінцевого споживання або для перепродажу такого примірника (копії, екземпляра);
► за придбання речей (у тому числі носіїв інформації), в яких втілені або на яких містяться об’єкти права інтелектуальної власності, визначені в абзаці першому цього підпункту, у користування, володіння та/або розпорядження особи;
► за передачу прав на об’єкти права інтелектуальної власності, якщо умови передачі прав на об’єкт права інтелектуальної власності надають право особі, яка отримує такі права, продати або здійснити відчуження в інший спосіб права інтелектуальної власності або оприлюднити (розголосити) секретні креслення, моделі, формули, процеси, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау), крім випадків, коли таке оприлюднення (розголошення) є обов’язковим згідно із законодавством України;
► за передачу права на розповсюдження примірників програмної продукції без права на їх відтворення або якщо їх відтворення обмежено використанням кінцевим споживачем.
Норми передбачені п. п. 14.1.225 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців визначений ст. 177 ПКУ.
Об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця (п. 177.2 ст. 177 ПКУ).
Пунктом 177.4 ст. 177 ПКУ визначено перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування, який не містить витрат, понесених у зв’язку із сплатою роялті.
Тобто, фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування не включає до складу витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, суму сплаченого нею роялті.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Зміна ставок або кодів типу об’єкта нерухомості:
термін подання уточнюючої декларації з податку на нерухоме майно
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і не пізніше 20 лютого цього ж року подають до контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування податкову декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Декларація), за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Норми визначені п. п. 266.7.5 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Форма Декларації затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 № 408 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 15.11.2018 № 897).
Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості та/або нежитлової нерухомості Декларація юридичною особою подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.
У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому він набув право власності (п. п. 266.8.1 п. 266.8 ст. 266 ПКУ).
Оскільки для інших випадків зміни бази оподаткування (зміна cтавок або кодів типу об’єкта, введення/скасування пільг, скасування права власності, зміна частки у праві власності на об’єкт тощо) нормами ПКУ та іншими нормативно-правовими актами не визначений термін подання уточнюючої Декларації, то на вказані випадки поширюється норма п. п. 266.7.5 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, а саме уточнююча Декларація має надаватися протягом 30 календарних днів з дня зміни бази оподаткування.
Разом з тим зазначаємо, що згідно з п. п. 266.10.1 п. 266.10 ст. 266 ПКУ податкове зобов’язання за звітний рік з податку юридичними особами сплачується авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом, які відображаються в річній Декларації.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
ФОП – платник єдиного податку планує здійснювати ЗЕД:
заповнення заяви про застосування спрощеної системи оподаткування
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – Заява).
Норми передбачені п. п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Форма Заяви затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308.
У Заяві зазначаються обов’язкові відомості, зокрема, місце провадження господарської діяльності (п. 298.3 ст. 298 ПКУ).
Водночас відповідно до п. 298.5 ст. 298 ПКУ у разі зміни, зокрема, місця провадження господарської діяльності платниками єдиного податку першої і другої груп не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися такі зміни подається Заява.
Платниками єдиного податку третьої групи у разі зміни місця провадження господарської діяльності Заява подається не пізніше останнього дня кварталу, в якому відбулися такі зміни (п. 298.6 ст. 298 ПКУ).
Відповідно до п. 299.7 ст. 299 ПКУ інформація щодо місця провадження господарської діяльності вноситься до реєстру платників єдиного податку.
Отже, фізична особа – підприємець (ФОП) – платник єдиного податку, яка планує здійснювати зовнішньоекономічну діяльність (ЗЕД) зобов’язана у строки, встановлені ПКУ, подати Заяву з позначкою «Внесення змін».
При цьому у полі 6 «Місце провадження господарської діяльності», в якому повинна зазначатися інформація, зокрема щодо області, району, населеного пункту, вулиці, номеру будинку/офісу/квартири, індексу, така особа заповнює тільки графу «Область, район, населений пункт», в якій зазначається: «Виконання робіт чи надання послуг за межами України (експорт)» та/або «Поставка товарів за межами території України (експорт)». Інші графи поля 6 Заяви не заповнюються.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
До уваги юридичних осіб – «спрощенців» третьої групи!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що доходом платника єдиного податку для юридичної особи є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 ПКУ.
Норми встановлені п. п. 2 п. 292.1 ст. 292 Податкового кодексу (далі – ПКУ).
Визначення доходу здійснюється для цілей оподаткування єдиним податком та для надання права суб’єкту господарювання зареєструватися платником єдиного податку та/або перебувати на спрощеній системі оподаткування (п. 292. 14 ст. 292 ПКУ).
Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг). Для платника єдиного податку третьої групи, який є платником податку на додану вартість, датою отримання доходу є дата списання кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності.
Для платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) датою отримання доходу також є дата відвантаження товарів (виконання робіт, надання послуг), за які отримана попередня оплата (аванс) у період сплати інших податків і зборів, визначених ПКУ (п. 292.6 ст. 292 ПКУ).
Отже, оподатковані кошти є прибутком підприємства, тобто власними коштами платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи, які залишаються у розпорядженні підприємства.
Якщо кошти після оподаткування переведені з рахунку платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи на рахунок того ж платника в іншому банку, то такі кошти не підлягають повторному оподаткуванню єдиним податком.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Для завантаження програмного забезпечення «Програмний реєстратор розрахункових операцій» необхідно скористатись будь-яким браузером
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що суб’єкт господарювання може завантажити програмне забезпечення «Програмний реєстратор розрахункових операцій» скориставшись вебпорталом Державної податкової служби України за посиланням: Головна>БАНЕР>Програмні РРО>Програмний реєстратор розрахункових операцій.
Для завантаження програмного забезпечення потрібно скористатись будь-яким браузером (для Google Chrome існують окремі налаштування для завантаження файлів з ftp).
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Неподання або подання з недостовірними відомостями звітності щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів: відповідальність
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє про наступне.
Нормами ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» зі змінами та доповненнями встановлено, що до суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів, зокрема, у разі неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії – у розмірі 17 000 гривень.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Припинили діяльність з реалізації пального або спирту етилового –
подайте заяву про анулювання реєстрації платника акцизного податку!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платником акцизного податку є особа (у тому числі юридична особа, що веде облік результатів діяльності за договором про спільну діяльність без створення юридичної особи), постійне представництво, які реалізують пальне або спирт етиловий.
Такі особи підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, постійних представництв, місцем проживання фізичних осіб – підприємців до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового (п. п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПКУ).
Пунктом 6 Порядку електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019 року № 408 (далі – Порядок № 408), встановлено, що реєстрація платника акцизного податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочих дні до початку ввезення на митну територію України або до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів (далі – заява), форма якої затверджується Міністерством фінансів України.
Виключення платника акцизного податку з реєстру платників здійснюється, зокрема, в разі, коли відповідна особа подає заяву про анулювання реєстрації у зв’язку з припиненням діяльності з реалізації пального або спирту етилового. Заява надсилається у порядку, встановленому для реєстрації, та розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів після її надходження. У такому разі датою анулювання реєстрації платника податку є дата виключення його з реєстру платників (п. 12 Порядку № 408).
Тобто заява про анулювання реєстрації платника акцизного податку у зв’язку з припиненням діяльності з реалізації пального або спирту етилового подається за формою заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 27.11.2020 № 729.
При цьому в заяві:
▪ у розд. 2 «Дія та вид діяльності» – проставляються позначки «Анулювання реєстрації платника податку» та щодо виду діяльності («Реалізація пального» або «Реалізація спирту етилового»);
▪ розд. 5 «Відомості про акцизні склади» – не заповнюється.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
На яких вебпорталах оприлюднюються набори даних
з Реєстру платників податків – нерезидентів у формі відкритих даних?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 із змінами та доповненнями затверджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (далі – Положення), яким визначені вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, періодичність оновлення та порядок їх оприлюднення, а також перелік таких наборів даних.
Розпорядники інформації згідно з Положенням завантажують у формі відкритих даних набір даних, визначений у переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, згідно з додатком «Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних» до Положення, та будь-які інші наявні дані, що відповідають визначенню публічної інформації у формі відкритих даних (п. 3 Положення).
Державна податкова служба України забезпечує виконання та оприлюднення у формі відкритих даних набори даних згідно з додатком до Положення, зокрема, Реєстр платників податків – нерезидентів на Єдиному державному реєстраційному вебпорталі відкритих даних (https://data.gov.ua/) та офіційному вебпорталі ДПС (tax.gov.ua). Доступ до зазначених вебпорталів є безоплатним та вільним.
Пошук відкритих даних Реєстру платників податків – нерезидентів на офіційному вебпорталі ДПС здійснюється за посиланням: Головна>Відкриті дані>Реєстр платників податків – нерезидентів, де відображається, зокрема інформація:
– стислий опис змісту набору даних (дані з Реєстру платників податків – нерезидентів: 1) податковий номер нерезидента; 2) найменування платника податків – нерезидента; 3) дата включення до Реєстру платника податків – нерезидента);
– дата і час першого оприлюднення набору даних;
– дата і час внесення останніх змін до набору даних;
– дата і актуальність даних у наборі даних;
– періодичність оновлення набору даних (щомісячно);
– версії даних (дозволяє завантажити файли з відкритими даними Реєстру платників податків – нерезидентів).
Пунктом 4 Положення визначено, що набори даних завантажуються та регулярно оновлюються розпорядником інформації на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.
У разі внесення змін до переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядник інформації у місячний строк з дати набрання чинності такими змінами здійснює їх завантаження та подальше оновлення на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.
Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA